TARMAC

F1 - F1 Βελγίου

MAXRISTOS - 6/9/2008, 00:41
Θέμα δημοσίευσης: F1 Βελγίου
GP Βελγίου: Ελεύθερες δοκιμές Παρασκευής

Felipe Massa σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας στην πρωινή περίοδο των σημερινών ελεύθερων δοκιμών, ενώ ο Fernando Alonso επικράτησε στο επεισοδιακό απογευματινό 90λεπτο.

O Felipe Massa ξεκίνησε το Σαββατοκύριακό του στο Spa, ακριβώς όπως το είχε τελειώσει στη Βαλένθια: όντας στην κορυφή, με τον team mate του, Kimi Raikkonen να κατατάσσεται πίσω του, σημειώνοντας το 1-2 για τη Ferrari στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix του Βελγίου.

Ο Massa ήταν επικεφαλής στο μεγαλύτερο μέρος του 90λέπτου, που διεξήχθη σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (16 βαθμοί Κελσίου) με συννεφιασμένο ουρανό, θέτοντας τον πήχη αρχικά και βελτιώνοντας την επίδοσή του σε κάθε σχεδόν είσοδό του στην πίστα. Ο Raikkonen κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από την άλλη Ferrari στο μέσο περίπου της διαδικασίας, εντούτοις ο Massa σύντομα έγραψε και πάλι τον καλύτερο χρόνο.

Οι McLaren προς το τέλος της περιόδου χρησιμοποίησαν την πιο μαλακή γόμα, με την οποία κατάφεραν να πλησιάσουν τους χρόνους της Ferrari, εντούτοις, όταν οι δυο οδηγοί της ιταλικής ομάδας χρησιμοποίησαν και αυτοί τα πιο μαλακά ελαστικά, βελτίωσαν περαιτέρω την επίδοσή τους.

Εντέλει, ο Raikkonen κινήθηκε πάνω από τρία δέκατα πιο αργά από τον Massa, με τον Lewis Hamilton να περιορίζεται στην τρίτη θέση, έπειτα από ένα λάθος του στην πρώτη φουρκέτα (La Source) κατά τη γρήγορη προσπάθειά του. Ο team mate του στη McLaren, Heikki Kovalainen σημείωσε τον τέταρτο χρόνο στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, «προσπερνώντας» τον ταχύτερο από τους υπολοίπους, Fernando Alonso.

Εντυπωσιακή ήταν και πάλι η επίδοση των δυο Toro Rosso, οι οποίες κατέλαβαν την 7η και την 8η θέση, με τον ταχύτερο γύρο του Sebastien Bourdais να είναι 4 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από αυτόν του Sebastian Vettel, αν και ο Γάλλος αναγκάστηκε να παρκάρει το μονοθέσιό του στην είσοδο του pit lane λίγο μετά την ολοκλήρωση των 90 λεπτών.

Oι δυο BMW Sauber κατετάγησαν στην 11η και 12η θέση, με τον Robert Kubica να παραπονιέται έντονα για την απόδοση της F1.08 στον αρχιμηχανικό του μέσω του ασύρματου.

Ο Jarno Trulli έχασε αρκετό χρόνο λόγω ενός προβλήματος με τα ηλεκτρικά της Toyota, ενώ οι δυο Honda ήταν απλά απογοητευτικές, όντας πάνω από τρία δέκατα πιο αργές από τις Force India…

Το απόγευμα, με τα σύννεφα να δείχνουν απειλητικά, μόλις άναψε το πράσινο φως, σχεδόν όλοι οι οδηγοί κατευθύνθηκαν προς την πίστα, οι περισσότεροι από αυτούς με τη μαλακή γόμα, στην προσπάθειά τους να συλλέξουν όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες για τη λειτουργία της, πριν να είναι πολύ αργά.

Ο Lewis Hamilton σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα πρώτα 15 λεπτά της διαδικασίας, όπου είχε ήδη αρχίσει να ψιχαλίζει, προκαλώντας πολλαπλές εξόδους. Η μόνη που είχε συνέπειες ήταν αυτή του Mark Webber στη Rivage, με τον Αυστραλό να καταστρέφει το εμπρός αριστερό μέρος της Red Bull.

Με τις συνθήκες στην πίστα να είναι προφανές ότι δεν προσφέρουν έδαφος για συλλογή δεδομένων (πόσο μάλλον για βελτίωση των χρόνων), οι πιλότοι παρέμειναν στα pits μέχρι που ο Sebastian Vettel αποφάσισε να βγει στην πίστα στο 50ό λεπτό, με τους άλλους μισούς οδηγούς να μιμούνται το παράδειγμά του λίγα λεπτά αργότερα.

Στο 58ο λεπτό όμως, ο Kimi Raikkonen, πάτησε στο εξωτερικό kerb στα φρένα για την στροφή 9 και έχασε το πίσω μέρος της Ferrari, με το οποίο προσέκρουσε στα προστατευτικά ελαστικά, καταστρέφοντας την πίσω αεροτομή της. Το ατύχημα του Φινλανδού (που κατάφερε να επιστρέψει το μονοθέσιο στα pits, εντούτοις οι μηχανικοί του δεν πρόλαβαν να επισκευάσουν τις ζημιές), έφερε νερά (που είχαν παγιδευτεί στα προστατευτικά ελαστικά) στην πίστα, πιθανότατα αναμειγμένα με υγρά από την τραυματισμένη Ferrari.

Πατώντας πάνω σε αυτά, στο επόμενο πέρασμα ο Giancarlo Fisichella έχασε τον έλεγχο της Force India, προσκρούοντας στις μπαριέρες. Τα θραύσματα που άφησε στην πίστα το ατύχημα του Ιταλού, ανάγκασαν τη διακοπή της διαδικασίας, η οποία ξεκίνησε και πάλι στο 70ό λεπτό.

Δέκα λεπτά αργότερα, ήταν η σειρά του Nelson Piquet να χάσει τον έλεγχο της Renault με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το είχε κάνει νωρίτερα στο ίδιο σημείο ο Raikkonen. Εντωμεταξύ, η πίστα είχε αρχίσει να επιτρέπει ξανά τη βελτίωση των χρόνων στα τελευταία πέντε λεπτά, με τον Heikki Kovalainen να τίθεται επικεφαλής, για λίγα δευτερόλεπτα, καθώς στη συνέχεια ο Fernando Alonso, με εκπληκτική επίδοση στο μεσαίο κομμάτι της πίστας, νίκησε την επίδοση του Φινλανδού. Το μόνο που μπορούσε να κάνει ο Felipe Massa λίγο αργότερα ήταν να σημειώσει το δεύτερο χρόνο, αφήνοντας τις δυο McLaren και πάλι στην 3η και 4η θέση, με τον Nico Rosberg να κατατάσσεται 6ος, πίσω από τον Raikkonen και ακολουθούμενος από τον Sebastian Vettel και τον εκπληκτικό Adrian Sutil.

Μετά το τέλος της διαδικασίας, οι μηχανικοί της Williams αναγκάστηκαν να σπρώξουν το μονοθέσιο του Rosberg στα pits της ομάδας, ενώ η BMW Sauber του Robert Kubica «έμεινε» ενόσω ο Πολωνός προπονούταν μαζί με τους άλλους οδηγούς σε εκκινήσεις.
Anonymous - 6/9/2008, 15:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ατσα ο γυαλακιας στο Q1... Cool
MAXRISTOS - 6/9/2008, 23:19
Θέμα δημοσίευσης:
GP Βελγίου-ΚΔ: Hamilton και Massa στην πρώτη σειρά

Lewis Hamilton κατέκτησε την pole position στην πίστα του Spa, όπου οι McLaren έδειχναν ανώτερες καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Ο Felipe Massa κατάφερε να σημειώσει τον δεύτερο χρόνο και θα πλαισιώσει τον Βρετανό οδηγό στην πρώτη σειρά της εκκίνησης με τους δυο τους να μοιάζουν ως οι βασικότεροι διεκδικητές του τίτλου.

Οι team mates των δυο προαναφερθέντων, ο Heikki Kovalainen και ο Kimi Raikkonen θα καταλάβουν αύριο την πρώτη σειρά εκκίνησης. Όπως είναι φυσικό, ο Hamilton ήταν πανευτυχής με το γύρο του (παρά το ότι είχε ένα ελαφρό μπλοκάρισμα στην προσέγγιση της πρώτης φουρκέτας). Ο Massa δήλωσε ότι ήταν ικανοποιημένος από τον δικό του γύρο, ο οποίος όμως δεν ήταν αρκετός για να τον φέρει στην pole position. O Βραζιλιάνος επεσήμανε ότι η Ferrari θα πρέπει να διαπιστώσει γιατί συνέβη αυτό, καθώς εχθές στις ελεύθερες δοκιμές η F2008 έμοιαζε ταχύτερη, ενώ σήμερα και στα τρία σκέλη των κατατακτήριων δοκιμών η McLaren επιβλήθηκε, άρα τα αίτια δεν μπορούν να αποδοθούν απλά σε διαφορετικά φορτία καυσίμου.

Με την πρωινή βροχή να έχει ξεπλύνει το λάστιχο από την αγωνιστική γραμμή, οι συνθήκες της πίστας βελτιώνονταν συνεχώς (και συνεπώς το ίδιο και οι χρόνοι) και ίσως αυτό διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στο πως απέδιδαν τα μονοθέσια σήμερα.

Ο Kovalainen έμοιαζε λίγο δυσαρεστημένος από την τρίτη θέση την οποία σημείωσε με τον γύρο που έγραψε και ο Φινλανδός δήλωσε ότι έχασε πολύ χρόνο στο μεσαίο τμήμα της πίστας. Ο Raikkonen, παρά το ότι το Spa αποτελεί μια από τις πίστες στις οποίες πάντοτε αποδίδει πολύ καλά, και πάλι δεν είχε απάντηση στις επιδόσεις των υπόλοιπων 3 κορυφαίων συνδυασμών και περιορίστηκε στην 4η θέση…

Ο Nick Heidfeld εξέπληξε με την επίδοσή του, καθώς θα εκκινήσει αύριο 5ος και τη στιγμή που δέχεται πίεση από την ομάδα του να αποδώσει καλύτερα, το αποτέλεσμα αυτό ήρθε πάνω στην ώρα. Ο Γερμανός θα μοιραστεί την 3η σειρά εκκίνησης με έναν πολύ καλό χθες και σήμερα Fernando Alonso, ο οποίος είναι προφανές ότι κατατάσσει το μονοθέσιο της Renault σε θέσεις υψηλότερες από τις κανονικές δυνατότητές του. Ο Ισπανός θα παραταχθεί αύριο εμπρός από τον Mark Webber, με τη Red Bull, ενώ την 4η σειρά συμπληρώνει ο Robert Kubica ο οποίος δείχνει να μην έχει βρει ακόμα το ιδανικό στήσιμο για τη BMW Sauber.

Tην 5η σειρά εκκίνησης έχουν κλειδώσει οι δυο Toro Rosso, οι οποίες συνεχίζουν να δείχνουν την εκπληκτική φόρμα που επέδειξαν στη Βαλένθια, καταφέρνοντας να εισέλθουν αμφότερες στο τρίτο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών. O Sebastien Bourdais θα εκκινήσει εμπρός από τον Sebastian Vettel, ο οποίος έκανε μονάχα μια γρήγορη προσπάθεια στο τελευταίο δεκάλεπτο και αναμένεται να αργήσει αρκετά να πραγματοποιήσει τον πρώτο του ανεφοδιασμό κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Οι Toyota απογοήτευσαν με την 11η και την 13η θέση στην οποία κατετάγησαν οι οδηγοί της, εντούτοις εντός της ιαπωνικής ομάδας γνώριζαν ότι θα έχουν δυσκολίες στο Βέλγιο, λόγω των χαρακτηριστικών της πίστας (που απαιτεί χαμηλά επίπεδα παραγωγής αρνητικής άντωσης) αλλά και λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών.

Απογοητευτικές ήταν και οι Williams, οι οποίες πάσχουν από τα ίδια προβλήματα με την ομάδα με την οποία μοιράζεται τους κινητήρες.
Jimmy_Caesar - 7/9/2008, 00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Πάαααλι ο Χάμιλτον πήρε την Pole Position?
Τς τς τς
Μα πού είναι οι Ferrari???
Ασε που έκανε τον καλύτερο χρόνο και λίιιιιιιιιγο χειρότερο από το χρόνο που είχε κάνει ο Θέμης, που όμως δεν είχε καθόλου άγχος τότε...
MAXRISTOS - 7/9/2008, 18:55
Θέμα δημοσίευσης:
GP Βελγίου: Hamilton: ζενίθ, Raikkonen: ναδίρ, στο θρίλερ των τελευταίων γύρων

Οι δυο τελευταίοι γύροι του Grand Prix του Βελγίου… έσβησαν ότι είχε συμβεί στους προηγούμενους 42 με τη βροχή να κάνει την εμφάνισή της στο μεγαλύτερο μέρος της πίστας και τους πρωτοπόρους να παλεύουν για να τερματίσουν στη βρεγμένη πίστα με ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Ο Hamilton ήταν ο πιο ψύχραιμος από τους τρεις οδηγούς που είχαν ρεαλιστικές ελπίδες για τη νίκη αλλά και ο πιο γρήγορος στις αντίξοες συνθήκες, σε αντίθεση με τον Kimi Raikkonen, που βρισκόταν επικεφαλής για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα αλλά ήταν εμφανές ότι έχασε την ψυχραιμία του στο τέλος και μαζί με αυτήν, τον έλεγχο της Ferrari, προσκρούοντας στον τοίχο, φέροντας ένα ίσως καταλυτικό χτύπημα στις ελπίδες του για τον τίτλο, ενώ λίγες στιγμές νωρίτερα, όλα έδειχναν ότι θα επέστρεφε στις νίκες έπειτα από πολλούς μήνες... Στην πίστα όπου η McLaren κατέκτησε πριν από 40 χρόνια την πρώτη της νίκη, ο Hamilton έχει ανακηρυχθεί… προσωρινά νικητής, καθώς οι αγωνοδίκες εξετάζουν το πιο αμφιλεγόμενο στιγμιότυπο της ημέρας, εκεί όπου ο Hamilton προσπέρασε τον Raikkonen, στα φρένα για την La Source, με δυο γύρους να απομένουν για την καρό σημαία.

Mε την βροχή να εντείνεται στους τελευταίους τρεις γύρους, ο Raikkonen άρχισε να φρενάρει νωρίτερα, ιδίως στην 8η στροφή, όπως επεσήμανε ο Hamilton, ο οποίος επιτέθηκε στον Φινλανδό στο τελευταίο chicane με τρεις γύρους να απομένουν. Ο Βρετανός φρέναρε πιο αργά από τη Ferrari, έχοντας περάσει λίγο πιο μπροστά, αλλά ο Raikkonen, όντας από την εσωτερική και με μπλοκαρισμένα φρένα, ανέκτησε τη θέση, παίρνοντας την κανονική γραμμή εκεί όπου δε χωράνε δυο μονοθέσια μαζί (όπως είναι φυσικό, στο στρατόπεδο της McLaren διαμαρτύρονται ότι ο οδηγός της Ferrari έσπρωξε εκτός πίστας τον Hamilton). Ο Hamilton αναγκάστηκε να πάρει το διάδρομο διαφυγής και επέστρεψε στην πίστα εμπρός από τη Ferrari, γνωρίζοντας όμως ότι πρέπει να παραδώσει πίσω τη θέση. Ο Hamilton το έκανε, εντούτοις, μόλις ο Raikkonen πέρασε μπροστά, ο Hamilton επιτέθηκε αμέσως, καταφέρνοντας να πάρει την εσωτερική για την La Source, με τον Raikkonen να αντιλαμβάνεται λίγο αργά τις προθέσεις του Βρετανού, ο οποίος τέθηκε και πάλι επικεφαλής. Ο Raikkonen «έσπρωξε» ελαφρά με την εμπρός αεροτομή του στην κορυφή της φουρκέτας την McLaren, αλλά ήταν καθαρά πίσω. Οι δυο τους μάχονταν ακόμα, όταν βγήκαν ταυτόχρονα εκτός πίστας στο ίδιο σημείο, χωρίς να αλλάξει κάτι μεταξύ τους. To ίδιο όμως είχε συμβεί και στον Nico Rosberg, ο οποίος επέστρεψε στην πίστα με επικίνδυνο τρόπο, μπλοκάροντας την αγωνιστική γραμμή. Ο Hamilton αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το χώρο διαφυγής, ο Raikkonen φρέναρε εγκαίρως και παρέμεινε στην πίστα, στριμώχνοντας τη Ferrari σε ένα πολύ μικρό κομμάτι ασφάλτου, αλλά επανακτώντας την πρωτοπορία, για λίγα μόλις δευτερόλεπτα, καθώς στην επόμενη στροφή, υπέπεσε σε ένα λάθος που προκάλεσε το τετ-α-κέ της Ferrari, επιστρέφοντας την πρώτη θέση στον Hamilton. O Raikkonen κατάφερε να μπει και πάλι στην πίστα, εντούτοις χρησιμοποίησε ξανά το χώρο διαφυγής λίγες στροφές αργότερα και πάτησε σε ένα σημείο με πολύ νερό, για να χάσει και πάλι τον έλεγχο της Ferrari, η οποία κατέληξε στον τοίχο με το ρύγχος… Game over για τον Φινλανδό, ο οποίος θολώθηκε ίσως από την ενέργεια του Hamilton, πάλεψε χωρίς καθαρό μυαλό με την ψυχολογία «όλα ή τίποτα» και πέτυχε το δεύτερο… Στη βαθμολογία, πολύ δύσκολα θα καταφέρει να ανακάμψει μέχρι τη Βραζιλία (δεδομένης και της πρόσφατης... έλλειψης φόρμας) και από εκεί που πήγε να γίνει ο ήρωας της ημέρας, κατέληξε, διαπράττοντας περισσότερα λάθη σε ένα γύρο από όσα σε μια σεζόν, στο απόλυτο ναδίρ.

Η –ανεπίτρεπτη για έναν πρωταθλητή, στη διεκδίκηση του δεύτερου τίτλου του... O ίδιος τη δικαιολογεί λέγοντας ότι ήθελε τη νίκη και τίποτα άλλο- απώλεια ψυχραιμίας του Raikkonen προκλήθηκε από την ενέργεια του Hamilton, η οποία δε μπορεί να χαρακτηριστεί απόλυτα δίκαιη, λόγος φυσικά για τον οποίο οι αγωνοδίκες εξετάζουν το συμβάν. Μπορεί ο Βρετανός να έκανε ότι ορίζουν οι κανονισμοί, αλλά το fair play συνιστά ότι θα περιμένεις ίσως μέχρι την επόμενη στροφή για να επιτεθείς ξανά, χωρίς να χρησιμοποιήσεις το πλεονέκτημα που μπορεί να σου έδωσε το γεγονός ότι διένυσες ευθεία ένα chicane…

Ίσως όλα αυτά να μην είχαν συμβεί, αν ο Hamilton δεν είχε κάνει ένα λάθος στο δεύτερο γύρο, χάνοντας την πρώτη θέση, την οποία ο ίδιος εκτιμά ότι θα διατηρούσε μέχρι το τέλος αν δεν το είχε διαπράξει. Έχοντας τεθεί επικεφαλής από την εκκίνηση, μετά την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου, στην προσέγγιση της La Source, στο τελευταίο κατέβασμα, μπλόκαρε ο πίσω άξονας της McLaren, η οποία διέγραψε αμέσως στροφή 180 μοιρών. Ο Βρετανός ξεκίνησε και πάλι, εντούτοις, ο Raikkonen, έχοντας βγει για δεύτερο συνεχόμενο γύρο στο χώρο διαφυγής της πρώτης στροφής για να αποφύγει τον Hamilton, τον έφτασε στην ευθεία που έπεται της Eau Rouge και πέρασε εμπρός, έχοντας ξεκινήσει υπό καλύτερες προϋποθέσεις την περίοδο 23 δλ. με τέρμα γκάζι που οδηγεί στην Les Combes.

O Φινλανδός, είχε βρεθεί δίπλα στην άλλη Ferrari στη La Source μετά την εκκίνηση, αλλά έχοντας φρενάρει πιο αργά, βγήκε στην περιοχή διαφυγής. Την ίδια στιγμή, ο Felipe Massa, προβλέποντας ένα πιο βρεγμένο οδόστρωμα στην Eau Rouge, σήκωσε το πόδι του από το γκάζι και έμεινε ανυπεράσπιστος στην επίθεση του Raikkonen στην ευθεία που ακολουθεί.

Συνεπώς, ο Φινλανδός είχε βρεθεί επικεφαλής στο δεύτερο γύρο, μια θέση που δεν είχε σκοπό να αποχωριστεί εύκολα, αν και δεν είχε τη δυνατότητα να αυξήσει πάρα πολύ τη διαφορά του από τον Hamilton με τους δυο τους να απέχουν μόλις 1 δευτερόλεπτο μεταξύ τους στον πρώτο ανεφοδιασμό. Ο Hamilton όμως κατά την επανείσοδό του στην πίστα βρέθηκε πίσω από τον team mate του, Heikki Kovalainen που μαχόταν με τον Robert Kubica για πιο πίσω θέσεις, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Ο Raikkonen ανεφοδιάστηκε στον επόμενο γύρο και κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του, έχοντας καθαρή πίστα μπροστά του στη συνέχεια. Η διαφορά μεταξύ τους έφτασε και τα 6 δευτερόλεπτα πριν το δεύτερο ανεφοδιασμό, στον οποίο αμφότεροι τοποθέτησαν την πιο σκληρή γόμα της Bridgestone, η οποία έμοιαζε να ταιριάζει περισσότερο στο σασί της McLaren, επιτρέποντας στον Hamilton να πλησιάσει στους επόμενους γύρους τον οδηγό της Ferrari στα δυο δευτερόλεπτα. Παρά το ότι ο Hamilton πίστεψε ότι δεν θα έχει τη δυνατότητα να περάσει εμπρός από τον Raikkonen περίπου 4 γύρους πριν τον τερματισμό, συνέχισε να πιέζει ελπίζοντας στη βροχή, η οποία όπως προαναφέρθηκε, ανέτρεψε τα πάντα.

Ο Massa τους ακολουθούσε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα από κοντά, εντούτοις όταν οι δυο πρωτοπόροι ανέβαζαν το ρυθμό τους, ο Βραζιλιάνος δεν είχε τη δυνατότητα να τους μιμηθεί… Ο Massa, ήταν, όπως παραδέχθηκε, πολύ επιφυλακτικός με τα βρεγμένα κομμάτια της πίστας στον πρώτο γύρο, όπως ήταν και στους τελευταίους, όπου συμβιβάστηκε με τη δεύτερη θέση (ιδίως έπειτα από την παρακολούθηση της εξόδου του Raikkonen από το πρώτο… τραπέζι) και απλά κατευθύνθηκε πολύ προσεκτικά στην καρό σημαία, 14 δευτερόλεπτα πιο πίσω από τον Hamilton.

To βάθρο συμπλήρωσε, ανέλπιστα, ο Nick Heidfeld, σημειώνοντας ένα πολύ καλό αποτέλεσμα σε μια κρίσιμη για τον ίδιο περίοδο, με την ομάδα του την BMW Sauber να έχει κάνει σαφές ότι θα καθυστερήσει να ανακοινώσει το οδηγικό της δίδυμο για το 2009, καθώς η θέση του Γερμανού να διακυβεύεται. Ο Heidfeld είχε ξεκινήσει καλά τον αγώνα, εντούτοις, ήταν ένα από τα θύματα του χάους της εκκίνησης, όπου ο Sebastien Bourdais προσέκρουσε στο πίσω μέρος του Jarno Trulli που με μια εκπληκτική εκκίνηση είχε πεταχτεί στις πρώτες θέσεις, για να βρεθεί πίσω από τις Ferrari. O Iταλός έχασε τον έλεγχο της Toyota από το χτύπημα και αναγκάστηκε να ανοίξει τη γραμμή του, χρησιμοποιώντας και αυτός το χώρο διαφυγής και αναγκάζοντας παράλληλα πολλούς άλλους οδηγούς να τον μιμηθούν. Ένας από αυτούς ήταν και ο Heikki Kovalainen, ο οποίος έκανε την χειρότερη εκκίνηση από όλους αλλά και έναν πολύ κακό αγώνα, καθώς παρά το ότι στη συνέχεια πραγματοποίησε πολλά –και εντυπωσιακά- προσπεράσματα, συγκρούστηκε με τον Mark Webber, κάτι που του εξασφάλισε ποινή διέλευσης από το pit lane και ενώ είχε επανέλθει στη βαθμολογούμενη οκτάδα, δεν κατάφερε να τερματίσει, παρκάροντας τη McLaren μόλις ένα γύρο πριν τον τερματισμό...

Ο Φινλανδός χτύπησε τον Heidfeld στη La Source και αμφότεροι έχασαν αρκετές θέσεις έπειτα από αυτό. Με τον αγώνα του να έχει συμβιβαστεί, ο Γερμανός όταν είδε τις πρώτες ψιχάλες, στους τελευταίους γύρους, αποφάσισε να ρισκάρει και να μπει στα pits για να τοποθετήσει στο μονοθέσιό του ελαστικά βροχής (με την ομάδα να τον ρωτάει ξανά αν είναι σίγουρος για την απόφασή του), κάτι που από τους κορυφαίους συνδυασμούς, μονάχα ο Fernando Alonso επέλεξε να κάνει. Η απόφαση του Heidfeld αποδείχθηκε ορθή, καθώς ο Γερμανός κατάφερε να προσπεράσει αμέτρητα μονοθέσια σα σταματημένα, από την εξωτερική στον τελευταίο γύρο, για να κόψει το νήμα 3ος, εμπρός από τον Fernando Alonso που είχε περάσει ολόκληρο τον αγώνα στην 4η θέση, την οποία αναγκάστηκε να ανακτήσει μετά την μετάβαση στα ελαστικά βροχής, κόβωντας το νήμα 1 δέκατο του δευτερολέπτου εμπρός από τον Sebastian Vettel.

Μεγάλος χαμένος των τελευταίων γύρων ήταν ο Sebastien Bourdais, ο οποίος (με τραυματισμένη εμπρός αεροτομή από την επαφή στον πρώτο γύρο με τον Trulli) είχε κάνει έναν πολύ καλό αγώνα, παραμένοντας 5ος στην πλειονότητα των γύρων (έπειτα και από την καθυστέρηση των μηχανικών της BMW Sauber στο δεύτερο ανεφοδιασμό του Kubica, που κόστισε στον Πολωνό 3 θέσεις, καθώς η αντλία καυσίμου δεν κούμπωνε στο μονοθέσιό του) και ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση στον προτελευταίο. Ο Γάλλος όμως έκανε ένα λάθος στο ολισθηρό οδόστρωμα μόλις στον τελευταίο γύρο, επιτρέποντας πέραν από τους Heidfeld και Alonso και στον team mate του, Sebastian Vettel (ο οποίος δεν είχε την ιδανικότερη των στρατηγικών σε αυτό τον αγώνα) αλλά και τον Robert Kubica να περάσουν μπροστά του πριν την καρό σημαία, την οποία είδε εντέλει 7ος.

Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσε ο Timo Glock, ένας από τους λίγους οδηγούς που ακολούθησαν στρατηγική ενός pit stop, η οποία δεν αποδείχθηκε αποτελεσματική και ακόμη ένας ο οποίος έκανε την μετάβαση στα ελαστικά βροχής, για να προσπεράσει στην τελευταία στροφή τον Mark Webber. Εντούτοις, το σημείο αυτό βρισκόταν υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας, που σημαίνει ότι απαγορεύονται τα προσπεράσματα. Συνεπώς, ο Γερμανός οδηγός της Toyota δέχθηκε ποινή 25 δευτερολέπτων, που τον έριξε εκτός βαθμολογούμενης οκτάδας, χαρίζοντας τον 1 βαθμός της 8ης θέσης στον Webber.
MAXRISTOS - 7/9/2008, 18:56
Θέμα δημοσίευσης:
GP Bελγίου: Nικητής ο Massa, ποινή 25 δλ. για τον Hamilton

Oι αγωνοδίκες αποφάσισαν να επιβάλλουν ποινή 25 δευτερολέπτων στο χρόνο του Lewis Hamilton για τον τρόπο με τον οποίο προσπέρασε τον Kimi Raikkonen δυο γύρους πριν τον τερματισμό στο Βελγικό Grand Prix, κόβωντας το τελευταίο chicane.

Συνεπώς, ο Felipe Massa ανακηρύχθηκε νικητής του αγώνα, με τον Nick Heidfeld να κατατάσσεται δεύτερος και τον Hamilton να λαμβάνει την τρίτη θέση.

Συνεπώς, με το αποτέλεσμα του αγώνα να διαμορφώνεται όπως δείχνει ο παρακάτω πίνακας, o Μassa πλησίασε στους 2 βαθμούς τον Hamilton (αντί ο Βρετανός να αυξήσει τη διαφορά του στους Cool:
MAXRISTOS - 7/9/2008, 19:02
Θέμα δημοσίευσης:
Βλέποντας τον σημερινό αγώνα και για το τι αποφάσισαν οι αγωνοδίκες,ένα έχω να πώ....ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!!!

Ας το δώσουν απο τώρα στο Massa να τελειώνουμε.....Στον προηγούμενο αγώνα οι αγωνοδίκες αποφάσισαν 10.000euro πρόστιμο στον Massa και τώρα 25δευτερόλεπτα ποινή στον Hamilton.Μονο έτσι μπορούν να το πάρουν το πρωτάθλημα...Ας το παρουν και ας το χαρούν!!!!Εγω προσωπικά με αυτα τα άισχη δεν ξανασχολούμε με την f1...Εαν είναι στο να μην βλέπουμε μάχες όπως την σημερινή,για να μην του σκιστέι το καλσόν του Kimi,τότε ας κάνουν απονομή στην Ferrari,στην monza όπου έιναι και η πατριδα τους με φιέστα!!!!
MAXRISTOS - 7/9/2008, 19:23
Θέμα δημοσίευσης:
Στο παραπάνω μηνυμά μου έχω να συπληρώσω και τα παρακάτω που έστειλα στο f1@alphatv.gr

''Επίσης κ.Πουρναράκη έχω να δηλώσω ότι δεν έιστε καθολου αντικειμενικός και δηλώνω με όλο το θάρρος και το σεβασμό που έχω στο προσωπό σας ότι είστε βαμμένος με τα χρώμματα της Ferrari και ΑΝΤΙ HAMILTON.''
acgt3 - 8/9/2008, 08:20
Θέμα δημοσίευσης:
συγνωμη φιλαρακι αλλα εκατσα μεχρι τις 2 για να δω τα στιγμιοτυπα απο τον αγωνα γιατι το μεσημερι ημουν σε τραπεζι εχοντας βεβαιη τη νικη της φεραρι, μαλλον εχεις αδικο οσον αφορα την τιμωρια δεν του παραχωρησε καμια θεση οσον αφορα το fair play ο μεσιε χαμιλτον επαιξε το παιχνιδι του ποντικου και της γατας και τιμωριθηκε γιαυτο.

τωρα το οτι εκατσες και εγραψες στον πουρν χαμενος χρονος την ξερετε την γνωμη μου,

η αληθεια να λεγετε εψαχνα και εγω τον θεμη καπου στην 3αδα.

GRIGIO - 8/9/2008, 13:19
Θέμα δημοσίευσης:
H McLaren κατέθεσε ενσταση ακι το αποτέλεσμα του αγώνα θα κριθεί στο δικαστήριο της FIA πλέον...Υποστηρίζουν με στοιχεία στη McLaren Πώς ο Hamilton άφησε το πόδι από το γκάζι και αυτό φαίνεται στο ότι είχαν διαφορά στην τελική τους μετά στην ευθεία.ΚΑΤΑΔΙΚΗ! Μια ζωή τα ίδια.Ολη η FIA εναντίον της McLaREN!
NIIS - 8/9/2008, 13:46
Θέμα δημοσίευσης:
Για αλλη μια φορα η FIA με τις παραλογες κατ'εμε αποφασεις γαμ@$ι το πρωταθλημα,ανατρεπωντας τα αποτελεσματα.Ενω χθες ο Hamilton τερματισε πρωτος,τον τιμωρησε με ποινη 25sec για το περιστατικο με τον Raikonen 3 γυρους πριν τον τερματισμο( http://www.youtube.com/watch?v=uTo1rjn054c ) με αποτελεσμα να βρεθει στην 3η θεση τελικα...
Παρακατω παραθετω 2 αναλογες περιπτωσεις του Shumacher & του Alonso σε παλαιοτερα GP στα οποια κανενας απο τους 2 δεν τιμωρηθηκε...
http://www.youtube.com/watch?v=-5UnPeyzcHM

http://uk.youtube.com/watch?v=vdy6qzI2-A4

Κριμα γιατι τελικα μου φαινεται & φετος το πρωταθλημα παλι στα χαρτια θα κριθει,αηδια εχει καταντησει αυτο το πραγμα,απορω πως ασχολειτε ακομα ο κοσμος...
Επισης για αλλη μια φορα ο Raikonen σταθηκε πολυ λιγος των περιστασεων καθως δεν μπορεσε να κρατησει τα νευρα του με αποτελεσμα να βρεθει στο τοιχο...Ετσι οπως διαμορφωνεται η βαθμολογια ,η Ferrari θα πρεπει να δωσει πλεον βαση στο Massa γιατι μονο απο αυτον εχει ελπιδες για το πρωταθλημα οδηγων...
a_spyros - 8/9/2008, 13:58
Θέμα δημοσίευσης:
MAXRISTOS Έγραψε:
Εαν είναι στο να μην βλέπουμε μάχες όπως την σημερινή,για να μην του σκιστέι το καλσόν του Kimi,τότε ας κάνουν απονομή στην Ferrari,στην monza όπου έιναι και η πατριδα τους με φιέστα!!!!


+1
Jimmy_Caesar - 8/9/2008, 14:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ιδιαίτερα κατατοπιστικά videάκια Νίκο.
Αλλά είμαι σίγουρος ότι τα γνωρίζουν οι υπεύθυνοι πάρα πολύ καλά.
Λες να αλλάξουν την απόφασή τους???
MAXRISTOS - 8/9/2008, 14:29
Θέμα δημοσίευσης:
Η απόφαση Δημήτρη δεν αλλάζει πιστεύω....Δυστυχως θέλουν να το δώσουν στην Ferrari.....με αυτον τον τρόπο.....

Πάιζει να πάω αυθημερόν στην monza........
NIIS - 8/9/2008, 14:42
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Ιδιαίτερα κατατοπιστικά videάκια Νίκο.
Αλλά είμαι σίγουρος ότι τα γνωρίζουν οι υπεύθυνοι πάρα πολύ καλά.
Λες να αλλάξουν την απόφασή τους???

φυσικα & δεν θα αλλαξουν την γνωμη τους,αλλα δεν ειναι δυνατον να παιρνονται αποφασεις με 2 μετρα & 2 σταθμα.Οπως ειπα & πριν το μονο που κανουν ειναι να απομακρυνουν το κοσμο απο το αθλημα...
MAXRISTOS - 8/9/2008, 15:21
Θέμα δημοσίευσης:
NIIS Έγραψε:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Ιδιαίτερα κατατοπιστικά videάκια Νίκο.
Αλλά είμαι σίγουρος ότι τα γνωρίζουν οι υπεύθυνοι πάρα πολύ καλά.
Λες να αλλάξουν την απόφασή τους???

φυσικα & δεν θα αλλαξουν την γνωμη τους,αλλα δεν ειναι δυνατον να παιρνονται αποφασεις με 2 μετρα & 2 σταθμα.Οπως ειπα & πριν το μονο που κανουν ειναι να απομακρυνουν το κοσμο απο το αθλημα...


+1!!!!
MAXRISTOS - 8/9/2008, 16:09
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω ήδη κάνει την παρακάτω αεροπορική κράτηση...τόσο σοβαρά το σκέφτομαι....

1.MAVROVOUNIOTIS/CHRISTOSMR
2 AP2735 W 14SEP 7 ATHMXP HK1 0700 0840 14SEP E AP/LQOWKA
3 AP2736 V 14SEP 7 MXPATH HK1 1940 2320 14SEP E AP/LQOWKA
4 AP 210 8983990 FREE HOLIDAYS REF MAVROVOUNIOTIS
5 TK OK08SEP/ATHGR2882
6 OSI YY 210 8983990 FREE HOLIDAYS REF MAVROVOUNIOTIS
7 FE PAX NON ENDO-NO REF/S2-3
Jimmy_Caesar - 8/9/2008, 17:54
Θέμα δημοσίευσης:
Eτσι διώχνουν μακρυά τον κόσμο...
Razz
lampros RX8 - 8/9/2008, 19:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλωνω τιφοζο φεραριστα αλλα η ποινη ειναι αδικη.
μπορει ο χαμιλτον να εκοψε δρομο αλλα καταλαβε το λαθος του και αφησε τον κιμι (ας τον απολυσει καποιος) να περασει μπροστα,
πραγμα που εχει συμβει πολλες φορες στη φ1 και δεν τιθεται θεμα ποινης.
παντως δεν πιστευω να καταφερουν να ''ριξουν'' την ποινη
lampros RX8 - 8/9/2008, 22:21
Θέμα δημοσίευσης:
Η μάχη του Spa
Ένα προσπέρασμα που άλλαξε το αποτέλεσμα του αγώνα και πυροδότησε αντιδράσεις στα paddock
[/b]

Image


Ένας από τους πιο επεισοδιακούς αγώνες του φετινού πρωταθλήματος θα μείνει στην ιστορία και ως ένας από τους πιο αμφιλεγόμενους. ΤΟ Βελγικό Grand Prix του 2008 είχε για νικητή στην πίστα τον Lewis Hamilton, αλλά στα χαρτιά και στη βαθμολογία τον Felipe Massa. Πώς έγινε αυτό το μπέρδεμα; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…

Μέχρι 3 γύρους πριν από το τέλος του αγώνα όλα έδειχναν να κυλούν ομαλά. Ο Kimi Raikkonen είχε περάσει στον πρώτο γύρο τον Felipe Massa και στο 2ο γύρο τον Lewis Hamilton, ύστερα από ένα λάθος του Βρετανού, και πήγαινε για μια νίκη που θα αναζωογονούσε τις ελπίδες του για τον τίτλο. Όμως, τότε του έπεσε ο ουρανός στο κεφάλι. Η βροχή άρχισε να πέφτει στο Spa και τα μονοθέσια που είχαν ελαστικά για στεγνό στους 2 τελευταίους γύρους έκαναν… πατινάζ. Σε αυτό το σημείο ο Lewis Hamilton με τη McLaren έδειχνε ταχύτερος από τον Φινλανδό και έκανε την επίθεσή του. Στο Bus Stop σικέιν βγήκε από την εξωτερική και καθυστέρησε το φρενάρισμα, για να βρεθεί μετά στην εσωτερική του Raikkonen για να περάσει. Όταν είδε ότι ο Kimi δεν του άφησε χώρο, αναγκάστηκε να «κόψει» το σικέιν.

Εκεί κρίθηκε όλος ο αγώνας. Όταν ο Hamilton επέστρεψε στην πίστα βρέθηκε μπροστά από τον Raikkonen. Οι κανονισμοί σε αυτό το σημείο είναι σαφείς: έπρεπε να ξαναμπεί πίσω από τον Φινλανδό προτού επιχειρήσει νέο προσπέρασμα. Ο Hamilton έκανε μια κίνηση σαν να υποχωρεί και αμέσως μετά επιτέθηκε ξανά. Σε αυτό το λεπτό σημείο στάθηκαν οι αγωνοδίκες, που τελικά, αφού άκουσαν τις απόψεις και είδαν τα στοιχεία που παρείχαν οι δύο πλευρές, αποφάσισαν ότι ο Hamilton παραβίασε το Άρθρο 30.3 (a) των αγωνιστικών κανονισμών της F1 και το Άρθρο 2 του κεφ. 4 του παραρτήματος L του διεθνούς αγωνιστικού κώδικα.

Το αποτέλεσμα του αγώνα είναι γνωστό: ο Raikkonen έχασε μόνος του την ευκαιρία, στέλνοντας τη Ferrari στον τοίχο και εγκαταλείποντας και ο Lewis Hamilton πλήρωσε πολύ ακριβά την ανυπομονησία του. Το αν είναι δίκαιη ή όχι η απόφαση είναι ένα πολύ λεπτό ζήτημα. Το θέμα είναι ότι σε εκείνο το σημείο του αγώνα η McLaren του Hamilton ήταν σαφώς ταχύτερη από τη Ferrari του Raikkonen. Με λίγη υπομονή θα τον είχε κερδίσει και δεν θα υπήρχε καμία αμφισβήτηση.

Τώρα, όλα έχουν γίνει μύλος. Η McLaren, φυσικά, έχει κάνει έφεση, που θα εκδικαστεί σε άγνωστη ημερομηνία αλλά σίγουρα μετά τη Monza. Εν τω μεταξύ, το πρωτάθλημα πήρε φωτιά, με τον Massa να βλέπει μιαν ανέλπιστη νίκη να προσγειώνεται στην αγκαλιά του και τη διαφορά του από τον Hamilton στη βαθμολογία να είναι μόλις 2 βαθμοί. Και, φυσικά, άναψε το φυτίλι, που οδήγησε σε μια έκρηξη του βρετανικού Τύπου εναντίον της FIA και της «φιλοφεραρικής» πολιτικής της.

Οι τρεις αγωνοδίκες ήταν οι Nicholas Deschaux (Γαλλία), Surinder Thatthi (Κένυα) και Yves Bacquelaine (Βέλγιο). Ήδη η διαμάχη για το αν έκαναν καλά τη δουλειά τους έχει ξεκινήσει. Το οριστικό αποτέλεσμα του Βελγικού Grand Prix θα το ξέρουμε όταν συνεδριάσει το Διεθνές Δικαστήριο Εφέσεων της FIA. Εκτός και αν ισχύει η πληροφορία που μας ήλθε αλλά δεν την έχουμε επιβεβαιώσει ακόμα ότι ένας αξιωματούχος της FIA δήλωσε ότι η έφεση της McLaren δεν είναι σίγουρο ότι είναι έγκυρη και αποδεκτή. H πληροφορία αυτή κυκλοφορεί από χθες στα paddock και βασίζεται στο γεγονός ότι η ποινή είναι drive through penalty, που απλώς μετατράπηκε σε 25 δευτερόλεπτα καθώς δόθηκε μετά το τέλος του αγώνα.
acgt3 - 9/9/2008, 07:33
Θέμα δημοσίευσης:
αφου λοιπον αρχισαμε τα +1 και τα χαρτια και τα στημενα ας μιλησουμε λιγο με την πραγματικοτητα.
1 δεν θα κρινετε εσεις την αποφαση των κριτων
2 ο λαμπρος νομιζω εκανε το τελειο ποστ με αποδειξεις
3 να σας ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΧΕΤΑΙ με το κλεμενο αμαξι
4 δεν ειναι η πρωτη φορα που απο την mercedes λαθος πληρ. στον οδηγο της και ειμαι σιγουρος οτι του ειπαν εισαι οκ προχωρα
5 δεν θα σιζηταγαμε τωρα εαν αυτο γινοταν στην μεση του αγωνα
6 λογω του οτι εχουμε παρα πολλα χρονια να δουμε κατι αναλογο με το βελγιο σας συνηστω να δειτε το dvd με τον μανσελ και αμεσως θα καταλαβετε οτι απλα παιζουν με τα αυτοκινητακια τους οι προαναφερομενοι οδηγοι

και εν τελει γιατι να το παρετε εσεις και οχι εμεις Cool

Jimmy_Caesar - 9/9/2008, 07:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μια ερώτηση:

Γιατί παρακολουθείτε F1 μετά την μαύρη Πρωτομαγιά του '94 που χάθηκε ο Senna?
acgt3 - 9/9/2008, 07:53
Θέμα δημοσίευσης:
αγαπητε κ δημητρη εγω δεν θα σταματαγα να βλεπω επειδει πεθανε ο σενα αλλα γιατι εφυγε ο μανσελ.
manolis - 9/9/2008, 08:55
Θέμα δημοσίευσης:
MAXRISTOS Έγραψε:

Πάιζει να πάω αυθημερόν στην monza........


Εγω θα ειμαι Μιλανο απο την Παρασκευη. Επομενως εαν ερθεις θα ειναι καλη φαση να παμε μαζι στον αγωνα εαν θελεις. Εχεις κλεισει εισιτηριο για την πιστα;;; Wink
MAXRISTOS - 9/9/2008, 14:41
Θέμα δημοσίευσης:
manolis Έγραψε:
MAXRISTOS Έγραψε:

Πάιζει να πάω αυθημερόν στην monza........


Εγω θα ειμαι Μιλανο απο την Παρασκευη. Επομενως εαν ερθεις θα ειναι καλη φαση να παμε μαζι στον αγωνα εαν θελεις. Εχεις κλεισει εισιτηριο για την πιστα;;; Wink


Conne???τι έχεις??????? about ticket.......
MAXRISTOS - 9/9/2008, 15:00
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
αφου λοιπον αρχισαμε τα +1 και τα χαρτια και τα στημενα ας μιλησουμε λιγο με την πραγματικοτητα.
1 δεν θα κρινετε εσεις την αποφαση των κριτων
2 ο λαμπρος νομιζω εκανε το τελειο ποστ με αποδειξεις
3 να σας ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΤΡΕΧΕΤΑΙ με το κλεμενο αμαξι
4 δεν ειναι η πρωτη φορα που απο την mercedes λαθος πληρ. στον οδηγο της και ειμαι σιγουρος οτι του ειπαν εισαι οκ προχωρα
5 δεν θα σιζηταγαμε τωρα εαν αυτο γινοταν στην μεση του αγωνα
6 λογω του οτι εχουμε παρα πολλα χρονια να δουμε κατι αναλογο με το βελγιο σας συνηστω να δειτε το dvd με τον μανσελ και αμεσως θα καταλαβετε οτι απλα παιζουν με τα αυτοκινητακια τους οι προαναφερομενοι οδηγοι

και εν τελει γιατι να το παρετε εσεις και οχι εμεις Cool


1.Οι κριτές όπως και οι διαιτητές είναι τα πρόσωπα,που μπορούν να δώσουν και το πρωτάθλημα σε μία ομάδα απο λάθος τους και λόγω της ιδιότητας τους κρίνονται απο το κόσμο
2. Ο Λαμπρος εκτός απο το συγκεκριμένο Post,έχει κάνει και παραπάνω λέγοντας ''Δηλωνω τιφοζο φεραριστα αλλα η ποινη ειναι αδικη.
μπορει ο χαμιλτον να εκοψε δρομο αλλα καταλαβε το λαθος του και αφησε τον κιμι (ας τον απολυσει καποιος) να περασει μπροστα,
πραγμα που εχει συμβει πολλες φορες στη φ1 και δεν τιθεται θεμα ποινης.''
3.Εαν το πάμε με τα ''χαρτία'',όπως αναφέρεις και μόνο...ήταν ενω τώρα δεν είναι...
4. Λάθος πληροφορίες,έδωσαν και στο massa,βγαίνοντας απο τα pit(δεν έιδαν ότι έιχε μπεί άλλο αυτοκίνητο στην άσπρη ''γραμμή'')...αλλά δυστυχως΄έφαγε πρόστιμο 10.000euro
5. Έγινε την κατάλληλη στιγμή....πριν την monza.....και τυχαίως ο τελευταίος αγώνας γίνετε στην Βραζιλία......
6. no comments Very Happy

Δεν έχεις εσέις και εμέις....έχει όπως έιχα πει αρχικά να το πάρει ο καλύτερος....
opterios - 9/9/2008, 19:06
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Μια ερώτηση:

Γιατί παρακολουθείτε F1 μετά την μαύρη Πρωτομαγιά του '94 που χάθηκε ο Senna?

Επειδή πάντα η αγάπη για το άθλημα είναι μεγαλύτερη από οποιονδήποτε αθλητή Wink
Jimmy_Caesar - 9/9/2008, 19:09
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι βρε Θέμη μου, αλλά μάλλον λείπουν πια οι αθλητές που κάνουν το άθλημα τόσο όμορφο όσο του αρμόζει Wink
opterios - 9/9/2008, 19:12
Θέμα δημοσίευσης:
MAXRISTOS Έγραψε:
1.Οι κριτές όπως και οι διαιτητές είναι τα πρόσωπα,που μπορούν να δώσουν και το πρωτάθλημα σε μία ομάδα απο λάθος τους και λόγω της ιδιότητας τους κρίνονται απο το κόσμο

Οι διαιτητές όμως αποφασίζουν εν θερμώ μέσα στην ένταση του παιχνιδιού, ενώ οι κριτές κοιτάνε εκ των υστέρων και χωρίς πίεση χρόνου αδιάσειστα στοιχεία, όπως κυρίως τις τηλεμετρίες και τα videos από δεκάδες διαφορετικές γωνίες.

Επιπλέον, ο διαιτητής είναι ένας και μπορεί να διαμορφώσει αποτελέσματα, οι κριτές είναι πολλοί και δε νομίζω ότι ξέρει ο καθένας για τον διπλανό του αν είναι Φερραρικός ή Μακλαρενικός κλπ.


Φυσικά, στην τελική, καθένας δικαιούται να έχει τη γνώμη του, αρκεί να την προβάλλει ως τέτοια [γνώμη του δηλαδή] και όχι ως την παγκόσμια σταθερά και αντικειμενική αλήθεια Razz
opterios - 9/9/2008, 19:14
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Ναι βρε Θέμη μου, αλλά μάλλον λείπουν πια οι αθλητές που κάνουν το άθλημα τόσο όμορφο όσο του αρμόζει Wink

Ε, απόψεις είναι αυτές. Εγώ προσωπικά έχω δει αρκετούς θαυμάσιους αγώνες και στη μετά-Σένα εποχή.

Παρόλα αυτά, για τον λόγο που αναφέρεις [έλλειψη ηρώων δηλαδή] τα τελευταία δυο χρόνια η F1 έπαψε να με συναρπάζει όπως παλιά.
Anonymous - 9/9/2008, 19:41
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια παντα υπαρχουν σε ολα τα αθληματα ηρωες. Εμεις απλα μεγαλωνουμε οποτε βλεπουμε τα πραγματα πιο αποστασιοποιημενα και με λιγοτερο ενθουσιασμο.

Πιο συγκεκριμενα:

Στο GP του Phoenix το 1991 ο Alesi με tyrell ηταν μπροστα για τους πρωτους 20 γυρους ενω τον κυνηγουσε ο Ayrton. Ηρωας για τον 12 χρονο τοτε Γιαννη που κοιτουσε σαν χαζος την Tv -eurosport- που εβλεπε το ινδαλμα του να...ζοριζεται λιγακι προκειμενου να περασει μπροστα...

Στο GP που ειδαμε το περασμενο Σ/Κ στο Q1 ο Bourdais ηρθε 1ος. Wow! Ειναι το ιδιο -αναλογικα- πραγμα, ειδικα αν σκεφτεις οτι εγινε στο @@ατο Spa αλλα ειναι απλα μια πολυ καλη στιγμη και ο -σε λιγο 30αρης- Γιαννης χαμογελασε επιδοκιμαστικα χωρις να χοροπηδησει ομως οπως σε αλλες περιπτωσεις ολα αυτα τα χρονια (Senna/Monaco 1992, Interlagos 1993, Donington 1993, Schumacher/Ισπανια 1996, Hungaroring 1998 κτλ, κτλ) ...

Κατα τα αλλα αγαπαμε το Αθλημα. Οπως εσυ που πας Ακροπολις αν και δεν τρελενεσαι πλεον. Ευτυχως που πεφτουν εκτος μερικα Evo και περναει η ωρα... Wink
opterios - 9/9/2008, 19:47
Θέμα δημοσίευσης:
johanndelta Έγραψε:
Στο GP του Phoenix το 1991 ο Alesi με tyrell ηταν μπροστα για τους πρωτους 20 γυρους ενω τον κυνηγουσε ο Ayrton. (Ηρωας για τον 12 χρονο τοτε Γιαννη που κοιτουσε σαν χαζος την Tv -eurosport- )

Τι είπε τώρα το άτομο;;; Shocked

Τι μου θύμησες ρε Γιάννη......!! Πωπω......!!
Anonymous - 9/9/2008, 20:00
Θέμα δημοσίευσης:
opterios Έγραψε:

Τι μου θύμησες ρε Γιάννη......!! Πωπω......!!


Και τι να εκανα τοτε ρε Θεμη;;;
Να εβλεπα G.I. Joe και Thundercats? Razz
Eιχα ονειρα να κανω και δοξα τω θεω τα ζω...

ΥΓ: Αμα αρχισουμε τετοιες κουβεντες θα πεσει ο server. Να μην πουμε για Aγγλικη F3 τοτε με Irvine/Hakkinen, Για Le Mans με Schumacher στη Sauber και αλλα ωραια εκεινης της εποχης. Αφου τη γλιτωσα τη μυωπια...
splitapsou - 9/9/2008, 20:11
Θέμα δημοσίευσης:
ααααααααααααχ ημουνα νιός και γέρασα.... Smile
MAXRISTOS - 9/9/2008, 20:21
Θέμα δημοσίευσης:
H McLaren προχωράει με την έφεσή της…

Ο γενικός διευθυντής της McLaren, Martin Whitmarsh, επιβεβαίωσε ότι η βρετανική ομάδα κατέθεσε έγγραφη έφεση στην απόφαση των αγωνοδικών να αφαιρέσουν τη νίκη από τον Lewis Hamilton στο Spa.

Η McLaren είχε ενημερώσει προφορικά τους αγωνοδίκες για την πρόθεσή της να εφεσιβάλλει την απόφασή τους και πλέον έχει καταθέσει εγγράφως την έφεση στη FIA, ως όφειλε, εντός 8 ημερών ύστερα από τον αγώνα.

Τώρα, το Διεθνές Εφετείο της FIA θα αποφασίσει πρώτα αν η McLaren έχει το δικαίωμα να εφεσιβάλλει την ποινή που δέχθηκε ο Hamilton (καθώς επρόκειτο για ποινή διέλευσης από το pit lane, η οποία επιβλήθηκε έπειτα από το πέρας του αγώνα) και αν ναι θα διεξάγει την ακρόαση.

Ο Whitmarsh, αποκάλυψε επίσης ότι η FIA της διαβεβαίωσε δυο φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα ότι η κίνηση του Hamilton ήταν καθ’ όλα σύμφωνη με τους κανονισμούς. Η McLaren ρώτησε από το pit wall της τη διεύθυνση του αγώνα αν οι πράξεις του Hamilton ακολουθούσαν το γράμμα των κανονισμών για ανάλογες περιπτώσεις.

Ο Βρετανός βρέθηκε πλάι-πλάι στο τελευταίο chicane με τον Kimi Raikkonen που εκείνη τη στιγμή ήταν επικεφαλής. O Φινλανδός ακολούθησε την αγωνιστική γραμμή, χωρίς να αφήσει χώρο στον Hamilton, ο οποίος ακολούθησε το διάδρομο διαφυγής. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren επέστρεψε στην πίστα επικεφαλής, παρέδωσε τη θέση του στον Raikkonen, μονάχα για να τον προσπεράσει στην πρώτη φουρκέτα.

Ο Whitmarsh, δήλωσε ότι αν η διεύθυνση αγώνα δεν είχε εγκρίνει τις πράξεις του Hamilton, η McLaren θα είχε διατάξει τον Hamilton να παραδώσει ξανά την πρωτοπορία στον Raikkonen.

Tην ίδια στιγμή, ο Κενυάτης Surinder Thathi, ένας από τους τρεις αγωνοδίκες που επέβαλαν την ποινή 25 δευτερολέπτων στον Hamilton, αρνήθηκε ότι υπήρξε συνομωσία εναντίον της McLaren, όπως συνέστησαν μερικές αναφορές στον Τύπο…
MAXRISTOS - 9/9/2008, 20:28
Θέμα δημοσίευσης:
opterios Έγραψε:
MAXRISTOS Έγραψε:
1.Οι κριτές όπως και οι διαιτητές είναι τα πρόσωπα,που μπορούν να δώσουν και το πρωτάθλημα σε μία ομάδα απο λάθος τους και λόγω της ιδιότητας τους κρίνονται απο το κόσμο

Οι διαιτητές όμως αποφασίζουν εν θερμώ μέσα στην ένταση του παιχνιδιού, ενώ οι κριτές κοιτάνε εκ των υστέρων και χωρίς πίεση χρόνου αδιάσειστα στοιχεία, όπως κυρίως τις τηλεμετρίες και τα videos από δεκάδες διαφορετικές γωνίες.

Επιπλέον, ο διαιτητής είναι ένας και μπορεί να διαμορφώσει αποτελέσματα, οι κριτές είναι πολλοί και δε νομίζω ότι ξέρει ο καθένας για τον διπλανό του αν είναι Φερραρικός ή Μακλαρενικός κλπ.


Φυσικά, στην τελική, καθένας δικαιούται να έχει τη γνώμη του, αρκεί να την προβάλλει ως τέτοια [γνώμη του δηλαδή] και όχι ως την παγκόσμια σταθερά και αντικειμενική αλήθεια Razz


Διαίτητης είναι ένας ο οποίος φαίνεται στον αγώνα,αλλά υπάρχουν και βοηθοί,που συννενοούνται με ενδοσυνεννοήσεις που φοράνε στο αυτί τους.
Τέλος όπως στους διαιτητές το τελευταίο διάστημα υπάρχουν κυρώσεις,έτσι να επιβλιθεί και στους αγωνοδίκες....Ας σφίξουν και εκεί τα πράγματα λιγάκι....όχι ελαστικοί κάπου.....και καταπέλτες κάπου αλλού....
acgt3 - 9/9/2008, 21:10
Θέμα δημοσίευσης:
έξω οι κλέφτες ου 666 ου το σετ απ των ελαστικών
manolis - 10/9/2008, 10:24
Θέμα δημοσίευσης:
MAXRISTOS Έγραψε:

Conne???τι έχεις??????? about ticket.......


Δεν εχω κανενα κονε φιλε μου. Απλα εχω κλεισει τα εισιτηρια απο Μαιο και θα ειμαι μεσα. Και επειδη το ανεφερες για αυτο ειπα να παμε μαζι. Και για αυτο ρωτησα εαν εχεις βγαλει εισιτηριο...διοτι δεν νομιζω να βρεις εαν πας ετσι...
MAXRISTOS - 10/9/2008, 12:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παραθέτω το παρακάτω video απο το site της f1

Δείτε πόσες φορές μπήκε ο Raikonnen απο την έξοδο διαφυγής και εαν άφησε καθόλου το γκάζι απο το πόδι του......

http://www.formula1.com/services/play_video.html
acgt3 - 10/9/2008, 15:14
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον το παραπανω βιντεο ειναι πλεον το πιο κατοπιστικο που εχω δει μεχρι τωρα καλα απο θεμα ποιοτητας σκιζει, ρε βλαμενε που βλεπεις εσυ σε αυτο το βιντεο οτι τον αφησε να περασει μπροστα για ενα δεκατο του 2λεπτου ενω ειχε ολη του τη φορα ενω ο κιμι ερχοταν απο κατεβασματα απο το σικειν. μεχρι που ειδα αυτο το βιντεο δεν ειχε ολοκληρωμενη εικονα γιατι ολα τα βιντεο που ειχα δει κοβοντουσαν μετα την αριστερη. εισαι φαιδρος αυτο σου λεω μονο α και κατι αλλο ουυυυ666
MAXRISTOS - 10/9/2008, 23:54
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
λοιπον το παραπανω βιντεο ειναι πλεον το πιο κατοπιστικο που εχω δει μεχρι τωρα καλα απο θεμα ποιοτητας σκιζει, ρε βλαμενε που βλεπεις εσυ σε αυτο το βιντεο οτι τον αφησε να περασει μπροστα για ενα δεκατο του 2λεπτου ενω ειχε ολη του τη φορα ενω ο κιμι ερχοταν απο κατεβασματα απο το σικειν. μεχρι που ειδα αυτο το βιντεο δεν ειχε ολοκληρωμενη εικονα γιατι ολα τα βιντεο που ειχα δει κοβοντουσαν μετα την αριστερη. εισαι φαιδρος αυτο σου λεω μονο α και κατι αλλο ουυυυ666


Είσαι τρελλός...φωνάξτε έναν παπά!!!!!ουυυυυ 666 Very Happy Very Happy
MAXRISTOS - 12/9/2008, 22:35
Θέμα δημοσίευσης:
Στις 22/9 η ακρόαση της έφεσης της McLaren

Η ακρόαση της έφεσης της McLaren στην απόφαση των αγωνοδικών του Βελγικού Grand Prix να επιβάλουν ποινή 25 δευτερολέπτων στο χρόνο αγώνα του Lewis Hamilton που είδε πρώτος την καρό σημαία, στέλνοντάς τον στην τρίτη θέση λόγω εκμετάλλευσης άδικου πλεονεκτήματος κατά το προσπέρασμά του επί του Kimi Riakkonen τρεις γύρους πριν τον τερματισμό, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, από το Διεθνές Εφετείο της FIA, όπως ανακοίνωσε επίσημα σήμερα η Διεθνής Ομοσπονδία.

Η απόφαση, αναμένεται να ανακοινωθεί την Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου. Υπάρχουν ακόμη μερικές αμφιβολίες για το αν η McLaren έχει το δικαίωμα να ασκήσει έφεση σε ποινή διέλευσης από το pit lane (ως τέτοια καταχωρήθηκε αυτή του Hamilton, η οποία επειδή επιβλήθηκε έπειτα από το πέρας του αγώνα, επιβλήθηκε ως ποινή προσθήκης χρόνου). Το Διεθνές Εφετείο θα αποφασίσει πρώτα αν θα κάνει δεκτή την έφεση και αν ναι, θα προχωρήσει στην ακρόασή της.

Ο Ηamilton βρέθηκε πλάι-πλάι στο τελευταίο chicane με τον Kimi Raikkonen που εκείνη τη στιγμή ήταν επικεφαλής. O Φινλανδός ακολούθησε την αγωνιστική γραμμή, χωρίς να αφήσει χώρο στον Hamilton, ο οποίος ακολούθησε το διάδρομο διαφυγής. Ο Βρετανός οδηγός της McLaren επέστρεψε στην πίστα επικεφαλής, παρέδωσε τη θέση του στον Raikkonen, μονάχα για να τον προσπεράσει στην πρώτη φουρκέτα.

H ΜcLaren ισχυρίστηκε ότι ο οδηγός της δεν κέρδισε κάποιο πλεονέκτημα, κόβωντας δρόμο στο chicane, υποδεικνύοντας ότι όταν τα δυο μονοθέσια διέσχισαν τη γραμμή εκκίνησης/τερματισμού, η McLaren ήταν κατά 6 χ.α.ώ. πιο αργή. Οι ιθύνοντες της βρετανικής ομάδας ανέφεραν επίσης ότι ρώτησαν δυο φορές τη διεύθυνση του αγώνα αν η κίνηση του Hamilton ήταν σύμφωνη με τους κανονισμούς και η απάντηση ήταν καταφατική και τις δυο φορές.

Από τότε, πολλά έχουν ειπωθεί και γραφτεί για το συμβάν, με σχεδόν όλους τους οδηγούς να συμφωνούν ωστόσο ότι ο Hamilton είχε πλεονέκτημα διασχίζοντας ευθεία το chicane, χάρις στο οποίο κατάφερε το υπό κανονικές συνθήκες αδύνατο προσπέρασμα (επειδή δε θα είχε καταφέρει να πλησιάσει σε απόσταση για να το επιχειρήσει) επί του Raikkonen στη La Source. Κάποιοι έθεσαν ως παράδειγμα την υποθετική ύπαρξη ενός τοίχου στο εσωτερικό του chicane, που δε θα επέτρεπε στο Βρετανό να πραγματοποιήσει το επακόλουθο προσπέρασμα και επεσήμαναν ότι ο διάδρομος διαφυγής βρίσκεται εκεί για λόγους ασφάλειας (και όχι για λόγους εκμετάλλευσής του), έτσι ώστε σε περίπτωση λάθους κάποιος οδηγός μπορεί να συνεχίσει. Ο Hamilton απάντησε ότι δεν κατευθύνθηκε ευθεία επίτηδες, αλλά ακολούθησε το διάδρομο διαφυγής για να αποφύγει τη σύγκρουση με τη Ferrari. Μερικοί οδηγοί, δέχονται ότι η ποινή ήταν πολύ αυστηρή, άλλοι πάλι όχι.

Ο ίδιος ο Ηamilton, είχε δηλώσει από το Βέλγιο ότι ο Raikkonen φρέναρε πολύ νωρίτερα από τον ίδιο και στα paddock της Monza προσέθεσε: «Αυτή είναι η οδήγησή του, αυτό είναι όλο. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οδηγεί. Αν δεν έχεις τα κότσια να φρενάρεις αργά, τότε είναι δικό σου πρόβλημα! Στο τέλος της ημέρας, υπό αυτές τις συνθήκες ευνοείται ο οδηγός που μπορεί να νιώσει περισσότερο την πρόσφυση και να κινηθεί πιο κοντά στο όριο του μονοθεσίου. Και γνωρίζω ότι είμαι πολύ καλός σε αυτές τις συνθήκες. Νιώθω την πρόσφυση περισσότερο από εκείνον, γνώριζα που να τοποθετήσω το μονοθέσιό μου και το τοποθέτησα σε διαφορετικές γραμμές από εκείνον και βρήκα την πρόσφυση».

Ο Raikkonen δε θέλησε να σχολιάσει την απόφαση των αγωνοδικών, αναφέροντας απλά ότι πάντοτε λαμβάνονται μέτρα εάν κάποιος οδηγός κάνει κάτι που δεν επιτρέπεται προσθέτοντας ότι μερικές φορές είναι δύσκολο να κρίνεις αν κάποιος έκανε κάτι σωστό ή λάθος και πως υπάρχουν δυο οπτικές γωνίες επί του ζητήματος.

Απαντώντας στα παραπάνω σχόλια του Hamilton, o Φινλανδός δήλωσε: «Δε με ενδιαφέρει. Όπως είπα, έχει τη δική του γνώμη για τα πάντα, αλλά δε συνέβη αυτό στην πρώτη στροφή. Αφορά το τι συμβαίνει όταν διασχίζεις ευθεία ένα chicane και αποκτάς πλεονέκτημα ή όχι».

Παράλληλα, ένα από τα διευθύνοντα μέλη του συνδέσμου οδηγών (GPDA), o Mark Webber, δήλωσε ότι υπάρχει μια πολύ απλή λύση επίλυσης ανάλογων παρερμηνεύσεων στο μέλλον. Ο Αυστραλός είπε ότι πολύ απλά, ο οδηγός που έχει περάσει εμπρός με μη φυσιολογικό τρόπο, θα πρέπει να έχει δώσει πίσω τη θέση του και να διατηρηθεί σε αυτήν μέχρι την επόμενη στροφή…
MAXRISTOS - 14/9/2008, 00:32
Θέμα δημοσίευσης:
Η FIA αποσαφηνίζει τις περιπτώσεις «παράκαμψης»

Η FIA ενημέρωσε τους οδηγούς ότι στο μέλλον, σε περιπτώσεις όπου κάποιος «κόψει δρόμο» χρησιμοποιώντας διάδρομο διαφυγής και κερδίζοντας θέση, θα πρέπει να την παραχωρεί πίσω και να μην την διεκδικήσει ξανά έως την μεθεπόμενη στροφή.

Έπειτα από τις αντιπαραθέσεις για τα συμβάντα των τελευταίων γύρων στο Grand Prix του Βελγίου, οι οδηγοί ζήτησαν κατά τη διάρκεια της ενημέρωσής τους από τη FIA και τον έφορό της, Charlie Whiting, αποσαφήνιση του συγκεκριμένου κανονισμού, έτσι ώστε να γνωρίζουν πως θα πράττουν στο μέλλον.

Η απάντηση που έλαβαν ήταν ότι αν ένας οδηγός κερδίσει μια θέση με αντικανονικό τρόπο, θα πρέπει να την παραδώσει πίσω και δεν επιτρέπεται να την διεκδικήσει ξανά στην επόμενη στροφή. Η επίθεσή του μπορεί να συνεχιστεί μονάχα στην μεθεπόμενη στροφή, έτσι ώστε να διασφαλίζεται ότι δεν απέκτησε πλεονέκτημα, μην ακολουθώντας την κανονική χάραξη της πίστας.

Την ίδια στιγμή, ο πρόεδρος της FIA, Max Mosley, αντεπιτέθηκε σε αυτούς που συνιστούν ότι η Διεθνής Ομοσπονδία ευνοεί τη Ferrari με τις αποφάσεις της, χαρακτηρίζοντας την άποψη αυτή απολύτως αναληθή και απόδειξη της ηλιθιότητας των ανθρώπων που τη συμμερίζονται, οι οποίοι δεν έχουν προσπαθήσει να μπουν στη θέση των ανθρώπων που πρέπει να λάβουν αυτές τις «πολύ δύσκολες αποφάσεις» όπως ο ίδιος τις αποκάλεσε.
MAXRISTOS - 26/9/2008, 18:00
Θέμα δημοσίευσης:
Mη αποδεκτή η έφεση της McLaren

Το Διεθνές Εφετείο της FIA ανακοίνωσε την απόφασή του έπειτα τη χθεσινή συνεδρίασή του για την έφεση που κατέθεσε η McLaren στην απόφαση των αγωνοδικών του Βελγικού Grand Prix να αφαιρέσουν τη νίκη από τον Lewis Hamilton, προσθέτοντας 25 δευτερόλεπτα στο χρόνο αγώνα του Βρετανού (τα οποία χρεώθηκαν ως ποινή διέλευσης από το pit lane, αλλά καθώς η ποινή αποφασίστηκε μετά το πέρας του αγώνα, χρησιμοποιήθηκε η προσθήκη χρόνου), έχοντας κρίνει ότι το προσπέρασμα που πραγματοποίησε επί του Kimi Raikkonen δυο γύρους πριν τον τερματισμό, είχε γίνει εφικτό, λόγω εκμετάλλευσης άδικου πλεονεκτήματος που απέκτησε ο 23χρονος οδηγός της McLaren, όταν χρησιμοποίησε το διάδρομο διαφυγής στο τελευταίο chicane της πίστας, έπειτα από την «πλεύριση» της Ferrari στα φρένα κατά την προσέγγισή του.

Η απόφαση, σημαίνει ότι η βαθμολογία του πρωταθλήματος παραμένει ως έχει, με τον Χάμιλτον επικεφαλής, ένα βαθμό εμπρός από τον Felipe Massa, με τέσσερις αγώνες να απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν.

Η McLaren υπέβαλε εγγράφως την έφεσή της στις 9/9. Η ιταλική αγωνιστική αρχή, CSAI, ενημέρωσε τη FIA στις 12/9 για την πρόθεση της Ferrari να παραστεί στη διαδικασία, ενώ η FIA, στην υποβολή της στο Διεθνές Εφετείο στις 19/9 ισχυρίστηκε ότι η έφεση δεν πρέπει να γίνει αποδεκτή, διότι η ποινή που επιβλήθηκε υποπίπτει στην κατηγορία αυτών που δεν επιδέχονται εφέσεως (με τις άλλες να είναι η ποινή στάσης 10 δευτερολέπτων στα pits και περαιτέρω ποινές που αναφέρονται στους αγωνιστικούς κανονισμούς του πρωταθλήματος).

Η McLaren ισχυρίστηκε ότι η προσθήκη 25 δευτερολέπτων στο χρόνο αγώνα του Χάμιλτον δεν υποπίπτει σε καμία από τις τρεις προαναφερθέντες κατηγορίες και συνεπώς, επιδέχεται εφέσεως, εντούτοις οι κανονισμοί ορίζουν ότι αν οι ποινές διέλευσης (ή στάσης 10 δλ. στα pits) επιβληθούν στους τελευταίους πέντε γύρους του αγώνα, αποδίδονται με προσθήκη 25 δλ. στο χρόνο αγώνα του οδηγού.

Το Διεθνές Εφετείο (αποτελούμενο από πέντε δικαστές, τους Xavier Conesa –Ισπανία-, Philippe Narmino –Μονακό-, Erich Sedelmayer –Αυστρία-, Harry Duijm –Ολλανδία- και Thierry Julliard –Ελβετία-), ανακοίνωσε, ότι σύμφωνα με τον αγωνιστικό κώδικα, δεν υφίσταται η δυνατότητα έφεσης σε ποινές διέλευσης από τα pits. Αφότου το Εφετείο άκουσε τις εμπλεκόμενες πλευρές, συμπέρανε ότι η έφεση δεν θα πρέπει να γίνει αποδεκτή.

Ο συνήγορος της McLaren, Mark Phillips, υπέδειξε ότι πέρυσι, στο Ιαπωνικό Grand Prix, έγινε αποδεκτή η έφεση σε ανάλογη επιβολή ποινής, όταν ο Vitantonio Liuzzi προσπέρασε τον Adrian Sutil υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας.

Εντούτοις, η απάντηση που έλαβε από τη FIA όμως, ήταν ότι είχε υπάρξει λάθος στην αρχική ποινή του Liuzzi τότε και πως και εκείνος θα έπρεπε να έχει λάβει ποινή διέλευσης από το pit lane. O διευθυντής αγώνων της FIA, Charlie Whiting (ο ίδιος άνθρωπος που στο Βέλγιο είχε πει στη McLaren στο Βέλγιο ότι το προσπέρασμα του Hamilton επί του Raikkonen ήταν νόμιμο), δήλωσε ότι ο επικεφαλής των αγωνοδικών τότε, Tony Scott-Andrews, του είχε πει ότι είχε υπάρξει σφάλμα.

Εντούτοις, η McLaren παρουσίασε μια δήλωση του Scott-Andrews, που ήταν αντίθετη με τους ισχυρισμούς της FIA. Σε αυτήν, ο πρώην επικεφαλής των αγωνοδικών είπε: «Έχω δει το email και έχω βρεθεί προ εξαιρετικής έκπληξης από το περιεχόμενό του. Εν ολίγοις, είναι πάρα πολύ ανακριβές και παραπλανητικό».

Ενώ ο Whiting επέμεινε στην άποψή του ότι ο Scott-Andrews τον ενημέρωσε ότι είχε διαπράξει σφάλμα, ο Phillips διασφάλισε ότι το δικαστήριο θα πρέπει να γνωρίζει τις επιπτώσεις.

Ο Phillips το χαρακτήρισε ως ‘ατυχές’ email και απευθυνόμενος τους δικαστές είπε: «να σκεφτείτε όταν θα κληθείτε να βγάλετε την απόφασή σας, τον τρόπο με τον οποίο συγκεκριμένα μέλη της FIA συμπεριφέρθηκαν. Δεν έχω τίποτα άλλο να πω».

H απόφαση του Εφετείου για το συγκεκριμένο ζήτημα, έγραφε ότι κανένας από τους εμπλεκόμενους σε εκείνη την περίπτωση είχε εγείρει το ερώτημα αν η έφεση πρέπει να γίνει αποδεκτή! Εκείνη η απόφαση δεν αποτελεί επιβολή νόμου όσον αφορά την αποδοχή εφέσεων και δεν δεσμεύει το Εφετείο σε αυτή την υπόθεση, όπως ανέγραφε η επίσημη απόφαση της χθεσινής συνεδρίασης…
Anonymous - 26/9/2008, 19:02
Θέμα δημοσίευσης:
Εστω και αργα, ας καταθεσω και εγω "συναδελφικα" (λεμε τωρα) τη γνωμη μου για το συμβαν:

1) Απο -ηθικης αποψης- το δικιο του Hamilton για το πως βρεθηκε τοσο "εξω" στο bus stop βρισκεται στο εξης: Ενω πηγαινουν ταπα για τα φρενα στο bus stop, ο Raikkonen φρεναρει νωριτερα -δικαιωμα του- και ειδικα λογω των συνθηκων, ο Hamilton κανει τιμονια και βρισκεται πολυ αριστερα.

2) Ομως με το γραμμα του νομου οταν ο Hamilton ειναι στο S του Bus Stop και παει να χωσει τη μυτη του, ουσιαστικα ο Raikkonen εχει βαλει σχεδον ολο το μονοθεσιο του στην εσωτερικη (η μυτη του Hamilton παει στο υψος περιπου του πισω τροχου του Raikkonen). Εκει λοιπον βγαινει απ' εξω -εγω στη θεση του (λεεεεμε τωρα) θα φρεναρα και θα περιμενα αφου σε τετοιες συνθηκες ο επιτιθεμενος εχει το πανω χερι- για να αποφυγει την συγκρουση αλλα: Σε ολη την ευθεια ως την La source δεν αφηνει πουθενα γκαζι και νομιζω ακουγεται καθαρα αυτο οποτε στην πραξη δεν παραχωρει την θεση του και καπου εκει ενδεχομενως να βασιστηκαν οι αγωνοδικες γι' αυτη την αποφαση. Σιγουρα παντως η θεωρια του για το οτι "εχει τα ballocks" να φρεναρει πιο αργα απο το Raikkonen ισχυει, τουλαχιστον εκεινη τη μερα και σε εκεινες τις συνθηκες, οπως ειδαμε και απο το προσπερασμα του στη La Source.

Τα εχουν αυτα οι αγωνες δυστυχως. Στους Ελληνικους αγωνες αν (λεμε αν) υπηρχαν τετοια τζαρτζαρισματα δεν θα εβγαινε ακρη. Το Μαρτιο στον 1ο Αγωνα αλλος οδηγουσε επικινδυνα (σε καποιες φασεις) και αλλος εφαγε ποινη. Shit happens...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB