TARMAC

Γενικά - δυνατοτητα συμμετοχης σε αγωνα

puntoelx16v - 17/8/2009, 12:55
Θέμα δημοσίευσης: δυνατοτητα συμμετοχης σε αγωνα
γεια σας παιδια.θα ηθελα να κανω καποιες χαζες(!) ερωτησεις....αναφερομαι σε αναβασεις...1)τι ακριβως χρειαζεται για να οδηγησει καποιος αγωνιστικο αυτοκινητο??υπαρχει καποια ειδικη αδεια??αν ναι τι χρειαζεται για να βγαλει καποιος αγωνιστικη αδεια?
2)ποιο το κοστος κατασκευης-συμμετοχης ενος αυτοκινητου (πχ peugeot 106 rallye)σε αγωνα?ευχαριστω!
Anonymous - 17/8/2009, 13:33
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην, προτου ξεκινησεις χρειαζεσαι ενα πραγμα: ΣΤΟΜΑΧΙ.-
Πρεπει να εχεις υποψη σου πως οι ελληνικοι αγωνες ειναι ο καθρεπτης της κοινωνιας μας, δλδ πως η Ελλαδα ειναι η πορνη της ΕΕ ή η μοναδικη αφρικανικη δημοκρατια σε ευρωπαϊκο εδαφος; Ε, καπως ετσι ειναι και το "πορνειον ελληνικοι αγωνες".
Δευτερον, ο καθενας (μα ο καθενας) μπορει να συμμετεχει σε αγωνες αυτοκινητου, αλλα το να διακριθεις ειναι μια αλλη, πολυ περιπλοκη υποθεση.

Παμε τωρα επι της ουσιας. Για ολα τα πραγματα στους αγωνες χρειαζεται το εξης απλο: Λ-Ε-Φ-Τ-Α!!!! Οσα περισοτερα εχεις, περαν απο το καταλληλο αυτοκινητο και υποστηριξη, αγοραζεις σεβασμο, προσοχη, δικαιωμα γνωμης και πολλα αλλα που θεωρητικα θα τα κερδιζες μονο με το χαρακτηρα σου. Ομως, επειδη 8 στους 10 ανθρωπους του συναφιου (μηχανικοι, συναθλητες, οργανωτες) ειναι καθαρματα, ειρωνες, φαφλαταδες και λοιπα αλλα χαρακτηριστικα της φυλης μας που εχουμε κληρονομησει απο την Τουρκοκρατια τα λεφτα χρειαζονται και για αυτα.

Η license βγαινει πανευκολα. Κλεινεις ενα ραντεβου στο ΚΕΨΑ για ιατρικες εξετασεις (ισχυς για 3 χρονια) ή μεσω δικου σου παθολογου και οφθαλμιατρου (για 1 ή 2 θα σε γελασω). 100 τα ευρα για την πρωτη χρονια του διπλωματος και καπου τοσα και οι εξετασεις. Επισης πρεπει να παρακολουθησεις υποχρεωτικα ενα σεμιναριο αγωνιζομενων οπου αφου φας το κουλουρακι σου εις το εντευκτηριον της Επικινδυνης Λογω Παρατεταμενης Ανικανοτητας και πιεις το χυμο σου θα ακουσεις πραγματα χρησιμα, λιγοτερο χρησιμα και ελαχιστα περιτα. Μετα θα εχεις το διπλωμα σου που θα ανανεωνεις σε ετησια βαση αν το θες (150 euros that is).

Παμε τωρα στο κυριο κομματι: Το αυτοκινητο. Καταρχην ξεκαθαριζεις τι θες να τρεξεις και αν θες τη γνωμη μου επικεντρωνεσαι σε ενα ειδος αγωνων γιατι οσοι κανουν τουρλουμπουκι χανουν το στοχο και ή την κανουν νωρις ή απλα τρεχουν εντελως χαβαλετζιδικα. Αν θες αναβαση/ραλι ασφαλτινα, in 106/Saxo we trust. Αν θες μονο χωμα, Vitz JDM φιλαρακο να πουμε (Yaris). Αμα θες πιστα, λαμενε που λενε και στη Ροδο. Κατσε να δουμε τι πρωταθλημα θα φτιαξουν (αν φτιαξουν). Οι αναβασεις ειναι οι πιο φθηνες ( εκτος αν θες να κερδισεις οποτε αυτοματα γινονται οι πιο ακριβες Razz ) και αν κρινω απο την περιοχη σου πας ανετα Πιτιτσα και Αιγειρα. Αν το θεμα σου ειναι απλα "τρεχω", αναβασεις αφοβα. Με ενα σετ λαστιχα θα βγαλεις τη χρονια σου (περιπου). Βασικο: Επ ουδενι δεν φτιαχνεις αμαξι απο το μηδεν, εκτος αν θες να γινεις πρωταθλητης και εχεις τα λεφτα του αιωνα. Παιρνεις ενα ετοιμο (τωρα με την κριση οι τιμες εχουν πιασει πατο και υπαρχουν τρελες ευκαιριες εξω) και ξεκινας.

Αφου κανεις αυτο, μετα παμε στο αλλο τρελο κεφαλαιο: ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ. Ενας ανθρωπος που ειναι πιο περιπλοκος απο την γκομενα σου. Πας με τα νερα του (αν σου προσφερει αφιλοκερδως την εργασια-υπαρχουν τετοιοι πορωμενοι) και του κανεις τα χατηρια. Δεν θα χασεις. Αν πληρωνεις, αλλο θεμα.

Οταν εχεις λυσει ολα αυτα πληρωνεις το παραβολο σου (αναλογα το ειδος του αγωνα απο 230 εως πολλα αν ειναι ραλι) και τρεχεις. Last but not least ειναι τα ρουχα σου και το κρανος σου+HANS. Υπολογισε ενα 1800αρι γι' αυτα (το ατομο) καινουρια. A και φυσικα γραψου στο συνδεσμο (ΣΟΑΑ)...

Αυτααααα. Ειναι παρηγορο να σκεφτεται ακομα και σε αυτους τους καιρους ενας ανθρωπος να τρεξει. Το προβλημα ειναι οτι το συνολο των συνθηκων ειναι τοσο τραγικο που προσωπικα μετα απο 3 χρονια στο πρωταθλημα ταχυτητας τους μουντζωνω και αντε γεια, τουλαχιστον μεχρι να το ξαναφτιαξουν (χλωμοτατο) απο την αρχη και να το δω μια χρονια να λειτουργει αξιοπρεπως. Δεν εχει σημασια ποιος φταιει πλεον. Γι' αυτο φιλε μου μην κοιτας καν προς πιστα σε αυτη τη χωρα. Βουναλακι και παλι βουναλακι. Πιστα, αλλου, απεναντι για την ακριβεια και ευχομαι σε μερικους μηνες να ειμαι σε θεση να σας πω περισσοτερες πληροφοριες επι του θεματος. Wink
Ομως το καλυτερο που εχεις να κανεις, ειδικα αν κρινω απο την ηλικια σου ειναι να πηγαινεις συστηματικα για καμια 5ετια σε αγωνες που σου αρεσουν και να ρουφας σαν σφουγγαρι τα παντα. Μονο αυτο φτανει και θα καταλαβεις μονος σου πολλα πραγματα και κυριως το αν θελεις πραγματικα να ασχοληθεις. Αν αποφασισεις θετικα, καντο οσο πιο γρηγορα γινεται γιατι αν αργησεις πολυ και σε πιασουν γυναικα, παιδια, σκυλια, γατια, ΕΧΑΣΕΣ. Να ξερεις τελος πως οι αγωνες αυτοκινητου ειναι το μεγαλυτερο αλκοολικι που μπορεις να φανταστεις, γιατι οπως ειπε και ο Steve (και οχι ο κεραυνος) McQueen "Racing is life, anything else that happens before or after is just waiting..." Cool

ΥΓ: Δεν πιστευω να πτοηθηκες. Αν το θες θα το κανεις. Απο 14 ετων διαβαζα τα περιοδικα απο την αναποδη -τοτε που εγραφαν πραγματικα για αγωνες- και εβλεπα αγωνες ταχυτητας στην Τριπολη στην ΕΡΤ (1991-1994 αν θυμαται κανεις). Ξεκινησα να πηγαινω στα Μεγαρα με το τρενο και τα ποδια πριν απο 12 χρονια. Πρωτοοδηγησα εκει μεσα με...Lada Samara Embarassed χαρη στα Track Days που οργανωνουμε με κοπο εδω μεσα, αργοτερα πηγαινα μεχρι και στις Σερρες με το SportKA μου ( κατι αλλοι βεβαια εχουν φτασει στας Ευρωπας με τα MX τους -γκουχου,γκουχου- ) και περιμενα καρτερικα. Με ελαχιστα (μα ελαχιστα χρηματα) και με ενα αυτοκινητο κουκουρουκου πραγματικα σε σχεση με τα υπολοιπα, εχω ζησει απιστευτες εμπειριες που δεν αποτυπωνονται σε ενα pdf με γυρολογια/αποτελεσματα. Εχω χασει κυπελλο για...1,9 sec στη Ροδο, αλλα δεν με ενοιαξε καν. Η περιπετεια (κανονικα ταλαιπωρια και βασανιστηριο το λενε αλλα τελος παντων) ειναι που μετραει, οπως το να φευγεις μονος και αυπνος με τζιπ και τρεϊλερ για πρωτη φορα στη ζωη σου απο τη Χαλκιδα στις 05:30 και να φτανεις Τριπολη και να πρεπει να φροντισεις τα παντα μονος σου ή και το αναποδο μετα απο τον αγωνα αλλα και ο χαβαλες στις αναβασεις οπου βοηθαω την ομαδα και ευχομαι να μη χρειαστει να καταληξω, συμβιβασμενος, να αγωνιζομαι. Η ικανοποιηση για αυτα που εχω πετυχει (παντα σε σχεση με τα λεφτα) ειναι τουλαστιχον τεραστια. Αν μπορεις, ζηστο. Τη στιγμη που για πρωτη φορα θα φυγει η σημαια απο το καπω σου σε αναβαση, θα ακουσεις απο το συνοδηγο σου, "5,4,3,2,1 GO!" σε ραλι ή ακομα πιο εντονα θα ζησεις τη διαδικασια 5λεπτου σε σιρκουι, η ζωη σου η ιδια θα αλλαξει για παντα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB