fotis_rs2 Έγραψε: |
Tα μεγαρα θελουν χαλαρη οδηγιση , πολλους γυρους για εξοικειωση και υπομονη!!!
Καθε φορα που πηγαινουμε μαθενουμε και κατι καινουργιο για την πιστα και το αυτοκινητο μας. |
asyrigos Έγραψε: |
...όπως έχει πει ο Κώστας ο Πανουριάς, χρόνος βγαίνει στα Μέγαρα όταν ΔΕΝ πηγαίνεις για να βγάλεις χρόνο και οδηγείς γρήγορα μεν αλλά χαλαρά... |
Jimmy_Caesar Έγραψε: | ||
|
Βλάσης Έγραψε: |
Τα Μεγαρα ειναι πολυ τεχνικη πιστα και ζορικη για αυτοκινητα μεγαλυτερα απο Ραλλυ εννιαιου.
|
Παράθεση: |
Καθε κομματι της πιστας θελει ειδικη στρατηγικη και οι περισσοτεροι οδηγοι κανουν τα ιδια λαθη σε καθε στροφη χανοντας δεκατα. |
Παράθεση: |
Ειναι ιδανικη πιστα για μαθηματα αγωνιστικης οδηγησης γιατι εχει πολλες κρυμμενες παγιδες σε καθε σημειο της. Σαν τη Λαρα Κροφτ πρεπει να ξεκλειδωσεις καθε κρυμμενη παγιδα. Οταν τις ξεκλειδωσεις ολες μπαινεις στο prive club των under 1.08 |
Παράθεση: |
Παντως οι δασυτριχοι οδηγοι αρεσκονται στο να μειωνουν τους χρονους τους υπο βροχή. Τρομακτικη εμπειρια να κυνηγας το ρολοι υπο βροχη στα Μεγαρα. Ακομη και οι ποιο ψυχραιμοι και εμπειροι οδηγοι βγαινουν με ιδρωμενες παλαμες μετα κηνυγι under 1.13.500 χρονων. |
Παράθεση: |
Το καλο με τη πιστα αυτη ειναι οτι δεν μετρουν τοσο τα αλογα οσο τα χερια και η αναρτηση. Ενα αυτοκινητο με 250 αλογα και τελειο στησιμο και τελειο οδηγο παταει ανετα ενα αυτοκινητο με 500 αλογα αν δεν εχει στηθει επαγγελματικα και ο οδηγος δεν κατεχει τη πιστα. |
Παράθεση: |
Το μαγικο νουμερο για να δει καποιος οτι το αμαξι του και τα χερια του ειναι σε καλη κατασταση ειναι να περασει το φραγμα των 1.14.000. Οταν καποιος το περασει ειναι σιγουρα ενας καλος οδηγος και εχει βρει τα βασικα πραγματα και μπορει να ασχοληθει με τις advanced λεπτομερειες. |
Παράθεση: |
Το χειροτερο παντως ειναι να ακους "γνωμες ειδικων". Ημουν μπροστα στη φαση που περιεγραψε ο Jimmy (αν θυμασαι μαζι τα ειπαμε τοτε για τα λαστιχα) και σε αλλες πολλες φασεις που αυτα που ακουω ηταν συνταγες αποτυχιας. Αυτο γιατι καποιος με χρονο 1,16 δεν μπορει να δινει συμβουλες γιατι δεν κατεχει τη πιστα και καποιος με χρονο 1,05 δεν θα δωσει ΣΩΣΤΕΣ συμβουλες γιατι δεν θελει ανταγωνισμο. |
tomgeo Έγραψε: |
Θεωρώ ότι στην Κ8/Κ9 πρέπει λοιπόν να πουλήσεις
κάτι για να κερδίσεις κάτι άλλο.Προσωπικά πάντα πουλάω την είσοδο για να κερδίσω την έξοδο!!!! |
tomgeo Έγραψε: |
Δεν πουλάω την Κ8.....
πουλάω την είσοδο στην Κ9!!!! |
tomgeo Έγραψε: |
Βγαίνοντας απο την Κ9 όντως βρίσκομαι στη μέση σχεδόν της πίστας,
με flat γκάζι και στημένο αυτοκίνητο δεν σε πετάει στην εξωτερική πρίν την αφετηρία!!! |
tomgeo Έγραψε: |
Απλά θέλει πολλά περάσματα για να καθορίσεις στα πόσα θα φρενάρεις πρίν την είσοδο της Κ9.Εγώ πρίν την είσοδο πέφτω στα 70χλμ/ωρα περίπου και τρίτες δικές μου(6άρι σασμάν)!!! |
kyan Έγραψε: |
Εγώ δεν έχω χρόνο να καταθέσω γιατί ...δεν έχω μετρηθεί ποτέ. Αλλά δεν θα είναι και τίποτα φοβερό με 115 ίππους, περιστασιακή ενασχόληση και καμμίας μορφής εκπαίδευση. |
MythosGR Έγραψε: |
Μετα μπλεκεις με αλογα,τουρμπινες,μοτερ το ενα και το αλλο.Μια δουλευει το ενα,μια χαλαει το αλλο μια δεν παει μια δεν σηκωνει πιεση και τελικα καταληγεις να οδηγας το αυτοκινητο λιγοτερο απο οτι πριν!!!
(Οταν δουλευει βεβαια...αξιζει) |
Παράθεση: |
Το κερμπ το πατάς στο apex; |
kyan Έγραψε: |
Εκείνο της Κ1 το περνάω με το μισό αυτοκίνητο πάνω του.
. |
MythosGR Έγραψε: | ||
Για το κομματι Κ8-Κ9 που αναφερθηκε,αν και δεν υπαρχουν 'γενικοι κανονες',θα συμφωνησω με τον φιλο tomgeo.
Δεν πουλας ποτε την Κ8(και γενικα τις γρηγορες στροφες)ενω μπορεις καλιστα να θυσιασεις την εισοδο στην Κ9(που θελοντας και μη ειναι 'αργη' στροφη)με σκοπο την καλυτερη δυνατη εξοδο,απο την Κ9. Οσον αφορα την πιστα των Μεγαρων γενικα,αλλα και καθε πιστα,δεν υπαρχει τιποτα καλυτερο απο προπονηση!(Μαλλον υπαρχει!...ακομα περισσοτερη προπονηση)Παντως μετα απο καποιο σημειο καλο ειναι αν υπαρχει μια καθοδηγηση γιατι μπορει να πεφτεις στα ιδια λαθη ξανα και ξανα ή να προσπαθεις να κερδισεις χρονο απο λαθος σημεια... Ακομα αυτο που εγω βρηκα αρκετες φορες χρησιμο ηταν να δω εναν πιο γρηγορο/εμπειρο οδηγο απο εμενα στο αμαξι μου.Να δω τι κανει διαφορετικα απο εμενα,να δω καποια πραγματα που εγω π.χ. δεν τολμουσα να δοκιμασω ή πολυ απλα να βεβαιωθω οτι υπαρχει περιθωριο βελτιωσης... Τελος κατι που ειναι πολυ χρησιμο ειναι να προσπαθουμε να εχουμε σταθερο γυρολογιο.Ειναι προτιμοτερο να γυρνας σταθερα στο 15 απο το να γυρνας στο 16 και να κανεις και 1-2 γυρους στο 14... Οσον αφορα την βροχη επειδη ειχα την τυχη να πετυχω αρκετες φορες στα Μεγαρα απο ψιλοβροχο μεχρι καταρακτωδη βροχη και φυσικα δεν εχασα την ευκαιρια και εκανα οσους περισσοτερους γυρους μπορουσα απλα να πω οτι ειναι το κατι αλλο... Μαθαινεις πολλα πραγματα και διασκεδαζεις και αρκετα.Απλα μετα απο ενα σημειο τα Μεγαρα απλα δεν οδηγουνται με βροχη...Ειναι σε τετοια κατασταση η ασφαλτος της πιστας που μαζευει τεραστιους νερολακους σε απεξ στροφων ή στην εισοδο και φυσικα ακομα και η ευθεια φανταζει τρομακτικη...Κλασικα θυμαμαι τα φρενα για την Κ1 και νερο παντου στην Κ8(που ειναι και ιδιαιτερα γρηγορη στροφη). Αν θυμαμαι καλα την μερα που πετυχα,μετα απο αρκετο καιρο πολυ βροχη στα Μεγαρα,εμεινα και απο βενιζνη εντος πιστας.Οποτε εχετε και το νου σας στο λαμπακι της βενζινης γιατι μπορει να...ξεχαστειτε! Οσον αφορα τους χρονους ας το αφησουμε καλυτερα! Ειδικα με τους γυρους που εχω κανει μαλλον θα επρεπε να ντρεπομαι για τους χρονους του...'κτηνους'.Παντως εχω δικαιολογια,ειδικα με το καινουριο μοτερ,το...μαθαινω!Που θα μου παει δεν θα την βρω την ακρη... Υ.Γ:
Μην το λες...Ειδικα στην αρχη δεν θες ενα ιδιαιτερα δυνατο αυτοκινητο!Το Starleτακι με 70 υποτιθεται αραβικα καθαροαιμα(φημες λενε για λιγοτερα απο 60)ηταν καταπληκτικο! Για αρχη θες ενα αμαξι το οποιο να ειναι απλα σε καλη μηχανικη κατασταση.Λαστιχα,φρενα,αναρτηση σε καλη κατασταση και φυσικα καλη διαθεση και χρονο στην πιστα... Μετα μπλεκεις με αλογα,τουρμπινες,μοτερ το ενα και το αλλο.Μια δουλευει το ενα,μια χαλαει το αλλο μια δεν παει μια δεν σηκωνει πιεση και τελικα καταληγεις να οδηγας το αυτοκινητο λιγοτερο απο οτι πριν!!! (Οταν δουλευει βεβαια...αξιζει) |
Nitroking Έγραψε: |
Θυμασαι??190χλμ μεσα στην πιστα εγω εκεινη τη μερα εκ των οποιων τα 150 full sideways και αλλα τοσα εσυ συνδυασμος γραμμων και πορτων! |
platon Έγραψε: |
Να κάνω και εγώ μία ερώτηση και θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι μόνο δικιά μου απορία....
"apex" εννοούμε την κορυφή της στροφής ??? |
Βλάσης Έγραψε: |
Φοβος τουμπας δεν υπαρχει απο τα δυο αυτα κερμπ (εσω Κ8 και Κ3) και μην ανησυχητε τοσο. |
Βλάσης Έγραψε: |
Αν εχετε μαμα αναρτηση και σλικ (semi or full) λαστιχα μην ΤΡΕΞΕΤΕ ΠΟΤΕ σε καμμια πιστα. Υπαρχει κινδυνος σοβαροτατος ανατροπης (και δεν εννοω ... ανατροπη στη τριαδα μεταλλιων) |
Βλάσης Έγραψε: |
Tomgeo κατι δε παει καλα στα σημαδια σου και χοροπηδας το αμαξι χωρις λογο apo oti βλεπω στις σημειωσεις σου. Αν βρεθουμε μαζι πιστα ευχαριστως να παμε και ενα γυρο my style. |
Βλάσης Έγραψε: |
οχι Κυαν πραγματικα εννοω "μαμα"
Δηλαδη οπως βγηκε απο αντιπροσωπεια. |
Βλάσης Έγραψε: |
Δηλαδη η μεγαλυτερη προσφυση απο τα σλικ, μεταφερει περισσοτερα κιλα και ποιο γρηγορα απο γωνια σε γωνια αυτοκινητου.
Εαν η αναρτηση δεν μπορει να αποσβεσει γρηγορα αυτες τις μεγαλυτερες (σε κιλα και επιταχυνση) δυναμεις τη πρωτη φορα και μπεις ξανα σε ΝΕΑ διαδικασια ταλαντωσης (ενα σλαλομ δηλαδη) υπαρχει κινδυνος ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ταλαντωσης και τσουπ ... εγινες Αυστραλος. |
Βλάσης Έγραψε: |
Εαν νομιζετε οτι
α) το οχημα σας ειναι αρκετα βαρυ (passat, vectra) ας πουμε b) η αναρτηση ειναι μαμα ή ανεπαισθητα βελτιωμενη γ) υπαρχει περιπτωση να κανετε καπου στη πιστα ενα κοντο και δυνατο σλαλομ |
Βλάσης Έγραψε: |
Με στριτ λαστιχα ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ τα λαθη σου καλυτερα γιατι
δεν σου τα συγχωρει/κρυβει η σλικαδουρα. Δηλαδη μια τσαρουχια στο γκαζι ή ενα πριονισμα στο τιμονι που σου κοβει δεκατα, δεν θα δειξει ως απωλεια προσφυσης και θα νομισεις οτι πηγες μια χαρα για τα αλογα που ειχες. |
InsaneDriver Έγραψε: | ||
Ευτυχώς που μου έχετε δώσει το CD με τα video μου... |
MichalisCorsa Έγραψε: |
Η πίστα είχε λάδια....εαν ακούμπαγες τα δαχτυλά σου στο νερό που είχαν όλα τα αυτοκίνητα γύρο από τους θόλους και στα μαρσπιέ το καταλάβαινες κατευθείαν. . |
dimsabas Έγραψε: |
Τι ακριβώς εννοείς όταν λες "επιθετικό drift"; |
opterios Έγραψε: |
Φυσικά...θα χρειαστούν μερικά χρόνια προπόνησης για να κάνω εγώ τέτοια πράγματα |
Βλάσης Έγραψε: |
που πως ποτε ?
Τασο εσυ εισαι ? (ο καμπριος Εγγλεζος ?) δε μπορει, με τετοια απαντηση εσυ θασαι |
Tasos Έγραψε: |
Ειναι πολυ πιθανο να ηθελε και να παρουσιασει ενα ουδετερο στη συμπεριφορα αυτοκινητο. |