_-MaNo$-_ Έγραψε: |
Αν δεν φτιαχτει το Rover μου δεν θα κανετε δυναμομετρηση! |
j.k Έγραψε: |
βλέπω όλοι ετοιμοπόλεμοι είμαστε! και εγώ ενδιαφέρομαι και ειδικά για τον όλο χαβαλέ του θέματος αλλά πρέπει πρώτα να παράλάβω το όχημα από το συνεργείο και να κάνω περίπου 2000 ΚΜ. |
Jimmy_Caesar Έγραψε: |
Φροντίστε να τα έχετε έτοιμα μέχρι αρχές Απριλίου συνάδελφοι συναγωνιστές. |
Gozilla Έγραψε: |
Δεν βλέπω πολύ μέλλον για τη δυναμομέτρηση....
Εγώ να έρθω και να τρέχω στα ράουλα, αμάξι όμως δεν παίζει... |
acgt3 Έγραψε: |
μεσα για την δυναμομετρηση
ο j.k, maxristos και hill θα ειναι ετοιμοι για τον Μανο ποσως μας ενδιαφερει |
vlachos Έγραψε: |
Εγω θέλω να δω πόσα αλογάκια έχω.
Ξέρω όμως πως στην δυναμομέτρηση βάζουν 4η στο κιβώτιο και όταν μπει στον κόφτη βλέπουν το αποτέλεσμα. Σωστά; Με το δικό μου πως θα γίνει που δεν έχω καθόλου κόφτη; Μπορούμε να μάθουμε; |
acgt3 Έγραψε: |
μεσα για την δυναμομετρηση
ο j.k, maxristos και hill θα ειναι ετοιμοι για τον Μανο ποσως μας ενδιαφερει |
acgt3 Έγραψε: | ||
ο χρηστος το πηρε σημερα τωρα που γραφω και ο Γιαννης μαλλον Σαββατο το πολυ Δευτερα μας μενει ο Hill. |
vlachos Έγραψε: |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΛΑΧΟΣ
ΜΕΕΕΣΑΑΑΑ |
Hil Έγραψε: |
Xειλαδάκης (όχι Χειλουδάκης ) Κώστας Βmw compact ti 1.6 |
acgt3 Έγραψε: | ||
με πιο απο ολα |
vlachos Έγραψε: |
Τελικά πότε θα πάμε ξέρουμε;
punto gt = |
j.k Έγραψε: |
στη Ρενώ στο ρεύμα προς Λαμία? |
j.k Έγραψε: |
στη Ρενώ στο ρεύμα προς Λαμία? |
acgt3 Έγραψε: |
εγω θα σας πω την Δευτερα |
vlachos Έγραψε: |
Δημήτρη ελπίζω να μην έχω κάνει και εγώ τόσο κακό.
Λυπάμαι πραγματικά που δεν κατάφερα να φέρω το saxo μου για να δω πόσα αλογάκια έχει. Το ότι θα δουλεύω το Σάββατο το έμαθα στις 7 το απόγευμα της παρασκευης. Τουλάχιστον πέρασα από και είδα την δυναμομέτρηση του Lotus, αλλά δυστυχώς με το αμάξι της δουλειάς μου. Ο φίλος μου με το rallye είναι μπαρούτι με τα αλόγα που έβγαλε το αμάξι του. Ρέβελος Κυριάκος 129hp Αντώνη λάθος κατάλαβες ότι θέλω να πάω κόντρα μαζί σου. Σε πίστα ναι, σε ευθεία ποτέ. Βλέπεις δεν είμαι τόσο χαζός αλλά ούτε και άσχετος. Έκαστος στο είδος του… Punto gt για κόντρες & Saxo vts για στροφές. |
acgt3 Έγραψε: |
το δυναμομετρο που πηγαμε μου εβγαλε τα εξης στο 1,5
στροφαλο 148,8 τροχο 113 κιλα 25 σημερα πηγα στον ανδριανακη στο 1,5 τροχο 139,9 κιλα 26,6 τα σχολια δικα σας. |
acgt3 Έγραψε: |
το δυναμομετρο που πηγαμε μου εβγαλε τα εξης στο 1,5
στροφαλο 148,8 τροχο 113 κιλα 25 σημερα πηγα στον ανδριανακη στο 1,5 τροχο 139,9 κιλα 26,6 τα σχολια δικα σας. |
_-MaNo$-_ Έγραψε: |
Εγω παντως δεν κοιταω την δυναμη που βγαζει στους τροχους γιατι απο δυναμομετρο σε δυναμομετρο θα υπαρχουν διαφορες αλλα την δυναμη που βγαζει στον στροφαλο η οποια αποδειχθεικε σε ολα τα μαμα αμαξια που μετρηθηκαν οτι την δειχνει σωστα οπως για παραδειγμα το Mazda. 260 δινει το εργοστασιο 269 εβγαλε. 38 κιλα ροπη δινει 38 εβγαλε. Και θα θεσω και το παραδειγμα για το Rover οπου την πρωτη μετρηση την ειχα κανει στην powerland με 28 βαθμους στο 1,3 και εδειξε 354 με 43 κιλα και την δευτερη μετρηση στον Φωτεινελη οποθ με ιδια πιεση, 38 βαθμους θερμοκρασια και το αμαξι να καιει της κακομοιρας απο λαδια εδειξε 330 με 41 κιλα ροπη και παντα μιλαω για στροφαλο. Οπωτε οπως βλεπετε τελικα ασχετως απο τις απωλειες και την δυναμη που δειχνει στον τροχο η ιπποδυναμη των μοτερ στον στροφαλο ειναι σχεδον η ιδια με μικρες διαφορες. Εμενα αυτο ειναι που με ενδιαφερει περισσοτερο. Και να ξερετε οτι οταν φτιαχνεις το αμαξι σου και το δυναμομετρεις παντα μα παντα πρεπει την καθε δυναμομετρηση να την κανετε στο ιδιο δυναμομετρο και με οσο το δυνατον τις ιδιεσ συνθηκες περιβαλοντος με την προηγουμενη. Αυτα απο εμενα και ελπιζο να βοηθησα. |
bril Έγραψε: |
Συμφωνω με τον Μανο. Και εγω την δυναμη στο μοτερ κοιταω.
Σκεφτειτε οτι η δυναμη στον τροχο αλλαζει, ακομα και αν βαλεις αλλα λαστιχα επανω. Θα πρεπει καθε φορα να τρεχεις στα δυναμομετρα? |
vlachos Έγραψε: |
Έκαστος στο είδος του… Punto gt για κόντρες & Saxo vts για στροφές. |
bril Έγραψε: |
Πως ακριβως λεγονται τα δυναμομετρα, σαν αυτο που περιγραφεις??? |
johanndelta Έγραψε: |
Eπανερχομαι στο εγχειριδιο. Στο κεφ. 3 αναφερεται στην εγκατασταση του δυναμομετρου και στο εξης 1: Στον αερισμο του χωρου αλλα και στην παροχη αερα απο τον ανεμιστηρα του δυναμομετρου προς το αυτοκινητο. Υπαρχουν διαφορετικες ταχυτητες αναλογα με τον τυπο του οχηματος. Σε καμμια περιπτωση ομως η ταχυτητα του αερα δεν πρεπει να υπερβαινει τα 90km/h. Μετα ειναι το κεφ. 4 που ειναι το κρισιμοτερο: Προετοιμασια για μετρηση... |
johanndelta Έγραψε: |
Στο κεφ. 5 λεει πως χειριζεται κανεις το προγραμμα στο pc του δυναμομετρου. Απλουστατο γενικα, ολο το παιχνδι γινεται με τα F, ασε που εχει και τα σχεδιακια οποτε ειναι ευκολο. Στο 6 τα οποια σπουδαια (μετρησεις...) |