|
|
|
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MAXRISTOS
3ο στάδιο
Ηλικία: 45
Ένταξη: 23 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 524
Περιοχή: Ν.Σμύρνη
|
|
Η FIA αναμένεται να τροποποιήσει εκ νέου τους κανονισμούς που αφορούν τη χρήση των κινητήρων, έτσι ώστε οι ομάδες να μην έχουν το δικαίωμα να αντικαταστήσουν τους V8 μετά το πρωί του Σαββάτου, εκτός και αν έχει παρουσιαστεί βλάβη.
Η Διεθνής Ομοσπονδία έχει ανακοινώσει ότι η αντικατάσταση κινητήρα έπειτα από την έναρξη των κατατακτήριων δοκιμών θα επιτρέπεται μονάχα εφόσον έχει παρουσιαστεί βλάβη στη συγκεκριμένη μονάδα. Αυτός ο κανονισμός θα εφαρμοστεί για όλο το Σάββατο και την Κυριακή, κατά συνέπεια θα τίθεται σε ισχύ από την έναρξη της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών (Ρ3) με διάρκεια έως και τον αγώνα.
Ο κανονισμός αυτός αναμένεται να παγιωθεί στη συνεδρίαση που θα πραγματοποιήσει αυτή την εβδομάδα στη Νίκαια της Γαλλίας το Αγωνιστικό Επιτελείο της FIA (το οποίο απαρτίζουν οι διευθυντές των ομάδων). Η αλλαγή αυτή επήλθε έπειτα από απαίτηση των ομάδων, οι οποίες φοβούνταν ότι η δυνατότητα αντικατάστασης των κινητήρων μεταξύ Ρ3 και κατατακτήριων δοκιμών, θα εξωθούσε τις ομάδες να έχουν ως δεδομένη την αντικατάσταση των V8 αμφότερων των μονοθεσίων τους μεταξύ των δυο προαναφερθέντων διαδικασιών, γεγονός που θα απαιτούσε επιπλέον προσωπικό, αντιβαίνοντας τις προθέσεις των καινούργιων κανονισμών που θέλουν να μειωθεί ο αριθμός ανθρώπων που ταξιδεύει σε κάθε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο.
Οι κανονισμοί, ως είχαν άφηναν ανοιχτό το ενδεχόμενο στις ομάδες να αντικαταστήσουν τον κινητήρα των μονοθεσίων τους πριν τις κατατακτήριες δοκιμές και είναι βέβαιο ότι θα επέλεγαν να έχουν διαφορετικές μονάδες στις ελεύθερες δοκιμές και διαφορετικές στο αγωνιστικό κομμάτι του Σαββατοκύριακου, έτσι ώστε να έχουν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση τους V8 τους, εκεί που πραγματικά μετράει, δεδομένου ότι για κάθε μονοθέσιο, επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν 8 κινητήρες καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Οι ομάδες έχουν το προσωπικό να αντικαταστήσουν έναν κινητήρα μεταξύ P3 και κατατακτήριων δοκιμών, αν παρουσιαστεί βλάβη, ωστόσο η συστηματική αντικατάσταση των κινητήρων μεταξύ των δυο αυτών διαδικασιών θα απαιτούσε επιπλέον προσωπικό στους αγώνες, κάτι που θέλουν να αποφύγουν τόσο οι ομάδες, όσο και η FIA.
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
Επισκόπηση επόμενης Θ. Ενότητας
Επισκόπηση προηγούμενης Θ. Ενότητας
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ. Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ΄αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ. Συζήτησης Εσείς δεν μπορείτε να προσθέσετε Συνημμένα αρχεία σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση Εσείς δεν μπορείτε να κάνετε μεταφόρτωση αρχείων σ΄ αυτή τη Δ.Συζήτηση
|
|
|
|
|
|
|
|