TARMAC

Τεχνικά Θέματα - Αυξηση ιπποδυναμης Xsara Picasso 1.8 6FZ

Teleiwmenos - 4/9/2010, 23:19
Θέμα δημοσίευσης: Αυξηση ιπποδυναμης Xsara Picasso 1.8 6FZ
Κλαως ηρθα και σας βρηκα.

Λεω το πρωτομου θεμα να σας τραβηξει λιγο το ενδιαφερον γιατι προκειται , πραγματικά, για ενα αρκετα ικανο , μα παρεξηγημενο οχημα.


Σκεφτομαι λοιπον να του προσθεσω 50-60 αλογακια επιπλέον, με τις ανάλογες ρυθμίσεις σε φρένα αναρτήσεις , σασί.
Οικονομικοί και άλλοιλόγοι μου επιβάλλουν την χρησιμοποίηση αυτής της καρότσας και οχι της Ε30 (το άλλο all time fav).
Τπουρμπισμα:
Υπολογίζω σε μία garett GT25R , με παράλληλο εγκέφαλο (o sagem 2000 εχει τρεις φυσσες) για την ενισχυση της ιπποδύναμης , και μία φλάντζα να κατεβάσω το 10.8:1 σε "αποδεκτά" (μα αγνωστα γιαμενα ) επίπεδα.
Κολλάρα, γραβάτες μανικετόκουμπα, όργανα, ίσως intercooler και ψυγείο λαδιού (είδα τι τρβάει ο τουρμπος στις ζεστες).

Κόστος έως 5χιλ (τιμη Daras)


Ατμοσφαιρα:
Ροικές , εκκεντροφόροι κλπ στον υπάρχοντα κινητήρα θα δώσουν +20 30 αλογατα , από ότι μου ειπαν
Κόστος άγνωστο

Τροπέτο απο 2λιτρο : εχω 137 αλογακια , μαμα και ξεκινάω
κόστος όχι κάτω από 5χιλ με πραγματα και μηχανικο.

Ζητω λοιπον την άποψή σας , ώς ψαγμένοι και ενθουσιώδεις υπιοστηρικτές του μηχανοκήνιτου αθλητισμού.

Ευχαριστώ και ξανα, σας καλως βρηκα!
axpower - 6/9/2010, 08:21
Θέμα δημοσίευσης:
light turbo χωρις να ανοιξεις μοτερ ο,45 πιεση 40-45 αλογα.ατμοσφαιρα αν φτιαχτει δεν θα πηγαινει λογω σασμαν.
acgt3 - 7/9/2010, 12:27
Θέμα δημοσίευσης:
το σωστο θα ηταν να ξεχασουμε την τουρμπινα

με το 2λιτρο που εχεις ατμοσφαιρα ανετα πιανεις τα 200 με τα μισα λεφτα (τουρμπινες χταποδια κτλ)

ροικη εκκεντροφορια προγραμμα εξατμηση ολοκληρη οτι κανουν οι σαξοραλακηδες δηλαδη. λιγα λεφτα σιγουρο μοτερ 0 προβληματα.


axpower - 7/9/2010, 14:36
Θέμα δημοσίευσης:
φιλαρακι δεν ειναι 2λιτρο 1,8 ειναι με 117 αλογα
Teleiwmenos - 8/9/2010, 21:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το ξαναγραφω , νομιζω πως δεν ποσταρα την πρωτη φορα....
Ναι εχω το 1.8 μοτερ με 117 αλογα.

Καποιος μηχανικος μου προτεινε μοτερ σαξο εκκεντροφορατο κλπ , 170 αλογα κλπ. Απο τα λιγα που ξερω δεν μπαινει , ο μηχανικος μου , μολις με εβρισε Smile για την αναφορα και μονο.
Ομως , μηπως γνωριζει καποιος αν γινεται καμια πατεντα στις βασεις της μηχανης ? Και αν αυτη κραταει περισσοτερο απο ενα μηνα??? Smile

Και τουρμπο , δεν θα μπορουσε να αντεξει πιεσεις , με δεδομενο πως τα αλλαζω τα εντοσθια του σε αυτα που χρειαζεται? Για ποιο λογο ειναι μερικοι τοσο κατηγορηματικοι στα οχι τους? Μεταδοση? Το καβουκι του σασμαν μου το φοραει αγωνιστικο σαξο με 200+ αλογα γιατι τα δικα του τα "κουρευει" ...χ-αξονια? γιαυτο δεν υπαρχουν τα ξαρα vts/wrc?
Μηπως βαζουμε περισσοτερα εμποδια στους εαυτους μας απο οτι μας αναλογει? Δεν εχω απειρα λεφτα , μα εχω μερακι , και απο οτι ειδατε την ξαχνω , ειδικα στο θεωρητικο, μεχρι παρανοιας.
Μη βαρατε ολοι μαζι ,ενας ενας παρακαλω. Ειμαι εδω για να μαθω , οχι να διδαξω.
axpower - 9/9/2010, 10:03
Θέμα δημοσίευσης:
μοτερ σαξο δεν ταιριαζει στη βαση.απο 1600 ταιριαζει xsara2 1,6 16v.Οσον αφορα για τουρμπο με την πιεση που αναφερω παραπανω δεν χρειαζεσαι αλλαγη στα εντοσθια. κανενα προβλημα αξιοπιστιας.
splitapsou - 9/9/2010, 23:33
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά αν θές άκου τον axpower είναι γνώστης των μοτερ psa...
Teleiwmenos - 10/9/2010, 18:59
Θέμα δημοσίευσης:
axpower Έγραψε:
μοτερ σαξο δεν ταιριαζει στη βαση.απο 1600 ταιριαζει xsara2 1,6 16v.Οσον αφορα για τουρμπο με την πιεση που αναφερω παραπανω δεν χρειαζεσαι αλλαγη στα εντοσθια. κανενα προβλημα αξιοπιστιας.

αγαηπτε φιλε , συμφωνω . Βρηκα ομως πολλές στραβες μουτσουνες οταν ειδαν οτι η πολλαπλη εξαγωγης ειναι στο πισω μερος της μηχανης. "Δυσκολο" , "θα μπλεξεις" ειναι αυτα που ακουγα συνεχεια.
Μαλλον "Τεμπελια" μου μυριζει....
Αν θα το εκκεντροφοριαζα , με προγραμματακι χταποδι καταλυτη (καζανακια βαζω αυριο) ? ~2500€ ...παλι.....
Για ατμοσφαιρικη βελτιωση σε νοιωθω λιγο καχυποπτο λόγω ελλειψης μαστόρων axpower? Με το σασμαν εχω ενα "ακουστικο" ΒΕ-4/5 (νομιζω το λενε) αλλα το καημενο παει καλα και ακουει αν τις σχεσεις του τις κουμπωσεις οπως θελει αυτο... Λεμε το ιδιο? Επειδη με τα λογια χτιζουμε ανωγια απλα θα σου μεταφερω πως ενα σαξο που τοχουν για αγωνιστικο με 200 αλογα εχει την δικια μου "χελωνα" (=σασμαν?). Για γραναζια μη μερωτησεις , αν και μου εκμηστηρευτηκε πως τα δικα μου χρησιμοποιει επειδη τα σαξογραναζα τα κουρευε λογω δυναμης....Τι να πω .
Δειχνεις να ξερεις κατιτις , για αυτο τον λογο στα αναφερω.
Δεν ηρθα να διδαξω μα να μαθω (θα το βαλω υπογραφη τελικα αυτο.).
Ειμαι σιγουρος πως αναλογο τρελλο επιχειρημα εχετε κανει κι εσεις και μαθατε απο τα λαθη και τις επιτυχιες σας. Εγω εδω φοβαμαι να βαλω ενα πανελοφιλτρο ελευθερας! χεχε, παω πολυ προσεκτικα με το πικασσακι μου , γιατι το εκτιμω πολυ σαν καροτσα.Και στριβεειιιιιιιι!!!!
Ακαδμαικη συζητηση κανουμε , και καιρος για εξοδα δεν ειναι τουτος. Ομως ακονιζουμε το μυαλο, και μαθιαινουμε και δυο δραμια παραπανω.
axpower - 11/9/2010, 09:39
Θέμα δημοσίευσης:
το ΒΕ που εχεις ειναι αθανατο και ολα τα τουρμπισια δυνατα σαχοραλα αυτο βαζουν.Ομως απο σχεσεις ειναι επιεικως μετριο για ατμοσφαιρικη βελτιωση και μονο σε romano bacci η queife μερια βρισκεις σχεσεις μιας και δεν μπορεις να παντρεψεις απο καποιο αλλο μοντελο γιατι οσα φορουν ΒΕ τα περισοτερα ειναι θεομακρα.οσον αφορα για ατμοσφαιρικη βελτιωση δυσκολα θα παρεις πανω απο 20-25 αλογα αν δεν αλλαξεις χταποδι και κυριως εισαγωγη πραγμα που κανει το εγχειρημα ασυμφορο.Για την ιστορια εχω φτιαξει ατμοσφαιρικα πανω απο 8 τετοια μοτερ.
Teleiwmenos - 11/9/2010, 11:21
Θέμα δημοσίευσης:
axpower Έγραψε:
...οσον αφορα για ατμοσφαιρικη βελτιωση δυσκολα θα παρεις πανω απο 20-25 αλογα αν δεν αλλαξεις χταποδι και κυριως εισαγωγη πραγμα που κανει το εγχειρημα ασυμφορο.Για την ιστορια εχω φτιαξει ατμοσφαιρικα πανω απο 8 τετοια μοτερ.


σκοπευω να το αλλαξω το χταποδι στα επομενα 300€ Smile Και μετα τον καταλυτη. Και μετα το προγραμμα (+ εκκεντροφορο..??). Αυτα αντε να πανε +10 - 15? με τον εκκεντροφορ +20 οπως λες?
Τουρμπισμα όμως , σωστό, δεν εχω βρει κανεναν να κανει σ αυτο το μοτερ , και δεν μπορω να εμπιστευτω ενα και μοναδικο οικογενειακο αμαξι στα χερια του "φερτο και θα το φτιαξουμε στο δυναμομετρο".
Καλη η ενασχοληση με το αμαξακι μου , αλλα οχι και να μας βαλει σε περιπετειες με την οικογενεια μεσα.
Θα μπορουσε πιστευεις να γινει αυτο το ελαφρυ τουρμπισμα , εστω και με αλλαγη εντοσθια με πιο γερα αν χρειαστει (αν δεν κανω λαθος ~500+ στην ολη προσπαθεια...) ? Ειναι πολυ ωραιο για να ειναι αληθηνο το οτι θα βαλω μονο το τουρμπακι και θα "καθαρισω" με εναν παραλληλο. Στα .45 οπως λες.
Δειχνεις γνωστης και οσμιζομαι αρκετες ωρες πανω απο τα μπλοκια των σαξοραλλων και ενγενει γαλλοφωνων αυτοκινητων για τετοιους σκοπους κι ολας. Συγχωρεσε μου την καχυποψια , αν εισαι καιρο στον χωρο , θα ξερεις τι κυκλοφοραει "εκει εξω", και αν εισαι και καλος σ αυτο που κανεις , θα εχεις "συμμαζεψει" τις ανειπωτες μλκς απο τυχαρπαστους και "δυναμομετρα" τυπου OBD II + λαπτοπ.
claus - 11/9/2010, 12:38
Θέμα δημοσίευσης:
συναδελφε τελειωμενε,

ακριβως για οικονομικους λογους, εγω θα σου ελεγα να παιξεις καλυτερα με την Ε30.

πιο πολλα ανταλλακτικα, πιο παλιο σασι, απειρες επιλογες...

που να μπλεκεις με τον γαλλο... αφου στον γερμανο τα εχεις ολα ετοιμα.

μοτερ/ φρενα/ αναρτηση ειναι ολα ετοιμα διαλεγεις και παιρνεις.

κοστολογικα μου ειπε γνωστος για Ε30: 600 αλογα ροδα τελικο κοστος: € 10000.
_-MaNo$-_ - 11/9/2010, 14:14
Θέμα δημοσίευσης:
καλ, συγγνωμη, εχεις Ε30 και καθεσαι και ασχολεισαι με το πικασσο?!?!?! πετα ενα Μ3 μοτερακι επανω με τα 321 αλογακια και την κινηση στον σωστο αξονα και εισαι αρχοντας και ασε το πικασσο νορμαλ να κανεις τις μετακινησεις σου!

αν παλι επιμενεις να θες να φτιαξεις το πικασσο τοτε θα σε συμβουλευα να το φτιαξεις τουρμπατο (ευρω/ιππο πολυ πιο συμφερουσα προταση) αλλασε μαστορα που να ξερει τι κανει και να το εχει ξανακανει με αξιοπιστο αποτελεσμα στη διαρκεια τουχρονου!
Teleiwmenos - 11/9/2010, 16:21
Θέμα δημοσίευσης:
ΩΠ ΩΠ ΩΠ !!! Παρεξηγηση!!!
ΔΕΝ εχω Ε30. Απλα ειναι το αγαπημενο μου σασι , λογω παλιου δεσμου με ενα Ε28 που ειχα και τα χωνα σε κατι calibra, αστρα, κλπ στην επαρχιακη Αγγλια.
Οχι δεν εχω Ε30 , αν θα εχω "φοβαμαι" πως θα γινει πολυ hardcore racer και εγω θα μεινω χωρις οικογενεια Laughing
Δεν υπαρχουν λεφτα για την συντηρηση , οχι την αποκτηση, του 2ου αμαξιου ειτε ειναι Ε30 ειτε ειναι σαξο 1.1.
Επισης ως δονκιχωτης πιστευω πως αν το τσαμπουκαλεψω λιγο το πικασσακι θα με αφησει πανω απο ευχαριστημενο. Θυμιζω τα λεγομενα του Βλασση στη ενοτητα Μεγαρα "...πανε και δινουν λεφτα για σεταπ ημισλικ κλπ ενω το μονο που τους λειπει ειναι χερια και ποδια". Δεν θελω 1000 αλογα , θελω αλογα να τα κουμανταρω και να παιζω. Με 150 αλογακια ξυπνια απο χαμηλα, βαζω το πικασσακι και πιστα και σπαω πλακα, το παω και drift Smile Σουμαχερ εχει η Ευρωπη , δεν θελει κι αλλον Smile

ΥΓ..... Αν υποθεσουμε λοιπον πως η Τουρμπινα θα δουλευει ευλαβικα στα .40-45 πσι υπαρχει λογος αγορας ολοκαινουργιας η να τσεκαρω καμια μτχ με λιγα χλμ η οποια θα εξετασθει απο ειδικους νευροχειρουργους?
Και δεδομενου πως μολις μπηκαν καζανακια Φ50 (χωρις τον παραμικρο θορυβο πρκλ) ? Ειχα αβαρια ετσι κι αλλιως και επρεπε να φυγουν το σπιραλ καταλυτη, το μεσαιο και το τελικο. δεν γνωριζω ακριβη λιτρα χωριτηκοτητας απο τα καζανακια , δεν εχω προχωρησει τοσο μεσα στις μοντιφες....Παντως εγινε λιγο πιο προθυμο στα χαμηλα , και ειναι και ησυχο.
axpower - 13/9/2010, 10:49
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου καλε, κατα πρωτον το φ50 ειναι παρα πολυ μικρο για τουρμπο, μετα δεν μιλαω για παραλληλο αλλα για προγραμματισμο στη δικη σου ecu για αυτο εχουμε περιορισμο στην πιεση.μετα κατα προτιμηση η τουρμπινα καινουργια, οσο για τα εντοσθια τα 500 δεν φτανουν ουτε για πλακα,γιατι θες εμβολα, τριμεταλλικα μεταλλα μια που το ανοιγεις +εργασιες δεν βγαζεις απλως ενα καρτερ αλλα και κεφαλη.Μια λυση value for money ειναι χταποδι+ προγραμμα για 100αρα αποκλειστικα, 15 αλογα και 1,5κιλο ροπη με δυναμομετρηση.Η καμπυλη της ροπης κατεβαινει 600 στροφες, καταναλωση ιδια ισως και 5% μικροτερη.Αξιοπιστια εργοστασιακη.
axpower - 13/9/2010, 12:37
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε τελειωμενε σε περιμενω οποτε θες.Θα ειμαι και στη συναντηση.
Teleiwmenos - 13/9/2010, 19:36
Θέμα δημοσίευσης:
axpower Έγραψε:
Φιλε μου καλε, κατα πρωτον το φ50 ειναι παρα πολυ μικρο για τουρμπο, μετα δεν μιλαω για παραλληλο αλλα για προγραμματισμο στη δικη σου ecu για αυτο εχουμε περιορισμο στην πιεση.μετα κατα προτιμηση η τουρμπινα καινουργια, οσο για τα εντοσθια τα 500 δεν φτανουν ουτε για πλακα,γιατι θες εμβολα, τριμεταλλικα μεταλλα μια που το ανοιγεις +εργασιες δεν βγαζεις απλως ενα καρτερ αλλα και κεφαλη.Μια λυση value for money ειναι χταποδι+ προγραμμα για 100αρα αποκλειστικα, 15 αλογα και 1,5κιλο ροπη με δυναμομετρηση.Η καμπυλη της ροπης κατεβαινει 600 στροφες, καταναλωση ιδια ισως και 5% μικροτερη.Αξιοπιστια εργοστασιακη.

Μας εκανες την καρδια μποστανι! Very Happy Το 50αρι δεν κανει(θα πηγαινε ατμοσφαιρα με μεγαλυτερο???), τα εντοσθια κανουν οσο τ αμαξι, η τουρμπινα καινουργια...
Κατα πως φαινεται παω για την ατμοσφαιρικη οδο. Μπηκε και Κ&Ν 33-2813 πανελακι και ειμαι στην αναμονη. Το πικασσακι κανει ενα αστειο χλου χλου χλου τωρα στο ρελαντι , απο παντα τοκανε μα τωρα που μπασαρε η εισαγωγη και η εξαγωγη το ακουω καθαροτερα Smile
Ναι θα το κανω το χταποδακι , μα δεν υπαρχει υλοποιηση για 90-95 οκτανια? Δεν παιζει κατι τετοιο? Με τις τιμες της βενζινης ετσι που χουν παει , θα γινω επιτιμο μελος του Συνδεσμου Βενζινοπωλων!
Αφου το χω παντρευτει το πικασσακι , θα το προχωρησω το προτζεκτακι μου αν αντεξει το μοτερακι του (το οποιο το προσεχω τακτικα με τα λαδακια του και τα σερβις του). Θα παρει λιγο χρονο μα αν μ αφησουν τα οικονομικα μου θα το βλεπουμε και θα καμαρωνουμε (που πεταξαμε τοσοα πολλα λεφτα για ενα τοσο ασχημο αμαξι!).
Καλο θα ηταν μια κατ ιδια συζητηση μας axpower , με περιμενεις λες , μα δεν ξερω που εισαι Smile Δεν εφτασε ποτε το πμ μου?
Σε συναντησεις δεν εχω την τυχη να πηγαινω , εχω την γυναικα με την παντοφλα και τα δυο πιτσιρικια μου που μου παιρνουν ολο μου το χρονο.
Ριξε ενα πμ με την δ/νση σου και θα τα πουμε λιαν συντόμως.
Να το βαλουμε σε μια σειρα το θεμα.
Επισης :
αναζητειται απεγνωσμενα στροφομετρο για το πικασσακι ειτε στο μανισιο μουλτι-καντραν ειτε αφτερμαρκετ Μη παρω κανα νετμπουκ και ενα Obd2 scanner μονιμα μεσα στ αμαξι Very Happy
Αυτα τα ολιγα.
_-MaNo$-_ - 14/9/2010, 08:30
Θέμα δημοσίευσης:
Σου προτεινω να παρεις το DashDaq II. πολυοργανο που σου δειχνει τα παντα, εσγχρωμο με παρα πολλες δυνατοτητες. το εχω εγω και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. μεχρι και διαγνωστικο ειναι και επισης και dyno, media player και με εξωτερικη καιρεα και software γινεται και gps. εχει μεγαλουτσικη οθονη touch, ειναι ειναι πανευκολο στον χειρισμο του!

για πληροφοριες δες εδω http://www.dashdaq.com/
Teleiwmenos - 14/9/2010, 10:53
Θέμα δημοσίευσης:
_-MaNo$-_ Έγραψε:
Σου προτεινω να παρεις το DashDaq II. πολυοργανο που σου δειχνει τα παντα, εσγχρωμο με παρα πολλες δυνατοτητες. το εχω εγω και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. μεχρι και διαγνωστικο ειναι και επισης και dyno, media player και με εξωτερικη καιρεα και software γινεται και gps. εχει μεγαλουτσικη οθονη touch, ειναι ειναι πανευκολο στον χειρισμο του!

για πληροφοριες δες εδω http://www.dashdaq.com/

Manos, προσεχε τι υποσχεσαι. Αυτο δω περα ειναι σιτροεν. Μου ανεφεραν πως δεν παιρνει οτι ναναι ... Smile
_-MaNo$-_ - 14/9/2010, 19:41
Θέμα δημοσίευσης:
ΟBD ΙΙ δεν εχει το πικασσακι?? Το dashdaq σου κανει και ειναι οτι καλυτερο!


υ.γ: που σου υποσχεθηκα κατι και τι??? Razz
Teleiwmenos - 15/9/2010, 07:10
Θέμα δημοσίευσης:
_-MaNo$-_ Έγραψε:
ΟBD ΙΙ δεν εχει το πικασσακι?? Το dashdaq σου κανει και ειναι οτι καλυτερο!


υ.γ: που σου υποσχεθηκα κατι και τι??? Razz

OBD2 εχει ,πως. Δεν υπσχεθηκες κατι, μην ανησυχεις. Ποιητικη α(η)δειία ηταν Wink
Ενδιαφερον concept. θα ληστεψω τον κουμπαρα του μικρου και θα το βαλω Very Happy....
Teleiwmenos - 15/9/2010, 19:20
Θέμα δημοσίευσης: 4 μέρες με φιλτρο ΚΝ κα "ελυθέρια" εξατμιση
Να μοιραστώ μαζί σας το γεγονώς πως αν και περίμενα αύξηση της κατανάλωσης λόγω της "πλουσιότερης" καύσης έφτασα να καίω 2,2Λ/100χλμ λιγότερο(!!!!) απ όταν το αμαξι είχε πρόβλημα με το σπιράλ και τα ραγισμένα καζανάκια. 9.8λ/100χλμ δείχνει το κομπιουτεράκι και το παίρνω επίτηδες στη δουλειά, 22 χλμ μεσα στην κίνηση απο Κηφησό, ΣΕΦ, Συγγρού, Δαφνη και κυκλο πολης γενικοτερα. Εκαιγε στον ιδιο κυκλο πολης 11.1 11.2 !!!!
Βέβαια επειδή το βλέπω λίγο πιο πρόθυμο χρησιμοποιω πολυ λιγοτερο γκαζι αφου δεν θελει τοσο πατημα για την ιδια αποδοση Very Happy
Οποτε έφτιαξα την τσέπη μου τουλαχιστο Wink 'Η ετσι νομιζω, και σε καμια βδομαδα , θα ανοιξει η καταπιώνα του .... Shocked
_-MaNo$-_ - 17/9/2010, 10:43
Θέμα δημοσίευσης:
τι εκανε λεει???? το 14αρι εκαιγε 11.1????????? ρε θα με τρελανετε εσεις???? και εγω με το μαζντα που ειναι 2.3 καιω 12 μονο?????? κατι δεν υπολογιζει καλα το κομπιουτερακι σου Razz να το κοιταξεις!!!!!!!! χαχαχα Razz
splitapsou - 17/9/2010, 12:46
Θέμα δημοσίευσης:
manos 1,8 ειναι οχι 1,4
_-MaNo$-_ - 20/9/2010, 10:17
Θέμα δημοσίευσης:
ωχ ναι ρε μλκ, το ξεχασα! χαχα και παλι πολλα ειναι ομως τα 11,1!!!!θα μου πεις ειναι και καποιας ηλικιας ναι οκ, ισως!
Teleiwmenos - 23/9/2010, 20:58
Θέμα δημοσίευσης:
_-MaNo$-_ Έγραψε:
ωχ ναι ρε μλκ, το ξεχασα! χαχα και παλι πολλα ειναι ομως τα 11,1!!!!θα μου πεις ειναι και καποιας ηλικιας ναι οκ, ισως!

Κομμενο "σπιραλ" καταλυτη, σαπιο , ξεκολλημενο μεσαιο, ραγισμενο τελικο.
=11.1/100 !
Να δωσω μια ταξη μεγεθους :
Περυσι, με το ιδιο αμαξι, και το ιδιο φορτιο, οταν πηγα θάσο (κραταμε απο κει τες παν) μπηκα στη Θεσ/νικη στον τιτανα και εβαλα βενζινη και ας ειχα για αλλα 70 χλμ. Φετος στην ιδια διαδρομη , στο βενζιναδικο μου εδειχνε βενζινη για 40!!! Χτυπησε low fuel warning!
Και φυσικα οταν ειδα τα 9.9/100 εστησα χορο! Laughing
Jimmy_Caesar - 23/9/2010, 23:30
Θέμα δημοσίευσης:
Για μιά διαδρομή 500+ χλμ, τα 30 χλμ διαφορά που είδες δεν λένε τίποτα. Μια μικρή φαγούρα στο δεξί σου πόδι είναι Wink
Teleiwmenos - 24/9/2010, 21:57
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Για μιά διαδρομή 500+ χλμ, τα 30 χλμ διαφορά που είδες δεν λένε τίποτα. Μια μικρή φαγούρα στο δεξί σου πόδι είναι Wink

Και ομως jimmy , δεν το ειχα ξαναδει αυτο σε κανενα απο τα ταξιδια μου. τον τελετυαιο καιρο πηγαινα 2 φορες το χρονο , και το εκανα και με ενα λεον 1,6 (προγγουμενο αυτ/το), πρωτη φορα τετοιο χάλι. Δεν συνηθιζω να δινω βαση στους trip computers ειδικα οταν εχω προβλημα τετοιου ειδους, μα ειναι αισθητη η διαφορα.
Κι ευτυχως ηταν ο aegean ανοιχτος και ειδαμε προκοπη δηλ.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB