TARMAC

Τεχνικά Θέματα - Μεταλλικοι καταλυτες και πλεονεκτηματα

MAXRISTOS - 24/2/2008, 11:15
Θέμα δημοσίευσης: Μεταλλικοι καταλυτες και πλεονεκτηματα
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΥ ΥΠΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ
Το υλικό υποστρώματος και η κατασκευή του καταλύτη είναι αντικείμενο μιας μεγάλης μηχανικής, θερμικής και χημικής έντασης. Η κατασκευή συναντά τις αυστηρά ακόλουθες υποχρεώσεις μεγάλης δραστικής επιφάνειας, μικρό βάρος και μέγεθος, καλής θερμικής αγωγιμότητας, μηχανικής έντασης και χαμηλής πίσω πίεση.
Τα υποστρώματα στους συμβατούς καταλύτες είναι κατασκευασμένα από κεραμικά υλικά. Εάν συγκρίνουμε τον κεραμικό καταλύτη με καταλυτικές λύσεις χρησιμοποιούνται μεταλλικά υποστρώματα, μπορούμε να δούμε τις φυσικές ιδιότητες που παρέχονται στον μεταλλικό, με τις απίστευτες καταλυτικές δυνατότητες.

ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Το υπόστρωμα είναι κατασκευασμένο από αρκετά λεπτά μεταλλικά υποστρώματα. Οι χημικές αντιδράσεις γίνονται μόνο στην επιφάνεια του καταλύτη και όπως είναι γνωστό, όσο περισσότερη επιφάνεια υπάρχει τόσο καλύτερη είναι η κατάλυση.
Το ίδιο φαινόμενο μπορεί να επιτευχθεί με ένα 20% μείωση σε όγκο του μεταλλικού υποστρώματος και να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα.
Η μεγάλη μηχανική αντοχή που παρέχεται από τα μεταλλικά υλικά δίνουν την δυνατότητα στο μεταλλικό (εξωτερικό κέλυφος) να υπάρχει χωρίς απορροφητικό υπόστρωμα μεταξύ εσωτερικού υποστρώματος και εξωτερικού κελύφους. .
Η αιτία αυτή μας δίνει μια μείωση του εξωτερικού κελύφους του καταλύτη (διάμετρος) κατά 15%.
Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει το βάρος του μεταλλικού καταλύτη να είναι κατά 1/3 μεγαλύτερο από τον κεραμικό καταλύτη στις ίδιες αποδόσεις.

LOW BACK PRESSURE
Τα λεπτότερα τοιχώματα που σχεδιάζονται κατά αυτόν τον τρόπο επιτρέπουν το υπόστρωμα να καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια συγκρίνοντας με τον κεραμικό καταλύτη.


REDUCED LIGHT OR TWICE
Συγκρίνοντας τον μεταλλικό με τον κεραμικό, ο μεταλλικός χρειάζεται μισή θερμική ενέργεια για να ανέβει η θερμοκρασία από 0? C - 100? C.
Ο μεταλλικός καταλύτης θα λειτουργήσει πιο γρήγορα σε κρύες καιρικές συνθήκες όταν χρειαστεί επανεκκίνηση.
bril - 24/2/2008, 14:51
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραιο post!
acgt3 - 11/8/2008, 08:00
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη μαλλον σιγουρα ο αγωνιστικος καταλυτης που φοραω πρεπει να εχει κανα 2 αρκουδες μεσα, με τι προτεινετε να τον αλλαξω. Φοραω 60αρα σωληνα και θελω οσο πιο ανοικτο γινετε.
tifoso - 11/8/2008, 09:38
Θέμα δημοσίευσης:
βγαλτον εντελως
Jimmy_Caesar - 11/8/2008, 09:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτή είναι η μεγαλύτερη βλακεία που μπορείς να κάνεις.
Είναι εντελώς ηλίθιο να βγάζει κάποιος τον καταλύτη, γιατί είναι ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ βλαβερό τόσο για τους επιβαίνοντες στο αυτοκίνητο, όσο και για τους γύρω του.
Evil or Very Mad
splitapsou - 11/8/2008, 13:22
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνώ δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαζομάρα από την αφαίρεση ενός τόσο ωφέλιμου για το περιβάλλον και την ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ανταλλακτικού. Evil or Very Mad
tifoso - 11/8/2008, 13:30
Θέμα δημοσίευσης:
δηλαδη θελετε να μου πειτε οτι οοολα τα αλλα που κανουμε στα αυτοκινητα ειναι φιλικα προς το περιβαλλον;
splitapsou - 11/8/2008, 14:08
Θέμα δημοσίευσης:
όταν τα επίπεδα των καυσαερίων είναι μέσα στα όρια τουλάχιστον δεν το καταστρέφουμε.
opterios - 11/8/2008, 14:46
Θέμα δημοσίευσης:
tifoso Έγραψε:
δηλαδη θελετε να μου πειτε οτι οοολα τα αλλα που κανουμε στα αυτοκινητα ειναι φιλικα προς το περιβαλλον;

Δεν υπάρχει σύγκριση στη ζημιά προς το περιβάλλον που γίνεται με την αφαίρεση του καταλύτη συγκριτικά με άλλες μετατροπές.

Κινητήρες σχεδιασμένοι να λειτουργούν με καταλύτη κάνουν πολύ μεγαλύτερη ζημιά από τα μη καταλυτικά αυτοκίνητα του παρελθόντος.

Όλοι μας συνεισφέρουμε [αναπόφεκτα πλέον] στη μόλυνση του περιβάλλοντος, αλλά το θέμα είναι να παραμένουμε σε πλαίσια που αν τα ακολουθούσαν όλοι να μην υπήρχε πρόβλημα.

Επιπλέον, έχει αποδειχθεί σε αρκετές περιπτώσεις ότι στα σύγχρονα μοτέρ, η αφαίρεση του καταλύτη δε συνεπάγεται αυτομάτως και καλύτερη απόδοση. Δεν είναι σαν τα πρώτα καταλυτικά από τέλη του '80 αρχές '90.

Θεωρώ πλήρη ασέβεια προς όλου μας την αφαίρεση καταλύτη.
acgt3 - 11/8/2008, 15:59
Θέμα δημοσίευσης:
καλα κανατε και του τα χωσατε του φοιτητη αλλα σε εμανα δεν απαντησατε Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
opterios - 11/8/2008, 21:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ ξέρεις καλά ότι δεν το κατέχω το θέμα "βελτίωση", οπότε τι να σου πω Razz
Jimmy_Caesar - 12/8/2008, 00:20
Θέμα δημοσίευσης:
Αντώνη, βάλε κάποιον σχετικά φθηνό μεταλλικό, με όχι πολλές τρύπες.
Αν έχεις καλό εξατμισά, πες του ιπποδύναμη και θα σου πει.
Αν όχι, πάρε με τηλ Razz
tifoso - 12/8/2008, 08:47
Θέμα δημοσίευσης:
κατα αρχας μηλαμε αν αποδίδει...και στο punto gt αποδιδει!
δεν θυμαμε αν εχει down pipe...με αυτο θα δει μεγαλυτερη διαφορα!
acgt3 - 12/8/2008, 09:01
Θέμα δημοσίευσης:
αυτος που φοραω ειναι 200 τρυπες και θα βαλω τον ιδιο μαλλον 220 ευρω
MAXRISTOS - 14/8/2008, 01:31
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
αυτος που φοραω ειναι 200 τρυπες και θα βαλω τον ιδιο μαλλον 220 ευρω


Είναι η καλύτερη λύση στο να βάλεις τον ίδιο..

Σε θέμα απόδοσης εαν τον κάνεις τον καταλύτη ''κουφάρι'', θα δεις διαφορά κατ'ευθείαν.
Δεν αξίζει τον κόπο για θέμα περιβάλλοντος που τον θεωρώ πολύ σημαντικό,γνωρίζοντας παράλληλα ότι εισαι φυσιολάτρεις και συνηδειτοποιημένος.
siiiii - 3/11/2008, 22:09
Θέμα δημοσίευσης:
εγω στο sporting πουντο που εχω εχω της americat τον οποιο φορουσα οταν φορουσα και τον 8v κανει λιγο θορυβο αλλα ειναι πολυ γλυκος και ειδα τεραστια διαφορα
acgt3 - 4/11/2008, 08:35
Θέμα δημοσίευσης:
siiiii Έγραψε:
εγω στο sporting πουντο που εχω εχω της americat τον οποιο φορουσα οταν φορουσα και τον 8v κανει λιγο θορυβο αλλα ειναι πολυ γλυκος και ειδα τεραστια διαφορα



εννοητε οτι αυξανει ο θορυβος με μεταλικο καταλυτη.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB