|
|
|
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali, πιστεύει πως το φετινό μονοθέσιο της Scuderia, η F60, διαθέτει την ταχύτητα να βρίσκεται στην κορυφή στη Μελβούρνη, ωστόσο παραδέχθηκε ότι η αξιοπιστία της συνεχίζει να προβληματίζει την ομάδα.
Στις δοκιμές εξέλιξης έγινε αρκετά εμφανές ότι η Ferrari αντιμετωπίζει περισσότερα προβλήματα αξιοπιστίας από τους βασικούς αντιπάλους της και ο Domenicali παραδέχθηκε ότι η Scuderia έχει επικεντρωθεί αυτή τη στιγμή στην επίλυσή τους.
Ο Ιταλός τόνισε τη σημασία της αξιοπιστίας, θέτοντας ως παράδειγμα την περυσινή σεζόν και δήλωσε ότι η Ferrari πρέπει να πιέσει πολύ περισσότερο προς την εξασφάλισή της.
Ο Domenicali αρνήθηκε να προβλέψει που βρίσκεται η Ferrari σε σύγκριση με τους αντιπάλους της, ωστόσο συμφώνησε με τα σχόλια του Felipe Massa, ότι η Brawn είναι ταχύτατη. Μάλιστα ο Βραζιλιάνος δήλωσε ότι η Brawn είναι απλησίαστη για όλους, αν και δεν πιστεύει ότι είναι το μόνο μονοθέσιο που είναι ταχύτερο της F60.
O Domenicali πιστεύει ότι οι φετινές δοκιμές εξέλιξης είναι οι πιο δύσκολες όσον αφορά την διαπίστωση ποιος είναι γρήγορος. Επέστησε την προσοχή στην καινούργια ομάδα, την οποία πιστεύει ότι θα πρέπει να προσέχουν οι αντίπαλοί της.
«Πιστεύουμε ότι είμαστε μέρος των πιο ανταγωνιστικών ομάδων, αλλά υπάρχουν ακόμα πολλοί άγνωστοι τομείς που πρέπει να ληφθούν υπ’ όψη», προσέθεσε ο Domenicali.
Την ίδια στιγμή, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Flavio Briatore δήλωσε ότι τα μονοθέσια τουλάχιστον τριών ομάδων παραβαίνουν τους κανονισμούς, αναφερόμενος στους διαχύτες των Toyota, Williams και Brawn. Στα συγκεκριμένα μονοθέσια, μέσω έξυπνης ερμηνείας των κανονισμών, ο διαχύτης υπερβαίνει το θεωρητικό μέγιστο ύψος των 175 χιλιοστών. Ο πρόεδρος της FIA, Max Mosley, δήλωσε ότι το τεχνικό επιτελείο της FIA δε διέκρινε κάτι παράνομο στο σχεδιασμό των προαναφερθέντων μονοθεσίων. Ο Briatore δήλωσε ότι θέλει ξεκάθαρους κανονισμούς, καθώς κατά την άποψή του ισχύουν διαφορετικά μέτρα και σταθμά για μερικές ομάδες, παραλληλίζοντας την κατάσταση με το γεγονός ότι η Renault σταμάτησε την εξέλιξη του κινητήρα της, σύμφωνα με το πνεύμα των κανονισμών και σύντομα βρέθηκε με 50 ίππους λιγότερη ισχύ…
O συμπατριώτης του Briatore, παραδέχθηκε ότι απαιτείται αποσαφήνιση του συγκεκριμένου ζητήματος με τους κανονισμούς και ελπίζει ότι η FIA θα την πραγματοποιήσει γρήγορα και με διαφάνεια.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
|
|
|
|
|
|
|
|