Συχνές Ερωτήσεις  •  Αναζήτηση  •  Αρχική Σελίδα  •  Forum  •  Album  •  Επιλογές  •  Εγγραφή  •  Προφίλ  •  Συνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σας  •  Σύνδεση
 
 
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας

Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Συγγραφέας Μήνυμα
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 17/4/2009, 15:36  Θέμα δημοσίευσης:  GP Κίνας 2009 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Κίνας: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Οι Brawn επέδειξαν τις δυνατότητές τους για μια ακόμη φορά στις ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix της Κίνας, με τον Jenson Button να κινείται πολύ ταχύτερα από τον χρόνο της περυσινής pole position. To πρωί, έκπληξη προκάλεσε η ταχύτητα των αναβαθμισμένων McLaren.

Στην πρωινή περίοδο, ο Lewis Hamilton σημείωσε για πρώτη φορά φέτος τον ταχύτερο χρόνο, με το καινούργιο αεροδυναμικό πακέτο της McLaren να δείχνει ότι απέφερε αρκετά μεγάλα πλεονεκτήματα απόδοσης στην MP4-24, αν και πολλοί τόνισαν ότι οι δυο οδηγοί της ομάδας ήταν από τους λίγους που χρησιμοποίησαν το πρωί την μαλακή γόμα της Bridgestone, ενώ κάποιοι υποστηρίζουν ότι οι McLaren διέθεταν πολύ λίγα καύσιμα. Η βρετανική ομάδα έχει φέρει ένα καινούργιο αεροδυναμικό πακέτο στην Κίνα, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και μια καινούργια εμπρός αεροτομή (μονάχα στο μονοθέσιο του Hamilton) έξι πτερυγίων (τέσσερα χαμηλά τοποθετημένα και δυο επιπλέον από πάνω). Επίσης, η McLaren είχε διαθέσιμο έναν καινούργιο διαχύτη, ο οποίος αν και δεν είναι δυο επιπέδων, αποτελεί… προοίμιο αυτού, εκμεταλλευόμενος τη ζώνη γύρω από την ουρά του μονοθεσίου, για να παρουσιάσει (με την προθήκη ενός πτερυγίου) ένα επιπλέον, στενό κεντρικό κανάλι επάνω από το διαχύτη. Ο Hamilton βρέθηκε εμπρός από τις δυο Brawn (οι οποίες φέρουν έναν καινούργιο σπόνσορα, την ελβετική επενδυτική εταιρία MIG) στον πίνακα των χρόνων, με τον Kovalainen να συμπληρώνει την πρώτη τετράδα, εμπρός από τον Mark Webber. Πίσω από τον Αυστραλό κατετάγη ο Jarno Trulli, ο οποίος αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά της Toyota, το οποίο του κόστισε λίγο χρόνο. Απογοητευτικό ήταν το πρώτο 90λεπτο για τη Ferrari, με τους οδηγούς της να μην καταφέρνουν να μπουν στην πρώτη δεκάδα, αντιμετωπίζοντας σημαντικά προβλήματα graining στα ελαστικά τους. Η πίστα δεν ήταν στρωμένη με λάστιχο, παρέχοντας πολύ μικρές τιμές πρόσφυσης, γεγονός που έκανε τα μονοθέσια νευρικά και προκάλεσε πολυάριθμες μικροεξόδους.

Η δεύτερη περίοδος κυριαρχήθηκε από τις Brawn, με τον Jenson Button να σημειώνει χρόνο μισό δευτερόλεπτο ταχύτερο από την περυσινή pole position και τον Nico Rosberg να καταφέρνει να τοποθετηθεί μεταξύ των δυο λευκών/κίτρινων μονοθεσίων στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας. Οι ομάδες πειραματίστηκαν το απόγευμα με την πιο μαλακή γόμα, η οποία αν και ήταν η ταχύτερη, φθειρόταν πολύ γρήγορα με κομμάτια της να εκτινάσσονται στις καλύπτρες από τα κράνη των οδηγών σε μερικές στροφές… Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι δυο Red Bull, παρά το γεγονός ότι ο Webber αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις προσπάθειές του νωρίτερα από το προγραμματισμένο, λόγω προβλήματος στην πίσω ανάρτηση. Ακολούθησαν οι δυο Toyota, με τον Kazuki Nakajima μεταξύ τους, ενώ ο Heikki Kovalainen κατετάγη 9ος, εμπρός από τον Sebastien Bourdais, ο οποίος έδειξε ότι οι αεροδυναμικές αναβαθμίσεις της Toro Rosso βελτίωσαν τους χρόνους της. Οι οδηγοί της Ferrari παρέμειναν εκτός δεκάδας, όπως συνέβη και με αυτούς της Renault και της BMW Sauber, ενώ το καλύτερο που μπορούσε να καταφέρει ο ταχύτερος οδηγός το πρωί, Lewis Hamilton ήταν η 13η θέση.

Τα μονοθέσια της Ferrari φέρουν ένα μήνυμα συμπαράστασης στην περιοχή της Ιταλίας (το Abruzzo) το οποίο έπληξαν ισχυροί σεισμοί αυτές τις εβδομάδες. Ο Trulli, o οποίος κατάγεται από αυτή την περιοχή της γειτονικής χώρας, κάνει προσπάθειες να μαζευτούν μερικά χρήματα από την πλευρά των οδηγών, προς βοήθεια των θυμάτων του εγκέλαδου. Ωστόσο, το μήνυμα «Abruzzo nel cuore» (Mε το Abruzzo στην καρδιά), δεν έκανε τις F60 να κινηθούν ταχύτερα. Αντιθέτως μάλιστα, η αφαίρεση του KERS έκανε το μονοθέσιο της Scuderia, σύμφωνα με τον Felipe Massa, λιγότερο ανταγωνιστικό από όσο ήταν (παρά το ότι ο Kimi Raikkonen ανέφερε ότι δεν αισθάνθηκε την απουσία του συστήματος). Η Ferrari δοκίμασε μερικές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο του Massa (με την πιο εμφανή να αφορά τα στατικά καλύμματα στις ζάντες των εμπρός τροχών, τα οποία έχουν προεκταθεί στο εμπρός μέρος τους), οι οποίες θα βρίσκονται και στις δυο F60 αύριο.

Παρά τις αρχικές ανησυχίες για την απόδοση της πολύ μαλακής γόμας της Bridgestone, οι αρχικές ενδείξεις συνιστούν ότι αυτή λειτουργεί καλύτερα στην πίστα της Shanghai, από ότι στη Μελβούρνη (αντίθετα με τις προβλέψεις) όπως επεσήμαναν αρκετοί οδηγοί και τεχνικοί. Η Bridgestone ανέφερε ότι τα μονοθέσια της Brawn και της Toyota είναι ιδιαίτερα ευγενικά προς τα ελαστικά τους

Oι κατατακτήριες δοκιμές θα μεταδοθούν αύριο (18/4) ζωντανά από τον ANT1 στις 8:30 το πρωί. Την Κυριακή (19/4), η μετάδοση του αγώνα θα ξεκινήσει στις 9:30 το πρωί.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
GRIGIO
1o στάδιο
1o στάδιο


Ηλικία: 37
Ένταξη: 07 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 123

italy.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 18/4/2009, 14:55  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

Ενημερωση

Vettel στην pole position και πρώτη της καριέρας του και μαλιστα ΑΝΕΤΑ!Hamilton 9os και Raikkonen 8ος.Κοβαλάινεν και Massa εκτος 10αδας.1-3 για τη TRed Bul με webber στην 3η θεση.

_________________
Περήφανος κάτοχος Fiat Punto!

http://www.youtube.com/watch?v=TBfkSbTl1Jk

and

http://www.youtube.com/watch?v=o6o_3Tek5Xc&feature=channel_page
See me here!!!

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Τίγρης ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από GRIGIOΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματος
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 19/4/2009, 11:15  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Kίνας: Ο Vettel κατακτά την πρώτη pole της Red Bull

O Sebastian Vettel χάρισε στην Red Bull την πρώτη pole position της ιστορίας της στη Formula 1, σε μια συναρπαστική διαδικασία, στην οποία για πρώτη φορά φέτος, δεν επικράτησαν οι Brawn. O Fernando Alonso εκμεταλλεύτηκε πλήρως τον καινούργιο διαχύτη της R29 –και την απουσία του KERS- για να μοιραστεί την πρώτη σειρά εκκίνησης με τον νεαρό Γερμανό, ενώ ο Mark Webber συμπλήρωσε με την τρίτη θέση την πολύ καλή σημερινή εμφάνιση της Red Bull, με τη Renault να βλέπει 3 από τα 4 μονοθέσια που χρησιμοποιούν τους κινητήρες της να βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις. Οι δυο Brawn ακολουθούν, με τον Rubens Barrichello να κατατάσσεται για πρώτη φορά φέτος υψηλότερα από τον νικητή των δυο πρώτων αγώνων, Jenson Button. O Jarno Trulli συμπληρώνει με την Toyota την τρίτη σειρά εκκίνησης, εμπρός από τους Nico Rosberg και Kimi Raikkonen. O Lewis Hamilton κατάφερε για πρώτη φορά φέτος να φτάσει ως το τρίτο σκέλος της διαδικασίας και θα εκκινήσει αύριο από την 9η θέση, ενώ εκπληκτική εμφάνιση πραγματοποίησε ο πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός της φετινής σεζόν, Sebastien Buemi, ο οποίος κατάφερε και αυτός να μπει στην πρώτη δεκάδα για πρώτη φορά στην καριέρα του, εκμεταλλευόμενος τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που παρουσιάζει στην Κίνα η Toro Rosso, αλλά και το γεγονός ότι τα χαρακτηριστικά της πίστας φαίνεται να ταιριάζουν σε αυτό το μονοθέσιο.

Η Red Bull κατάφερε να κάνει το 1-3 στην Κίνα, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν με τον κινητήριο άξονα αμφότερα τα μονοθέσιά της στην πρωινή περίοδο ελεύθερων δοκιμών (γεγονός που επέβαλε την αντικατάσταση του εξαρτήματος και στις δυο RB5, έτσι ώστε να μην επιβαρυνθεί το κιβώτιο). Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι ο Vettel συμπλήρωσε μόλις ένα γρήγορο γύρο σε κάθε σκέλος της διαδικασίας, πάντοτε την τελευταία στιγμή, καθώς η ομάδα προσπαθούσε να διανύσει όσο το δυνατό λιγότερα χιλιόμετρα με το μονοθέσιο του Γερμανού, λόγω δυσκολιών που αντιμετώπισε με αυτό, όπως παραδέχθηκε ο ίδιος ο poleman. Εκπληκτική ήταν και η επίδοση του Mark Webber, αν σκεφτεί κανείς ότι ο Αυστραλός αναρρώνει ακόμα από τα κατάγματα στο πόδι του (που ακόμα τον κάνουν να κουτσαίνει) και τον ώμο του. O Webber περίμενε τα πράγματα να είναι πιο δύσκολα για την ομάδα του.

Ο διευθυντής της Red Bull, Christian Horner παραδέχθηκε ότι η ομάδα ακολούθησε «επιθετική» στρατηγική στις κατατακτήριες δοκιμές, κάτι που σημαίνει ότι μάλλον οι δυο RB5 έχουν ελαφρύτερο φορτίο καυσίμου από τις Brawn, οι οποίες συνήθως κουβαλάνε αρκετά καύσιμα το Σάββατο. Ωστόσο, το μονοθέσιο της Red Bull ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τόσο στις χθεσινές ελεύθερες δοκιμές, όσο και στα δυο πρώτα σκέλη των κατατακτήριων. Στο Q2, όπου όλα τα μονοθέσια έχουν το ελάχιστο δυνατό φορτίο καυσίμου, οι δυο Red Bull ήταν τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερες από τις Brawn, κάτι που συνιστά ότι η σημερινή επίδοση της Red Bull δεν προέρχεται μονάχα από το φορτίο καυσίμου.

Ένα ολόκληρο χρόνο είχε να βρεθεί στην πρώτη σειρά εκκίνησης ο Fernando Alonso (από τον περυσινό αγώνα στην πατρίδα του). Οι μηχανικοί της Renault δούλεψαν μέχρι τις πέντε το πρωί για να καταφέρουν να ετοιμάσουν μια… ολοκαίνουργια έκδοση της R29. Στις χθεσινές ελεύθερες δοκιμές, η γαλλική ομάδα έκανε συγκρίσεις μεταξύ του εφοδιασμένου με KERS μονοθεσίου (Piquet) και ενός χωρίς (Alonso) και διαπίστωσε ότι το σύστημα δεν αποφέρει ιδιαίτερα κέρδη σε απόδοση, αλλά αποτελεί καλύτερο στρατηγικό εργαλείο. Με άλλα λόγια, το μονοθέσιο ήταν ταχύτερο χωρίς KERS, παρά τα χρήματα που έχουν ξοδευτεί για την εξέλιξή του. Αυτό διαπιστώθηκε και από άλλες ομάδες, με αποτέλεσμα ο αριθμός μονοθεσίων που θα χρησιμοποιεί KERS αύριο να έχει πέσει δραματικά σε σχέση με τους δυο πρώτους αγώνες της σεζόν (από 7 στα 3).

Μια ακόμα πολύ σημαντική «λεπτομέρεια» στο μονοθέσιο που οδηγούσε ο Alonso, ήταν και ο καινούργιος διαχύτης (ο οποίος μεταφέρθηκε από το εργοστάσιο της ομάδας στην Κίνα με το ιδιωτικό τζετ του διευθύνοντα συμβούλου της, Flavio Briatore και έφτασε στην πίστα εχθές) ο οποίος αποτελεί μια πρώτη ερμηνεία του Enstone επί του σχεδιασμού δυο επιπέδων.

Oι αλλαγές αυτές σίγουρα βελτίωσαν την απόδοση της R29, επιτρέποντας στον Alonso να φτάσει εύκολα στο Q3, ωστόσο θα πρέπει να του αποδοθεί μεγάλο μερίδιο της επίδοσης, καθώς είχε την ευκαιρία να κάνει μόλις 6 γύρους με το συγκεκριμένο πακέτο (χωρίς KERS και με τον καινούργιο διαχύτη) στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές, λόγω τεχνικών προβλημάτων. Ο Ισπανός οδηγούσε για πρώτη ουσιαστικά φορά το μονοθέσιο αυτό στις σημερινές κατατακτήριες δοκιμές και η επίδοσή του είναι πραγματικά εντυπωσιακή.

Η Brawn δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την pole position για τρίτη συνεχή φορά, ωστόσο, εάν η ομάδα ακολουθεί την πάγια τακτική της, να εκκινεί τον αγώνα με αρκετά βαρύ φορτίο καυσίμου, τότε ίσως έχει κάποιο πλεονέκτημα αύριο στη στρατηγική. Ο Barrichello θα εκκινήσει για πρώτη φορά εμπρός από τον Button. O Βρετανός οδηγός δήλωσε ότι η απόδοση των Red Bull προκάλεσε εξέπληξε την Brawn, που δεν περίμενε τις RB5 να πάνε τόσο καλά, ενώ παράλληλα η επίδοση της ίδιας δεν ήταν η αναμενόμενη. Ο Button πιστεύει ότι τα προσπεράσματα στην Κίνα θα είναι πολύ δύσκολα.

Ο Jarno Trulli βρέθηκε 6ος, ωστόσο ο ίδιος δήλωσε απογοητευμένος από το αποτέλεσμα, καθώς δεν κατάφερε να βρει την πρόσφυση που διέθετε στις ελεύθερες δοκιμές. Στο γκαράζ της Toyota τα πράγματα δεν ήταν ιδιαίτερα ρόδινα, καθώς απαιτήθηκε η αντικατάσταση του κιβωτίου του μονοθεσίου του Timo Glock στις ελεύθερες δοκιμές, με αποτέλεσμα ο Γερμανός οδηγός να δεχθεί ποινή 5 θέσεων στη σειρά εκκίνησης του αυριανού αγώνα. Ο Glock κατάφερε να σημειώσει την 14η μόλις επίδοση, γεγονός που σημαίνει ότι αύριο θα εκκινήσει από την τελευταία σειρά…

Παρά το γεγονός ότι ο Nico Rosberg έχει επικρατήσει στις 6 από τις 9 περιόδους ελεύθερων δοκιμών που έχουν πραγματοποιηθεί στα τρία πρώτα Grand Prix της σεζόν (ο Γερμανός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο και στη σημερινή πρωινή περίοδο) και πάλι δεν κατάφερε να επαναλάβει την επίδοση αυτή στις κατατακτήριες δοκιμές, ωστόσο η 7η θέση παραμένει πολλά υποσχόμενη. Ο Rosberg δήλωσε ότι είχε δυσκολίες να φέρει τα ελαστικά στην ιδανική τους θερμοκρασία και πιστεύει ότι θα έχει καλό ρυθμό στον αγώνα.

Ο Kimi Raikkonen κατάφερε να υπερασπιστεί την τιμή της Ferrari εισερχόμενος στην πρώτη δεκάδα (χωρίς να έχει όμως καινούργιο σετ μαλακών ελαστικών για το Q3), ωστόσο είναι εμφανές ότι και αυτό είναι ένα δύσκολο σαββατοκύριακο για τη Scuderia και απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι ο Felipe Massa περιορίστηκε στην 13η θέση. O Βραζιλιάνος έκανε ένα λάθος στο γρήγορο γύρο του (στην 9η στροφή) στο Q2 που του απαγόρεψε να συνεχίσει τη διαδικασία.

Ο Lewis Hamilton, με το καινούργιο αεροδυναμικό πακέτο της McLaren, εισήλθε για πρώτη φορά στο Q3 και αποτελεί τον πρώτο εκ των μονοθεσίων που είναι εφοδιασμένα με KERS και αναγνώρισε την ανάκαμψη της ομάδας, αν και παραδέχθηκε ότι οι επιδόσεις της MP4-24 απέχουν πολύ ακόμα από την κορυφή. Ο Heikki Kovalainen ήταν πιο άτυχος, καθώς στην τελευταία γρήγορη προσπάθειά του μια Red Bull τον εμπόδισε στη φουρκέτα έπειτα από τη μεγάλη ευθεία, στερώντας του την ευκαιρία να περάσει στο Q2, για 63 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Αντιθέτως, ο Buemi, στον τρίτο του αγώνα βρέθηκε στην πρώτη 10άδα, ωστόσο, επειδή είχε χρησιμοποιήσει όλα τα καινούργια σετ ελαστικών μαλακής γόμας μέχρι τότε, δεν είχε τη δυνατότητα να παλέψει για κάτι καλύτερο με την πιο σκληρή γόμα.

Ο Nick Heidfeld (ο οποίος είναι ο τρίτος οδηγός, πέραν αυτών της McLaren που χρησιμοποιεί KERS αυτό το σαββατοκύριακο) δεν κατάφερε να περάσει στο Q3 για μόλις 10 χιλιοστά του δευτερολέπτου, αλλά από την 11η θέση θα είναι ο πρώτος εξ αυτών που έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το φορτίο καυσίμου με το οποίο θα εκκινήσουν τον αγώνα. Ωστόσο, η επίδοση της BMW Sauber είναι πολύ κατώτερη των προσδοκιών της, με τον Robert Kubica να σημειώνει τη χειρότερη επίδοση της καριέρας του σε κατατακτήριες δοκιμές, όντας 18ος, λόγω και ενός λάθους στη στροφή 12. Ο Πολωνός (που αποφασίστηκε να μη χρησιμοποιήσει το KERS) πιστεύει ότι ο ρυθμός του μονοθεσίου θα είναι καλύτερος στον αγώνα, ωστόσο παραδέχεται ότι η συγκεκριμένη πίστα δεν ταιριάζει στα χαρακτηριστικά της F1.09.

Όσον αφορά τα μαλακά ελαστικά, παρατηρήθηκε από την Bridgestone μια διαφορά απόδοσης περίπου μισού δευτερολέπτου σε σύγκριση με την πιο σκληρή γόμα, ενώ ο ρυθμός φθοράς της δεν είναι ταχύτατος όπως συνέβη στην Αυστραλία, προσφέροντας περισσότερες στρατηγικές επιλογές.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
MAXRISTOS
3ο στάδιο
3ο στάδιο


Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
greece.gif
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: 20/4/2009, 09:47  Θέμα δημοσίευσης:  (Δεν υπάρχει θέμα) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματοςΚατώτατο σημείο της σελίδαςΕπιστροφή στην κορυφή

GP Κίνας: Vettel και Webber κάνουν το 1-2 για τη Red Bull

H Red Bull βρισκόταν σε άλλο επίπεδο στις πολύ δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν στη Shanghai και κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη της νίκη στη Formula 1, δια χειρός Sebastian Vettel, o οποίος όπως και πέρυσι στη Monza, απέφυγε οποιοδήποτε λάθος κινούμενος σταθερά ταχύτερα από οποιονδήποτε άλλον. Ο Mark Webber συμπλήρωσε το θρίαμβο της Red Bull τερματίζοντας στη δεύτερη θέση, ενώ οι Brawn, που δεν είχαν απάντηση στο ρυθμό της αυστριακής ομάδας, ακολούθησαν στις θέσεις 3 και 4, με τον Jenson Button να είναι ο μόνος οδηγός που έχει ανέβει σε κάθε φετινό αγώνα στο βάθρο. Οι δυο McLaren ακολούθησαν, με τον Heikki Kovalainen να τερματίζει εμπρός από έναν Lewis Hamilton που αν και εντυπωσίασε με το ρυθμό του διέπραξε πολυάριθμα λάθη. Ο Timo Glock τερμάτισε 7ος, εμπρός από έναν εκπληκτικό Sebastien Buemi, ο οποίος έχει σημειώσει βαθμούς δυο φορές σε τρεις συμμετοχές στη Formula 1. Η Ferrari απέτυχε και πάλι να καταταγεί εντός της βαθμολογούμενης οκτάδας, κάνοντας το χειρότερο ξεκίνημά της σε σεζόν από το 1981…

Η βροχή και η πολύ χαμηλή ορατότητα ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά του αγώνα όσον αφορά τις συνθήκες, οι οποίες ήταν τόσο άσχημες που ανάγκασαν την εκκίνηση του αγώνα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ενώ η χρήση ελαστικών βροχής ήταν η ενδεικνυόμενη καθ’ όλη τη διάρκεια του δίωρου Grand Prix. Ωστόσο, όπως και πέρυσι στη Monza, όπου κατέκτησε την πρώτη του νίκη, ο Sebastian Vettel δεν πτοήθηκε κατάφερε να επαναλάβει το περυσινό κατόρθωμά του, χαρίζοντας την πρώτη νίκη και στην κύρια ομάδα της Red Bull, η οποία στην Κίνα, σε στεγνές ή βροχερές συνθήκες διέθετε το καλύτερο μονοθέσιο. Ο Γερμανός είχε αντιμετωπίσει κάποια προβλήματα στις κατατακτήριες δοκιμές, τα οποία ωστόσο κατάφερε να διορθώσει κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ο Γερμανός ήταν σταθερά ταχύτερος από οποιονδήποτε άλλον και είχε τη δυνατότητα να απομακρύνεται με πολύ γρήγορο ρυθμό, ακόμα και ύστερα από την παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Δεν απειλήθηκε ποτέ ουσιαστικά, ακόμα και όταν οι διαφορές εκμηδενίστηκαν με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Μάλιστα, ο Γερμανός επέδειξε και επιθετικότητα, καθώς όταν βρέθηκε πίσω από τον Jenson Button έπειτα από το δεύτερο ανεφοδιασμό του (και ενώ γνώριζε ότι ο Βρετανός θα έμπαινε στα pits) δε δίστασε να εκδηλώσει την επίθεσή του και να προσπεράσει την Brawn, παρά το ότι θα μπορούσε απλά να περιμένει το νικητή των δυο πρώτων αγώνων να κάνει το pit stop του.

Ο Mark Webber συμπλήρωσε το θρίαμβο της ομάδας, με μια πολύ καλή εμφάνιση (που αποτελεί και το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του) δεδομένων των τραυματισμών που υπέστη πριν από μερικούς μήνες, οι οποίοι αν και τον έχουν δυσκολέψει στο περπάτημα, δε φαίνεται να έχουν επηρεάσει ιδιαίτερα τις επιδόσεις του.

Ο Jenson Button παραδέχθηκε ότι δεν είχε το ρυθμό να απειλήσει τις Red Bull και ανέφερε ότι είχε προβλήματα στην ανάπτυξη της ιδανικής θερμοκρασίας στα ελαστικά του. Ο Βρετανός είχε μια πολύ θεαματική μονομαχία με τον Webber λίγο μετά το μέσο του αγώνα, με αμφότερους τους οδηγού να πιέζουν στο όριο και να έχουν μικροεξόδους, ωστόσο ο Webber ήταν αισθητά ταχύτερος και κατάφερε να προσπεράσει τον Button και να τον διατηρήσει πίσω του.

Έναν ανώνυμο αγώνα διεξήγαγε ο Rubens Barrichello, ο οποίος έπεσε πίσω από τον team mate του στους πρώτους γύρους του αγώνα και έχασε γρήγορα επαφή με τους πρωτοπόρους, με αποτέλεσμα στους τελευταίους γύρους να τον πλησιάσουν οι McLaren. O Barrichello φρέναρε κατά τη διάρκεια των 20 πρώτων γύρων με μόνο 3 δισκόφρενα, αν και το πρόβλημα επιλύθηκε στον πρώτο του ανεφοδιασμό. Ωστόσο, ο Βραζιλιάνος έχασε αρκετό χρόνο όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα και τα δυο μονοθέσια της Brawn εισήλθαν μαζί στα pits, με τον Barrichello να περιμένει τον team mate του να ολοκληρώσει τον ανεφοδιασμό. Η αντίδραση της Brawn ήταν ιδιαίτερα γρήγορη όταν εισήλθε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και κατάφερε να φέρει τον Button στη δεύτερη θέση, έχοντας πραγματοποιήσει και τον πρώτο ανεφοδιασμό του, γεγονός που στο τέλος εξασφάλισε το βάθρο στο Βρετανό.

Εξίσου ήσυχη εμφάνιση και απαλλαγμένη από λάθη έκανε και ο Heikki Kovalainen, ο οποίος μπορεί να μην εντυπωσίασε, αλλά με τη σταθερότητά του ανταμείφθηκε με τους βαθμούς της 5ης θέσης, στον πρώτο αγώνα που κατάφερε να τερματίσει (στους δυο προηγούμενους δεν είχε συμπληρώσει ούτε ένα γύρο). Δε μπορεί να ειπωθεί το ίδιο και για τον team mate του, Lewis Hamilton, ο οποίος παρά τον εντυπωσιακό ρυθμό και επιθετικότητα που επέδειξε σε μερικά σημεία του αγώνα, πραγματοποιώντας πολλά δύσκολα προσπεράσματα, ρίσκαρε υπερβολικά αρκετά συχνά, καταλήγοντας σε τετ-α-κέ και μικροεξόδους. Ένα ανάλογο περιστατικό του κόστισε την 5η θέση στους τελευταίους γύρους. Ο Βρετανός αντιμετώπιζε προβλήματα με το ρυθμό φθοράς των ελαστικών του, ο οποίος ήταν πολύ γρήγορος και ο Hamilton έχανε πρόσφυση στη συνέχεια. Συνολικά, επρόκειτο για ένα καλό σαββατοκύριακο για την ομάδα, σε σύγκριση με τον τρόπο που ξεκίνησε η σεζόν της.

Ο Timo Glock έκανε έναν αγώνα ανάκαμψης, έχοντας εκκινήσει από το pit lane και κατάφερε να τερματίσει 7ος, παρά την επάφή του με τον Nick Heidfeld στο 12ο γύρο, που προκάλεσε ζημιές στην εμπρός αεροτομή της Toyota και ανάγκασε την πρόωρη πραγματοποίηση του πρώτου pit stop του Γερμανού. Ο Jarno Trulli από την πλευρά του είχε έναν καταστροφικό αγώνα, χάνοντας πρόσφυση και ρυθμό έπειτα από λίγους γύρους και κατά συνέπεια αρκετές θέσεις, έως ότου ο Robert Kubica… προσγειώθηκε στο πίσω μέρος της Toyota του Ιταλού, τερματίζοντας τον αγώνα του πρόωρα.

Παρά το γεγονός ότι έχει σημειώσει βαθμούς σε δυο από τα τρία Grand Prix στα οποία έχει συμμετάσχει, ο πρωτοεμφανιζόμενος οδηγός της φετινής σεζόν, Sebastian Buemi, παραδέχθηκε ότι θα μπορούσε να έχει κάνει έναν καλύτερο αγώνα, αν είχε αποφύγει την επαφή με τον Vettel υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Έπειτα από αυτό το συμβάν, ο Ελβετός αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το κατεστραμμένο ρύγχος της Toro Rosso. O Buemi πάλεψε σκληρά σήμερα με τα μεγαλύτερα ονόματα του θεσμού, επιδεικνύοντας εξαιρετική ωριμότητα για την ηλικία του.

Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στην πολύ καλή εμφάνιση του Adrian Sutil, ο οποίος έδειχνε έτοιμος να χαρίσει στην Force India τους πρώτους της βαθμούς, όντας 6ος 6 γύρους πριν τον τερματισμό. Ο Γερμανός είχε ρισκάρει, πραγματοποιώντας τον πρώτο του ανεφοδιασμό πολύ νωρίς και παραμένοντας στην πίστα για πολλούς γύρους με το ίδιο σετ ελαστικών. Όταν αυτό φθάρθηκε όμως, ο Sutil εντέλει έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και προσέκρουσε βίαια στον τοίχο, χάνοντας την ευκαιρία…

Ο Fernando Alonso τερμάτισε μόλις 9ος παρά τη δεύτερη θέση από την οποία είχε εκκινήσει. Έχοντας το ελαφρύτερο φορτίο καυσίμου από τους πρωτοπόρους, η εκκίνηση πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να συμβεί στον Ισπανό, που αναγκάστηκε να μπει στα pits στους πρώτους γύρους και ενώ το ρυθμό καθόριζε η Mercedes-Benz του Bernd Maylander, πέφτοντας στην τελευταία θέση από την οποία κατάφερε να ανακάμψει, αλλά όχι αρκετά. Ο team mate του, Nelsinho Piquet είχε αρκετές εξόδους, καταστρέφοντας δυο φορές το ρύγχος της Renault του.

Πίσω από τον Alonso τερμάτισε ο Kimi Raikkonen ο οποίος ανέφερε στην αρχή του αγώνα ότι αντιμετώπιζε προβλήματα με τον κινητήρα του. Ο ρυθμό του Φινλανδού έπεσε αισθητά μόλις ενημέρωσε το pit wall της Ferrari, για την κατάστασή του, αλλά παρά τις αντιξοότητες, κατάφερε να τερματίσει, κάτι που δε συνέβη με τον Felipe Massa, ο οποίος έπειτα από ένα πολύ καλό πρώτο μισό του αγώνα, έχοντας φτάσει ως την τρίτη θέση, πριν τον προδώσουν τα ηλεκτρονικά της Ferrari. H Scuderia εξακολουθεί να μην έχει ούτε ένα βαθμό φέτος, έπειτα από τρεις αγώνες, κάτι που είχε να συμβεί 28 χρόνια. Ένδειξη του πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα για την περυσινή πρωταθλήτρια κατασκευαστών.

Το Σαββατοκύριακο της BMW Sauber θα μπορούσε να είναι καλύτερο αν ένας τροχός από το μονοθέσιο του Sutil, έπειτα από το ατύχημα του Γερμανού δεν είχε χτυπήσει την F1.09 του Nick Heidfeld, ο οποίος έπειτα από αυτό έχασε σταθερότητα και τέσσερις θέσεις. Ο Robert Kubica από την πλευρά του, που εκκίνησε από το pit lane έπειτα από το ατύχημα με τον Trulli, το οποίο απέδωσε σε στάσιμα νερά τα οποία πάτησε κατά το φρενάρισμα, αναγκάστηκε να αντικαταστήσει το ρύγχος του μονοθεσίου του δυο φορές, καθώς αυτό που τοποθετήθηκε την πρώτη φορά αποκολλήθηκε έπειτα από μερικούς γύρους. Τα γεγονότα αυτά τον απέτρεψαν από τα να τερματίσει υψηλότερα από την 13η θέση.

Στη Williams, ο Nico Rosberg ο οποίος όπως και ο Alonso ανεφοδιάστηκε κατά την αρχική περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας, πέφτοντας τελευταίος, αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα ορατότητας με την καλύπτρα του κράνους του. Ο Γερμανός πήρε το ρίσκο να μεταβεί σε ενδιάμεσα ελαστικά, όταν η πίστα στέγνωσε λίγο, αλλά η κίνηση αυτή δεν απέδωσε, καθώς η βροχή εντάθηκε στη συνέχεια και ο Rosberg μπήκε και πάλι στα pits για ελαστικά βροχής, χάνοντας κάθε ελπίδα να σημειώσει βαθμούς. Εντωμεταξύ, ο team mate του, Kazuki Nakajima, ήταν πρωταγωνιστής πολλαπλών εξόδων.

_________________
ImageImage

Ταύρος Γένος:Αρσενικό Άλογο ΕνεργόςΠροσωπική Γκαλερί από MAXRISTOSΕπισκόπηση του προφίλ των χρηστώνΑποστολή προσωπικού μηνύματοςMSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:      
Δημοσίευση νέας  Θ. ΕνότηταςΑπάντηση στη Θ. Ενότητα Επισκόπηση προηγούμενης Θ. ΕνότηταςEmail σε έναν Φίλο.Κατάλογος μελών που έχουν επισκεφθεί αυτό το θέμαΑποθήκευσε αυτό το δημοσίευμα σαν αρχείοPrintable versionΣυνδεθείτε, για να ελέγξετε την αλληλογραφία σαςΕπισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας

Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης
Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση


Ασφάλεια Πινάκων

25470 Επιθέσεις που εμποδίζονται
Powered by phpBB2 Plus, phpBB Styles and Kostenloses Forum based on phpBB © 2001/6 phpBB Group
FI Theme :: Mods and Credits :: Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες