Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jimmy_Caesar
Administrator
Ηλικία: 57
Ένταξη: 30 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 3060
Περιοχή: Πειραιάς
|
|
Κάτσε, γιατί είμεθα και γκαντέμηδες!
Μπορεί να μην πάρουμε ποτέ ούτε αυτά...
Με γεια σου Χρήστο το τασάκι!
Τασάκι δεν είναι?
|
|
|
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
acgt3 Έγραψε: | και καποιος αλλος περιμενει κατι για να δουμε θα το βαλει φοτο......??????
τι ειναι αυτο χρηστο κανενα αξεσουαρ για το ταμπλω??? |
Τι περιμένει
Jimmy_Caesar Έγραψε: | Κάτσε, γιατί είμεθα και γκαντέμηδες!
Μπορεί να μην πάρουμε ποτέ ούτε αυτά...
Με γεια σου Χρήστο το τασάκι!
Τασάκι δεν είναι? |
Αυτό που πήρα είναι ''Βερνίκι'' για τα λάστιχα μου...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
splitapsou Έγραψε: | είναι ποιο απόλυτο το δισκάτο και ποιο "δύσκολο" οδήγησα ένα rallye με δισκάτο και έπαθα πλάκα!!!!
έχω οδηγήσει και τόρσεν, η αλήθεια είναι πως για δρόμο το τορσεν είναι "καλύτερο" μιας και είναι
ποιο προοδευτικό αλλά προτιμώ το δισκάτο μιας και είναι ποιο απόλυτο και "σφιγμένο" όταν το θες εσύ και όχι όταν θέλει αυτό.
Τώρα εγώ πάλι δεν είμαι και ο καλύτερος να σου πει μιας και στο μυαλό μου έχω την πίστα
και δεν θεωρώ πως υπάρχει πραγματικά λόγος να το βάλω σε αμάξι δρόμου... |
Αντίθετα από έναν παραδοσιακό `συμπλέκτη plate' το διαφορικό το Quaife ATB χρησιμοποιεί ένα καλά αποδεδειγμένο σύστημα των ελικοειδών εργαλείων για να μεταφέρει χωρίς ραφή τη δύναμη πέρα από τον οδηγημένο άξονα στη ρόδα δοκιμάζοντας το περισσότερο πιάσιμο.
Επιτυγχάνει αυτό χωρίς την αρπαγή, το jerkiness ή το μηχανικό θόρυβο που συνδέονται με παραδοσιακό `locking' το ύφος πιάτων περιόρισε τα διαφορικά ολίσθησης.
'Ενα μπλοκέ τυπου Torsen με γρανάζια και ποσοστό 4:1 σημαίνει οτι μπορεί να μεταφέρει στο τροχο με την καλύτερη πρόσφυση 4 φορές το ποσοστό ροπής που μπορει να διαχειριστεί ο τροχός που σπινάρει.
Σε αντίθεση με τα μπλοκέ με δισκάκια που έχουν ένα μόνιμο ποσοστό εμπλοκής, τα μπλοκέ διαφορικά με γρανάζια μεταβάλλουν συνεχώς το ποσοστό εμπλοκής τους απο 2.5:1 μέχρι και έως 6:1. Όταν δεν υπάρχει απώλεια πρόσφυσης λειτουργούν σαν απλά διαφορικά
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
MAXRISTOS Έγραψε: | ήρθε...
|
http://www.quaife.co.uk/Fiat-Punto-GT-Quaife-ATB-Helical-LSD-differential
Μετάφραση :
Ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB Κώδικας προϊόντων: QDH2K Σελίδα καταλόγων: 4 Κατασκευαστές: FIAT £585.00 (τιμή μονάδων εκτός από το Φ.Π.Α) Το ελικοειδές LSD διαφορικό Quaife ATB για τη Fiat Punto GT είναι κατάλληλο για την ποικιλία των προτύπων. Μια άμεση αντικατάσταση για το τυποποιημένο ανοικτό διαφορικό Fiat, το ελικοειδές LSD διαφορικό Quaife ATB μετασχηματίζει την απόδοση του αυτοκινήτου σας. Αντίθετα από ένα συμβατικό περιορισμένο πιάτο-ύφος διαφορικό ολίσθησης, το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB στηρίζεται στα εργαλεία παρά τα πιάτα συμπλεκτών για τη λειτουργία του. Αυτός σημαίνει ότι είναι πολύ ομαλότερο σε λειτουργία. Το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB δεν κλειδώνει ποτέ σκληρά με ένα σύνολο φορτώνει εκ των προτέρων της ολίσθησης ροδών πέρα από τον οδηγημένο άξονα, όπως συμβατικό LSD. Μάλλον, το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB προκαταλαμβάνει αυτόματα τη ροπή μακρυά από την περιστρεφόμενη ρόδα πέρα από τον άξονα, σε μια συνεχώς ποικιλία βαθμών, και ποτέ τις κλειδαριές. Το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB έχει πολλά οφέλη πέρα από ένα τυποποιημένο ανοικτό διαφορικό, συμπεριλαμβανομένης της μεγιστοποίησης της έλξης και της ελαχιστοποίησης της περιστροφής ροδών, της εξάλειψης του ταύρου ροπής και να αρπάξει στα μπροστινά αυτοκίνητα κίνησης ροδών έναντι των συμβατικών LSD μονάδων, και ένα συντήρηση-ελεύθερο σχέδιο που διατηρεί την τυποποιημένη λίπανση πετρελαίου. Το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB αποδεικνύεται στο κύκλωμα και την έλξη που συναγωνίζονται, χρήση συνάθροισης και δρόμων, και παράγεται από τα καταλύματα χάλυβα Corus, και είναι CAD που σχεδιάζονται και CNC που επεξεργάζεται στη μηχανή, κατόπιν που επιθεωρείται στα πρότυπα του ISO 9001. Με πάνω από 250 εφαρμογές - το ελικοειδές LSD διαφορικό Quaife ATB είναι η καλύτερη επιλογή να χρησιμοποιηθεί η απόδοση αυτοκινήτων σας. Τα ελικοειδή LSD διαφορικά Quaife ATB χρησιμοποιούνται από τη Ford, General Motors και daimler-Chrysler ως αρχικός εξοπλισμός. Το ελικοειδές LSD διαφορικό Quaife ATB για Fiat Punto GT υπόκειται επίσης τώρα σε μια εξουσιοδότηση διάρκειας ζωής (υπό τον όρο των όρων). Αυτό το προϊόν είναι διαθέσιμο άμεσο από QUAIFE.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Από αύριο θα έιναι στον ΄΄γιατρό΄΄ και λογικά θα έιναι έτοιμο την Δευτέρα....
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Τελικά σήμερα παρέλαβα το αυτοκινήτο μου,έχοντας τοποθετήσει μπλοκέ διαφορικό μάρκας Quaife.
Οι πρώτες εντυπώσεις που είχα ήταν :
a) Κάνοντας αλλαγή ταχύτητας ,ήταν πιο αισθητή η αλλάγη.Θα μπορύσα να το προσδιορίσω σαν να ''σφράγιζε'' την κάθε αλλάγη.
b) Μετά έκανα δοκιμή τουλάχιστον πάνω απο τρείς φορές,400άρι , σε σημείο που ήμουν εγώ μόνο και διέκρινα μεγάλη αλλάγη στην συμπεριφορά του.Τέλος τα ''χαζοσπινιαρίσματα'',βγάζοντας την δύναμη όσοι έχει στην άσφαλτο.
Είμαι αρκετα ικανοποιημένος μέχρι τώρα.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
opterios
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 18 Απρ 2006
Δημοσιεύσεις: 606
Περιοχή: Αθήνα
|
|
Αν το στρίψεις θα δεις τις πραγματικές διαφορές
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
opterios Έγραψε: | Αν το στρίψεις θα δεις τις πραγματικές διαφορές |
+1
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
Thanassis
μαμά
Ηλικία: 70
Ένταξη: 16 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 19
|
|
_-MaNo$-_ Έγραψε: | Αντωνη εγω δεν θελω να τσακωθω με κανεναν ουτε να θιξω κανεναν, μια απλη ερωτηση εκανα το τι αλογα βγαζει στον στροφαλο ο Ανδριανακης, κακο ειναι?Το maha εδειξε και στροφαλο και τροχο, για να μπορεσω για μενα (για τον εαυτο μου κοινως) να κανω συγκριση θα ηθελα και τα αλογα του στροφαλου με το δυναμομετρο του ανδριανακη η οποιουδηποτε αλλου, δεν νομιζο οτι ενοχλω κανεναν, ο καθενας το βλεπει οπως θελει και οπως τον βολευει. |
Είναι παλιό, αλλά δεν ξέρω αν το έχετε διευκρινίσει:
1. Στου MAHA η μέτρηση γίνεται πάνω σε ράουλο με τα λάστιχα στη θέση τους.
2. Ο Ανδριανάκης μετράει στα μουγιέ, δηλαδή βγάζει τα λάστιχα και βιδώνει το μηχάνημα του στο μουαγιέ.
Με άλλα λόγια, είναι εντελώς φυσικό να έχουν διαφορετικές απώλειες οι δύο τόσο διαφορετικοί τρόποι μέτρησης.
Ενημερωτικά : Ο Ανδριανάκης λέει ότι στο δικό του δυναμόμετρο, η τιμή της ισχύος στο στρόφαλο, βγαίνει αν προσθέσεις +8 έως +10% πάνω στην ισχύ που έχει μετρήσει στον τροχό.
Με την ευκαιρία, έχω σηκώσει όλες τις δυναμομετρήσεις μου μαζεμένες στο : http://www.idcoms.gr/images/ALFA_Romeo/Dyno/Thanassis_dyno.htm
Υπάρχουν 3 από MAHA, δύο από Ανδριανάκη και άλλες δύο από Ζεμπερλίγκο. Μαζί και επεξηγήσεις για τις αλλαγές που έχουν γίνει από δυναμομέτρηση σε δυναμομέτρηση ...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Thanassis Έγραψε: | _-MaNo$-_ Έγραψε: | Αντωνη εγω δεν θελω να τσακωθω με κανεναν ουτε να θιξω κανεναν, μια απλη ερωτηση εκανα το τι αλογα βγαζει στον στροφαλο ο Ανδριανακης, κακο ειναι?Το maha εδειξε και στροφαλο και τροχο, για να μπορεσω για μενα (για τον εαυτο μου κοινως) να κανω συγκριση θα ηθελα και τα αλογα του στροφαλου με το δυναμομετρο του ανδριανακη η οποιουδηποτε αλλου, δεν νομιζο οτι ενοχλω κανεναν, ο καθενας το βλεπει οπως θελει και οπως τον βολευει. |
Είναι παλιό, αλλά δεν ξέρω αν το έχετε διευκρινίσει:
1. Στου MAHA η μέτρηση γίνεται πάνω σε ράουλο με τα λάστιχα στη θέση τους.
2. Ο Ανδριανάκης μετράει στα μουγιέ, δηλαδή βγάζει τα λάστιχα και βιδώνει το μηχάνημα του στο μουαγιέ.
Με άλλα λόγια, είναι εντελώς φυσικό να έχουν διαφορετικές απώλειες οι δύο τόσο διαφορετικοί τρόποι μέτρησης.
Ενημερωτικά : Ο Ανδριανάκης λέει ότι στο δικό του δυναμόμετρο, η τιμή της ισχύος στο στρόφαλο, βγαίνει αν προσθέσεις +8 έως +10% πάνω στην ισχύ που έχει μετρήσει στον τροχό.
Με την ευκαιρία, έχω σηκώσει όλες τις δυναμομετρήσεις μου μαζεμένες στο : http://www.idcoms.gr/images/ALFA_Romeo/Dyno/Thanassis_dyno.htm
Υπάρχουν 3 από MAHA, δύο από Ανδριανάκη και άλλες δύο από Ζεμπερλίγκο. Μαζί και επεξηγήσεις για τις αλλαγές που έχουν γίνει από δυναμομέτρηση σε δυναμομέτρηση ... |
Αρχικά να σου πω συνχαρητήρια για το αυτοκινητο σου.
Προσπαθώντας αρκετη ώρα στο να μελετήσω όλες τις δυναμομετρήσεις σου ,επιβεβαίωσα αυτό που είχα επιβεβαιώσει και τότε.
Ότι βγάζει το Maha σε στρόφαλλο βγάζει το δυναμομετρο του Ανδριανάκη σε τρόχο με μία απόκλιση περίπου 5 αλόγων το maximum.Φυσικά έλαβα υπ όψιν μου τις τελευταίες δυναμομετρήσεις που ήταν στο τελικό στάδιο του αυτοκινήτου σου χωρίς άλλες αλλαγες.Η δυναμομέτρηση του Maha όσο αφορά τον τροχό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα & θεωρώ το πιο αξιόπιστο δυναμόμετρο του Ανδριανακη κατ εμέ που πολλοί έχουν πάει πιστεύωντας πολύ καλά νούμερα για το αυτοκινητό τους και έχουν φύγει κλαμένοι...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Thanassis
μαμά
Ηλικία: 70
Ένταξη: 16 Μάρ 2009
Δημοσιεύσεις: 19
|
|
Υπάρχουν πολλά δυναμόμετρα που δείχνουν αποτελέσμα βασισμένα στη δική τους ιδιαίτερη λογική.
Κάποια από αυτά ανήκουν στην ομάδα "δυναμομετρήσεις η καλή καρδιά" και δείχνουν ευχάριστα αποτελέσμα. Άλλα είναι στριφνά και μας στεναχωράνε, ενώ κατά την άποψη μου το δυναμόμετρο του Ανδριανάκη πλησιαζει περισσότερο την πραγματικότητα. Εγώ το θεωρώ αξιόπιστο, ενώ από την άλλη πλευρά, ο άνθρωπος είναι σοβαρός και σίγουρα ξέρει τη δουλειά του.
Βέβαια οι δυναμομετρήσεις δεν έχουν άλλη πρακτικά αξία, από το να συγκρίνεις το πριν και το μετά κάποιας αλλαγής ή βελτίωσης.
Κάτω από αυτό το πρίσμα, το οποιοδήποτε δυναμόμετρο μπορεί να παράσχει χρήσιμα συμπεράσματα, αρκεί να είναι αξιόπιστο, να μπορεί δηλαδή να δίνει τα ίδια αποτελέσμα σε συνεχόμενες μετρήσεις ενός αυτοκινήτου πάνω στο οποίο δεν έχουν γίνει αλλαγές ...
Μια που παραπάνω γράφετε για διαφορικά, να πω ότι πρόσφατα άλλαξα το torsen που φορούσα με ένα δισκάτο.
Για την δική μου ισχύ ήταν απαραίτητο και η διαφορά είναι εμφανέστατη.
Το ίδιο βέβαια και ανάστροφα - δηλαδή η δυσκολία χρήσης του σε καθημερινές συνθήκες ...
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
splitapsou
Τούμπανο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 07 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 1138
|
|
πές τα τανάση τα λέω για το δισκάτο και δεν με ακούνε...
|
|
|
|
_________________
Ges Takounao Cala Costa .... kai exo ipomoni...
|
|
|
|
|
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 46
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
splitapsou Έγραψε: | πές τα τανάση τα λέω για το δισκάτο και δεν με ακούνε... |
Έχει τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του και συν τις άλλης δεν χρείαζετε ''συντηρηση'' όπως ο δισκάτος.
Και κάτι τελευταίο η quaife δεν είναι ο μπαρμπαμήτσος και σου δίνει και εγγυήση.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|