TARMAC

Τεχνικά Θέματα - BACKETεσιον

acgt3 - 22/8/2008, 10:02
Θέμα δημοσίευσης: BACKETεσιον
λοιπον εγκατασταθικε μπακετ καθισμα ειστω πουντον και προσπαθω να δω κατα ποσο βοηθαει στη οδηγηση μου.

εντυπωσεις 1ης μερας σε πρωτη φαση νιωθω τα αμορτισερ οτι σκληρινανε, 2 δεν κουνιετε ο κ.... μου καλο αυτο γιατι τον εχω μεγαλο, στην πλατη τα πραμματα χαλανε λιγο λογω του οτι ερχεται τελειως καθετα το καθισμα και εχω μαθει ετσι να οδηγω, 3 το μαξιλαρακι στα μπουτια μου τα σηκωνει ψιλα με αποτελεσμα να χανω την αισθηση της κλοτσιας στον συμπλεκτη.

δεν εχω βαλει τις ζωνες ακομα.

για δωστε καμια συμβουλη και πεστε πρωσοπικες σας εμπειριες απο το θεμα.

manolis - 22/8/2008, 12:46
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην τι τυπο εβαλες;;; Σταθερο ή ανακλινομενο;;; Εγω στο clio που ειχα και τα δυο καθισματα ηταν μπακετ αγωνιστικου τυπου σταθερα και ημουν απολυτα ευχαριστημενος καθως αγκαλιαζαν το σωμα οσο δεν παει και η αισθηση ηταν φανταστικη!!! Αυτο που δεν ειχα κανει και το μετανιωσα με το ατυχημα που ειχα ειναι οτι δεν ειχα βαλει ζωνες 4 σημειων. Οποτε βαλε ζωνες και θα εισαι απολυτα ευχαριστημενος. Εγω ειχα τα μπακετ 5 χρονια στο αμαξι και την ειχα καταβρει με αυτα. Και οσοι λενε οτι δεν μπορεις να πας ταξιδι με μπακετ ειναι μυθος...εγω ειχα κανει τον γυρω της Ελλαδας και ηταν οτι πρεπει...ειδικα στις στροφες...θα βαλω και φωτο καποια στιγμη..
acgt3 - 22/8/2008, 14:11
Θέμα δημοσίευσης:
ανακλυνωμενο εχω βαλει και 4ρων ειχα ουτως η αλλως, τωρα γιατο θεμα του ταξιδιου θα σου πω μετα τις 31/8
Anonymous - 23/8/2008, 08:12
Θέμα δημοσίευσης:
Και ομως το ταξιδι δεν ειναι τοσο προβληματικο οσο λενε...Δυστυχως θα συνεχισω να πηγαινω με το αγωνιστικο στους αγωνες οδικως οποτε σε αποστασεις μεχρι 100km δεν εχω αντιμετωπισει ποτε θεμα. Αν θες να οδηγεις "ξαπλωτα" (και δεν ειναι ανακλινομενο) θα σε ενοχλησει.
GRIGIO - 23/8/2008, 21:11
Θέμα δημοσίευσης:
Aντώνη θα δεις μια συνήθεια είναι όλα....Εγώ τί να πώ που έβαλα βάσεις OMP και έκατσε πάτωμα????Θα δεις πώς η αίσθηση στις στροφές είναι κατά πολύ καλύτερη,δεν πάς πουθενα,τώρα για τα μαξιλαράκια δεν ξέρω να σου απαντησω...
a_spyros - 8/9/2008, 19:04
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, μετά το τελευταίο open day συνειδητοποίησα ότι πρώτο στη λίστα των επερχόμενων μετατροπών είναι η τοποθέτηση μπάκετ. Έχω ήδη εντοπίσει το μοντέλο που θα βάλω, αλλά το πρόβλημα είναι ότι σίγουρα θα χρειαστώ custom βάσεις και σιδηρόδρομο.

Αν ξέρει κανείς φανοποιό που να ασχολείται με τέτοιες δουλειές ας μου στείλει πμ. Φαντάζομαι ότι δεν είναι καμιά τρομερά δύσκολη δουλειά, αλλά για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο, ψάχνω για κάποιον που να έχει κάποια πείρα από κατασκευή βάσεων.
splitapsou - 8/9/2008, 20:58
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπόν μια φτηνή λύση είναι να πάρεις ένα κομμάτι από αλουμίνιο ή λαμαρίνα, να ανοίξεις τρύπες μόνος σου και να τοποθετήσεις πάνω εκεί το κάθισμα μαζί με σιδηρόδρομους που μπορείς να πάρεις από την sparco και οι οποίοι είναι κοινοί για όλα τα αυτοκίνητα.
GRIGIO - 9/9/2008, 01:16
Θέμα δημοσίευσης:
splitapsou Έγραψε:
λοιπόν μια φτηνή λύση είναι να πάρεις ένα κομμάτι από αλουμίνιο ή λαμαρίνα, να ανοίξεις τρύπες μόνος σου και να τοποθετήσεις πάνω εκεί το κάθισμα μαζί με σιδηρόδρομους που μπορείς να πάρεις από την sparco και οι οποίοι είναι κοινοί για όλα τα αυτοκίνητα.



Εεεε θα διαφωνίσω κύριε!Έχω σιδηρόδρομο psarco,ξέρεις τον απλό....Σε πληροφορώ ότι σε Evo κάθισμα ταιριαζαν οι τρύπες από την ανάποδη,δηλαδή το σίδερο το πίεζες κάτω για να ελευθερωθεί το κάθισμα....Ο ίδιος στο sprint IV δεν ταιριάζει καθόλου και με τη βάση της OMP....
acgt3 - 9/9/2008, 07:12
Θέμα δημοσίευσης:
εγω κινεζικο εβαλα και με 2 λαμακια και 4 τρυπες μπηκε κουτα
splitapsou - 9/9/2008, 09:07
Θέμα δημοσίευσης:
τι να σου πώ εγώ αυτό έκανα και είναι κουφέτο...
GRIGIO - 10/9/2008, 01:34
Θέμα δημοσίευσης:
Πλάκα πλάκα με βλέπω ή για custom ή για Chinese σιδηρόδρομο....Αυτά είναι,κάθισμα Sparco,βάση OMP,σιδηρόδρομος china shit! Καταδίκη λέμε.
a_spyros - 29/9/2008, 13:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά στο stock κάθισμα είναι προσαρμοσμένοι αισθητήρες για τη ζώνη και τους αερόσακους, οπότε άμα βάλω το μπάκετ θα είναι όλοι οι αερόσακοι εκτός. Συνεπώς θα πρέπει να βάζω το μπάκετ μόνο για τα track days και τον υπόλοιπο καιρό να κυκλοφορώ με το stock κάθισμα.

Έχει κάνει κανείς καμιά πατέντα για να απομονώσει πλαϊνούς αερόσακους από τον εγκέφαλο; Οι προεντατήρες δουλεύουν κανονικά με το μπάκετ και τη stock ζώνη; Ή με λίγα λόγια όσοι έχετε μπάκετ, το βάζετε μόνο στην πίστα ή κυκλοφορείται κανονικά μονίμως χωρίς αερόσακους;

PS. Τελικά δεν είναι και τόσο εύκολη η πατέντα για τη βάση Γιάννη, γιατί πίσω δεξιά το κάθισμα δένει λοξά στο τούνελ και η βάση δεν είναι τετράγωνη αλλά τραπέζιο.
emilios - 29/9/2008, 22:41
Θέμα δημοσίευσης:
το ενλογο θεμα το κοιταω τωρα 2 μηνεσ.εχω κατση σε αυτοκινητα φιλων ειτε με wrc ειτε με sparco .το σιγουρο ειναι οτι ειναι πολυ ανετα κ βολικα και οτι καταλαβαινεις πολυ καλητερα την κιληση του σαση-στησιμο(υποψη οδιγαω πολυ ορθα σε κληση).
το κινεζηκα προσεξα οτι διαληοντε ευκολα αμα εισαι 90 κιλα και 185 σε υψοσ που ειναι ο αλλοσ κ καθεσε απιστευατα αγαρμπα.θα καταληξω σε σπαρκο η το ρεβ ξ το προ 2000 κ τα ψαχν μεταχιρησμενα
spiffm - 29/9/2008, 23:42
Θέμα δημοσίευσης:
a_spyros Έγραψε:
Τελικά στο stock κάθισμα είναι προσαρμοσμένοι αισθητήρες για τη ζώνη και τους αερόσακους, οπότε άμα βάλω το μπάκετ θα είναι όλοι οι αερόσακοι εκτός. Συνεπώς θα πρέπει να βάζω το μπάκετ μόνο για τα track days και τον υπόλοιπο καιρό να κυκλοφορώ με το stock κάθισμα.

Έχει κάνει κανείς καμιά πατέντα για να απομονώσει πλαϊνούς αερόσακους από τον εγκέφαλο; Οι προεντατήρες δουλεύουν κανονικά με το μπάκετ και τη stock ζώνη; Ή με λίγα λόγια όσοι έχετε μπάκετ, το βάζετε μόνο στην πίστα ή κυκλοφορείται κανονικά μονίμως χωρίς αερόσακους;

PS. Τελικά δεν είναι και τόσο εύκολη η πατέντα για τη βάση Γιάννη, γιατί πίσω δεξιά το κάθισμα δένει λοξά στο τούνελ και η βάση δεν είναι τετράγωνη αλλά τραπέζιο.


Ένας καλός ηλεκτρογός μπορεί νε σου φτιάξει φύσες που όταν θα βάζεις τα μπακετ, θα τις κουμπώνεις στις εργοστασιακές και θα ξεγελάνε τον εγκέφαλο. Αν θυμάμαι καλά χρειάζεται σύνδεση των δύο επαφών για την ζώνη και συγκεκριμένη αντίσταση για τον αερόσακο ώστε να βλέπει ο εγκέφαλος ότι βρίσκεται εκεί.
acgt3 - 30/9/2008, 06:39
Θέμα δημοσίευσης:
κοιτα το οτι κολος μου μαλακωσε βαζοντας το μαμα η αληθεια να λεγετε εγω δεν το αντεχω φορ ολ ντει, απλα θα το αλλαζω καθε φορα που μπαινω πιστα.
tifoso - 30/9/2008, 09:23
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
κοιτα το οτι κολος μου μαλακωσε βαζοντας το μαμα η αληθεια να λεγετε εγω δεν το αντεχω φορ ολ ντει, απλα θα το αλλαζω καθε φορα που μπαινω πιστα.


εμ...τα μπακετ θελουν και επιδεξιους κ...!!! ασε το μαμα παιδακι μου!!!
acgt3 - 30/9/2008, 12:33
Θέμα δημοσίευσης:
η ζηλια ειναι μεγαλο μειονεκτημα φοιτιτακο.
a_spyros - 30/9/2008, 14:55
Θέμα δημοσίευσης:
emilios Έγραψε:
θα καταληξω σε σπαρκο η το ρεβ ξ το προ 2000 κ τα ψαχν μεταχιρησμενα


Εγώ πήρα το pro 2000 επειδή σ' αυτό καθόμουν καλύτερα απ' τα υπόλοιπα.

spiffm Έγραψε:
Ένας καλός ηλεκτρογός μπορεί νε σου φτιάξει φύσες που όταν θα βάζεις τα μπακετ, θα τις κουμπώνεις στις εργοστασιακές και θα ξεγελάνε τον εγκέφαλο. Αν θυμάμαι καλά χρειάζεται σύνδεση των δύο επαφών για την ζώνη και συγκεκριμένη αντίσταση για τον αερόσακο ώστε να βλέπει ο εγκέφαλος ότι βρίσκεται εκεί.


Ρώτησα την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι στο δικό μου μοντέλο δεν απομονώνεται μόνο ο πλαϊνός αερόσακος απ' τον εγκέφαλο. Στο καινούριο Sirion όμως μου είπαν ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα, οπότε σκεφτόμουν μήπως έκανα μεταμόσχευση εγκεφάλου αερόσακων απ' το καινούριο Sirion στο δικό μου.
Αν ξέρεις κανέναν ηλεκτρολόγο που να έχει ξανακάνει τέτοια δουλειά, στείλε μου ένα pm για να δω και για τιμές, γιατί η αντιπροσωπεία πιάνει κ..λους σε κάτι τέτοια.
splitapsou - 30/9/2008, 19:01
Θέμα δημοσίευσης:
a_spyros να σε πώ για δες αν από το copen που είναι μπάκετ ήδη έχουν ίδια βάση και μπαίνουν χωρίς πρόβλημα σε αερόσακους.
a_spyros - 30/9/2008, 20:56
Θέμα δημοσίευσης:
splitapsou Έγραψε:
a_spyros να σε πώ για δες αν από το copen που είναι μπάκετ ήδη έχουν ίδια βάση και μπαίνουν χωρίς πρόβλημα σε αερόσακους.


Του copen είναι τύπου-μπάκετ. Εγώ μιλάω για competition bucket. Θα το κοιτάξω πάντως, αν και δε νομίζω ότι θα κάνω τίποτα. Τελικά φαίνεται ότι μπορεί να γίνει δουλειά με μοντάρισμα της βάσης του Yaris. Αυτή τη στιγμή το αμάξι είναι στο φανοποιό. Είδωμεν... Confused

Επίσης το πρόβλημα με τον αερόσακο δεν είναι η βάση. Εγώ μιλάω για τον πλαϊνό αερόσακο, ο οποίος είναι μέσα στο stock κάθισμα και συνδέεται με τους υπόλοιπους αερόσακους μέσω ειδικού εγκεφάλου. Το πρόβλημα λοιπόν είναι ότι όταν βγάζω το stock κάθισμα ο αισθητήρας του πλαϊνού αερόσακου είναι στον αέρα κι ο εγκέφαλος στέλνει εντολή να βγουν off όλοι οι αερόσακοι. (το ίδιο συμβαίνει και με τους αισθητήρες για τη ζώνη).

Υπάρχουν 2 λύσεις τελικά. 1) είτε να βάζω το μπάκετ μόνο για τα track days, 2) είτε να απομονώσω ηλεκτρονικά τον πλαϊνό αερόσακο οδηγού. Αν γίνεται θα προτιμήσω το 2ο τρόπο.

PS. Συμπέρασμα: τελικά χρειάζονται 2 αυτοκίνητα, 1 πολιτικό και 1 track-dedicated. Wink
manolis - 30/9/2008, 23:10
Θέμα δημοσίευσης:
[quote="a_spyros"]
splitapsou Έγραψε:

PS. Συμπέρασμα: τελικά χρειάζονται 2 αυτοκίνητα, 1 πολιτικό και 1 track-dedicated. Wink


Θα συμφωνησω!!! Αυτο θελω να κανω και εγω. Διοτι το celica δεν μου παει να το χωνω στην πιστα και ετσι πηρα ενα clio I που ειναι παλια αγαπη για να μπορω να το χαρω και λιγο σε καμια πιστα. Wink
splitapsou - 1/10/2008, 07:09
Θέμα δημοσίευσης:
δεν το συζητάω πως η μόνη λύση είναι το 2ο αυτοκίνητο...
a_spyros - 1/10/2008, 13:15
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, μιας και το μπάκετ τοποθετήθηκε τελικά στο αμάξι (προς τέρψιν της πλάτης και του πισινού μου) είπα να γράψω για τη διαδικασία της τοποθέτησης.

Κατ' αρχάς επειδή δεν υπήρχε υποπλαίσιο έτοιμο για το αυτοκίνητό μου, έψαξα και βρήκα μια βάση που να είναι αρκετά κοντά στις διαστάσεις με τη βάση του εργοστασιακού καθίσματος (τα αντίστοιχα σημεία που πιάνουν οι βίδες δηλαδή). Η κοντινότερη επιλογή ήταν η βάση του Yaris, πάνω στην οποία έγιναν κι οι υπόλοιπες δουλειές.

Χρησιμοποιώντας τη βάση του Yaris, o φανοποιός έφτιαξε τις απαραίτητες προεκτάσεις με στρατζαριστά ώστε να βιδώσει το υποπλαίσιο πάνω στο σασί.

Πάνω στο υποπλαίσιο βιδώθηκε ο σιδηρόδρομος απ' την αντίστοιχη εταιρεία (μάλιστα έπρεπε να βιδωθεί ανάποδα για να εφαρμόσει καλά bonk ).

Πάνω στο σιδηρόδρομο βιδώθηκαν οι πλαϊνές βάσεις, στις οποίες βιδώθηκε τελικά το κάθισμα. Επίσης βιδώθηκε πάνω στο τούνελ (στην ίδια τρύπα όπου πιάνει το πίσω δεξί μέρος του υποπλαισίου) ο υποδοχέας για τη στοκ ζώνη.

Το ξέρω ότι πολύ βίδα έπεσε. Αρχικά νόμιζα ότι δε θα είναι σταθερή η κατασκευή με τη βάση πάνω στη βάση, αλλά τελικά το αποτέλεσμα φαίνεται πολύ καλό (βέβαια θα δείξει και στην πίστα πώς θα είναι).

Το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο απ' ό,τι φανταζόμουν. Μόνο πρόβλημα οι αερόσακοι, αλλά νομίζω κάπως θα το μοντάρω κι αυτό Very Happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB