TARMAC

Αλλοι Αγώνες - GTCC 2009

Jimmy_Caesar - 31/3/2009, 06:50
Θέμα δημοσίευσης: GTCC 2009
Ελεύθερες οι Συμμετοχές για τον αγώνα της Τρίπολης


Image

Οι συμμετοχές για τον αγώνα της Τρίπολης άνοιξαν για κάθε αγωνιζόμενο και πλεόν μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να δηλώσει την συμμετοχή του μέχρι την Τετάρτη 1η Απριλίου '09 ακολουθώντας τη γνωστή διαδικασία.

Μπορεί το πρωτάθλημα GTCC για το 2008 να ολοκληρώθηκε νωρίτερα από ότι αναμενόταν όμως το 2009 αναμένεται να αποζημιώσει όλους τους οδηγούς οι οποίοι περιμένουν με ανυπομονησία έναρξη του νέου πρωταθλήματος.

Το 4ο κατά σειρά πρωτάθλημα GTCC είναι γεγονός και ξεκινάει σε νέες βάσεις αφού για πρώτη φορά θα πραγματοποιηθεί αγώνας στην πίστα της Τρίπολης! Η πίστα για την συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων του GTCC είναι άγνωστη, στοιχείο που θα δώσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις μεταξύ τους "μάχες" αλλά και αποτελεί σίγουρα μία ευχάριστη αλλαγή αφού θα οδηγήσουν σε μία νέα διαδρομή. Ο αγώνας θα συνδυαστεί με το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας το οποίο διοργανώνει η λέσχη Startline και θα έχει φιλικό χαρακτήρα, χωρίς να προσμετρά στο πρωτάθλημα GTCC του 2009. Μετά το τέλος του φιλικού αγώνα θα πραγματοποιηθεί και η απονομή των επάθλων του πρωταθλήματος GTCC για το 2008.

Λόγω του περιορισμού στον αριθμό συμμετοχών, ο οποίος επιβλήθηκε σε πρώτο στάδιο από τον αντίστοιχο χρονικό περιορισμό, δικαίωμα συμμετοχής είχαν αρχικά κατά προτεραιότητα όσοι οδηγοί συμπλήρωσαν τις περισσότερες συμμετοχές στο πρωτάθλημα του 2008 καθώς και όσοι κατέκτησαν τις καλύτερες θέσεις συνολικά για το 2008 στην κατηγορία τους. Πλέον, και λόγω του αυξημένου χρονικού περιθωρίου που διατέθηκε στο gtcc λόγω ακύρωσης αγώνα άλλου επάθλου, οι συμμετοχές άνοιξαν και όλοι οι οδηγοί μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή, ακολουθώντας τη γνωστή διαδικασία (συμπλήρωση και αποστολής αίτησης και δικαιολογητικών καθώς και κατάθεση του παράβολου στην τράπεζα) μέχρι την Τετάρτη 1 Απριλίου 2009.

Το παράβολο συμμετοχής για την φετινή χρονιά ορίζεται στα 60€ + 20€ για την αγωνιστική άδεια ημέρας (εφόσον δεν υπάρχει ετήσια). Η αύξηση αυτή οφείλεται στην έλλειψη εσόδων του GTCC μέσω χορηγιών. Για τους θεατές σε αυτό τον αγώνα θα υπάρχει εισιτήριο εισόδου 10€ από την Startline, λόγω του πανελληνίου πρωταθλήματος, με το οποίο θα μπορεί κάποιος να παρευρεθεί και το Σάββατο αλλά και την Κυριακή. Δεν θα υπάρχουν ειδικές προσκλήσεις που θα αντιστοιχούν σε κάθε αγωνιζόμενο, αλλά κάθε αγωνιζόμενος θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέσα στο αυτοκίνητό του και μόνο κατά την είσοδό του στην πίστα τους συνοδούς/θεατές του.

Υπενθυμίζουμε και πάλι ότι οι πυροσβεστήρες πρέπει υποχρεωτικά να είναι σωστά τοποθετημένοι και δεμένοι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και δίπλα από την θέση του οδηγού με προβλεπόμενους τρόπους στερέωσης όπως έχουν αναλυθεί στους τελευταίους αγώνες αλλά και απεικονίζονται πλέον στην τελευταία σελίδα της αίτησης συμμετοχής.

Λόγω της συνεργασίας μας σε αυτό τον αγώνα, η κατάθεση των Αιτήσεων Συμμετοχής θα γίνει την Δευτέρα 30 Μαρτίου και Τετάρτη 1 Απριλίου 2009 από τις 18:00 έως τις 21:00 στα γραφεία της λέσχης Startline, Μιλτιάδου και Δημοκρατίας 47 στο Παλαιό Φάληρο ( Τηλ. 210-9812341). Τις αιτήσεις θα μπορούν να προσκομίσουν αποκλειστικά οι εκπρόσωποι του κάθε club ενώ η ομάδα του GTCC που θα βρίσκεται εκεί ως υπεύθυνη για την λήψη των συμμετοχών δεν θα κάνει δεκτές μεμονωμένες συμμετοχές.
Μπορείτε να κατεβάσετε πατώντας εδώ την Αίτηση Συμμετοχής του GTCC
(αρχείο Αcrobat Reader)


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στον χώρο της εκδήλωσης από τις 12:00μ.μ. όπου και θα γίνει ο Τεχνικός έλεγχος και κατόπιν ο Ελεγχος εξακρίβωσης. Το GTCC θα ξεκινήσει στις 15:00 με την Κατηγορία Η.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: (Κατά σειρά εκκίνησης)
Η. Εως 1.150cc
Ζ. Από 1.151cc έως 1.400cc / έως 1.150cc με Τurbo
Ε. Από 1.401cc έως 1.600cc / έως 1.400cc με Τurbo
Δ. Από 1.601cc έως 1.800cc / έως 1.600cc με Τurbo
Γ. Από 1.801cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με Τurbo
Β. Από 2.000cc έως 3.000cc / έως 2.000cc με Τurbo
Α. Πάνω από 3.000 cc / πάνω από 2.001cc με Τurbo
S. (Special) Aγωνιστικά και οχήματα που δεν ανήκουν στις υπόλοιπες κατηγορίες

Μπορείτε να κατεβάσετε πατώντας εδώ τον Ειδικό Κανονισμό του GTCC
(αρχείο Αcrobat Reader)
acgt3 - 31/3/2009, 08:29
Θέμα δημοσίευσης:
εγω μεσα
Jimmy_Caesar - 31/3/2009, 10:03
Θέμα δημοσίευσης:
Στη φυλακή???
GRIGIO - 1/4/2009, 14:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αντονιο θα τρεξεις????Τοσα πηγαινε-ελα Κερκυρα ουτε τα ΚΤΕΛ ρε συ!!!χαχαχα!Ωραιος ρε συ!Μακαρι να μπορεσεις να ερθΕις να τρεξεις!
Anonymous - 1/4/2009, 15:39
Θέμα δημοσίευσης:
Θα εχω και παρεα την Κυριακη δλδ; Smile

YΓ: Καλα ειμαι για πολλες κλωτσιες. Τα ψαλιδια/Κρεμαργιερα/βαση σασμαν εχουν πιο πολυ τζογο και απο το καζινο Λουτρακιου. Και θα παω και οδικως...
kekropas - 6/4/2009, 18:38
Θέμα δημοσίευσης:
Για ακόμα μια φορά, η βροχή ήταν παρούσα !!!

Ηταν απίστευτο, μόλις τελείωσε το πρωτάθλημα και λίγο πριν ξεκινήσουμε ξεκίνησαν οι ψιχάλες και στη συνέχεια η μπόρα !!!

Σαν πίστα βέβαια είναι φοβερή και μακάρι να μην είχε βρέξει να την είχαμε ευχαριστηθεί περισσότερο !

Όσοι πήραν το ρίσκο, έφεραν τα αποτελέσματα !

Προσωπικά πήγα φυλαγμένα, μιας και έχω έλειψη εμπειρίας σε βροχή αλλά και λόγω των φθαρμένων σεμισλίκ !

Αυτό είναι το incar.

http://www.youtube.com/watch?v=2IB7-JEEIYo
Jimmy_Caesar - 6/4/2009, 18:52
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ ωραία το πάς, Γιώργο. Στρωτά και χωρίς να σου φεύγει σχεδόν καθόλου!
Οσο για την πίστα, θα έλεγα ότι όπως είδα στα πλάνα σου, μάλλον με φοβίζει η οριοθέτηση με κορίνες..

ΥΓ
Αλήθεια, μήπως έχεις και πλάνα από το OD??
kekropas - 6/4/2009, 20:08
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη, όντως ήταν λίγο δύσκολα τα κομμάτια με τις κορίνες, απο τη στιγμή κιόλας που η χάραξη ήταν άγνωστη για όλους μας καθώς επίσης υπήρχαν και κάποιες εναλλαγές στην άσφαλτο που άλλαζαν τον συντελεστή πρόσφυσης !
Φαντάσου βέβαια όλο αυτό, υπο καταρακτώδη βροχή, με κάποια σημεία να έχουν ''λιμνούλες'' και με μια ευθυγράμμιση ''Μεγάρων'' με 3.5 κάμπερ...πως φρενάρω ?οεο ?χαχα !!
Φυσικά ευνοήθηκαν τα πιο αδύναμα αυτοκίνητα με μαλακότερο setup ! Aν παρατηρήσεις τους χρόνους, όσο μεγαλύτερη κατηγορία, τόσο πιο αργοί χρόνοι !

Απο το OD, έχω κάποια αντίστοιχα πλάνα απο το 2ο κομμάτι, αλλά έκανα την βλακεία να έχω λίγο ανοιχτό το παράθυρο του συνοδηγού, όπου ήταν στερεωμένη η κάμερα, με αποτέλεσμα να κουνιέται πολύ σε κάποια σημεία !Θα ανεβάσω όμως κάποια πλάνα και θα τα ποστάρω στο αντίστοιχο topic !
pns - 7/4/2009, 13:28
Θέμα δημοσίευσης:
βασικα το σημειο με τις κορινες στην πραγματικοτητα φαινοταν πολυ καλυτερα αποτι στο video αλλα στην αλλαγη πορειας ηταν λιγο επικινδυνο.
εγω εχασα την τριτη θεση απο ενα πανεμορφο τετακε στην κ1 καθως ενω εστριβα ας πουμε σιγουρα μολις περασαν οι πισω τροχοι στο αλλο κομματι(τσιμεντο ηταν?)απλα ξεκολλησε ακαριαια το πισω μερος και γυρισα 180 μοιρες.. ..
η χαραξη πολυ καλη θα ελεγα..
Jimmy_Caesar - 9/4/2009, 06:09
Θέμα δημοσίευσης:
Στην κεντρική σελίδα του GTCC τρέχει μια ψηφοφορία για το αν θέλουμε να ξαναγίνει αγώνας στην Τρίπολη. Ας ψηφίσει όποιος ενδιαφέρεται για το GTCC...
Anonymous - 9/4/2009, 08:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αν εξαιρεσουμε την αποσταση πιστευω πως πολλοι θα ψηφισουν να γινει αγωνας εκει αφου οδηγικα ειναι "αλλου". Καμμια σχεση με το Μεγαρο. Εδω στριβεις (αλλα θες και αυτοκινητο τρελο)...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB