TARMAC

TRACK satisfACTION - Racing + Rallying Schools

stoukerman - 2/11/2005, 19:33
Θέμα δημοσίευσης: Racing + Rallying Schools
χαιρετω

Αναρωτιεμαι τι ενδιαφερον θα υπηρχε για να μαζευομασταν σαν group 4-5 να επισκεπτομασταν καποια σχολη εγχωρια η εξωτερικου.

Φυσικα τα βαλαντια ειναι διαφορετικα αλλα πιστεψτε με ενα τετοιο event ΔΕΝ θα ειναι φτηνο.
dt - 3/11/2005, 13:15
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικά έχω παρακολουθήσει μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και μπορώ να πω ότι αξίζει κάτι τέτοιο. όμως τα χρήματα είναι πολλά και δεν είναι εύκολο για όλους. Εγώ δεν θα ξαναπήγαινα στα μέγαρα. αν ήταν να παρακολουθήσω ξανά θα προτιμούσα κάτι άλλο...
Jimmy_Caesar - 3/11/2005, 13:53
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό είναι στα σχέδια του TARMAC στο άμεσο μέλλον, υπολογίζουμε μέσα στο 2006.

Πάντως, ήδη μεταξύ των Συνεργατών-Εκπτωτικό Δίκτυο του TARMAC είναι ο πασίγνωστος Ιαβέρης και η Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης Ιαβέρη. Ρίξτε μια ματιά στο THE CLUB » Εκπτωτικό Δίκτυο » Δίκτυο Συνεργατών γιατί η έκπτωση για το TARMAC είναι 40%
Βλάσης - 4/1/2006, 13:02
Θέμα δημοσίευσης:
Στην Ελλαδα εχουμε σχολες Ασφαλους Οδηγησης και οχι αγωνιστικης οδηγησης.

Αυτα που διδασκονται σε αυτες τις σχολες ειναι ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗ και οχι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ. Οι τεχνικες Ασφαλους οδηγησης ειναι απαραιτητες για ολους αλλα αρκετα απλοικες για καποιον που ψαχνει τεχνικες για να οδηγησει ανταγωστικα σε δρομο, dragster kai πιστα. Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι λανθασμενη τεχνογνωσια η ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗ, αλλα απλα δεν ειναι κατι καινουργιο για τον ψαγμενο οδηγο που τον ενδιαφερει να μειωσει το χρονο του στη πιστα ή -γιατι οχι και στη κοντρα του στο φαναρι..

Στην ασφαλη οδηγηση διδασκεται το φρενο στην ευθεια -πριν τη στροφη-, αναποδο τιμονι -με και χωρις αραχνη- ,η γεωμετρικη γραμμη, το σλαλομ των 60χαω και ξαφνικη αποφυγη εμποδιου. Ολα καλα και πολυ χρησιμα -γιατι σωζουν ζωες- αλλα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ να σας μαθουν να κανετε 1.8sec 0-60ft εκκινηση dragster η κατω απο 1.14 χρονους στα Μεγαρα ή να γλυτωσετε μισο δευτερολεπτο στο γυρο μονον απο τις γρηγοροτερες αλλαγες ταχυτητων.

Εχω κανει μαθηματα σε οδηγους που τελειωσαν την παραπανω σχολη ασφαλους οδηγησης και δεν μειωσαν σημαντικα τους χρονους τους στη πιστα. βεβαια διορθωσαν καποιες κακες συνηθειες που ειχαν και σιγουρα οδηγουσαν ασφαλεστερα. Αρα σε καθε περιπτωση ΠΡΟΤΕΙΝΩ τετοιες σχολες για ολους. Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ερχεται επικουρικα και ασχοληται αποκλειστικα με βελτιωση χρονου και τελειοποιηση τεχνικης. Μετα απο μονον 2 ωρες μαθημα μαζι μου μειωσαν 1.5 δευτερολεπτα το καλυτερο χρονο τους στα Μεγαρα. Αυτο γιατι πχ στη σχολη ασφαλους οδηγησης τους διδασκουν φρενο μονον στην ευθεια και ποτε στη στροφη.

Εγω διδασκω αυτο που μου εμαθαν απο τη πρωτη μερα σε μεγαλη σχολη του εξωτερικου που εχει βγαλει παγκοσμιους πρωταθλητες. Δηλαδη μαθαινουμε μυτι τακουνι και μετα late braking και ετσι στο εξης μπαινουμε στις στροφες. Αυτο ειναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ για ΑΣΦΑΛΗΣ οδηγηση αλλα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ακομη και για τον ποιο ερασιτεχνη πισταδορο.

Αρα οι σχολες Αγωνιστικης και Ασφαλους οδηγησεις δεν ειναι ανταγωνιστικες αλλα επικουρικες και με σαφεις και διαφορετικους στοχους και μαθητευομενους.

Παντως οι σχολες Αγγλιας και ΗΠΑ ειναι πανεπιστημια εφαρμοσμενης επιστημης οδηγησης και οι ανθρωποι ειναι πολυ αλλου. ΕΙναι πολλα τα λεφτα μεν, αλλα οποιος παει εκει και μαθει αγωνιστικη οδηγηση σε καποιο Viper, M5, Φορμουλα Ford η Φορμουλα BMW διπλα σε πρωταθλητη και δοκιμαστη αυτοκινητων θα μαγευτει...

Τα καλυτερα λεφτα που χαλασα στη ζωη μου ηταν αυτα.
bril - 4/1/2006, 20:33
Θέμα δημοσίευσης:
dt Έγραψε:
Προσωπικά έχω παρακολουθήσει μαθήματα ασφαλούς οδήγησης και μπορώ να πω ότι αξίζει κάτι τέτοιο. όμως τα χρήματα είναι πολλά και δεν είναι εύκολο για όλους. Εγώ δεν θα ξαναπήγαινα στα μέγαρα. αν ήταν να παρακολουθήσω ξανά θα προτιμούσα κάτι άλλο...

Για πες τιποτα παραπανω για αυτα τα μαθηματα. Νομιζω κοστιζουν 400 ευρω ετσι? Λογικο ειναι να μην θελεις να τα ξαναπαρακολουθησεις, θα ηταν λιγο υπερβολικο, αλλα απ'οτι καταλαβα πρεπει να εμεινες ικανοποιημενος.
asyrigos - 4/1/2006, 20:34
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό μάλιστα είναι ενδιαφέρον θέμα!

Στην Ελλάδα υπάρχει η σχολή του Ιαβέρη και το Safetrack. Και τα δύο για ασφαλή οδήγηση και όχι για αγωνιστική. Ομως το Safetrack έχει βγάλει και ένα Advanced μάθημα για όσους έχουν κάνει το εισαγωγικό. Επίσης που και που κάνουν έκτακτο advanced με αγωνιστικά όμως. Εχω ακούσει αντικρουόμενα σχόλια πάντως. Αυτά όσον αφορά στην άσφαλτο (γιατί υπάρχουν σεμινάρια και για χώμα).

Στο εξωτερικό εδώ και καιρό σχεδιάζω μια εξόρμηση στο Βαράνο στην Ιταλία, ένα από τα καλύτερα κέντρα εκμάθησης αγωνιστικής οδήγησης στην Ευρώπη αλλά το κόστος είναι πολύ μεγάλο. 3000 ευρώ για να κάνεις σε μια βδομάδα και τα δύο σεμινάρια, χωρίς μεταφορικά/διαμονή/φαγητό. Μια άλλη εναλλακτική πρόταση είναι στη Γερμανία όπου είναι πιο φτηνή και έχει μαθήματα και για γραμμές και για drift. Φυσικά η Αγγλία έχει ΠΟΛΛΕΣ επιλογές αλλά δε το έχω ψάξει.

Μήπως όμως να βάζαμε το Βλάσση και όποιον άλλο αγωνιζόμενο ενδιαφερόταν να μας έκανε μια χρήσιμη εισαγωγή με μια βόλτα στα Μέγαρα? Φυσικά μόνο για μέλη του Tarmac και μάλιστα οικονομικά τακτοποιημένα.
bril - 4/1/2006, 20:42
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα, για μαθηματα για ασφαλη οδηγηση υπαρχει το SAFETRACK στα Μεγαρα και ο Ιαβερης και για αγωνιστικη οδηγηση οπως περιγραφει ο Βλασης, τιποτα???
bril - 4/1/2006, 20:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αντρεα τωρα ειδα το ποστ σου και με καλυψες.
Πολυ ωραια ιδεα αυτη η τελευταια!!!
Argir - 4/1/2006, 21:53
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ μετά από 5 μόνο γύρους στα Μέγαρα με συνοδηγό το Βλάσση, όχι μόνο βελτίωσα το χρόνο μου αλλά είδα στην πράξη πως υπήρχαν πολλά ακόμα περιθώρια και στο αμάξι αλλά κυρίως στην οδήγηση μου.
Προσωπικά θα συμμετείχα άμμεσα σε σεμινάρια (έναντι αμοιβής φυσικά) που θα έκανε ο Βλάσσης. Very Happy Very Happy Shocked
Βλάσης - 5/1/2006, 11:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω για τα καλα λογια.

Δεν θελω χρηματα, οποτε θελετε παμε ολοι μαζι μια ημερα και ευχαριστως να δουλεψουμε τα βασικα μαζι.

Δηλαδη ας κανονισει το Tarmac να παμε πιστα μια μερα και εκει να γινει ενα βασικο track orientation day που θα περιλαμβανει:

α) τις πραγματικες γραμμες της πιστας για οδηγηση σε ολη τη πιστα
β) εντοπισμος των braking points και power out points για καθε αμαξι
γ) μυτι -τακουνι εισαγωγη

στο (α) θα δουμε σε ενα ασπροπινακα τη πιστα και τι πραγματικα παιζεται με τις γραμμες και τα κερμπ και το πλατος της πιστας. Μιση ωρα θεωρεια και μετα στη πιστα με καθε αμαξι ξεχωριστα. Οπου θα οδηγησει ο οδηγος πρωτα και θα εμπεδωσουμε λιγο τις θεωριτικες γραμμες

στο (β) θα οδηγησω το αμαξι σας για να δειτε ποσο καλυτερα μπορει να φρεναρει και να επιταχυνει . Αν δε το καταφερω καλυτερα απο εσας, δεν λετε τιποτα σε κανεναν και περνετε το μυστικο στο ταφο σας Very Happy
Βρισκουμε μαζι τα απολυτα braking points kai power out points καθως και τεχνικες για να τα θυμομαστε και να τα πετυχαινουμε καθε φορα με ακριβεια

στο (γ) θα δουμε την απλή μεθοδο μυτι-τακουνι και θα ακολουθησει πρακτικη εξασκηση απο το καθενα μονο του στη πιστα.

Ουσιαστικα θα χρειαστω 7 γυρους στο καθε αμαξι μαζι με τον οδηγο και μετα ο καθε οδηγος θα δοκιμασει αυτα που ειπαμε. Καλο θα ηταν να μπουμε παλι μαζι για αλλους 5 γυρους για να δουμε αν εφαρμοζονται σωστα ολα και μετα
ειναι στο καθενα να κανει πρακτικη με καποια βασικα σωστα concept.

7 γυροι σε καθε αμαξι ειναι περιπου κανα δεκαλεπτο του χρονου μου. Οποτε για να με παρετε ολοι ας υπολογισουμε κανα δεκαλεπτο ο καθενας.
Εικοσαλεπτο θα ηταν ιδανικο γιατι να γυρισουμε ακομη λιγο μαζι.

Παρακληση οσοι μαζευτουν να εχουν αλλαξει φρεσκα υγρα φρενων με DOT 5.1 γιατι θα σας τα βρασω αν ειναι παλαιοτερα.

Τα υπολοιπα οργανωτικα μπορει να τα αναλαβει το Tarmac. Παντως δεν ειναι αναγκη να κλεισουμε πιστα και τετοια. Απλα ας μαζευτουμε σιγουρα οσοι δηλωσουν και θα ειμαι εγω εκει.

Να φερει και καποιος και ενα πιεσομετρο ακριβειας και ενα πυρομετρο και θα δουμε και τις ιδανικες πιεσεις για τα ελαστικά σας. Εδω εχει να πεσει πολυ γελιο γιατι θα δειτε τρελλες διαφορες ακομη και απο αυτα που σας ειπαν σοβαροι και εμπειροι για τα Ελληνικα δεδομενα ανθρωποι για τις σωστες πιεσεις. Δοκιμαστε και τις δικες μου προτασεις και ο καλυτερος χρονος ας κερδισει την εμπιστοσυνη σας.
_-MaNo$-_ - 5/1/2006, 12:45
Θέμα δημοσίευσης:
Βλάσση άψογος! Θα το κανονίσω και με τους υπόλοιπους και θα σε ενημερώσουμε για το πότε θα το κάνουμε! Φυσικά με την προϋπόθεση οτι θα μπορείς και εσύ! SmileSmile
Jason - 5/1/2006, 13:32
Θέμα δημοσίευσης:
Count me in!!!
Εχω και αρκετα καλο πυρομετρο να φερω μαζι.
Νομιζω ο Argir εχει πιεσοπετρο με τρομπα, που περνει ρευμα απο αναπτηρα.
Εαν μπορει και αυτος νομιζω ειμαστε ΟΚ απο τεχνικης αποψης Wink
asyrigos - 5/1/2006, 20:12
Θέμα δημοσίευσης:
Χαίρομαι που κουνιούνται τα πράγματα. Το πυρόμετρο αφής για ελαστικά, το πιεσόμετρο και το χρονόμετρό μου στη διάθεση του Βλάση και τη δική σας.

Προτείνω να κανονιστεί μια μέρα να πάνε στα Μέγαρα όσοι πληρώσουν τη συνδρομή τους και ο Βλάσης. Σε περίπτωση που είναι υπερβολικός ο αριθμός ( Laughing ) να τηρηθεί προτεραιότητα Wink

Δε χρειάζεται να κλείσουμε καμία πίστα απλά πάμε παρέα να μη δώσουμε και στόχο.... Σχεδιάγραμμα της πίστας υπάρχει, όργανα έχουμε μένει μόνο μια στοιχειώδης οργάνωση που το Tarmac έχει αποδεδειγμένα δείξει ότι διαθέτει!
Argir - 6/1/2006, 11:24
Θέμα δημοσίευσης:
Jason Έγραψε:
Count me in!!!
Εχω και αρκετα καλο πυρομετρο να φερω μαζι.
Νομιζω ο Argir εχει πιεσοπετρο με τρομπα, που περνει ρευμα απο αναπτηρα.
Εαν μπορει και αυτος νομιζω ειμαστε ΟΚ απο τεχνικης αποψης Wink


Σωστά. Στη διάθεση σας.
bril - 7/1/2006, 02:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ ωραια παιδια. Οτι καλυτερο για να ξεκινησει τις δραστηριοτητες του το TARMAC στην πιστα.
Βλάσης - 9/1/2006, 10:55
Θέμα δημοσίευσης:
asyrigos Έγραψε:


Προτείνω να κανονιστεί μια μέρα να πάνε στα Μέγαρα όσοι πληρώσουν τη συνδρομή τους


Αν και δεν τεθηκε θεμα απο τους φιλους του Ταρμακ και με ολο το σεβασμο σε ολους, θα προτιμουσα να μην μπλεξουμε οικονομικα θεματα (εστω και fee συνδρομης στο Ταρμακ) για εκεινη την ημερα.

Αν μαζευτουμε πολλοι, το κανουμε και μια αλλη μερα για τους υπολοιπους που θα δηλωσουν συμμετοχη αλλα δεν θα "χωρεσουν" στο προγραμμα της ημερας.

Απλα ας πληρωσει ο καθενας για να μπει και μονο στη πιστα και η δικη μου προσπαθεια δεν θα χρεωθει γιατι δεν θελω να μπλεκω με χρηματα.

Ευχαριστω για τη κατανοηση και ελπιζω να μην παρεξηγηθω.

Να ευχαριστησουμε και τον asirigos για τη παροχη του εξοπλισμου (θα μας χρειαστει).
passat1.8t - 20/1/2006, 16:28
Θέμα δημοσίευσης:
Βλάσης Έγραψε:
Ευχαριστω για τα καλα λογια.

Δεν θελω χρηματα...
...
Οποτε για να με παρετε ολοι ...
...


Έ όχι και να σε πάρουμε όλοι δάσκαλε Exclamation Shocked Shocked Razz Laughing

Εγώ δηλώνω από τώρα παρών, και μπράβο για την ιδέα Wink
Α... και σε περίπτωση που "δεν με παίξετε" επειδή δεν έχω πληρώσει συνδρομή, θα σας απολαύσω ως θεατής Cool .

Εξάλλου με τον δάσκαλο "παιρνόμαστε" όποτε γουστάρουμε Twisted Evil Razz Laughing
Βλάσης - 20/1/2006, 16:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ωχ, κρυβε λογια Very Happy Very Happy

Αντε να βαλουν ολοι ονοματα συμμετοχης για να το αναλαβουν απο το ΤΑΡΜΑΚ το gathering και να μαζευτουμε.

Ποσοι και ποιοι ειμαστε ?
platon - 20/1/2006, 16:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ μέσα, αρκεί να γίνει ΣΚ
speedloader - 21/1/2006, 01:35
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εγώ μέσα, αν είναι για ΣΚ.
bril - 21/1/2006, 22:33
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι εγω μεσα δαγκωτο!
JOHN - 22/1/2006, 23:39
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι εγω μεσα.
Adonis - 24/1/2006, 22:16
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς λόγω της απόστασης (μένω μόνιμα Ρόδο) θα είναι δύσκολο να συμμετέχω σε αυτό το "σχολείο" (θεωρώ τον εαυτό μου μαθητή στο θέμα γρήγορη και οριακή οδήγηση) αν και θα το ήθελα πολύ.

Θα ήθελα όμως να επιστήσω την προσοχή σε κάτι που δεν έχει θιχτεί στα πλαίσια του "σχολείου". Επειδή το μάθημα αυτών των τεχνικών οδήγησης είναι προχωρημένο, ο εκάστοτε "μαθητής" θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος από τη μία να είναι σε θέση να δεχτεί και να μάθει όλα αυτά τα μαθήματα (να μην είναι άπειρος στο θέμα της γρήγορης οδήγησης δηλαδή), και να είναι συνειδητοποιημένος στο γεγονός ότι από το μάθημα αυτό θα προκύψουν ενδεχόμενες φθορές στο αυτοκίνητό του (πχ τελείωμα τακακιών φρένου, ενδεχόμενο στράβωμα δίσκων, λιωμένα λάστιχα κλπ) για να μην αναφερθώ φυσικά στο οποιοδήποτε απρόοπτο που είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι. Είμαι σίγουρος ότι σε αυτό το φόρουμ οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) τα γνωρίζουμε ήδη αυτά.

Όμως θα είναι λάθος τις φθορές αυτές να τις "χρεώσουμε" στο "δάσκαλο" και να πούμε μετά ότι μας έκανε μεγάλη φθορά ή ότι αυτός φταίει που θα χρειαστώ λάστιχα κλπ. Όταν παραχωρούμε το αυτοκίνητό μας σε ένα φίλο για να μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι ή γρηγορότεροι ΔΕΝ έχουμε δικαίωμα να το πούμε αυτό. Τον εμπιστευόμαστε και αν προκύψει κάτι άσχημο (χτύπα ξύλο) η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική μας, όχι του φίλου που μας βοήθησε. Στο κάτω κάτω εμείς του ζητήσαμε να μας βοηθήσει, δεν το έκανε με το ζόρι. Ξέρουμε τι οδηγός είναι και τι θα "τραβήξει" το "κουβαδάκι" μας στα χέρια του, δεν ζητάμε τα ρέστα μετά ό,τι και αν γίνει.

Γι'αυτό καλό θα ήταν όσοι συμμετέχουν αυτά τα πράγματα να τα έχουν ξεκαθαρίσει στον εαυτό τους πριν θέσουν εαυτόν και αμάξι στο "σχολείο".
Ο Βλάσης (και ο οποιοσδήποτε άλλος φίλος μας) θέλει να μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι και γρηγορότεροι οδηγοί, και μάλιστα δωρεάν, ενώ πολλοί άλλοι χρυσοπληρώνουν να τα μάθουν αυτά, μην τα βάλουμε μαζί του μετά, θα είναι ντροπή μας και μόνο να σκεφτούμε να του αποδώσουμε ευθύνες.
Βλάσης - 25/1/2006, 11:56
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστα τα λες Αντωνη και ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλά ευτυχως μεχρι σημερα δεν εχει τυχει κατι στραβο.

Ευτυχως τα Μεγαρα εχουν προβλεψει run-off areas και οι εξοδοι απο τη πιστα ειναι ασφαλεις αν κρατησουμε το αμαξι στην ευθεια και δεν στριψουμε.

Μοναδικος κινδυνος ειναι οι φιστικιες Κ5 οπου δεν υπαρχει πολυς χωρος και το S-άκι Κ8-Κ9 που ειναι πονηρο γιατι αμαξια με μαμισια αναρτηση μπορουν να τουμπαρουν.

Αυτος ειναι και ο λογος που το event το αποκαλεσα track orientation day. Σε αντιθεση με αλλες φορες δεν θα μαζευτουμε για επιδειξη αλλα για "μαθουμε το θεριο των Μεγαρων"

Προσωπικα δεν θα λιωσω κανενα αμαξι τη πιστα θα τη δουμε και σε χαμηλοτερες ταχυτητες χωρις να αγχωθει το αμαξι ή ο οδηγος.

Επειδη καθε αμαξι εχει τις ιδιαιτεροτητες του σε χαμηλες ταχυτητες θα οδηγησω ενα μονο γυρο για να δει ο οδηγος καποια βασικα σημεια της πιστας.

Απλα τονισα το θεμα υγρων φρενων, γιατι 99% των Μεγαριτων δεν φρεναρουν σωστα και δεν αλλαζουν ταχυτητες σωστα και χανουν ολοκληρα δευτερολεπτα στο γυρο. Οσοι τρεχουν σε αγωνιστικα event και θελουν να μειωσουν τους χρονους τους θα δουμε μεχρι ποιο οριακο σημειο μπορουμε να φρεναρουμε. Εκει θα δειξω πως θα κερδιζουμε χρονο φρεναροντας αγωνιστικα και σιγουρα τα υγρα αν ειναι παλια δεν θα αντεξουν πανω απο 4 γυρους. Αν ειναι φρεσκα υγρα 7 γυρους. Μετα τους 7 γυρους καλο ειναι να βγαινουν τα αμαξια γιατι τα στριτ ελαστικα δεν θα αντεξουν στις υψηλες θερμοκρασιες και θα κομματιαζονται.

Παντως για να μην ανυσηχουν ολοι, με 7 γυρους μεσα στη πιστα και "17 γυρους" εκτος πιστας δυσκολα θα παθει ζημια καποιο αυτοκινητο και με λιγους γυρους κατατοπιστικους δεν θα τουμπαρει καποιος.

Προσωπικα εχω κανει εξοδους σε ολες τις στροφες με πολλα χιλιομετρα και δεν επαθα ουτε γρατζουνια. Το μυστικο ειναι να δεχθεις την εξοδο και να προσπαθησεις να σταματησεις ΚΑΙ ΟΧΙ να "μαζεψεις" το οχημα και να μπεις παλι στη πιστα.

Οσον αφορα τις τουμπες, ακομη και ενα αγωνιαρικο αμαξι μπορει να τουμπαρει αν μπει σε διαδοχικο σλαλομ "Τεστ αποφυγης Ταρανδου". Για αυτο και οταν χασουμε τον ελεγχο προσπαθουμε να αποκτησουμε τον ελεγχο και οχι να κανουμε καγκουριες στη πιστα θετοντας σε κινδυνο και τους αλλους οδηγους.

Ολα αυτα θα τα δουμε στη πιστα οπου ειναι πολυ ασφαλεστερα απο καθε δημοσιο δρομο.

Αντωνη οταν αποφασισουμε να μαζευτουμε να εχουμε ενημερωσει 4-5 ημερες πριν και θα ειναι σιγουρα Σαββατοκυριακο οποτε εισαι ευπροσδεκτος
στη παρεα.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB