GRIGIO Έγραψε: |
Επειδή έχω την εντυπωση πώς ο tifoso θα ξεκινήσει μετά το Σαββ/κο ας αρχίσω εγώ.
Στον Καρτοδρομο πριν το GTCC είχα πάει μία φορά και έγραψα 9 γύρους.Τότε ήμουν της φιλοσοφίας του να μην πατάω φρένο στη στροφή αλλά δουλεύοντας ψηλά τη δευτέρα του αμαξιού να 'κόβει' από μόνο του το μοτέρ όταν θα αφήνω το γκάζι. Είδα όμως ότι χρόνο έγραψα χρησιμοποιώντας σε κάποια κομμάτια το φρένο.
Επίσης η απορία μου έχει ώς εξής,στη δοκιμή που έκανα είχα λάστιχα Bridgestone Turanza H δείκτη ταχύτητας,σχεδόν λυωμένα τα οποία ζεστάθηκαν γρήγορα.Στον αγώνα έβαλα Michelin Pilot exalto 2 V δείκτη ταχύητας επίσης μεταχείρα αλλά άστριφτα τα οποία όσο απίστευτο και αν ακούγεται,δε σαπούνιασαν και στον αγώνα δεν τα ακουσα να σκούζουν.Το αμάξι συμπεριφερθηκε διαφορετικά,εμφάνισε μούρες και το λάστιχο άρχισε να δουλεύει στον 3ο γύρο.Επίσης,στην κάτω μεγαλη στροφή(τη δεξια) στον πρώτο κιόλας γύρο έφυγα και με τα 4.Δεν άκουσε τιμόνι,γλύστρησε.
Το ερώτημα είναι,να τα αφήσω τα michelin ή όχι?Μήπως ήθελαν απλά ώρα να ζεσταθούν ή απλά είναι ξερά?Από την εμπειρία σας πώς το κρίνετε το θέμα? |
Gozilla Έγραψε: |
Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...
Λοιπόν, έχει μια βάση αυτό που λέει ο Tifoso. Με δεδομένο ότι η πίστα είναι πιο λαστιχοβόρα από το δρόμο, με την τριβή θα ανανεωθούν ελαφρώς τα ξυλιασμένα ελαστικά και θα δουλέψουν σε βάθος χρόνου. |
Gozilla Έγραψε: |
Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...
Λοιπόν, έχει μια βάση αυτό που λέει ο Tifoso. Με δεδομένο ότι η πίστα είναι πιο λαστιχοβόρα από το δρόμο, με την τριβή θα ανανεωθούν ελαφρώς τα ξυλιασμένα ελαστικά και θα δουλέψουν σε βάθος χρόνου. |
acgt3 Έγραψε: |
το τακουνι τι ρολο παιζει δε σε καταλαβενω ειναι θεμα γομας η οποια ειναι αχρηστη με τα απο 2 χρονια. |
tifoso Έγραψε: |
Φίλε GRIGIO, αν χρησιμοποιείς το αφημα του γκαζιου για να ελαττώσεις ταχύτητα, ουσιαστικά χρησιμοποιείς μεγαλύτερη απόσταση-χρόνο για την επιβράδυνση, ενώ άμα καταφέρεις και φρενάρεις δυνατα και σταθερά θα αξιοποιήσεις περισσότερο χρόνο με πατημενο γκάζι με αποτέλεσμα να κερδίσεις δευτερόλεπτα. Από κει και πέρα πάμε σ'άλλες ιστορίες για την αντοχή των φρενών και την κατανομή δύναμης αυτών. Τώρα όσο για τα λάστιχα, κρατά αυτα που έχουν πιο πολύ τακούνι. |
GRIGIO Έγραψε: |
Που να δείτε σήμερα τα Michelin πώς τα έκανα...Από το πέλμα στο σχεδόν προφίλ(εκεί που την τρώει η στροφή) έχει κάνει ''σκαλάκι''...Ήμουν μόνος στην πίστα και το αμάξι έχει γεμίσει μια μυστήρια μαύρη σκόνη(λάστιχο).Να δώ ΄τί θα κάνω αν κατέβω στο GTCC...Μιλάμε για πολύ ζέστη,και πάνω από όλα ποοοολύ σούπα η άσφαλτος... |
Gozilla Έγραψε: |
Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...
|
j.k Έγραψε: |
ανάλογα το αυτοκίνητο μπροστοκίνητο ή πισωκίνητο με η χωρίς μπλοκέ καλά στημένο ή βάρκα πολύ ή λίγη δύναμη θα έχουν διαφορετική ιδανική γραμμή που σε τελική ανάλυση μονο με δοκιμές θα βρείς τι ταιριάζει στο αμάξι σου και στο οδηγικό σου στυλ. |
opterios Έγραψε: |
Καλώς όρισες, Γιάννη.οι πιέσεις των ελαστικών σου να είναι οι κατάλληλες για σένα και το αυτοκίνητό σου. |
a_spyros Έγραψε: |
opterios Έγραψε: | Καλώς όρισες, Γιάννη.οι πιέσεις των ελαστικών σου να είναι οι κατάλληλες για σένα και το αυτοκίνητό σου. |
Μια κι έπιασες το θέμα τον πιέσεων εσύ τι βάζεις; (μπρος/πίσω, αριστερά/δεξιά και σε σύγκριση με τις πιέσεις που χρησιμοποιείς στο δρόμο). |
Παράθεση: |
Βασικά, το παραπάνω το ανέφερα για πολιτικά λάστιχα [μιας και το παιδί αναφέρει ότι είναι πρώτη του φορά] που αν μπεις στην πίστα με πιέσεις δρόμου, θα τα κάψεις. |
RpMz Έγραψε: |
Τα λάστιχα μου είναι yokohama parada και μου φαίνετε πως είναι ημισλίκ (με αυτα τα λάστιχα το πείρα το αυτο/το).. |
dionisis_bmw Έγραψε: |
Παράθεση: | Βασικά, το παραπάνω το ανέφερα για πολιτικά λάστιχα [μιας και το παιδί αναφέρει ότι είναι πρώτη του φορά] που αν μπεις στην πίστα με πιέσεις δρόμου, θα τα κάψεις. |
Καλημερα παιδια μου αρεσει η συζητηση που ανοιχτηκε αλλα μπερδευτηκα με τα παραπανω...!?!?!
Μπορει καποιος να το εξηγησει καλυτερα?
Τελικα χρειαζεται πιεση για την πιστα η οχι?(πολιτικα λαστιχα) |
opterios Έγραψε: |
RpMz Έγραψε: | Τα λάστιχα μου είναι yokohama parada και μου φαίνετε πως είναι ημισλίκ (με αυτα τα λάστιχα το πείρα το αυτο/το).. |
Όχι, φυσικά και δεν είναι ημισλίκς τα Parada. Είναι κανονικό λάστιχο σειράς.
Κανένα αυτοκίνητο παραγωγής δε βγαίνει με ημισλίκς από το εργοστάσιο, με εξαίρεση πολύ ειδικά αυτοκίνητα, όπως ήταν η Μ3 CSL, ή η 911 GT3RS και μερικές ακόμα trackday special κατασκευές. |
dionisis_bmw Έγραψε: |
Λοιπον παιδια με πεισατε θα περασω τα 30psi ελπιζω να εχετε δικιο κ να ειναι ακομα υπακουο το car μου.. |
a_spyros Έγραψε: |
Για τις ενδεικτικές πιέσεις που αναφέρατε, δε θα πρέπει να γράψετε και τι πιέσεις έχετε στο δρόμο; Εμένα πχ ο κατασκευαστής για το δρόμο προτείνει 31 psi. |
splitapsou Έγραψε: |
πες μου τώρα τι κατάλαβες από τα ποιό πάνω και τι πίεση θα έπρεπε να έχω... |
GRIGIO Έγραψε: |
Οι πιέσεις που χρησιμοποίησα σήμερα κατα τις υποδείξεις του Αντώνη,37 μπροστά και 30,5 πίσω...Και μπορώ να πώ πως πίσω θα έπρεπε να αφαιρέσω και άλλο γιατί είχα συχνή αποσταθεροποίηση του κώλου.Πάντως το 36,5-30,5 φαίνεται σαν μια καλή αρχή. |