TARMAC

TRACK satisfACTION - ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ

acgt3 - 16/5/2008, 18:03
Θέμα δημοσίευσης: ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ
καλο θα ηταν να γραφουμε εδω τυχον αποριες οσον αφορα την πιστα, τι προβληματα αντιμετοπιζουμε, συμβουλες απο τους πιο εμπειρους.

ας ξεκινησει ο τιφοζο διοτι μαθενω οτι εχει καποιο προβλημα.

Gozilla - 16/5/2008, 19:42
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικά έχει κάποιο πρόβλημα, ελαφρώς απροσδιόριστο... Όλο σηκωμένο τον έχει... τον τροχό...

Razz Razz Razz
GRIGIO - 17/5/2008, 01:21
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή έχω την εντυπωση πώς ο tifoso θα ξεκινήσει μετά το Σαββ/κο ας αρχίσω εγώ.


Στον Καρτοδρομο πριν το GTCC είχα πάει μία φορά και έγραψα 9 γύρους.Τότε ήμουν της φιλοσοφίας του να μην πατάω φρένο στη στροφή αλλά δουλεύοντας ψηλά τη δευτέρα του αμαξιού να 'κόβει' από μόνο του το μοτέρ όταν θα αφήνω το γκάζι. Είδα όμως ότι χρόνο έγραψα χρησιμοποιώντας σε κάποια κομμάτια το φρένο.

Επίσης η απορία μου έχει ώς εξής,στη δοκιμή που έκανα είχα λάστιχα Bridgestone Turanza H δείκτη ταχύτητας,σχεδόν λυωμένα τα οποία ζεστάθηκαν γρήγορα.Στον αγώνα έβαλα Michelin Pilot exalto 2 V δείκτη ταχύητας επίσης μεταχείρα αλλά άστριφτα τα οποία όσο απίστευτο και αν ακούγεται,δε σαπούνιασαν και στον αγώνα δεν τα ακουσα να σκούζουν.Το αμάξι συμπεριφερθηκε διαφορετικά,εμφάνισε μούρες και το λάστιχο άρχισε να δουλεύει στον 3ο γύρο.Επίσης,στην κάτω μεγαλη στροφή(τη δεξια) στον πρώτο κιόλας γύρο έφυγα και με τα 4.Δεν άκουσε τιμόνι,γλύστρησε.

Το ερώτημα είναι,να τα αφήσω τα michelin ή όχι?Μήπως ήθελαν απλά ώρα να ζεσταθούν ή απλά είναι ξερά?Από την εμπειρία σας πώς το κρίνετε το θέμα?
acgt3 - 17/5/2008, 15:38
Θέμα δημοσίευσης:
GRIGIO Έγραψε:
Επειδή έχω την εντυπωση πώς ο tifoso θα ξεκινήσει μετά το Σαββ/κο ας αρχίσω εγώ.


Στον Καρτοδρομο πριν το GTCC είχα πάει μία φορά και έγραψα 9 γύρους.Τότε ήμουν της φιλοσοφίας του να μην πατάω φρένο στη στροφή αλλά δουλεύοντας ψηλά τη δευτέρα του αμαξιού να 'κόβει' από μόνο του το μοτέρ όταν θα αφήνω το γκάζι. Είδα όμως ότι χρόνο έγραψα χρησιμοποιώντας σε κάποια κομμάτια το φρένο.

Επίσης η απορία μου έχει ώς εξής,στη δοκιμή που έκανα είχα λάστιχα Bridgestone Turanza H δείκτη ταχύτητας,σχεδόν λυωμένα τα οποία ζεστάθηκαν γρήγορα.Στον αγώνα έβαλα Michelin Pilot exalto 2 V δείκτη ταχύητας επίσης μεταχείρα αλλά άστριφτα τα οποία όσο απίστευτο και αν ακούγεται,δε σαπούνιασαν και στον αγώνα δεν τα ακουσα να σκούζουν.Το αμάξι συμπεριφερθηκε διαφορετικά,εμφάνισε μούρες και το λάστιχο άρχισε να δουλεύει στον 3ο γύρο.Επίσης,στην κάτω μεγαλη στροφή(τη δεξια) στον πρώτο κιόλας γύρο έφυγα και με τα 4.Δεν άκουσε τιμόνι,γλύστρησε.

Το ερώτημα είναι,να τα αφήσω τα michelin ή όχι?Μήπως ήθελαν απλά ώρα να ζεσταθούν ή απλά είναι ξερά?Από την εμπειρία σας πώς το κρίνετε το θέμα?



το καρτοδρομο ειναι μια πιστα η οποια σηκωνει ανετα ενα βολτησιο λαστηχο για 3 γυρους, εαν αυτο ειναι παρα πολυς καλης ποιοτητας και με τον σωστο αερα μπορεις να κανεις παπαδες (σε αντιθεση τα σεμι δεν προλαβενουν να ζεσταθουν).

οσον αφορα το πρωτο δεν το συζηταμε αφου τα λαστιχα ηταν για πεταμα, στη 2η τετραδα αφου λες οτι δεν σαπουνιαζαν και οσο περναγε η ωρα καλυτερευε η συμπεριφορα τους τοτε βρηκες ενα πολυ καλο σεταπ ελαστικου αερα για το αυτοκινητο σου. ο χρονο σου καλυτερευε η εμενε σταθερος γυρω με το γυρω???.

GRIGIO - 18/5/2008, 09:52
Θέμα δημοσίευσης:
Καλυτέρευε...Ξεκίνησα με 1.04,6 συνέχισα με 1.04,2 και στον τρίτο 1.03,5.Με ένα φίλο που το συζήταγα μου είπε πώς όλα τα δρομίσια λάστιχα περίπου ίδια συμπεριφορά έχουν μέσα στην πίστα και ότι κατέβαζα εγώ το χρόνο λόγω εξοικίωσης σιγά σιγά με την πίστα,όχι επειδή δούλεψε καλύετρα το λάστιχο.Η αλήθεια είναι πώς πριν τον αγώνα είχα να μπώ 1,5 μήνα στην πίστα και αυτή η φορά ήταν η δεύτερη που μπήκα ποτέ σε πίστα.
acgt3 - 18/5/2008, 10:29
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι σωστο να γενικευουμε ασ παρουμε την michelen αλλιως θα δουλεψει το pilot που κανει και 500 ε και αλλιως το energy που δεν κανει ουτε για τσιγαρα μεχρι το περιπτερο. Τα τοπ λαστιχα καθε ετερειας σιγουρα ειναι κοντα το ενα με το αλλο.
Gozilla - 18/5/2008, 15:19
Θέμα δημοσίευσης:
Και πάλι, Αντώνη, οι διαφορές στην κορυφαία κατηγορία ελαστικών παραμένουν μεγάλες. Μην ξεχνάμε ότι στις "ειδικές" διαστάσεις δεν υπάρχουν και budget λάστιχα για να μεγαλώνει η ψαλίδα του κόστους...
Όπως και να έχει, το δρομίσιο λάστιχο, είτε απλό είτε καλό, έχει όριο χρονου στην πίστα μέχρι να σαπουνιάσει, ενώ το semi, ακόμα και πιο δεύτερο, θέλει 2-3 γύρους πριν δουλέψει καλά, σε μέσες συνθήκες υγρασίας και ζέστης στις Αφίδνες...
tifoso - 18/5/2008, 17:33
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε GRIGIO, αν χρησιμοποιείς το αφημα του γκαζιου για να ελαττώσεις ταχύτητα, ουσιαστικά χρησιμοποιείς μεγαλύτερη απόσταση-χρόνο για την επιβράδυνση, ενώ άμα καταφέρεις και φρενάρεις δυνατα και σταθερά θα αξιοποιήσεις περισσότερο χρόνο με πατημενο γκάζι με αποτέλεσμα να κερδίσεις δευτερόλεπτα. Από κει και πέρα πάμε σ'άλλες ιστορίες για την αντοχή των φρενών και την κατανομή δύναμης αυτών. Τώρα όσο για τα λάστιχα, κρατά αυτα που έχουν πιο πολύ τακούνι.
acgt3 - 18/5/2008, 17:35
Θέμα δημοσίευσης:
το τακουνι τι ρολο παιζει δε σε καταλαβενω ειναι θεμα γομας η οποια ειναι αχρηστη με τα απο 2 χρονια.
Gozilla - 18/5/2008, 17:41
Θέμα δημοσίευσης:
Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...


Λοιπόν, έχει μια βάση αυτό που λέει ο Tifoso. Με δεδομένο ότι η πίστα είναι πιο λαστιχοβόρα από το δρόμο, με την τριβή θα ανανεωθούν ελαφρώς τα ξυλιασμένα ελαστικά και θα δουλέψουν σε βάθος χρόνου.
acgt3 - 18/5/2008, 17:43
Θέμα δημοσίευσης:
Gozilla Έγραψε:
Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...


Λοιπόν, έχει μια βάση αυτό που λέει ο Tifoso. Με δεδομένο ότι η πίστα είναι πιο λαστιχοβόρα από το δρόμο, με την τριβή θα ανανεωθούν ελαφρώς τα ξυλιασμένα ελαστικά και θα δουλέψουν σε βάθος χρόνου.


δεν υπαρχει λογος να χρησιμοπειησης λαστιχα πενταετιας τοτε δεν πας για χρονο.
tifoso - 18/5/2008, 17:58
Θέμα δημοσίευσης:
Χρησιμοποιείς ότι έχεις αντώνη. Αν ότι παλιό έχεις εσυ σου χει βγει σε αχρηστία δε φταίμε εμείς Razz
Bax - 18/5/2008, 22:06
Θέμα δημοσίευσης:
Gozilla Έγραψε:
Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...


Λοιπόν, έχει μια βάση αυτό που λέει ο Tifoso. Με δεδομένο ότι η πίστα είναι πιο λαστιχοβόρα από το δρόμο, με την τριβή θα ανανεωθούν ελαφρώς τα ξυλιασμένα ελαστικά και θα δουλέψουν σε βάθος χρόνου.



Ενα burnout στο σαγρέ παρκινγκ και τα ανανεώνεις βαρέως... Η φεύγουν φλούδες σαν των φορτηγών... Smile
Bax - 18/5/2008, 22:08
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
το τακουνι τι ρολο παιζει δε σε καταλαβενω ειναι θεμα γομας η οποια ειναι αχρηστη με τα απο 2 χρονια.



τι ψάχνεις κι εσύ; Εδώ ο μαλλιάς δεν βάζει γυαλιστικό στα πλαϊνά του ελαστικού γιατι μπαίνει παντού με τα μάγουλα και φοβάται μην γλυστρήσει...
vlachos - 18/5/2008, 22:30
Θέμα δημοσίευσης:
tifoso Έγραψε:
Φίλε GRIGIO, αν χρησιμοποιείς το αφημα του γκαζιου για να ελαττώσεις ταχύτητα, ουσιαστικά χρησιμοποιείς μεγαλύτερη απόσταση-χρόνο για την επιβράδυνση, ενώ άμα καταφέρεις και φρενάρεις δυνατα και σταθερά θα αξιοποιήσεις περισσότερο χρόνο με πατημενο γκάζι με αποτέλεσμα να κερδίσεις δευτερόλεπτα. Από κει και πέρα πάμε σ'άλλες ιστορίες για την αντοχή των φρενών και την κατανομή δύναμης αυτών. Τώρα όσο για τα λάστιχα, κρατά αυτα που έχουν πιο πολύ τακούνι.


argue
acgt3 - 19/5/2008, 12:27
Θέμα δημοσίευσης:
φιλε μου νικο απο σενα περιμενω να μας βοηθησεις με τις γνωσεις σου οχι με εικονιδια.

bax και μενα μου εκανε εντυπωση για το γυαλιστικο στα λαστιχα πιος αλλος μου το ειχε πει δεν θυμαμε.

vlachos - 19/5/2008, 18:24
Θέμα δημοσίευσης:
Από κοντά με όλη μου την καρδιά Wink
GRIGIO - 20/5/2008, 20:50
Θέμα δημοσίευσης:
Που να δείτε σήμερα τα Michelin πώς τα έκανα...Από το πέλμα στο σχεδόν προφίλ(εκεί που την τρώει η στροφή) έχει κάνει ''σκαλάκι''...Ήμουν μόνος στην πίστα και το αμάξι έχει γεμίσει μια μυστήρια μαύρη σκόνη(λάστιχο).Να δώ ΄τί θα κάνω αν κατέβω στο GTCC...Μιλάμε για πολύ ζέστη,και πάνω από όλα ποοοολύ σούπα η άσφαλτος...
acgt3 - 20/5/2008, 20:56
Θέμα δημοσίευσης:
GRIGIO Έγραψε:
Που να δείτε σήμερα τα Michelin πώς τα έκανα...Από το πέλμα στο σχεδόν προφίλ(εκεί που την τρώει η στροφή) έχει κάνει ''σκαλάκι''...Ήμουν μόνος στην πίστα και το αμάξι έχει γεμίσει μια μυστήρια μαύρη σκόνη(λάστιχο).Να δώ ΄τί θα κάνω αν κατέβω στο GTCC...Μιλάμε για πολύ ζέστη,και πάνω από όλα ποοοολύ σούπα η άσφαλτος...



εαν σου εκανε αυλακι σημαινει οτι ακουμπουσε στο φτερο κοιτα μηπως εχει ξεδιπλωθει απο μεσα το φτερο, προς τον προφυλακτηρα μερια, η σκονη λογικα ειναι απο τα τακακια ή φορας πολυ μαλακα και βγαζουν εντονη σκονη ή καλυτερα να τα αλλαξης γιατι καηκαν, ας απαντησουν και τα παλικαρια εδω εχουν γνωσεις περι τακακιου.
Jimmy_Caesar - 20/5/2008, 21:08
Θέμα δημοσίευσης:
H σκόνη ναι, μάλλον είναι από τα τακάκια, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Σημαίνει ότι φθείρονται, άρα ... δουλεύουν. Χαρακτοί ή τρυπητοί δίσκοι???
a_spyros - 25/9/2008, 18:39
Θέμα δημοσίευσης:
Μια κι έρχεται open day, μια ερώτηση.

Τη φουρκέτα μπροστά απ' τις κερκίδες την παίρνετε με late apex ή κανονικά; Αναρωτιέμαι αν κερδίζεις κάτι με late apex, αφού η ευθεία που ακολουθεί είναι πάρα πολύ μικρή.
opterios - 25/9/2008, 19:00
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ προσωπικά την παίρνω με apex το κέντρο, και πολύ κλειστή γραμμή.
acgt3 - 26/9/2008, 14:37
Θέμα δημοσίευσης:
εγω βουταω στο κερμπ και μετα συμαδευω τον αφετη για να κοψω δεξια στην επομενη, το προβλημα μου ειναι οτι δεν εχω βρει ακομα τα χλμ για να μπω οριακα για το αυτοκινητο μου, οτι μπαινει με περισσοτερα μπενει πιος το βαζει ειναι το θεμα, γιατι μετα αγκαλιαζεις κανα 2 πανο τις toyo.
a_spyros - 26/9/2008, 15:58
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον θα αναδιατυπώσω, για να βγει και κανένα συμπέρασμα απ' αυτή τη συζήτηση.
Η ερώτησή μου βασικά είναι ποια είναι η ιδανική γραμμή για τη συγκεκριμένη φουρκέτα. Επειδή η ευθεία που ακολουθεί είναι πολύ μικρή δεν ξέρω αν έχει νόημα να χρησιμοποιείσει κανείς late apex καθώς δε θα έχει χρόνο να επιταχύνει αρκετά. Μάλλον η ιδανικότερη γραμμή είναι αυτή που ελαχιστοποιεί την απόσταση, δηλ. κανονικό apex. Και λογικά το ίδιο ισχύει και για τη 2η φουρκέτα που ακολουθεί.
Συμφωνείτε;
j.k - 26/9/2008, 20:33
Θέμα δημοσίευσης:
ανάλογα το αυτοκίνητο μπροστοκίνητο ή πισωκίνητο με η χωρίς μπλοκέ καλά στημένο ή βάρκα πολύ ή λίγη δύναμη θα έχουν διαφορετική ιδανική γραμμή που σε τελική ανάλυση μονο με δοκιμές θα βρείς τι ταιριάζει στο αμάξι σου και στο οδηγικό σου στυλ.
j.k - 26/9/2008, 20:48
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη είδα ότι στο open day θα έρθεις με μια gt3 rs θα έλεγα ότι ιδανική γραμμή για σένα θα είναι όποια δεν σε απογειώσει προς την terantura!
Hil - 26/9/2008, 22:22
Θέμα δημοσίευσης:
Gozilla Έγραψε:
Το τακούνι παίζει ρόλο στους φετιχιστές...



... χχμμ.. με φώναξε κανείς;;;; Twisted Evil

πάντως η λιγοστή εμπειρία μου στην πίστα, μου άρεσε...
διασκεδαστικά ήταν..... αλλά θέλει δουλειά η πίστα για να είναι πιο ασφαλές!!
a_spyros - 27/9/2008, 11:52
Θέμα δημοσίευσης:
j.k Έγραψε:
ανάλογα το αυτοκίνητο μπροστοκίνητο ή πισωκίνητο με η χωρίς μπλοκέ καλά στημένο ή βάρκα πολύ ή λίγη δύναμη θα έχουν διαφορετική ιδανική γραμμή που σε τελική ανάλυση μονο με δοκιμές θα βρείς τι ταιριάζει στο αμάξι σου και στο οδηγικό σου στυλ.


Στα πρώτα συμφωνώ, αν και περίμενα ότι θα αναλύσεις όλες τις περιπτώσεις που αναφέρεις Smile Όσο για το οδηγικό στυλ, αυτό δεν υποτίθεται ότι πρέπει να το προσαρμόζεις ανάλογα με τα αποτελέσματα που θέλεις; Εγώ αναφερόμουν στο πώς θα κάνεις καλύτερο χρόνο.

Τελικά μου φαίνεται ότι είναι καλύτερο να το συζητήσουμε επί τόπου.
RpMz - 27/9/2008, 17:03
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπέρα παιδιά και απο εμένα, καιρό στο forum αλλα τωρα πέρνω το θάρος να γράψω.. Embarassed

Μιας και σκέφτομαι να μπώ στην πίστα να δω τις δυνατότητες του παππού μου, τι θα πρέπει να προσέξω που μπαίνω πρώτη φορά..

Το αυτοκινητό μου είναι ενα Golf mk2 1800 16V με 15αρες και λάστιχα yokohama parada, και με αναρτήσεις coilover..

Γιάννης
opterios - 28/9/2008, 10:36
Θέμα δημοσίευσης:
Καλώς όρισες, Γιάννη.

Από θέμα προετοιμασίας του αυτοκινήτου, δεν έχεις να προσέξεις και πολλά πράγματα για το Καρτόδρομο [αν ήταν Μέγαρα ή Σέρρες, θα υπήρχαν 1-2 πραγματάκια που θα έπρεπε να προσέξεις]. Πολύ πρόχειρα, τα χοντρά είναι να φροντίσεις να έχει ζεσταθεί καλά ο κινητήρας σου πριν μπεις και οι πιέσεις των ελαστικών σου να είναι οι κατάλληλες για σένα και το αυτοκίνητό σου.

Από θέμα προετοιμασίας του οδηγού, απλώς να προσέξεις να ανεβάσεις σταδιακά ρυθμό. Μην ξεκινήσεις πορωμένα δηλαδή, αλλά πάρτο σιγά σιγά. Smile

Όλα τα παραπάνω πολύ χοντρικά. Για περισσότερες λεπτομέρειες, τα λέμε και από κοντά!
a_spyros - 28/9/2008, 18:33
Θέμα δημοσίευσης:
opterios Έγραψε:
Καλώς όρισες, Γιάννη.οι πιέσεις των ελαστικών σου να είναι οι κατάλληλες για σένα και το αυτοκίνητό σου.


Μια κι έπιασες το θέμα τον πιέσεων εσύ τι βάζεις; (μπρος/πίσω, αριστερά/δεξιά και σε σύγκριση με τις πιέσεις που χρησιμοποιείς στο δρόμο).
tifoso - 28/9/2008, 20:39
Θέμα δημοσίευσης:
το θεμα των πιεσεων ειναι μια πονεμη ιστορια...εχω μπει και με 32 και ηταν μια χαρα και εχω μπει και με 36 και δεν ηταν αρκετο (καποια στιγμη ειχα βαλει και 40!!!)
Bax - 28/9/2008, 22:07
Θέμα δημοσίευσης:
Να κόψεις το αλάτι και τις μεγάλες συγκινήσεις...
opterios - 29/9/2008, 02:52
Θέμα δημοσίευσης:
a_spyros Έγραψε:
opterios Έγραψε:
Καλώς όρισες, Γιάννη.οι πιέσεις των ελαστικών σου να είναι οι κατάλληλες για σένα και το αυτοκίνητό σου.


Μια κι έπιασες το θέμα τον πιέσεων εσύ τι βάζεις; (μπρος/πίσω, αριστερά/δεξιά και σε σύγκριση με τις πιέσεις που χρησιμοποιείς στο δρόμο).

Βασικά, το παραπάνω το ανέφερα για πολιτικά λάστιχα [μιας και το παιδί αναφέρει ότι είναι πρώτη του φορά] που αν μπεις στην πίστα με πιέσεις δρόμου, θα τα κάψεις. Από τότε που έβαλα ημισλίκς, έχω στάνταρ την πίεση στο 27 και δεν ασχολούμαι ποτέ να την αυξομειώσω Razz
dionisis_bmw - 14/10/2008, 11:38
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Βασικά, το παραπάνω το ανέφερα για πολιτικά λάστιχα [μιας και το παιδί αναφέρει ότι είναι πρώτη του φορά] που αν μπεις στην πίστα με πιέσεις δρόμου, θα τα κάψεις.

Καλημερα παιδια μου αρεσει η συζητηση που ανοιχτηκε αλλα μπερδευτηκα με τα παραπανω...!?!?!
Μπορει καποιος να το εξηγησει καλυτερα?
Τελικα χρειαζεται πιεση για την πιστα η οχι?(πολιτικα λαστιχα)
RpMz - 14/10/2008, 13:12
Θέμα δημοσίευσης:
Τα λάστιχα μου είναι yokohama parada και μου φαίνετε πως είναι ημισλίκ (με αυτα τα λάστιχα το πείρα το αυτο/το)..

Ποια είναι η ιδανική πίεση για τέτοιου είδους λάστιχα στο καρτόδρομο?
opterios - 14/10/2008, 15:07
Θέμα δημοσίευσης:
RpMz Έγραψε:
Τα λάστιχα μου είναι yokohama parada και μου φαίνετε πως είναι ημισλίκ (με αυτα τα λάστιχα το πείρα το αυτο/το)..

Όχι, φυσικά και δεν είναι ημισλίκς τα Parada. Είναι κανονικό λάστιχο σειράς.

Κανένα αυτοκίνητο παραγωγής δε βγαίνει με ημισλίκς από το εργοστάσιο, με εξαίρεση πολύ ειδικά αυτοκίνητα, όπως ήταν η Μ3 CSL, ή η 911 GT3RS και μερικές ακόμα trackday special κατασκευές.
dionisis_bmw - 14/10/2008, 17:25
Θέμα δημοσίευσης:
dionisis_bmw Έγραψε:
Παράθεση:
Βασικά, το παραπάνω το ανέφερα για πολιτικά λάστιχα [μιας και το παιδί αναφέρει ότι είναι πρώτη του φορά] που αν μπεις στην πίστα με πιέσεις δρόμου, θα τα κάψεις.

Καλημερα παιδια μου αρεσει η συζητηση που ανοιχτηκε αλλα μπερδευτηκα με τα παραπανω...!?!?!
Μπορει καποιος να το εξηγησει καλυτερα?
Τελικα χρειαζεται πιεση για την πιστα η οχι?(πολιτικα λαστιχα)


-Γιατρε μου εχω ενα σοβαρο προβλημα
-Πες μου παιδι μου τι εχεις?
-Γιατρε μου, ολοι με αγνοουν!!!
-Δεν πειραζει παιδι μου, ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ....

HELLO ο μπαμπας ειναι ανθρωπος..

Ρε παιδια...κ εσεις? - Ας μου πει καποιος για την πιεση..
GRIGIO - 14/10/2008, 18:45
Θέμα δημοσίευσης:
GTCC έτρεξα με 35,5 μπροστά και 32,5 πίσω....Θέλουν παραπάνω από το κανονικό τα λάστιχα φίλε αλλιώς ξεκινάς και τρώς προφίλ και γλυστρας...Σκέψου πώς πρώτη φορά που πήγα Καρτόδρομο έφαγα το πάνω μέρος της επιγραφης BRIDGESTONE.Πάρε και κατάλαβε τί γίνεται εαν πάς με κανονική πίεση.
j.k - 14/10/2008, 19:10
Θέμα δημοσίευσης:
και εγώ με λάστιχα δρόμου με 36ε - 32π μπαίνω
RpMz - 14/10/2008, 19:59
Θέμα δημοσίευσης:
opterios Έγραψε:
RpMz Έγραψε:
Τα λάστιχα μου είναι yokohama parada και μου φαίνετε πως είναι ημισλίκ (με αυτα τα λάστιχα το πείρα το αυτο/το)..

Όχι, φυσικά και δεν είναι ημισλίκς τα Parada. Είναι κανονικό λάστιχο σειράς.

Κανένα αυτοκίνητο παραγωγής δε βγαίνει με ημισλίκς από το εργοστάσιο, με εξαίρεση πολύ ειδικά αυτοκίνητα, όπως ήταν η Μ3 CSL, ή η 911 GT3RS και μερικές ακόμα trackday special κατασκευές.


Να σε καλα για την διευκρίνηση Very Happy
splitapsou - 14/10/2008, 21:58
Θέμα δημοσίευσης:
βασικά η σωστή πίεση είναι αυτη που το τέλος των γύρων έχει φαγωθεί μόνο πέλμα (στο πλάι) και όχι πλαινά, η μόνη λύση είναι το trial and error για αρχή πάντως δοκίμασε 35+ σε όλα και βλέπεις
acgt3 - 15/10/2008, 09:48
Θέμα δημοσίευσης:
εγω μπορω να βοηθησω στα εμπροσθιοκινητα μπροστοβαρα αυτοκινητα φιλε με το golf ξεκινα με 38 εμπρος μινιμουμ, και πισω βαλε 32 στην συνεχεια εαν εχεις μετατοπηση του πισω αξονα ειναι αρκετη κατεβασε, μετα απο καπιους γυρους θα βρεις το σεταπ των ελαστικων.

γιατι μπεμπε δεν μπορω να βοηθησω δεν το κατεχω, παντως τα παραντα δουλεψαν καλα στο κορολα του θωμα.

dionisis_bmw - 15/10/2008, 09:55
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστω πολυ παιδια αλλα να κανω μια ακομα ερωτηση?
Για χρονομετρημενο κ για drift ειναι το ιδιο πραγμα με την πιεση?
Για τα μπροστινα λαστιχα μιλαω παντα.
Ρωταω γιατι εχω τα brigestone τα potenza 195/50/15 τα οποια θεωρω οτι εχουν σκληρο profil (αν κανω λαθος διορθωστε με) θελω να προσπαθησω να κανω drift κ ρωταω για να αποφυγω τα προβληματα μουρωσε, γλυστραει κλπ
Οσο μπορω τουλαχιστον..
Jimmy_Caesar - 15/10/2008, 10:06
Θέμα δημοσίευσης:
Διονύση όχι.
Αν θέλεις drift, βάζεις πολύ υψηλή πίεση έτσι κι αλλιώς, για να γλιστράνε λίγο περισσότερο, τα πίσω ειδικά, εκτός αν είσαι πολύυυ καλός και πάς με τα 4.
Για γραμμές θέλει πραγματικά πολύ trial & error για να βρεις τι σου ταιριάζει.
dionisis_bmw - 15/10/2008, 14:24
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πισω εχω σκοπο να τα τιγκαρω αερα....!!!!!
Με τα μπροστα εχω προβληματιστει λιγο...εκει δεν ξερω τι να κανω..!!
Δεχομαι προτασεις για την πιεση στα μπροστινα λαστιχα ευχαριστω..(ξανα διευκρινιζω για DRIFT)
acgt3 - 15/10/2008, 17:31
Θέμα δημοσίευσης:
λογικη μου λεει να εχεις αρκετο μπροστα 35 36 για να ακουει το το τιμονι αλλα μην προβληματιζεσε εχουμε 10 ντριφτεραδες προ εκει θα σου τα πουν ολα.

εγω στο βανετ βαζω 50 πισω 38 μπροστα αδειο ντριφταρει τρελα και το τιμονι ακουει.

dionisis_bmw - 15/10/2008, 21:59
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον παιδια με πεισατε θα περασω τα 30psi ελπιζω να εχετε δικιο κ να ειναι ακομα υπακουο το car μου..
Jimmy_Caesar - 15/10/2008, 22:16
Θέμα δημοσίευσης:
MONO 30 ???
splitapsou - 15/10/2008, 22:22
Θέμα δημοσίευσης:
30???????? βάλε άλλα 5
opterios - 15/10/2008, 23:48
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά ντε, πώς κάνετε έτσι; Εγώ που βάζω 27 δηλαδή; Laughing
Jimmy_Caesar - 16/10/2008, 06:24
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ'αρχήν εσύ έχεις ημισλίκ.
Κατά δεύτερον δεν πας για drift.
Και τρίτο (το μακρύτερο, που λένε) φαντάσου να έβαζες τι θα έκανες Razz
splitapsou - 16/10/2008, 06:34
Θέμα δημοσίευσης:
άλλο semi άλλο δρόμου, με 30 πίεση μπροστά σε δρόμου μπορεί και να ξεζαντάρει....(λίγο υπερβολικό αλλά αν δεις το 205 τι κάνει στα λάστιχα με 32 θα καταλάβεις)
acgt3 - 16/10/2008, 08:48
Θέμα δημοσίευσης:
dionisis_bmw Έγραψε:
Λοιπον παιδια με πεισατε θα περασω τα 30psi ελπιζω να εχετε δικιο κ να ειναι ακομα υπακουο το car μου..



μονο σε πεισαμε φαντασου να μας πιστευες
a_spyros - 16/10/2008, 09:00
Θέμα δημοσίευσης:
Για τις ενδεικτικές πιέσεις που αναφέρατε, δε θα πρέπει να γράψετε και τι πιέσεις έχετε στο δρόμο; Εμένα πχ ο κατασκευαστής για το δρόμο προτείνει 31 psi.
opterios - 16/10/2008, 09:06
Θέμα δημοσίευσης:
A, ναι, ξέχασα ότι μιλάμε για λάσττιχο δρόμου...!
acgt3 - 16/10/2008, 09:08
Θέμα δημοσίευσης:
a_spyros Έγραψε:
Για τις ενδεικτικές πιέσεις που αναφέρατε, δε θα πρέπει να γράψετε και τι πιέσεις έχετε στο δρόμο; Εμένα πχ ο κατασκευαστής για το δρόμο προτείνει 31 psi.


εγω δεν αλλαζω το σεταπ στο δρομο αφηνω την ιδια πιεση το μονο που κανω μαλακωνω την αναρτηση, ο λογος ειναι απλος εαν στραμπουλαει το ελαστικο στην πιστα στραμπουλαει και στο δρομο.
Jimmy_Caesar - 16/10/2008, 09:42
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω πως δεν έχεις δίκιο Αντώνη.
Στην πίστα τα πράγματα είναι πολύυυυ πιο ... πιεστικά!

Λοιπόν, εγώ με πολιτικά λάστιχα, δεν βάζω ποτέ λιγότερο από 34 ή καλύτερα 36, με πίεση κατασκευαστή 28-29.
Οταν χρησιμοποιούσα, δε, τα 15άρια Silverstone (ημισλίκ) στα Μέγαρα, τότε τον καλύτερο χρόνο μου τον πέτυχα με ΖΕΣΤΕΣ πιέσεις -άκουσον, άκουσον- 52 εμπρός, 60 πίσω. Βγάλε 10 με 12 psi και έχεις τις κρύες.
Πολύ? Κι όμως μου έδωσαν τον καλύτερο χρόνο (που φυσικά εξαρτάται και από πολλές άλλες παραμέτρους)
splitapsou - 16/10/2008, 18:26
Θέμα δημοσίευσης:
στο δρόμο 37 σταντέ ειδικά αν είναι να κάνω στροφοδιαδρομη...
GRIGIO - 17/10/2008, 00:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα η πίεση ακριβως στην τιμή της είναι έτυχε και όχι πέτυχε.....
Jimmy_Caesar - 17/10/2008, 06:21
Θέμα δημοσίευσης:
Πηγαίνοντας αρκετά χρόνια στο Ακρόπολις, έχω πετύχει πάμπολλες φορές ανθρώπους των διαφόρων ομάδων να μετρούν κάθε λίγο και λιγάκι τη θερμοκρασία του δρόμου. Και τι δρόμου? Του χώματος δηλαδή. Αν βάλεις παρέα και τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος, το στήσιμο του αυτοκινήτου, τον τρόπο οδήγησης και τη... διάθεση του οδηγού, μάλλον θα βγάλεις κάποιο σωστό συμπέρασμα. Εεεε, αν είσαι ομάδα βέβαια, γιατί εμείς φυσικά τα κάνουμε εντελώς εμπειρικά, που όμως συχνότατα καταλήγουμε σε ασφαλείς πρακτικές ο καθένας για το αυτοκίνητό του.
splitapsou - 17/10/2008, 06:56
Θέμα δημοσίευσης:
ότι και να λέμε δεν υπάρχει συνταγή, πχ στην F1 ανάλογα με το οδηγικό στιλ, το στήσιμο του μονοθέσιου, την λογική πίσω από την κατασκευή του σασί, την θερμοκρασία οδοστρώματος και αέρα, την υγρασία, τον τύπο της γόμας και του πλαϊνού, την πίστα (αν είναι κλειστή ή ανοιχτή), το αν έχει ποιό πολλές δεξιές ή αριστερές στροφές και πολλά άλλα αλλάζουν οι πέσεις ακόμα και σε μονοθέσια της ίδιας ομάδας.

Άρα μην την πολυψάχνουμε τώρα για τον δρόμο ή την πίστα μια γενική αρχή είναι το ότι λέει ο κατασκευαστής, ο οποίος όμως με την σειρά του, έχει κατά νου τον μέσο οδηγό με την μέση κατάσταση οδοστρώματος και την μέση θερμοκρασία περιβάλλοντος. Οπότε εάν αυτά είναι τα χαρακτηριστικά σου στον δρόμο κάνε ότι λέει.

Από εκεί και πέρα όσο αρχίζεις να πιέζεις το αυτοκίνητο σε στροφές τόσο ποιο μεγάλη πίεση χρειάζεται το ελαστικό για να στηριχθούν τα πλαϊνά του αλλά όχι και υπερβολικά μεγαλύτερη γιατί θα έχεις το εφέ του U να σχηματίζετε στο πέλμα με αποτέλεσμα να μην πατάει ολόκληρο στον δρόμο και να έχεις χαμηλότερο συντελεστή τριβής. Ένας γενικός κανόνας είναι να δεις μετά από στροφοδιαδρομή ή πίστα μέχρι πού έχουν "φαγωθεί" τα πλαϊνά. Εάν είναι μετά το πέλμα θες πίεση, εαν είναι πριν το όριο του πέλματος πρέπει να κατεβάσεις πίεση. Οπότε καταλήγουμε στην εμπειρική καθαρά γνώση της πίεσης των ελαστικών μας η οποία από αμάξι σε αμάξι διαφέρει παρά σάγκας.
Jimmy_Caesar - 17/10/2008, 07:42
Θέμα δημοσίευσης:
Βέβαια ένα θερμόμετρο με laser θα μας έλυνε τα χέρια Wink
acgt3 - 17/10/2008, 07:49
Θέμα δημοσίευσης:
θα φερω εγω
splitapsou - 17/10/2008, 12:50
Θέμα δημοσίευσης:
η μόνη πληροφορία που θα σου δόσει είναι της θερμοκρασίας απο εκεί και μετά τίίίίίίίίίίίί΄??????????????

ααααχ κουβέντα δίχως τέλος ανοίξαμε...
Jimmy_Caesar - 17/10/2008, 13:19
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη, κάνεις σύγκριση των θερμοκρασιών εσωτερικού/μέσου/εξωτερικού μέρους όλων των ελαστικών και βλέπεις πού ζορίζονται. Βέβαια αυτό δεν έχει μόνο να κάνει με την πίεση, αλλά με το εν γένει στήσιμο, αλλά βοηθά να καταλάβεις πώς πατάς.
splitapsou - 17/10/2008, 14:11
Θέμα δημοσίευσης:
οκ και άντε να σου πω εγώ τώρα λοιπόν σενάριο στο 205 στα μέγαρα,

μπροστά αριστερά (οδηγός) εξωτερική θερμοκρασία πχ 50 (όλες οι θερμοκρασίες είναι ενδεικτικές μιας και δεν θυμάμαι την πραγματική)
κέντρο 45, εσωτερικό 44

μπροστά δεξιά (συνοδηγός) εξωτερικά 45, κέντρο 43 εσωτερικά 41

πίσω αριστερά έξω 44, μέση 43, εσωτερικά 43

πίσω δεξιά περίπου όπως και το άλλο το πίσω.

Α! σε ολα δε τα λάστιχα κρύα τους είχα βάλει 37 και ήταν yokohama 539

πες μου τώρα τι κατάλαβες από τα ποιό πάνω και τι πίεση θα έπρεπε να έχω...

Δεν βγαίνει άκρη θέλει μαθηματικά σε συνδυασμό με χημεία και φυσική για να βγάλεις άκρη και πάρα πολλές γνώσεις (επιστημονικές) γύρω απο το θέμα.

μόνο εμπειρικά και με πολύ trial and error γίνεται, κοινός και μπακάλικα τι με βολεύει...
a_spyros - 17/10/2008, 15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν, επειδή το θέμα έχει ξεφύγει κατά πολύ απ' το "Καρτόδρομο", νομίζω ότι είναι καλό τα ποστς που αναφέρονται στις πιέσεις ελαστικών να μεταφερθούν σε ξεχωριστό topic που να είναι μόνο για τις πιέσεις.

Όσον αφορά στο ζήτημα των πιέσεων με μπέρδεψε κάπως το 36ε-32π. Για μπροστοκίνητο δε μιλάμε; Εγώ είχα στο μυαλό μου ότι εκτός απ' την επιπλέον πίεση για μροστοκίνητα-μπροστόβαρα και υποστροφικά το λογικό θα ήταν η πίεση στα πίσω ελαστικά να είναι μεγαλύτερη απ' των μπροστινών ώστε να υπάρχει λιγότερη πρόσφυση στον πίσω άξονα και να εξισορροπείται η υποστροφηκότητα. Κάνω λάθος;

PS. To θέμα πιέσεων-θερμοκρασιών είναι νομίζω πολύ ενδιαφέρον, καθώς είναι απ' τις λίγες μετατροπές που μπορείς να κάνεις δωρεάν. Αν έχει κάποιος σχετική βιβλιογραφία (έντυπη ή ηλεκτρονική) θα με ενδιέφερε.
j.k - 17/10/2008, 20:24
Θέμα δημοσίευσης:
μέσα στην πίστα και όταν προσπαθούμε για τον καλύτερο δυνατό χρόνο και όχι τον χαβαλέ το θέμα είναι πως θα καταφέρουμε το αυτοκίνητο να έχει ΣΥΝΟΛΙΚΑ καλύτερη πρόσφυση και όχι να κάνουμε drift. Επιπλέον με δρομίσια λάστιχα έχεις ελάχιστους καλούς γύρους ειδικά στο καρτόδρομο 2 με 3 κάθε φορά ανάλογα και την μέρα και την κατάσταση της πίστας οπότε πρέπει από την αρχή η διαφορά πίεσης να είναι όσο πιο κοντά στο ιδανικό.
a_spyros - 19/10/2008, 19:39
Θέμα δημοσίευσης:
splitapsou Έγραψε:
πες μου τώρα τι κατάλαβες από τα ποιό πάνω και τι πίεση θα έπρεπε να έχω...


Επειδή κι εγώ δεν έβγαλα και πολύ άκρη στο open day με τις πιέσεις, παραθέτω αυτό.

http://web.archive.org/web/20030509182322/users.hol.gr/~fstbmwm3/tire_pyromtr.htm

από το "site των γρήγορων". Άντε να βρεθούμε καμιά μέρα για μετρήσεις...
bluemicraR - 19/10/2008, 21:18
Θέμα δημοσίευσης:
Ψάχνεις να βρείς άκρη στο καρτόδρομο με τις πιέσεις ;;;; Απλά δεν γίνεται εκτός αν τις αλλάζεις κάθε 2-3 γύρους . Όχι από μέρα σε μέρα .
Το κράτημα σε αυτή τη πίστα είναι ένα από τα μεγάλα μυστήρια του κόσμου.
Μπορεί να πας ένα πρωί και απλά να μη κρατάει... μετά από 3-4 ώρες να μπουν 5-6 καρτάκια και η πίστα να κρατάει τόσο που το γυρολόγιο να κατέβει μέχρι και 4 δευτερόλεπτα (και παραπάνω!!!) και μετά από λίγο να βάλει 2-3 "σειρές" νοικιάρικα να σηκώσουν όλη τη γόμα και να πηγαίνεις χειρότερα από ότι το πρώι! Προσωπικά εμένα μου έχει τύχει να γυρίζω (με το καρτ ) από 49 μεγάλο μέχρι και 56(!!!) την ίδια μέρα, με τον ίδιο κόπο/προσπάθεια ! Είναι και ο παράγοντας υγρασία που στη περιοχή ώρες ώρες είναι απίστευτη.

Συνηθισμένα πράγματα.... Από υπάλληλο άκουσα ότι σκέφτονται να ρίξουν άσφαλτο. Το θέμα όμως είναι ότι θα χαλάσει πολύ γρήγορα. Έτσι έγινε και με το "μεγαράκι" , τη καρτόπιστα των Μεγάρων.Αρχικά το κράτημα ήταν απλά κορυφαίο... σταδιακά και σε λιγότερο από χρόνο μια από τα ίδια. Αθάνατοι Έλληνες κλέφτες κατασκευαστές/μηχανικοί.
Jimmy_Caesar - 19/10/2008, 21:30
Θέμα δημοσίευσης:
Σπύρο,
μπήκες σε μια από τις ιστεσελίδες του "Θεού" Βλάση.
Ευαγγέλιο τα γραφόμενά του Wink
GRIGIO - 20/10/2008, 01:05
Θέμα δημοσίευσης:
Οι πιέσεις που χρησιμοποίησα σήμερα κατα τις υποδείξεις του Αντώνη,37 μπροστά και 30,5 πίσω...Και μπορώ να πώ πως πίσω θα έπρεπε να αφαιρέσω και άλλο γιατί είχα συχνή αποσταθεροποίηση του κώλου.Πάντως το 36,5-30,5 φαίνεται σαν μια καλή αρχή.
a_spyros - 20/10/2008, 09:38
Θέμα δημοσίευσης:
GRIGIO Έγραψε:
Οι πιέσεις που χρησιμοποίησα σήμερα κατα τις υποδείξεις του Αντώνη,37 μπροστά και 30,5 πίσω...Και μπορώ να πώ πως πίσω θα έπρεπε να αφαιρέσω και άλλο γιατί είχα συχνή αποσταθεροποίηση του κώλου.Πάντως το 36,5-30,5 φαίνεται σαν μια καλή αρχή.


Εγώ έχω χρησιμοποιήσει συνολικά 3 διαφορετικούς συνδυασμούς με πιέσεις. Τον καλύτερο χρόνο τον έκανα με τις πιέσεις που βάζω στο δρόμο, αλλά επειδή έχω μπει μόνο 2 φορές καρτόδρομο, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, γι' αυτό μέχρι να το ψάξω πιο σοβαρά το θέμα (με θεωρία κλπ) δε θα γράψω τίποτα άλλα για τις πιέσεις.

Σύμφωνα με το troubleshooting του Βλάση, αν αφαιρέσεις αέρα απ' τα πίσω λάστιχα έχεις περισσότερη υπερστροφή. Αυτό ομολογουμένως δεν το κατάλαβα. Εγώ θεωρούσα ότι θα γίνεται το αντίθετο, αφού προσθέτωντας αέρα στα λάστιχα (απ' όσο προτείνει ο κατασκευαστής) έρχεται μικρότερο τμήμα του λάστιχου σε επαφή με το δρόμο, το οποίο ισοδυναμεί με λιγότερη πρόσφυση.
Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει πάνω σ' αυτό;
Jimmy_Caesar - 20/10/2008, 10:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τη συζήτηση για τις πιέσεις των ελαστικών ας την κάνουμε στο νέο topic
Πιέσεις Ελαστικών

(και κάποιος ας κάνει μια ανακεφαλαίωση pls)
lampros RX8 - 20/10/2008, 23:08
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν το εχει κανει για να φευγουν τα νερα απο την πίστα , αλλα σε καποια σημεια η ασφαλτος με το χωμα ειχε πανω απο 30 εκατοστα σκαλοπατι Evil or Very Mad η wanna be drifters καταλαβαινουν γιατι πραγμα μιλαω Laughing

πρεπει καποιος να πει στον πισταρχη να μπαζωσει την πιστα σε πολλα σημεια
GRIGIO - 21/10/2008, 00:38
Θέμα δημοσίευσης:
Το μπάζωμα δεν είναι κάτι το εύκολο παίδες,όσο χώμα και να ρίξει εαν δεν υπάρχει γκαζόν ή κάτι να το συγκρατεί τότε το χώμα θα πέφτει στην πίστα υπό μορφή σκόνης και με τη βροχη θα κάθεται...Οπότε δώρο άδωρο εαν δε γίνει σωστή δουλειά...Εσύ Λάμπρο δεν το εχεις και ιδαιτερα χαμηλωμένο από ότι πρόσεξα,δηλαδή έπαθες τπτ στην Κ2?,εαν είχα βγει με το δικό μου εκεί θα το έκλαιγα για τα καλά... Βασικά έχεις δίκιο για κάποια σημεία της πίστας...Το λ΄στιχο πχ του παλικαριού με το μαύρο starlet έσκασε από ότι παρατήρησα από ένα πάτημα στο εξωτερικο του κερμπ σε μια στροφή,είχε φάει και καταπόνηση το λάστιχο και παρέδψσε πνεύμα...
lampros RX8 - 21/10/2008, 13:07
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ξερω ποια λες κ2. καλα στο 1 δεν το συζηταω ειχα αγιο που δεν επαθα τιποτα το μισο αμαξι χωμενο μεσα στο χαντακι στο 2 ειναι το σκαλοπατι που λεω, που ακομα και οι ''γραμμες'' θα αντιμετωπισατε προβλημα, αν πατησεις εξω τα εχεις ξυρισει ολα. στο 3 και στο 4 δεν ειναι η υψομετρικη διαφορα στα δυο τμηματα της ασφαλτου αλλα η λακουβα που υπαρχει αναμεσα. ενα μπλε αμαξι (δεν θυμαμαι μαρκα) σφηνωσε με τον μπροστινο και τον πισω προβολο στα λοφακια και εμεινα οι τροχοι στον αερα με αποτελεσμα το ξεμπαζωμα που ακολουθησε. στο ιδιο σημειο στο προτελευταιο d1+gp ειχε τουμπαρει το bmw του Λιαρδη.

πολυ επικινδυνη πιστα για αρχαριους-επιδοξους drifters
lampros RX8 - 21/10/2008, 13:08
Θέμα δημοσίευσης:
Image
GRIGIO - 21/10/2008, 13:44
Θέμα δημοσίευσης:
Στο κομματι 1 που λες εσύ εκείνη η στροφή είναι το πρώτο εσάκε,μετά ακριβώς την Κ2.Ημουν από πάνω σου όταν μπηκες που σου φώναζα να μη μπεις μέσα,ερχόταν το starlet.Οντως για ντριφτ η πίστα είναι δύσκολη...Εδώ και με γραμμές που πάμε βγαίνουμε και στάζουμε ιδρώτα καργα ρε φίλε!

Το μπάζωμα πντως όπως ανελυσα είναι προσωρινή λύση...
tifoso - 30/10/2008, 08:58
Θέμα δημοσίευσης:
την δευτερα πηγα και εκανα μερικους γυρους ... να ενας απο αυτους :
http://www.youtube.com/watch?v=wYjfP71jf1c
acgt3 - 30/10/2008, 09:14
Θέμα δημοσίευσης:
ειδες τελικα ποσο καλα λαστιχα σου εδωσα.
tifoso - 30/10/2008, 11:10
Θέμα δημοσίευσης:
τα εχω αλλαξει!!!...εσυ ειδες ποσα λιγα φρενα παταω,αρα μου λειπει η δυναμη!
acgt3 - 30/10/2008, 18:25
Θέμα δημοσίευσης:
δωσε θαρρος στον χωριατη.......
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB