Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 24/4/2009, 11:56  Θέμα δημοσίευσης:  Η Red Bull ενδέχεται να χρησιμοποιεί κινητήρες Mercedes τ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

H Red Bull δε βιάζεται να ανανεώσει το συμβόλαιό της με τη Renault για να συνεχιστεί η προμήθεια κινητήρων από τη γαλλική εταιρία πέραν της τρέχουσας σεζόν που λήγει το ισχύον συμβόλαιο μεταξύ τους, καθώς εξετάζει το ενδεχόμενο συνεργασίας με τη Mercedes στο μέλλον.

Παρά το 1-2 της Red Bull στην Κίνα (που επετεύχθη χρησιμοποιώντας κινητήρες Renault), αναφέρεται ότι η ομάδα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με τη Mercedes, αν και δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τους V8 της γαλλικής εταιρίας και τα επόμενα χρόνια.

Ο διευθυντής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι είναι πολύ νωρίς ακόμα να συζητήσει για τους κινητήρες που θα χρησιμοποιούνται του χρόνου και τόνισε ότι ο κινητήρας της Renault αποδίδει καλά, ιδίως μετά τη διαδικασία ισοστάθμισης της απόδοσης των V8 που πραγματοποίησε η FIA το χειμώνα, επιτρέποντας στη γαλλική εταιρία να βελτιώσει την απόδοση του κινητήρα της. Ο Horner δήλωσε ότι έπειτα από αυτή τη διαδικασία, η απόδοση του V8 της Renault βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με αυτήν των υπόλοιπων κινητήρων του grid, αν και παραδέχεται ότι η μονάδα της Mercedes εξακολουθεί να είναι η ισχυρότερη.

Η Mercedes έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να παράσχει τους κινητήρες της σε περισσότερες από τρεις ομάδες. Είναι δεδομένο ότι θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την McLaren και την Force India, οπότε αν η Red Bull θέλει τους κινητήρες της, θα πρέπει να αντικαταστήσει την Brawn στο «πελατολόγιο» της γερμανικής εταιρίας.

Ο Horner προσέθεσε ότι δεν υπάρχει λόγος βιασύνης για την λήψη της οριστικής απόφασης, καθώς ο σχεδιασμός του μονοθεσίου μπορεί να τροποποιηθεί ακόμα και σε αρκετά προχωρημένο στάδιο εξέλιξής του, αναφέροντας την ομάδα της Brawn και τη φετινή κατάστασή της ως χαρακτηριστικό παράδειγμα της δυνατότητας αυτής.

Αυτό τον καρό, το τεχνικό τμήμα της Red Bull, υπό την καθοδήγηση του Adrian Newey, έχει επικεντρωθεί στην εξέλιξη ενός διαχύτη δυο επιπέδων για την RB5. Ωστόσο, λόγω του μοναδικού σχεδιασμού της πίσω ανάρτησης του συγκεκριμένου μονοθεσίου, το οποίο χρησιμοποιεί χαμηλά τοποθετημένες ράβδους ώσης αντί ελκτικών (που χρησιμοποιούν όλες οι υπόλοιπες ομάδες), η διαδικασία αυτή θα πάρει περισσότερο χρόνο από ότι στις υπόλοιπες περιπτώσεις. Ενώ οι περισσότερες ομάδες αναμένεται να έχουν έτοιμες τις δικές τους εκδόσεις διαχύτη δυο επιπέδων στην Ισπανία (με μερικές, όπως η Renault να παρουσιάζουν πρώιμες εκδόσεις του ήδη στην Κίνα), o Newey απέκλεισε το ενδεχόμενο να παρουσιαστεί το συγκεκριμένο εξάρτημα στην RB5 πριν το Μονακό (το Grand Prix που έπεται του ισπανικού).

Ο Horner προσέθεσε ότι πλέον, η Red Bull βρίσκεται υπό μεγαλύτερη πίεση, να επαναλάβει τη νίκη της Κίνας, απ’ ότι πριν που δεν είχε κατακτήσει καμία και παραδέχθηκε ότι θα πρέπει να βελτιώσει την αξιοπιστία του μονοθεσίου της.

Στο άλλο «στρατόπεδο» της εταιρίας στη Formula 1, της Toro Rosso, ο διευθυντής της βασιζόμενης στη Faenza ομάδας, Franz Tost, παραδέχθηκε ότι έμεινε έκπληκτος από τα αποτελέσματα των αρχικών αγώνων του πρωτοεμφανιζόμενου οδηγού Sebastien Buemi. O 20χρονος Ελβετός έχει σημειώσει βαθμούς σε δυο από τους τρεις αγώνες στους οποίους έχει συμμετάσχει. Ο Τοst δεν περίμενε να τον δει στη βαθμολογούμενη οκτάδα μέχρι μετά το μέσο της σεζόν και αποδίδει το δυνατό ξεκίνημα του Buemi στα αυξημένα χιλιόμετρα δοκιμών εξέλιξης (περίπου 7.500) που του παρείχε η Toro Rosso το χειμώνα.

Την ίδια στιγμή, στην άλλη πλευρά του γκαράζ της Toro Rosso, o Sebastien Bourdais παραδέχεται, ότι όπως και πέρυσι, τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου του δεν ευνοούν το οδηγικό του στυλ, το οποίο χρειάζεται ακριβώς το αντίθετο από την αυξημένη (κατά 20% περίπου) πρόσφυση που παρέχουν στον εμπρός άξονα τα φετινά μονοθέσια λόγω της επαναφοράς των σλικ ελαστικών. Ο Γάλλος τόνισε ότι αυτό το χαρακτηριστικό συμπεριφοράς του αφήνει λιγότερο χώρο να λειτουργήσει σωστά και του κοστίζει αρκετό χρόνο σε δυο-τρεις στροφές κάθε πίστας…

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες