Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 26/4/2009, 18:39  Θέμα δημοσίευσης:  GP Μπαχρέιν 2009 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Μπαχρέιν: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

O Nico Rosberg επανέλαβε την τακτική στην οποία μας έχει συνηθίσει φέτος, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο της απογευματινής περιόδου ελεύθερων δοκιμών, ενώ το πρωί ο Lewis Hamilton κινήθηκε ταχύτερα από όλους, όπως ακριβώς είχε κάνει και στο πρώτο 90λεπτο ελεύθερων δοκιμών στην Κίνα.

Το πρωί, ο Rosberg ήταν ο ταχύτερος αρχικά, μέχρι το μέσο της διαδικασίας, όπου ο Hamilton τέθηκε επικεφαλής, για να παραμείνει εκεί μέχρι το τέλος, καθώς οι προσπάθειες των οδηγών της BMW Sauber με την πιο μαλακή γόμα δεν ήταν αρκετές για να τον «εκθρονίσουν». Σχεδόν όλοι οι οδηγοί αντιμετώπισαν δυσκολίες να εκμαιεύσουν το καλύτερο από την μέση γόμα, αν και σε αυτό συνέβαλε ο σκονισμένος ασφαλτοτάπητας. Ένα από τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι οδηγοί ήταν ότι το εξωτερικό kerb της τελευταίας στροφής… ξέβαφε, αφήνοντας υπολείμματα μπογιάς στα ελαστικά. Ο Rosberg ίσως είχε καταφέρει να κινηθεί ταχύτερα από τον Hamilton, αν στην τελευταία του γρήγορη προσπάθεια αν δεν είχε συναντήσει κίτρινες σημαίες, λόγω της «εγκατάλειψης» του Sebastien Buemi στην 8η στροφή. Συνεπώς, ο Γερμανός περιορίστηκε στην 4η θέση, εμπρός από τον πρωτοπόρο στη βαθμολογία, Jenson Button, ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με τα ανεβάσματα σχέσεων στο κιβώτιο της Brawn. Oι δεύτερες McLaren και Brawn ακολούθησαν, με τις δυο Ferrari και τον Mark Webber να ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Ο Kimi Raikkonen είχε μια σοβαρή έξοδο στην αρχή της διαδικασίας και παραλίγο να καταλήξει στις μπαριέρες.

Ο Rosberg ωστόσο κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο το απόγευμα, με μια προσπάθεια προς το τέλος του 90λέπτου. Ο Fernando Alonso, που είχε περάσει το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας στις τελευταίες θέσεις, κατετάγη δεύτερος σε μια τελική προσπάθεια με καινούργια ελαστικά και λίγα καύσιμα. Τον τρίτο χρόνο σημείωσε ο Jarno Trulli, ο οποίος βρέθηκε επικεφαλής αρκετά νωρίς, μαχόμενος με τον team mate του στην Toyota, Timo Glock, για την πρώτη θέση. Οι χρόνοι που σημείωσαν στη μέση περίπου της περιόδου οι δυο οδηγοί της ιαπωνικής ομάδας τους διατήρησαν σε υψηλές θέσεις μέχρι το τέλος. Ωστόσο, οι οδηγοί της αρνήθηκαν ότι οι δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποίησε στη συγκεκριμένη πίστα η Toyota (όπως και οι Ferrari και BMW Sauber) την βοήθησαν ιδιαίτερα, καθώς οι συνθήκες της πίστας είναι εντελώς διαφορετικές, με τις θερμοκρασίες να είναι πολύ υψηλότερες, επηρεάζοντας τον τρόπο στησίματος των μονοθεσίων. Οι δυο Red Bull βρέθηκαν πίσω από τον Trulli (με το νικητή του προηγούμενου αγώνα, Sebastian Vettel να έχει ένα καινούργιο κράνος με πολύχρωμο σχεδιασμό στο επάνω μέρος), ακολουθούμενες από τον Jenson Button, ενώ ο Adrian Sutil σημείωσε τον 7ο χρόνο, εκμεταλλευόμενος τις αναβαθμίσεις που παρουσιάστηκαν στην Force India, για να σημειώσει την καλύτερή του επίδοση σε ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής. Oι Timo Glock, Rubens Barrichello και Kazuki Nakajima συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής ενδείξεις, το ιδανικό ελαστικό, αυτό δηλαδή που θα χρησιμοποιηθεί στην πλειονότητα του αγώνα από τους περισσότερους, είναι το πιο μαλακό, το οποίο είναι κατασκευασμένο να λειτουργεί σε υψηλότερες θερμοκρασίες από ότι η εναλλακτική διαθέσιμη λύση στο Μπαχρέιν, η μεσαία γόμα, η οποία πέραν της δυσκολίας προθέρμανσης, βρίσκεται στα όρια υπερθέρμανσης έπειτα από μερικούς γύρους.

Η υπόθεση των διαχυτών αποτελεί πλέον παρελθόν, καθώς η BMW Sauber απέσυρε την Τετάρτη την έφεση που είχε υποβάλει στη Μαλαισία, καθώς γνώριζε ότι το Διεθνές Εφετείο θα κατέληγε στην ίδια απόφαση, κρίνοντας νόμιμο το σχεδιασμό δυο επιπέδων. Η BMW Sauber προσπαθεί, όπως όλες οι υπόλοιπες ομάδες, να εντάξει έναν διαχύτη δυο επιπέδων στο αεροδυναμικό πακέτο που θα παρουσιαστεί στην Ισπανία, ωστόσο δε γνωρίζει αν θα τα καταφέρει, καθώς η υιοθέτηση της συγκεκριμένης τεχνικής λύσης απαιτεί τροποποιήσεις και σε άλλους τομείς. Η BMW Sauber αποτελεί μια από τις ομάδες της οποίας η απόδοση ήταν απογοητευτική στους πρώτους αγώνες και ο Nick Heidfeld πιστεύει ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η γερμανική ομάδα δεν έχει παρουσιάσει αρκετές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της από την αρχή της σεζόν. Η BMW Sauber σημείωσε ενθαρρυντικούς χρόνους το πρωί, αν και αυτοί επιτεύχθηκαν με την πιο μαλακή γόμα, εν αντιθέσει με την πλειονότητα των υπόλοιπων οδηγών που χρησιμοποίησαν την πιο σκληρή. Στη δεύτερη περίοδο, οι δυο BMW Sauber βρίσκονταν μεταξύ των τελευταίων θέσεων, αν και η διαφορά του πρώτου με τον τελευταίο (Heidfeld) ήταν μόλις 1,45 δευτερόλεπτα. Για αυτό το σαββατοκύριακο, η BMW Sauber θα προσπαθήσει να εφοδιάσει και τα δυο μονοθέσιά της με KERS, αφότου ο Robert Kubica δεν το είχε χρησιμοποιήσει στους πρώτους αγώνες (έχοντας διεξάγει τις δοκιμές της Παρασκευής με αυτό στην Κίνα), λόγω του πολύ μικρού περιθωρίου τοποθέτησης έρματος για την βελτιστοποίηση του ζυγίσματος που αφήνει η χρήση του συστήματος στον Πολωνό, ο οποίος είναι αρκετά πιο βαρύς από τον team mate του. Σήμερα αμφότερες οι BMW Sauber έφεραν KERS, ωστόσο η τελική απόφαση θα ληφθεί σήμερα το βράδυ.

Η φύση της χάραξης της πίστας του Μπαχρέιν, με τις μεγάλες ευθείες και τις αργές στροφές, ευνοεί θεωρητικά τη χρήση του KERS. Σήμερα, η Ferrari είχε προγραμματίσει να διεξάγει «συγκριτικές» δοκιμές στα μονοθέσιά της, με τον –πιο ελαφρύ- Felipe Massa να χρησιμοποιεί KERS (καθώς ο ίδιος θεώρησε σημαντική την έλλειψή του στην Κίνα) και τον Kimi Raikkonen (ο οποίος δεν ένιωσε μεγάλη διαφορά με ή χωρίς KERS) να οδηγεί μια F60 που δεν έφερε το σύστημα. Ωστόσο ο Βραζιλιάνος δε χρησιμοποίησε το σύστημα στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών. H ομάδα θα αναλύσει τα δεδομένα που συνέλεξε σήμερα για να διαπιστώσει τις διαφορές απόδοσης μεταξύ τους. Το επιπλέον βάρος του Raikkonen, κάνει τη χρήση KERS στο μονοθέσιό του οριακή και για αυτό η ομάδα αναμένεται να παρουσιάσει ένα ελαφρύτερο πλαίσιο για τον Φινλανδό στην Ισπανία.

Αμφότερα τα μονοθέσια της Renault χρησιμοποιούσαν KERS σήμερα και η ομάδα θα αποφασίσει σήμερα το βράδυ αν θα χρησιμοποιήσει το σύστημα στον αγώνα. Η Renault διέθετε σήμερα και στα δυο μονοθέσιά της, πέραν του διαχύτη δυο επιπέδων που χρησιμοποίησε μονάχα ο Fernando Alonso στην Κίνα και μια καινούργια εμπρός αεροτομή (με δυο μικρά επιπλέον πτερύγια), ωστόσο ο Nelsinho Piquet κατέστρεψε τη δική του σε ένα άτσαλο πέρασμα πάνω από τα kerb το απόγευμα και αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει την παλιά στη συνέχεια.

Η McLaren είναι σίγουρο ότι θα χρησιμοποιήσει KERS και σε αυτό τον αγώνα, καθώς πιστεύει ότι το Sakhir είναι από τις πίστες που ευνοούν περισσότερο το σύστημα. Όπως και στην Κίνα, ο Lewis Hamilton χρησιμοποιούσε την καινούργια εμπρός αεροτομή (6 πτερυγίων), ενώ ο Heikki Kovalainen προτίμησε την παλιά έκδοση. Η MP4-24 παρουσιάζει στο Μπαχρέιν περαιτέρω εξελίξεις στο διαχύτη, ενώ για λόγους απαγωγής θερμότητας, η οπή εξαγωγής θερμού αέρα που περιβάλλει την αριστερή απόληξη της εξάτμισης είναι πιο μεγάλη. Πιο ογκώδες είναι και το αμάξωμα στο πίσω μέρος των ψυγείων, στην περιοχή των ψαλιδιών της πίσω ανάρτησης, θυμίζοντας λίγο το σχεδιασμό της Renault R29.

Το μονοθέσιο που έφερε τις περισσότερες αναβαθμίσεις ωστόσο, ήταν αυτό της Force India (αν και η ομάδα δεν κατάφερε να περάσει μερικά καινούργια εξαρτήματα από το τελωνείο του Μπαχρέιν!). Η VJM02 φέρει καινούργιο ρύγχος, του οποίου η εμπρός αεροτομή παρουσιάζει βοηθητικά πτερύγια. Επίσης, στο κάτω μέρος του ρύγχους, εμπρός από τα ψαλίδια της ανάρτησης υπάρχουν δυο πτερύγια σχήματος μπούμερανγκ. Το ινδικό μονοθέσιο φέρει και καινούργιο διαχύτη, μια προσωρινή λύση μέχρι την τελική έκδοση της φιλοσοφίας δυο επιπέδων. Η προσθήκη αυτή απαίτησε την αναδιαμόρφωση του πίσω μέρους του αμαξώματος που καλύπτει τα ψυγεία. Επίσης, καινούργια ήταν και η πίσω αεροτομή, της οποίας το κάτω πτερύγιο φέρει μια μικρή οπή (όπως αυτό της Ferrari F60), για τη μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων. Η Force India εκτιμάει ότι οι αναβαθμίσεις αυτές θα της αποφέρουν 0,4 δευτερόλεπτα στο γύρο.

Το Σάββατο, η τηλεοπτική μετάδοση του ANT1 για τις κατατακτήριες δοκιμές θα ξεκινήσει στις 13:15, με τη διαδικασία να αρχίζει στις 14:00. Την Κυριακή, για τον αγώνα, του οποίου η εκκίνηση θα δοθεί στις 15:00, η τηλεοπτική μετάδοση του ANT1 θα ξεκινήσει στις 14:15.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 26/4/2009, 18:41  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Μπαχρέιν: Η Toyota «κλειδώνει» την πρώτη σειρά εκκίνησης

Ο Jarno Trulli κατέκτησε την pole position στο Μπαχρέιν, με τον Timo Glock να τον πλαισιώνει στην πρώτη σειρά εκκίνησης, στο πρώτο 1-2 της Toyota στην ιστορία της στη Formula 1 και φυσικά, στόχος της είναι να κατακτήσει αύριο και την πρώτη της νίκη. O νικητής του προηγούμενου Grand Prix, Sebastian Vettel θα εκκινήσει από την τρίτη θέση στον αγώνα, εμπρός από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Jenson Button. Ενθαρρυντική ήταν η επίδοση του Lewis Hamilton, που κατετάγη 5ος, ανάμεσα στις δυο Brawn, με τον Rubens Barrichello να τον ακολουθεί. Ο Fernando Alonso σημείωσε τον 7ο χρόνο και θα παραταχθεί αύριο εμπρός από τη Ferrari του Felipe Massa. Ένατος κατετάγη ο Nico Rosberg, ενώ ο Kimi Raikkonen συμπλήρωσε την πρώτη 10άδα.

H σημερινή, αποτελεί την τρίτη pole position της Toyota στη Formula 1, με την προηγούμενη να έχει κατακτηθεί στην Ιαπωνία το 2005 από τον Ralf Schumacher. O Trulli επέστρεψε στην πρώτη θέση εκκίνησης για πρώτη φορά έπειτα από τέσσερα χρόνια και το Grand Prix της ΗΠΑ εκείνης της χρονιάς, όπου ο Ιταλός χάρισε στην ιαπωνική ομάδα την πρώτη της pole position. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις εκείνες, η Toyota είχε προσπαθήσει να κλέψει τις εντυπώσεις το Σάββατο με ελαφρύ φορτίο καυσίμου, γνωρίζοντας ότι δεν είχε ελπίδες να κατακτήσει τη νίκη. Ωστόσο, στο Μπαχρέιν, η TF109, η οποία είναι από τα καλύτερα φετινά μονοθέσια σύμφωνα με τις ενδείξεις των πρώτων αγώνων, αρκετά ανταγωνιστική, δεδομένων των χρόνων που σημείωσαν οι οδηγοί της στο δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών (όπου όλοι οι οδηγοί έχουν το μικρότερο δυνατό φορτίο καυσίμου) και αυτή τη φορά, η Toyota έχει θέσει τις βάσεις για να κατακτήσει την πρώτη της νίκη στη Formula 1. Από τη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών η Toyota έμοιαζε γρήγορη, ενώ σήμερα, στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές, ο Glock κινήθηκε ταχύτερα από όλους, αν και οι προσπάθειες του Γερμανού δεν είχαν την καλύτερη κατάληξη, καθώς προδόθηκε από τα ηλεκτρικά της TF109. Οι δυο Toyota ήταν κατά πολύ ταχύτερες στο τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, με τον Trulli να είναι τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Glock, με το Γερμανό να έχει πανομοιότυπη διαφορά από τον Vettel. Εντούτοις, ο Trulli έμεινε έκπληκτος από το γεγονός ότι κατέκτησε την pole position, καθώς πίστευε ότι το δυνατό σημείο της Toyota ήταν και αυτό το σαββατοκύριακο ο ρυθμός στον αγώνα και όχι στον ένα γύρο. Ο Ιταλός ανέφερε ωστόσο ότι υπάρχουν φόβοι για το σύστημα πέδησης στο μονοθέσιό του, καθώς η διαδρομή του πεντάλ του φρένου μεγάλωνε συνεχώς… Ο Glock ανέφερε ότι η ομάδα αντιμετώπισε εχθές προβλήματα με το σύστημα πέδησης, ωστόσο οι μηχανικοί κατάφεραν να βελτιώσουν σημαντικά το στήσιμο της TF109 κατά τη διάρκεια της χθεσινής νύχτας. Ο Γερμανός παραδέχθηκε ότι έκανε ένα λάθος στην τελική προσπάθειά του, αλλά πιστεύει ότι και χωρίς αυτό δε θα μπορούσε να φτάσει το χρόνο του team mate του.

H τρίτη θέση του Vettel (ο οποίος πιστεύει ότι οι Toyota διαθέτουν λιγότερα καύσιμα από τον ίδιο) δεν κατάφερε να απομακρύνει τον εκνευρισμό της ομάδας για το γεγονός ότι στα τελευταία λεπτά του πρώτου σκέλους, η τελική γρήγορη προσπάθεια του Mark Webber καταστράφηκε από τον Adrian Sutil που κατάλαβε αργά ότι η Red Bull βρισκόταν σε γρήγορο γύρο και όταν έκανε στην άκρη, ο Webber είχε ήδη επιλέξει να προσπεράσει από την εσωτερική, προς τα εκεί δηλαδή που κινήθηκε ο Γερμανός. Για να αποφύγει τη σύγκρουση, ο Webber κινήθηκε ακόμα περισσότερο προς την εσωτερική, χάνοντας πάρα πολύ χρόνο, γεγονός που τον άφησε στη 19η θέση, αν και ο Αυστραλός δεν κρατάει κακία στον Sutil, o οποίος έσπευσε να απολογηθεί στον οδηγός της Red Bull. Eντέλει οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να επιβάλουν ποινή 3 θέσεων στην αυριανή σειρά εκκίνησης στον Sutil, ο οποίος θα εκκινήσει 19ος (έχοντας σημειώσει την 16η επίδοση).

Εντωμεταξύ, στο στρατόπεδο της Brawn, o Jenson Button πιστεύει ότι η ομάδα έχει χάσει το πλεονέκτημά της όσον αφορά την απόδοση στον ένα γύρο σε σύγκριση με τους πρώτους αγώνες. Ο Βρετανός δήλωσε ότι η ομάδα δεν επέλεξε βαρύ φορτίο καυσίμου και πιστεύει ότι θα μπει στα pits στον ίδιο περίπου γύρο με τους υπόλοιπους πρωτοπόρους. Ο Button δήλωσε ότι ενώ ο ρυθμός αγώνα της Brawn είναι πολύ καλός, είναι δύσκολο για τους οδηγούς της να το εκμεταλλευτούν όταν εκκινούν από τις πιο πίσω θέσεις. Ο Βρετανός οδηγός πιστεύει ότι οι Red Bull και οι Toyota είναι ταχύτερες, ενώ τόνισε ότι στο δεύτερο σκέλος, με άδεια ρεζερβουάρ, ήταν μόλις 6ος ταχύτερος. Ο Button προσέθεσε ότι το ζύγισμα του μονοθεσίου του βελτιώθηκε με τα επιπλέον καύσιμα για το τρίτο σκέλος.

Ο Lewis Hamilton, ο οποίος δήλωσε ότι η McLaren έχει πολύ καλύτερη οδηγική συμπεριφορά αυτό το σαββατοκύριακο, πιστεύει ότι με τη στρατηγική που έχει επιλέξει θα καταφέρει να παλέψει για μια θέση στο βάθρο. Αντιθέτως, απογοητευμένος ήταν ο team mate του, Heikki Kovalainen, ο οποίος σημείωσε την 11η επίδοση. Ο Hamilton ήταν ο ταχύτερος από τους 8 οδηγούς που θα χρησιμοποιούν KERS στον αγώνα, καθώς όλες οι ομάδες (McLaren, Renault, Ferrari, BMW Sauber) που διαθέτουν το σύστημα αποφάσισαν να το τοποθετήσουν σε αμφότερα τα μονοθέσιά τους.

O Fernando Alonso θα εκκινήσει αύριο από την 7η θέση, στον αγώνα από τον οποίο ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Flavio Briatore πιστεύει ότι θα ξεκινήσει η αντεπίθεση της γαλλικής ομάδας. Ο Nelsinho Piquet κατάφερε για πρώτη φορά φέτος να φτάσει στο δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, αλλά μια έξοδος στην τελευταία στροφή κατά τη γρήγορη προσπάθειά του τον περιόρισε στην 15η θέση.

Η Ferrari είδε και τα δυο μονοθέσιά της στο τρίτο σκέλος για πρώτη φορά από την Αυστραλία, ωστόσο δεν κατάφερε να εντυπωσιάσει, καθώς η F60 πολύ απλά δεν είναι αρκετά γρήγορη…

Ο Nico Rosberg αποκάλυψε ότι δεν ένιωθε άνετα με το μονοθέσιό του και πιστεύει ότι ήταν τυχερός που κατάφερε να φτάσει έως το τρίτο σκέλος. Ο Γερμανός αποκάλυψε ότι διαθέτει βαρύ φορτίο καυσίμου. Ο team mate του, Kazuki Nakajima ισοφάρισε την καλύτερη φετινή του επίδοση σε κατατακτήριες δοκιμές με την 12η θέση στην οποία κατετάγη.

Οι δυο BMW Sauber ήταν απογοητευτικές και θα καταλάβουν την 7η μόλις σειρά εκκίνησης αύριο, με το μονοθέσιο του Robert Kubica να πιάνει δυο φορές φωτιά (μικρής έντασης) κατά τη διάρκεια των ανεφοδιασμών και ο ασύρματός του να μη λειτουργεί. Οι Toro Rosso αποκλείστηκαν από το πρώτο σκέλος της διαδικασίας, με τον Sebastien Buemi να παραδέχεται ότι αν δεν είχε υποπέσει σε ένα λάθος στο γρήγορο γύρο του, θα είχε περάσει εύκολα στο Q2.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 26/4/2009, 18:43  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Μπαχρέιν: Button και πάλι!

Ο Jenson Button κατέκτησε την τρίτη του νίκη στους τέσσερις αγώνες που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν, καθώς η… ανάποδη στρατηγική της Toyota, έκανε τον poleman Jarno Trulli να καθυστερεί όλους τους υπόλοιπους στο μέσο του αγώνα, ενόσω ο οδηγός της Brawn απομακρυνόταν εμπρός. Εντέλει, ο Sebastian Vettel τερμάτισε δεύτερος (καθώς η όχι τόσο καλή εκκίνησή του τον περιόρισε σημαντικά στη συνέχεια), με τον Trulli τρίτο. Τέταρτος τερμάτισε ο Lewis Hamilton, έχοντας κάνει έναν αγώνα άμυνας στην αρχή, ενώ πέμπτος είδε την καρό σημαία ο Rubens Barrichello, έχοντας αλλάξει τη στρατηγική του σε τρία pit stop κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο Kimi Raikkonen με την 6η θέση έδωσε στη Ferrari τους πρώτους της φετινούς βαθμούς, βγαίνοντας έπειτα από τον τελευταίο του ανεφοδιασμό μόλις εμπρός από τον Timo Glock, που είχε προηγηθεί στο πρώτο κομμάτι του αγώνα. Ο Fernando Alonso πήρε τον τελευταίο βαθμό, χωρίς να έχει τη δυνατότητα να απειλήσει τους προπορευόμενούς του.

Έπειτα από τέσσερις αγώνες, οι δυο οδηγοί της Brawn προηγούνται στη βαθμολογία, με 12 βαθμούς διαφορά μεταξύ τους και φυσικά η ομάδα είναι πρώτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, με διπλάσιους σχεδόν βαθμούς από αυτές που την ακολουθούν. Ο Button χαρακτήρισε αυτή τη νίκη την καλύτερη που έχει κατακτήσει φέτος και την απέδωσε κατά κύριο λόγο στο προσπέρασμα που πραγματοποίησε επί του Lewis Hamilton στην έναρξη του δεύτερου γύρου για την τρίτη θέση.

Ο Hamilton διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στον αγώνα, αν και εμμέσως. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren εκμεταλλεύτηκε το KERS στην εκκίνηση για να ανακτήσει 2 θέσεις και να βρεθεί τρίτος. Ο Button, που κατάφερε να προσπεράσει τον συμπατριώτη του, διατηρήθηκε σε επαφή με τις Toyota στο πρώτο stint και πέρασε επικεφαλής, εκμεταλλευόμενος τα επιπλέον καύσιμα με τα οποία είχε εκκινήσει για να πραγματοποιήσει αργότερα τον ανεφοδιασμό του.

Αντιθέτως, ο Vettel, που έχασε δυο θέσεις (από τους Button και Hamilton) δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Hamilton και παρέμεινε πίσω από την McLaren μέχρι αυτή να πραγματοποιήσει τον πρώτο της ανεφοδιασμό, χάνοντας αρκετό χρόνο.

Ο Jarno Trulli είχε χάσει την πρωτοπορία στην εκκίνηση από τον team mate του, Timo Glock, καθώς ο κινητήρας του Ιταλού σταμάτησε να λειτουργεί στιγμιαία κατά την επιτάχυνση. Ο Γερμανός διατηρήθηκε επικεφαλής μέχρι τον πρώτο ανεφοδιασμό του, ο οποίος προηγήθηκε αυτού του Trulli. Εντούτοις, για το δεύτερο stint, αντίθετα με όλες τις υπόλοιπες ομάδες, η Toyota επέλεξε να τοποθετήσει στα μονοθέσιά της τη μέση γόμα, η οποία μειονεκτούσε σε απόδοση στην πίστα του Sakhir σε σύγκριση με την πολύ μαλακή. Συνέπεια αυτού, ήταν ο ρυθμός των Toyota να πέσει σημαντικά στο μεσαίο κομμάτι του αγώνα.

Συνεπώς, ο Button είχε την ευκαιρία, έχοντας τεθεί επικεφαλής, να απομακρύνεται από τον Trulli με ρυθμό 0,6-0,8 δευτερολέπτων στο γύρο και να εξασφαλίσει τη νίκη, τη στιγμή που ο Ιταλός οδηγός της Toyota, μαχόμενος με την απόδοση των ελαστικών του, προσπαθούσε να διατηρήσει πίσω του τον σαφώς ταχύτερο –λόγω της μαλακής γόμας- Vettel. Ο Γερμανός δε βρήκε τρόπο να προσπεράσει την Toyota, ωστόσο, ο δεύτερος ανεφοδιασμός του ήταν προγραμματισμένος να πραγματοποιηθεί αργότερα από αυτόν του Trulli. Συνεπώς, ο Vettel επέστρεψε στην πίστα στη δεύτερη θέση, την οποία διατήρησε μέχρι τον τερματισμό, καθώς ο Trulli, αν και ήταν ταχύτερος με τη μαλακή γόμα στο τελικό stint, δεν κατάφερε να βρει τρόπο να τον προσπεράσει.

Με τη διαφορά που είχε χτίσει στο δεύτερο stint ο Button, ήταν αδύνατο να του αποσπάσει κάποιος τη νίκη. Στη συνέντευξη Τύπου, ο Βρετανός τόνισε ότι η Brawn δεν απολαμβάνει πλέον το πλεονέκτημα απόδοσης που διέθετε στους πρώτους αγώνες, εντούτοις στον επόμενο αγώνα, στην Ισπανία, όλες σχεδόν οι ομάδες θα παρουσιάσουν σημαντικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που ενδέχεται να αλλάξουν και πάλι τις ισορροπίες. Η Brawn ανησυχούσε ιδιαίτερα για τις θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα της Mercedes, οι οποίες ήταν πάρα πολύ υψηλές στις κατατακτήριες δοκιμές, παρά το γεγονός ότι στο αμάξωμα της BGP001 είχαν ανοιχτεί επιπλέον οπές εξαγωγής θερμού αέρα.

Ο Vettel δεν ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακός σήμερα, με το βαρύ φορτίο καυσίμου να τον καθυστερεί στην εκκίνηση. Από εκεί και πέρα, ο Γερμανός βρέθηκε για τα 2/3 του αγώνα «παγιδευμένος» πίσω από πιο αργά μονοθέσια, με τα προσπεράσματα να αποδεικνύονται ιδιαίτερα δύσκολα στην πίστα του Sakhir.

Η Toyota επέλεξε λανθασμένη στρατηγική για τους οδηγούς της, αφήνοντάς τους με το λιγότερο αποδοτικό ελαστικό για πολλούς γύρους στην πίστα να πασχίζουν να βρουν πρόσφυση. Απόδειξη, των λανθασμένων χειρισμών της Toyota, ήταν η πτώση του Glock από την πρώτη στην 7η θέση…

Δεδομένου ξεκινήματος που είχε στη φετινή σεζόν η McLaren, η τέταρτη θέση του Lewis Hamilton σε έναν κανονικό αγώνα, χωρίς βροχή ή διακοπές από το αυτοκίνητο ασφαλείας, αποτελεί σημάδι βελτίωσης της βρετανικής ομάδας, αν και ο Βρετανός βοηθήθηκε από τις καταστάσεις, καθώς το KERS του κέρδισε μερικές θέσεις στην εκκίνηση, ενώ στο δεύτερο stint κατάφερε να διατηρηθεί σε απόσταση βολής από τον Vettel μονάχα διότι ο Trulli καθυστερούσε τον οδηγό της Red Bull. Στο τρίτο stint, με την πιο σκληρή γόμα, ο Hamilton έχασε πάρα πολύ χρόνο σε σχέση με τους προπορευόμενούς του.

Η Brawn αποφάσισε να αλλάξει τη στρατηγική του Rubens Barrichello σε τρία pit stop κατά τη διάρκεια του αγώνα, βλέποντας τον Βραζιλιάνο να πλησιάζει ένα γκρουπ πιο αργών μονοθεσίων, χωρίς πολλές ελπίδες να τους προσπεράσει. Ο Barrichello έχασε αρκετό χρόνο πίσω από τον Piquet, έπειτα από τον πρώτο του ανεφοδιασμό.

O Kimi Raikkonen κατάφερε να δώσει στη Ferrari τους πρώτους της βαθμούς για φέτος, έπειτα από έναν αγώνα, κάνοντας δυο πολύ μεγάλα πρώτα stint, για να χρησιμοποιήσει όσο το δυνατό λιγότερο την πιο σκληρή γόμα. Ο Φινλανδός εκμεταλλεύτηκε το KERS για να κερδίσει τρεις θέσεις στην εκκίνηση, ενώ έπειτα από τον τελευταίο του ανεφοδιασμό (όπου έχασε αρκετό χρόνο λόγω ενός προβλήματος με τον εμπρός αριστερό τροχό του), όπου βγήκε στην πίστα πίσω από τον Glock, έδωσε μια πολύ καλή μάχη με τον Γερμανό και κατάφερε να τον προσπεράσει, παίρνοντας την 6η θέση. Ο Felipe Massa, νικητής τα δυο προηγούμενα χρόνια στο Μπαχρέιν, είχε έναν πολύ πιο δύσκολο αγώνα, καθώς ζημιές προκλήθηκαν στην εμπρός αεροτομή του όταν στριμώχτηκε μεταξύ του team mate του και του Nico Rosberg. O Βραζιλιάνος μπήκε στα pits στο δεύτερο γύρο για να αντικαταστήσει το ρύγχος της F60 και έχασε πολλές θέσεις. Παράλληλα, η τηλεμετρία του δε λειτουργούσε σωστά και οι μηχανικοί του δεν είχαν εικόνα της λειτουργίας του μονοθεσίου του, ενώ και το KERS της Ferrari δε λειτουργούσε σωστά και ο Massa δεν κατάφερε να το χρησιμοποιήσει στην εκκίνηση.

Ο Fernando Alonso είχε έναν ήσυχο αγώνα και δε βρέθηκε ποτέ σε θέση να απειλήσει τους προπορευόμενούς του. Αρκετά καλό αγώνα έκανε και ο team mate τoυ, Nelsinho Piquet, ο οποίος έπειτα από αρκετές μονομαχίες και ενώ μαχόταν με ένα μονοθέσιο που ήταν προφανές ότι δεν παρήγαγε αρκετή πρόσφυση στον πίσω άξονα, κατάφερε να τερματίσει 10ος, εμπρός από τον σαφώς ταχύτερο Mark Webber, ο οποίος δεν κατάφερε να φτάσει στη βαθμολογούμενη οκτάδα έπειτα από το «μπλοκ-άουτ» που του έκανε ο Adrian Sutil στις κατατακτήριες δοκιμές.

Oύτε ο Nico Rosberg κατάφερε να απειλήσει τους προπορευόμενούς του σε έναν ήσυχο αγώνα, ενώ ο team mate του, Kazuki Nakajima, ενεπλάκη σε ένα ατύχημα στην πρώτη στροφή, όπως ακριβώς και οι οδηγοί BMW Sauber, γεγονός που ανάγκασε και τους τρεις οδηγούς να μπουν στα pits πολύ νωρίς και να βρεθούν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης, χρησιμοποιώντας μάλιστα την πιο σκληρή γόμα για τα 2/3 του αγώνα. Οι Kubica και Nakajima είχαν ακόμα μια επαφή μεταξύ τους προς το τέλος του αγώνα…

Εμφανώς βελτιωμένη ήταν η απόδοση των Force India, έπειτα από τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που δέχθηκε η VJM02, δίνοντας την ευκαιρία στους οδηγούς της ομάδας να παλέψουν με άλλα μονοθέσια.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
opterios
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 44
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
blank.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 26/4/2009, 21:20  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Από τους καλύτερους αγώνες που έχω δει εδώ και πολύ καιρό!!

Το θέαμα στην F1 επιστρέφει!!

_________________
ImageImage

Τοξότης Γένος:Αρσενικό Αίγα ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από opteriosΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN MessengerICQ Αριθμός
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 28/4/2009, 14:54  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

opterios Έγραψε:
Από τους καλύτερους αγώνες που έχω δει εδώ και πολύ καιρό!!

Το θέαμα στην F1 επιστρέφει!!


θα συμφωνήσω και θα συμπληρωσω πως ο αγώνας διεξάχθηκε,υπό κανονικές καιρικές συνθήκες.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες