TARMAC

Ελληνικοί Αγώνες - ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΡΙΤΣΩΝΑΣ

Samurai - 16/12/2005, 15:48
Θέμα δημοσίευσης: ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΡΙΤΣΩΝΑΣ
Καλησπερα σε ολα τα μελη.Καταρχας να σημειωσω πως ηταν αλλος ενας καλος αγωνας ομως υπαρχουν μερικα παραπονα.

Μηπως τελικα υπαρχει ενα κομπλεξ απο τους παλιους οδηγους? Μηπως τελικα εκτος απο τους υιους (λεγομενους junior) δεν πρεπει να παιρνει μερος κανενας αλλος απο 24 ετων και κατω που κανει παρα πολυ καλους χρονους και τρομερη οδηγηση εχοντας το αυτοκινητο συνεχεια στα ορια?

Βλεπετε οτι ειμαι αγανακτησμενος γιατι προκειται για γνωστο μου και οσο να'ναι χτυπαει χειροτερα.Στον αγωνα της Ριτσωνας λοιπον για αλλη μια φορα εκαναν ενσταση στον "22 αχρονο πιτσιρικα με το καλο χερι και τους καλους χρονους" και τον ακυρωσαν γιατι το ανοιγμα των πιστονιων, απ'οσο μου εδωσε να καταλαβω πανω στην ταραχη του, ηταν κατα μισο (ΑΚΡΙΒΩΣ) χιλιοστο μεγαλυτερο.Για πειτε μου γιατι πχ. στον Κυρκο Junior (ειναι τυχαιο το ονομα πιστεξτε με) δεν εχει γινει ποτε ενσταση επανελλημενα? Επειδη ειναι γιος του μεγαλου Κυρκου?
Δεν ειναι η πρωτη φορα που γινεται αυτο και δεν θα το εκανα θεμα αν δεν υπηρχαν και απειλες παραλληλα με τις ενστασεις.

Μηπως τους πηραζει ξαναλεω οτι ενας 22αχρονος πιτσιρικας απο το πουθενα, ο οποιος δεν εχει σπονσορες,δεν εχει μηχανικους αλλα το φτιαχνει ολο μονος του, εχει υποστηριξη μονο απο την οικογενεια του και απο τους φιλους του, κανει τους χρονους των κυπελλων????


Αυτα και πιστευω την επομενη φορα να τον αφησουν στην ησυχια του. Mad
vaggelis - 16/12/2005, 18:33
Θέμα δημοσίευσης:
Βασιλη οι κανονες υπαρχουν για να συμμορφωνομαστε μαζι τους ολοι ανεξαιρετως. Το οτι ο φιλος σου ηταν παρανομος δεν εχει σχεση με το αν εκανε καποιος ενσταση στον Κυρκο junior. Αλλο το ενα και αλλο το αλλο. Απλα διαβαζε και αλλα φορα πχ 4Τ και θα δεις οτι δεν λυνουνε μονο τον φιλο σου αλλα ακυρωνουνε και αλλους οδηγους για ακομα πιο ασημαντες παραβασεις
_-MaNo$-_ - 16/12/2005, 18:39
Θέμα δημοσίευσης:
Κάπως έτσι ειναι φίλε μου δυστυχώς....Sad με θλίβει και μένα αυτό το γεγονός πραγματικά....αλλα αυτό ήταν έτσι ανέκαθεν.....όποιος έχει το χρήμα και το όνομα έχει και την δύναμη να αποκλείσει κάθε ενδεχόμενο κύνδυνο.......Και θές να σου πώ και το χειρότερο?Ίσως την επόμενη φορά όχι μόνο δεν θα τον αφήσουν στην ησυχία του αλλά να τον αποκλείσουν απο τους αγώνες πρίν προλάβει να τρέξει και κάνει χρόνους απειλιτικούς και ίσως καλύτερους απο αυτούς που έχουν το όνομα.......και εδώ κολλάει το ρητό "άλλος έχει το όνομα και άλλος την χάρη...."
Καλή δύναμη στο παιδί πάντως, θέλει πραγματικά να έχει γερό στομάχι.
_-MaNo$-_ - 16/12/2005, 18:48
Θέμα δημοσίευσης:
Βαγγέλη μπορεί να έχεις ως ένα βαθμό δίκιο αλλα ότι γίνονται "πιτσικουλιές" και διάφορες άλλου είδους παρανομίες στους αγώνες στα παρασκήνια αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς....Ο δυνατός "κερδίζει" ο "αδύνατος" χάνει....Οι μικροί και νέοι οδηγοί καλό θα ήταν να τρέχουν για να το ευχαρηστηθούν και να μην στοχεύουν στην νίκη φανερά γιατί όποιος νέος κερδίσει θα του κάνουν φύλλο και φτερό το αμάξι μόνο και μόνο για να τον αποκλείσουν έστω και με την μικρότερη και πιο αστεία "παρανομία"....ενώ αν κερδίσει ένα όνομα δεν τρέχει τίποτα......
vaggelis - 16/12/2005, 18:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μανο ολα αυτα καλα ειναι που λες αλλα ειναι τελειως υποθετικα. Κατ αρχην ο καθενας μπορει να κανει ενσταση.....αρκει βεβαια να πληρωσει το παραβολο αν την χασει....οι κανονες ειναι κανονες....αν καποιος κανει παρανομια τοτε κοβεται.
Επισης ο Κυρκος ο μεγαλος ειχε αποκλειστει απο το Ολυμπιο φετος για ενα σωληνακι τουρμπο αλλα και τον Βωβο νομιζω τον εχουν λυσει 2 φορες φετος....αρα μην ειμαστε τοσο καχυποτποι. Το οτι καποιοι ΙΣΩΣ ειναι παρανομοι αυτο δε δικαιολογει καμια παρανομια/παρατυπια
Jimmy_Caesar - 16/12/2005, 19:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως Βασίλη αν ήμουν παράνομος έστω και για μισό (ή και λιγότερο) χιλιοστό, το ήξερα δεν το ήξερα, δεν θα είχα κανένα μα κανένα παράπονο και θα φρόντιζα τον επόμενο αγώνα να μην έδινα κανένα δικαίωμα, να έκανα τους χρόνους που μπορούσα και να έπαιρνα άξια τη θέση που μου αρμόζει.
_-MaNo$-_ - 16/12/2005, 20:29
Θέμα δημοσίευσης:
vaggelis Έγραψε:
Μανο ολα αυτα καλα ειναι που λες αλλα ειναι τελειως υποθετικα. Κατ αρχην ο καθενας μπορει να κανει ενσταση.....αρκει βεβαια να πληρωσει το παραβολο αν την χασει....



Εκεί που είναι το τρίκ ειναι σαυτό που έγραψες πιο πάνω, δλδ να πληρώσει τα παράβολα....και νομίζω και την εργασία λυσίματοςκαι δεσίματος του μοτέρ...αυτά ένας που δεν έχει σπόνσορα και είναι και νέος και χωρίς πολλά χρήματα το σκέφτεται πολύ για να κάνει την ένσταση.......
Mε όλα τά άλλα που λές συμφωνώ απόλυτα Βαγγέλη! Smile
Επίσης συμφωνώ και με τον Δημήτρη απόλυτα.Γιατι μισό χιλιοστό μεγαλύτερα πιστόνια είναι κάποια ελάχιστα κυβικά παραπάνω που μπορεί να σημαίνει παραπάνω ιπποδύναμη απο την προβλεπόμενη....Όμως το ότι υπάρχει το ύφάκι του παλιού που υποβαθμίζει και κατακρίνει τον νέο και προσπαθεί να τον μειώσει αυτό το έχω ακούσει απο πολλούς..
bril - 16/12/2005, 23:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αντι να χαιρονται που ερχονται νεα παιδια να τρεξουν στους αγωνες, με ταλεντο και μερακι τους πολεμανε?! Παντως απο οτι εχω καταλαβει και εγω, υπαρχει κλικα και δυσκολα σε δεχονται. Τωρα αν εχεις πολλα λεφτα,γνωριμιες ή τον μπαμπα, αλλαζει το πραγμα. Αλλα αν το καλοσκεφτουμε παντου ετσι δεν ειναι?
Παντως οι πολυ γνωστοι αγωνιζομενοι εχουν ενα υφακι περιεργο προς τους νεους. Την εχουν δει καπως, εχουν ψωνιστει λιγο. Και μαλιστα μερικοι κανουν και εκπομπες και στην τηλεοραση.
Ολα αυτα ειναι προσωπικη μου γνωμη, απ'οσα εχω δει πηγαινοντας σε αγωνες σαν απλος θεατης. Εχω δει και αλλους πασιγνωστους παλι οδηγους και με εκπομπες στην τηλεοραση, που αντιθετως ηταν πολυ ενταξει και προθυμοι να βοηθησουν κι'ολας τους νεους.
Αυτο για να μην γενικευουμε τελειως τα πραγματα και να τα λεμε οπως ειναι.
MichalisCorsa - 17/12/2005, 12:00
Θέμα δημοσίευσης:
Στους αγώνες υπάρχει μια "κλίκα" αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο σκληρά όπως τα λέτε. Αν είσαι νόμιμος βάση της κατηγορίας σου δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι, όποια ένσταση και να σου κάνουν

Samurai για κάνε τον υπολογισμό γι'αυτο το μισο χιλιοστο που αναφέρεις..... Η διάμετρος Χ διαδρομή του 106 είναι 78,5mm Χ 82mm που σημαίνει κυλινδρισμό 1586,79cc (1587 στα χαρτια). Με μίσο χιλιοστό παραπάνω, δηλάδή 79mm Χ 82mm ο κυλινδρισμός ανεβαίνει στα 1607cc. Ακόμα και Α/6 να ήταν το αυτοκίνητο (οπου εκεί επιτρέπεται το ρεκτιφιέ για να αυξήσεις τη διάμετρο με την προυπόθεση οτι δεν υπερβένεις το κυλινδρισμό της κατηγορίας που ανήκεις) πάλι εκτός θα ήταν. Πόσο μάλλον στην Ν/2 που το μοναδικό που δικαιολογειται είναι μια διαφορά της τάξεως 0,1mm απο την αρχική του εργοστασίου (τόσο είναι και το πρώτο πάσο στους κυλίνδρους απο ρεκτιφιέ).
Εαν το φτιάχνει μόνος του όπως λές θα πρέπει να ξανακοιτάξει την homologation του Peugeot για να μην βγαίνει παράνομος άλλη φορά. Επείδη δεν το ξέρω το παίδι μπορώ να δεχτώ οτι ίσως το έκανε κατα λάθός... αλλά από την στιγμή που αποδείχτηκε παράνομός τότε δεν μπορούμε να πούμε τίποτα. Εφόσον θεωρεί την απόφαση αδική μπορεί να κάνει έφεση.... αν δεν τη κάνει τότε ίσως ο ίδιος να ξέρει οτί μάλλον κάτι έχει κάνει λάθος. Επίσης για να πάνε και να τον ελέγξουν μόνο για τον κυλινδρισμό σημαίνει οτι κάποιος κάτι ήξερε, και γι'αυτο έκανε την ενσταση αυτή.

Οπως λέει και ο Βαγγελης, στους αγώνες δεν έλεγχονται μόνο οι άγνωστοι πιτσίρικάδες αλλά και τα μεγάλα όνοματα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB