TARMAC

Αλλοι Αγώνες - 4ο TOYO TIRES GTCC'08: 2 Νοεμβρίου 2008, Αφίδνες

Sisifos - 17/10/2008, 09:03
Θέμα δημοσίευσης: 4ο TOYO TIRES GTCC'08: 2 Νοεμβρίου 2008, Αφίδνες
Ανακοινώθηκε επίσημα ο επόμενος αγώνας του GTCC ο οποίος θα γίνει 2 Νοεμβρίου στον Καρτόδρομο.

Το Δελτίο Τύπου έχει ήδη αναρτηθεί στο www.gtcc.gr/portal

Οι συμμετοχές έχουν ανοίξει και θα κλείσουν την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου.
Θα είμαι στο meeting απόψε οπότε όποιος ενδιαφέρεται ας έχει έτοιμη την αίτηση για να την παραλάβω εκεί μαζί με το παράβολο.


Μπορείτε να κατεβάσετε πατώντας εδώ την Αίτηση Συμμετοχής (αρχείο Αcrobat Reader)


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στον χώρο της εκδήλωσης από τις 8:30 π.μ όπου και θα γίνει ο Τεχνικός έλεγχος και κατόπιν ο Ελεγχος εξακρίβωσης. Το GTCC θα ξεκινήσει στις 9:30 το πρωί με την Κατηγορία Η.


ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: (Κατά σειρά εκκίνησης)
Η. Εως 1.150cc
Ζ. Από 1.151cc έως 1.400cc / έως 1.150cc με Τurbo
Ε. Από 1.401cc έως 1.600cc / έως 1.400cc με Τurbo
Δ. Από 1.601cc έως 1.800cc / έως 1.600cc με Τurbo
Γ. Από 1.801cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με Τurbo
Β. Από 2.000cc έως 3.000cc / έως 2.000cc με Τurbo
Α. Πάνω από 3.000 cc / πάνω από 2.001cc με Τurbo
S. (Special) Aγωνιστικά και οχήματα που δεν ανήκουν στις υπόλοιπες κατηγορίες


Μπορείτε να κατεβάσετε πατώντας εδώ τον Ειδικό Κανονισμό του GTCC (αρχείο Αcrobat Reader)



Θέλω να επιστήσω ξανά την προσοχή όλων αναφορικά με τα θέματα των πυροσβεστήρων και των παραθύρων.
Η οργάνωση έχει αποφασίσει να μην υπάρξει καμία ανοχή στα συγκεκριμένα θέματα.

Όποιο αυτοκίνητο δεν θα έχει σωστά στερεωμένο και άμεσα προσβάσιμο ισχύων πυροσβεστήρα θα αποκλείεται.
Όποιος οδηγός κατεβάσει το παράθυρο του πέρα από το προβλεπόμενο, θα τρώει μαύρη σημαία θα και αποκλείεται.


Τα τονίζω για να τα προσέξουμε και να αποφύγουμε τυχόν δυσάρεστες εκπλήξεις.

Οποιοδήποτε άλλη απορία, ας γράφτει εδώ ;->
acgt3 - 17/10/2008, 11:55
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στα μελη του ΤΑΡΜΑΚ και στα υπολοιπα παιδια που θα δηλωσουν με το ΤΑΡΜΑΚ, παντα νικες.
tifoso - 24/10/2008, 08:30
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον εγω ειμαι μεσα...επειδη το θεμα με τους πυροσβεστηρες δεν λυθηκε την προηγουμενη φορα ,μηπως μπορει καποιος να προτεινει υπευθυνα λυση σε αυτο το θεμα;...Προσωπικα δεν θεωρω λυση να παρουμε τον ομολογκε και να το παιξουμε χουντινι και να βρουμε τις τρυπες κατω απο την ταπετσαρια!
Jimmy_Caesar - 24/10/2008, 09:07
Θέμα δημοσίευσης:
Τις συμμετοχές τις συγκεντρώνω εγώ, οπότε όποιος θέλει έρχεται σε επαφή μ'εμένα.

Οσο για τους πυροσβεστήρες, όπως είπε ο Sisifos, αυτή τη φορά δεν θα υπάρχουν ανοχές. Πρέπει να είναι σταθερά στερεωμένοι και εύκολα προσβάσιμοι.
tifoso - 24/10/2008, 11:21
Θέμα δημοσίευσης:
ωραια δημητρη απλως ζηταω μια προταση/λυση γιατι αυτα που ειχαμε πει την προηγουμενη φορα ηταν ακυρα τελικα!
Jimmy_Caesar - 24/10/2008, 11:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αν κατεβάσεις την αίτηση, θα δεις τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται.
tifoso - 24/10/2008, 12:18
Θέμα δημοσίευσης:
OK...το διαβασα...την προηγουμενη φορα ηταν δεκτος ο ιμαντας ασφαλειας με κλιπ, τωρα δεν ειναι!

το αλλο που ειδα...συνιστατε κλωβός ασφαλειας;...ετσι ξεκινησε και με τους πυροσβεστηρες...αντε και με hans παιδια...και στο τελος δεκτοι θα γινονται μονο οδηγοι με αδεια FIA PRIORITY A !
Jimmy_Caesar - 24/10/2008, 12:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αποστόλη, "συνιστάται κλωβός ασφαλείας" γραφόταν από την αρχή.
Τώρα το είδες?
Βάλε γυαλιάααα Razz
splitapsou - 24/10/2008, 12:58
Θέμα δημοσίευσης:
μη υπερβάλεις αποστόλη...
acgt3 - 24/10/2008, 13:53
Θέμα δημοσίευσης:
αποστολη εαν σου εαν δεν σου αρεσει πηγαινε να περασεις κανενα gt στη φτερη.
spiffm - 24/10/2008, 14:54
Θέμα δημοσίευσης:
Καλή επιτυχία σε όλους όσους πάρουν μέρος και από εμένα
tifoso - 25/10/2008, 20:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστούμε πολύ spiffm και ελπίζουμε να μας κανείς παρέα την κυριακή Smile
spiffm - 26/10/2008, 09:43
Θέμα δημοσίευσης:
Θα το ήθελα αλλά θα τρέξω κι εγώ σε GP Tuning στα Χανιά. Ελπίζω του χρόνου να καταφέρω να μπω κι εγώ σε ένα αγώνα GTCC. Καλή επιτυχία και πάλι
splitapsou - 26/10/2008, 10:05
Θέμα δημοσίευσης:
αχ είσαι τυχερός tifoso που δεν θα τρέξω και θα πάρεις καλύτερη θέση... χεχεχε
tifoso - 26/10/2008, 14:23
Θέμα δημοσίευσης:
Spiffm καλή επιτυχία και σε σένα

Splitapsou κοκοκοκοκοκο Razz
splitapsou - 26/10/2008, 17:18
Θέμα δημοσίευσης:
tifoso Έγραψε:


Splitapsou κοκοκοκοκοκο Razz


και από αυγό τίποτα...
spiffm - 26/10/2008, 21:43
Θέμα δημοσίευσης:
tifoso Έγραψε:
Spiffm καλή επιτυχία και σε σένα

Splitapsou κοκοκοκοκοκο Razz


Σε ευχαριστώ
Jimmy_Caesar - 1/11/2008, 14:20
Θέμα δημοσίευσης:
Δύο θα είναι οι συμμετοχές μας στον αγώνα αύριο.
Στην κατηγορία Ζ με το Νο16 ο tifoso
και στην κατηγορία Δ με το Νο62 ο j.k
Καλή επιτυχία παιδιά και καλή διασκέδαση σε όλους Smile

Ολες οι συμμετοχές στο παρακάτω link
www.gtcc.gr/gtcc/gtcc_entries.php?race_id=12
a_spyros - 1/11/2008, 17:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δυστυχώς δε θα μπορέσω να έρθω αύριο.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 !!!
splitapsou - 1/11/2008, 20:25
Θέμα δημοσίευσης:
καλή επιτυχία παίδες... θα τα πούμε αύριο από κοντά!
tifoso - 2/11/2008, 20:49
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλο ένα GTCC ολοκληρώθηκε.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους του club που μας τίμησαν με την παρουσία τους (ειδικά τον Κώστα που έκανε τόσα χιλιόμετρα).
Επίσης να ευχαριστήσω τους χορηγους μου

ΧΑΛΙΚΙΑ ΑΝΤΩΝΗ κ ΣΙΑ Ε.Ε. (ΑΧΟΝ - POLARCHEM)
RACE MOTORSPORT
PAPADOPOULOS EXHAUST
CAR DYER


Ακολουθούν φωτο...

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
Hil - 2/11/2008, 22:18
Θέμα δημοσίευσης:
well done παίδες.... Wink
yiorgos - 3/11/2008, 00:01
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο στα μπλε αμάξια!
MAXRISTOS - 3/11/2008, 00:29
Θέμα δημοσίευσης:
Ενα μεγάλο μπράβο.
opterios - 3/11/2008, 00:57
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο παιδιά!
acgt3 - 3/11/2008, 08:27
Θέμα δημοσίευσης:
μπραβο και στους 2 τα πηγατε καλα αποστολη νανε καλα το 37 πιεση μπορεις και 38, και περιμενω σχολεια απο τον αδερφο amendolla.

αντε και του χρονου.


εγω δεν τα πηγα καλα βγηκα 18ος ειχα να προβλημα με a/c και το καλοριφερ.

splitapsou - 3/11/2008, 08:34
Θέμα δημοσίευσης:
φαντάσου tifoso να έκλεινες και το A/C ... :-Ρ
tifoso - 3/11/2008, 11:19
Θέμα δημοσίευσης:
yiorgos Έγραψε:
Μπράβο στα μπλε αμάξια!



πλακα πλακα ...ολοι μπλε
Jimmy_Caesar - 3/11/2008, 11:33
Θέμα δημοσίευσης:
Δύο είσαστε όλοι κι όλοι Razz
Πάντως πολύ καλά τα πήγατε παιδιά. Και οι χρόνοι σας καλοί (ο Γιάννης έκανε και προσωπικό ρεκόρ με 59,025). Ομως τα πράγματα έχουν ξεφύγει λίγο και τα χρήματα που μπαίνουν στα αυτοκίνητα πάαααααααρα πολλά, και επομένως οι χρόνοι που γίνονται είναι πια απλησίαστοι...

http://www.gtcc.gr/gtcc/gtcc_results.php?race_id=12
Sisifos - 3/11/2008, 12:16
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο και απο εμένα σε όλα τα παιδιά του Tarmac που έτρεξαν αλλά και ευχαριστώ και στον Jimmy που για άλλη μια φορά είχε την καλοσύνη να εκτελέσει χρέη πλοηγού!

Να ενημερώσω και απο εδώ πως πλέον δεν θα μπορέσω λόγω ανωτέρας βίας να εκπροσωπώ το TARMAC αφού για 12 μήνες θα κάνω διακοπές στα Spa - Resort του Ε.Σ.

O Jimmy προφανώς θα αναλάβει (και) αυτό το κομμάτι, αλλά θα συνιστούσα σε οποιονδήποτε έχει την όρεξη και τη θέληση να το προσπαθήσει. Αφενός γιατί είναι μια διαδικασία απο την οποία μαθαίνεις πολλά και αφετέρου για να μη πρέπει να τα κάνει όλα πια ο Jimmy.

Jimmy, thanx για την δυνατότητα που μου έδωσες να εκπροσωπώ το TARMAC για όσο κράτησε, και για όλα τα υπόλοιπα!
Jimmy_Caesar - 3/11/2008, 12:32
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη τα ευχαριστώ περιττεύουν. Δικαιωματικά και αξιοκρατικά ήσουν εκεί που ήσουν, μια που είσαι από τους πρωτεργάτες του θεσμού, και εκπροσώπησες επάξια το TARMAC. (Να πω κι εγώ ευχαριστώ εδώ?)
Καλός φαντάρος (και καλή διασκέδαση Razz) και με το καλό να γυρίσεις. Αν υπάρχει ακόμα το GTCC θα σε περιμένει η θέση σου.
Anonymous - 3/11/2008, 13:29
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη θητεια να εχεις Δημητρη. Ο "βιους ηλιθιους" τελειωνει πολυ γρηγορα. Smile
a_spyros - 3/11/2008, 15:14
Θέμα δημοσίευσης:
Μπράβο και στους 2. Και εις κατώτερα...

Αποστόλη ατομικό ρεκόρ;

Αυτό το Legend το κατέβασε κι άλλο το ρεκόρ πίστας;
acgt3 - 3/11/2008, 15:20
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως θα επρεπε απο καπιες βελτιωσεις και περα μερικοι να πηγενουν στην s δεν υπαρχει λογος να τρεχουμε με το αμαξι μας αλλα θα πρεπει να φερουμε το αγωνιστικο μας.
splitapsou - 3/11/2008, 15:31
Θέμα δημοσίευσης:
μπράβισιμο και στους δύο.

καλός πολίτης Δημήτρη μιας και περνάει γρήγορα η διαδικασία.

Wink Wink
splitapsou - 3/11/2008, 15:42
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
μηπως θα επρεπε απο καπιες βελτιωσεις και περα μερικοι να πηγενουν στην s δεν υπαρχει λογος να τρεχουμε με το αμαξι μας αλλα θα πρεπει να φερουμε το αγωνιστικο μας.



και άντε τώρα να βρεις αγωνιστικά ανταλλακτικά σε περίπτερα... άστα δράμα σε λέω... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
spiffm - 3/11/2008, 16:09
Θέμα δημοσίευσης:
Το σκέφτομαι και εγώ να ανέβω σε αγώνα στο GTCC αλλά και εμένα με τρομάζουν τα άλλα αυτοκίνητα που τρέχουν. Νομίζω και εγώ ότι κάποια αυτοκίνητα πρέπει να μεταφερθούν στην s.
opterios - 3/11/2008, 16:18
Θέμα δημοσίευσης:
Δε γίνεται έτσι απλά να μεταφερθούν στην S μερικά αυτοκίνητα, επειδή είναι βελτιωμένα, βρε παιδιά. Χρειάζονται αντικειμενικά κριτήρια για να οριστούν οι κατηγορίες, και δυστυχώς η βελτίωση δεν είναι αντικειμενικό κριτήριο.
kpap7 - 3/11/2008, 17:51
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα μπραβο στα παιδια που τρεξαν,
πολυ καλος αγωνας και απο θεμα διωργανωσης,
κατεβηκα να δω τα παιδια που τρεξαν απο το club και ελπιζω την επομενη φορα να τρεξω και εγω.
j.k - 3/11/2008, 21:12
Θέμα δημοσίευσης:
ήταν μια ωραία μέρα στην πίστα με ζέστη αλλά και μια ελαφριά συννεφιά που δεν άφηνε να βράσει ο τόπος, με αποτέλεσμα να γίνουν πολύ καλοί χρόνοι. Σε προσωπικό επίπεδο έμεινα πολύ ικανοποιημένος αλλά σαν κατηγορία το πράγμα έχει ξεφύγει τελείως...
tifoso - 4/11/2008, 10:13
Θέμα δημοσίευσης:
@splitapsou κρυβε λογια για το a/c

@Sisifos καλη θητεία να εχεις

@a_spyros ευχαριστω πολυ...αντε να τα πουμε καποια στιγμη και απο κοντα μπας και σου δωσω καμια φωτο

@spiffm με τι κριτήριο να πανε στην S ? ολοι λιγο η πολυ κατι εχουμε βαλει... δλδ αν καποιος δεν βαλει εξατμηση αλλα βαλει προγραμμα ,ανοιξει πεταλουδα ,βαλει μπλοκε , βαλει εκκεντροφορο και δεν ξερω εγω τι αλλο νομιζεις οτι θα το καταλαβεις ευκολα? η το πιο απλο απο ολα... να αλλαξει τακακια!
splitapsou - 4/11/2008, 21:48
Θέμα δημοσίευσης:
tifoso Έγραψε:

@spiffm με τι κριτήριο να πανε στην S ? ολοι λιγο η πολυ κατι εχουμε βαλει... δλδ αν καποιος δεν βαλει εξατμηση αλλα βαλει προγραμμα ,ανοιξει πεταλουδα ,βαλει μπλοκε , βαλει εκκεντροφορο και δεν ξερω εγω τι αλλο νομιζεις οτι θα το καταλαβεις ευκολα? η το πιο απλο απο ολα... να αλλαξει τακακια!



τα κριτήρια είναι 1) τα λάστιχα να είναι σλίκ και 2)να μην ανήκει σε κάποια άλλη κατηγορία το αμάξι-κατασκευή, βλέπε το caterham πχ.
j.k - 4/11/2008, 21:54
Θέμα δημοσίευσης:
tifoso Έγραψε:


@spiffm με τι κριτήριο να πανε στην S ? ολοι λιγο η πολυ κατι εχουμε βαλει... δλδ αν καποιος δεν βαλει εξατμηση αλλα βαλει προγραμμα ,ανοιξει πεταλουδα ,βαλει μπλοκε , βαλει εκκεντροφορο και δεν ξερω εγω τι αλλο νομιζεις οτι θα το καταλαβεις ευκολα? η το πιο απλο απο ολα... να αλλαξει τακακια!


Αποστόλη η γκρίνια που υπάρχει δεν είναι για απλές μετατροπές σαν αυτές που αναφέρεις αλλά για αυτοκίνητα με τρελή υποστήριξη από επώνυμους βελτιωτές ή εταιρίες του χώρου που όπως και να το κάνεις ξεφεύγουν από την ιδεολογία του χομπίστα.

Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες!
Jimmy_Caesar - 4/11/2008, 22:37
Θέμα δημοσίευσης:
To Caterham δεν πάει στην S αυτόματα, αλλά μόνον αν είναι με σλικ ελαστικά. Αλλιώς είναι στην κατηγορία των κυβικών του, σαν ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, μια που είναι κανονικό αυτοκίνητο (track oriented).
Επίσης ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν μπορεί να τραβηχτεί μια γραμμή και να λέμε μέχρι εδώ είναι οι κανονικές κατηγορίες και από εδώ και μετά η S. Εχουν γίνει πολλές, μα πολλές συζητήσεις δεκάδων ωρών επάνω σε αυτό το θέμα, αλλά το μόνο που καταφέραμε να ορίσουμε είναι τα σλικ ελαστικά (με κλουβί απαραίτητα), το δελτίο αγωνιστικής ταυτότητας του αυτοκινήτου και οι "περίεργες" κατασκευές που έχουν μόνον άδεια ΕΘΕΑ, όπως το Legend
tifoso - 6/11/2008, 12:44
Θέμα δημοσίευσης:
j.k αυτες τις μετατροπες τις ανάφερα επειδη ειναι απλες και ειναι δυσκολο να τις καταλαβεις,στην περιπτωση που καναμε τον διαχωρισμο τελειως νορμαλ αμαξια και κατηγορια S
Jimmy_Caesar - 6/11/2008, 12:57
Θέμα δημοσίευσης:
Και πού θα καταλάβεις, Αποστόλη, αν έχει αλλάξει τακάκια, αναρτήσεις, αντιστρεπτικές, ή ο άνθρωπος έχει αλλάξει την εξάτμισή του γιατί του τρύπησε ή χάλασε ο καταλύτης?
opterios - 6/11/2008, 13:42
Θέμα δημοσίευσης:
tifoso Έγραψε:
j.k αυτες τις μετατροπες τις ανάφερα επειδη ειναι απλες και ειναι δυσκολο να τις καταλαβεις,στην περιπτωση που καναμε τον διαχωρισμο τελειως νορμαλ αμαξια και κατηγορια S

Δε γίνεται, ρε Αποστόλη. Είναι ανεφάρμοστο. Δεν μπορείς να καταλάβεις ένα αμάξι ότι είναι τελείως νορμάλ. Και το δικό μου, αν δεν ξέρεις από miata, για τελείως νορμάλ φαίνεται. Γιατί το μοτέρ μου είναι μεν απείραχτο, αλλά το αμάξι φορά 2-3 πράγματα σε ανάρτηση και μετάδοση που δίνουν το κάτι παραπάνω στην πίστα.
tifoso - 6/11/2008, 18:09
Θέμα δημοσίευσης:
αυτο λεω κ γω βρε παιδια προς απαντηση μου στον spiffm που λεει καποιοι να πανε στην S.
tifoso - 9/11/2008, 19:51
Θέμα δημοσίευσης:
Image Image ImageImage

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image Image Image

Image Image
GRIGIO - 12/11/2008, 12:18
Θέμα δημοσίευσης:
Eδώ είμαστε!Καλός αγώνας ήταν,με τα καλά του και τα κακά του για μένα.Να ευχαριστήσω θερμά το χορηγό μου ΑΝΤΩΝΗ ΧΑΛΙΚΙΑ και ΣΙΑ Ε.Ε(AXON-Polarchem) καθώς και τον Tifoso για το τρέξιμο που κάναμε τελευταία στιγμή σε 3 πολεις(Αιγιο-Πάτρα εγώ,Αθήνα αυτός) ώστε να βρεθεί πυροσβεστήρας!
GRIGIO - 12/11/2008, 12:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εδώ πριν την εισοδο για ανανγνωριστικο γύρο
GRIGIO - 12/11/2008, 12:34
Θέμα δημοσίευσης:
Warm up lap-K2
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB