TARMAC

Εκδηλώσεις - Εντυπώσεις από το 4ο Open Day 2009

manolis - 24/11/2009, 13:31
Θέμα δημοσίευσης: Εντυπώσεις από το 4ο Open Day 2009
Ωραια περασαμε χθες!!! Μπραβο στα παιδια που ασχοληθηκαν!! Wink
Jimmy_Caesar - 24/11/2009, 14:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν περάσουμε στις εντυπώσεις από την Εκδήλωση, είναι απαραίτητο να αναφέρουμε τους ανθρώπους που απετέλεσαν την επιτόπου Οργανωτική Ομάδα και συνετέλεσαν στην πραγματοποίηση ενός ακόμα ασφαλέστατου Open Day, που για πρώτη φορά φέτος έγινε στο Kartodromo.
Είναι οι παρακάτω:

Γιάννης Κοντογιάννης
Γιάννης Κοτσομύτης
Κώστας Χειλαδάκης
Κωνσταντίνος Χριστοφόρου
Μανόλης Ψαρρός

Εκτός των παραπάνω, στην Οργανωτική Ομάδα ήταν οι Αγγελος Κοντούλης, Μιχάλης Σοροπίδης, Αντώνης Χαλικιάς.

Περιμένουμε να δούμε φωτογραφίες και video από το Open Day.

Εντυπώσεις???
Grande Jerry - 24/11/2009, 14:46
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά μπράβο σε όλους ήταν υπέροχα και η οργάνωση ήταν υποδειγματική όπως πάντα!

Η πρώτη μου επαφή με την πιστα με άφησε με πολύ μεγάλη αισιοδοξία και τελικά το focus δεν βρήκε καμια δυσκολία στα τόσο κλειστά κομμάτια, Ομόλογο ότι δεν το περίμενα.
Οι χρόνοι μου κυμαίνονταν στο 00.88:00 - 00.88:75 και πιστεύω πως ήταν καλοί δεδομένου τις πρώτης μου επαφής με τον καρτοδρομο και τον ελαστικών μου που ήταν σε άσχημη κατάσταση.
Άντε ελπίζω το επόμενο να γίνει σύντομα και κατά προτίμηση μέρα που δεν θα έχει και υγρασία! Very Happy
acgt3 - 24/11/2009, 15:13
Θέμα δημοσίευσης:
πρεπει να περασατε ωραια και απο οτι εμαθα δεν υπηρξε καποιο προβλημα.

τζερι δεν ξαναγραφεις τους χρονους γιατι 88 δευτερα και 57 δεκατα κατι δεν παει καλα. Cool Cool Rolling Eyes
Grande Jerry - 24/11/2009, 18:23
Θέμα δημοσίευσης:
Όπα έχεις δίκιο έκανα λάθος. 58 δευτερα ήθελα να γράψω Smile
Hil - 24/11/2009, 20:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία ήταν χθες, παρόλο την υγρασία και το πρόβλημα με το μικρόφωνο...
Τουλάχιστον ας ενημέρωνε νωρίτερα.... τέλος πάντων!!

Αρκετές συμμετοχές χωρίς ευτηχώς ευτράπελα!
Δεν είχαμε πολύ drift, αλλά ωραία ήταν!!

Μπράβο σε όλους για την οργάνωση!!!!
splitapsou - 25/11/2009, 20:08
Θέμα δημοσίευσης:
μπράβο πολύ καλά!!!!
j.k - 27/11/2009, 23:53
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="Grande Jerry"]
Η πρώτη μου επαφή με την πιστα με άφησε με πολύ μεγάλη αισιοδοξία και τελικά το focus δεν βρήκε καμια δυσκολία στα τόσο κλειστά κομμάτια, Ομόλογο ότι δεν το περίμενα.

ήθελα να σου μιλήσω στην πίστα αλλά επειδή βοηθούσα στην οργάνωση δεν βρήκα την ευκαιρία. Το καρτόδρομο έχει την ιδιότητα ότι αποκαλύπτει αμέσως τις αδυναμίες ενός αυτοκινήτου ως προς την ανάρτηση και κατά την ταπεινή μου άποψη θα πρέπει να δώσεις μεγάλη βαρύτητα στο να ψαχτείς πιο προσεκτικά στη ρύθμισή της, γιατί εκτός του ότι είχες αρκετά μεγάλες κλίσεις (body roll) το αυτοκίνητο σήκωνε συνεχώς τροχό πίσω σε τεράστιο βαθμό που δεν δικαιολογείτε σε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Το σωστότερο στήσιμο θα σου δώσει και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο να εκμεταλλευθείς και να ξεδιπλώσεις τις αρετές του πολύ προσεγμένου σου RS!
Grande Jerry - 28/11/2009, 01:11
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="j.k"]
Grande Jerry Έγραψε:

Η πρώτη μου επαφή με την πιστα με άφησε με πολύ μεγάλη αισιοδοξία και τελικά το focus δεν βρήκε καμια δυσκολία στα τόσο κλειστά κομμάτια, Ομόλογο ότι δεν το περίμενα.

ήθελα να σου μιλήσω στην πίστα αλλά επειδή βοηθούσα στην οργάνωση δεν βρήκα την ευκαιρία. Το καρτόδρομο έχει την ιδιότητα ότι αποκαλύπτει αμέσως τις αδυναμίες ενός αυτοκινήτου ως προς την ανάρτηση και κατά την ταπεινή μου άποψη θα πρέπει να δώσεις μεγάλη βαρύτητα στο να ψαχτείς πιο προσεκτικά στη ρύθμισή της, γιατί εκτός του ότι είχες αρκετά μεγάλες κλίσεις (body roll) το αυτοκίνητο σήκωνε συνεχώς τροχό πίσω σε τεράστιο βαθμό που δεν δικαιολογείτε σε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Το σωστότερο στήσιμο θα σου δώσει και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο να εκμεταλλευθείς και να ξεδιπλώσεις τις αρετές του πολύ προσεγμένου σου RS!


Έχω ρίξει αρκετό ψάξιμο στην ανάρτηση και ακόμα ψάχνομαι αλλα πιστεύω ότι βρίσκομαι στο καλύτερο set up αυτή την στιγμή. Πριν το αυτοκίνητο ήταν τελείως κούτσουρο με μηδενικές κλήσεις και πίστεψε με δεν έστριβε και όταν αποφάσιζε να στρίψει λειτουργούσε πολύ απόλυτα και είχα άσχημα αποτελέσματα. Τώρα έχω καλύτερη πληροφόρηση και έχει γίνει πιο προβλέψιμο. Με λίγα λόγια oduleuei η ανάρτηση πλέον. Ευχάριστο για τις συμβουλές σου μου είναι χρήσιμες όλες μιας και είμαι ακόμα στο ψάξιμο
j.k - 28/11/2009, 12:35
Θέμα δημοσίευσης:
το θέμα είναι ότι πολλές φορές πάμε από το ένα άκρο στο άλλο και όπως και να έχει πρέπει να διορθώσεις τουλάχιστον το ότι σηκώνει πίσω τροχό, ίσως έχεις πολύ rebound πίσω για τη συγκεκριμένη σκληρότητα ελατηρίου και αργεί να ελευθερώσει η ανάρτηση ή δεν έχεις αρκετή διαδρομή δεδομένου του μαλακότερου set up και βέβαια δεν ξέρω τι έχεις κάνει από δεσίματα (μπάρες θόλων - ψαλιδιών - cage) ώστε να δουλέψει σωστά ένα σκληρότερο (χωρίς ακρότητες) set up.
Grande Jerry - 28/11/2009, 15:23
Θέμα δημοσίευσης:
δεν έχω ούτε μπαρεσ θολων ούτε ψαλιδιων ουτε cage. Είναι το επόμενο στάδιο το cage. για να δω πως θα δέσει και μετά ανάλογος θα ψαχτώ για ψαλιδομπαρες αντιστρεπτικές και ρυθμίσεις ανάρτησης
j.k - 28/11/2009, 19:57
Θέμα δημοσίευσης:
χωρίς ενισχύσεις στο αμάξωμα δεν μπορεί να δουλέψει σωστά μια πιστάδικη ανάρτηση και ούτε μπορείς να εκμεταλλευθείς σωστά τα σλικ (νομίζω ότι συνήθως φοράς σλικ) που έχουν μεγάλες απαιτήσεις σε ανάρτηση αλλά και σε camber - caster. άμα βάλεις έστω μπάρες θα δεις την ανάρτηση να δουλεύει εντελώς διαφορετικά και πόσο μάλλον αν βάλεις ένα σωστό κολλητό cage που να δένει και θόλους μπρός πίσω burnout
Grande Jerry - 28/11/2009, 23:44
Θέμα δημοσίευσης:
Τα toyo 888 φοραω, μια φορα εβαλα slick πιο παλια. Στον επομενο μηνα θα μπει και το cage Smile
j.k - 29/11/2009, 00:18
Θέμα δημοσίευσης:
ωραίος (αν και τα 888 δεν τα έχω σε εκτίμηση) Idea
Grande Jerry - 29/11/2009, 14:08
Θέμα δημοσίευσης:
για τα λεφτά τους καλά είναι Confused
j.k - 29/11/2009, 21:29
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνώ αλλά άμα δοκιμάσεις Α048 medium δεν έχει γυρισμό
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB