TARMAC

Τεχνικά Θέματα - Γειώσεις και σταθεροποιητή τάσεις

MAXRISTOS - 23/2/2008, 22:21
Θέμα δημοσίευσης: Γειώσεις και σταθεροποιητή τάσεις
Οι γειώσεις και ο σταθεροποιητής τάσεις,κατά πόσο πιστεύετε πως μπορεί να βοηθήσει το αυτοκινητό μας Question Question
bril - 23/2/2008, 23:20
Θέμα δημοσίευσης:
2 αλογακια?
MAXRISTOS - 24/2/2008, 09:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εκτος απο τα 2αλογάκια που αναφέρεις,με ενδιαφέρει στο πως να δουλέψουνε σωστά τα ηλεκτρικά,που για μένα προσωπικά υστερούν τα punto gt...
bril - 24/2/2008, 14:39
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικα ναι, ετσι λενε τουλαχιστον. Εγω δεν τα εχω δοκιμασει αυτα παντως.
GRIGIO - 24/2/2008, 23:12
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίο το θέμα μας.

Λοιπόν,προσωπικά έχω το Fiat Punto mk2b και ψάχνομαι στα ηλεκτρικά του.Κατά πόσο ένα stabilizer τάσης θα μπορούσε να βοηθήσει?Τί ακριβώς κάνει,πώς δουλεύει?Δηλαδή,από ότι ξέρω παλιότερα τα αμάξια είχαν μετά το δυναμό έναν ανορθωτή τάσης ώστε το εναλασσόμενο ρεύμα που παράγει το δυναμό να γίνεται συναχές για τα κυκλώματα του αυτοκινήτου.Πλέον ισχύει αυτό στο σύγχρονο αυτοκίνητο ή η μπαταρία σταθεροποιεί την τάση?Σε ένα αμάξι με πολλά ηλεκτρονικά και τόσες πολλές μονάδες βοηθάει ή επιβαρύνει τα κυκλώματα του αυτοκινήτου?
_-MaNo$-_ - 25/2/2008, 12:20
Θέμα δημοσίευσης:
Οι γειωσεις κανουν δουλεια και ιδιαιτερα σε αυτοκινητα που υστερουν στα ηλεκτρικα οπως τα uno, punto, πολλα alfa romeo και lancia. Πρεπει να συνδεσεις πανω απο 5 γειωσεις σε ξεχωριστα μερη του μοτερ οπως καπακι, κορμο, εισαγωγη, σασμαν, θολους, και να τις μαζεψεις ολες μαζι σε ενα κοινο σημειο και απο εκει με ενα αρκετα χοντρο καλωδιο στον αρνητικο πολο της μπαταριας. Οι σταθεροποιητες τασης προσφερουν κυριως στην περιπτωση που παθει κατι το δυναμο ετσι ωστε αν τυχον υπερτροφοδοτησει με ρευμα το κυκλωμα να μην καψει καναν εγγεφαλο.(ετσι πιστευω εγω τουλαχιστον)
GRIGIO - 25/2/2008, 12:30
Θέμα δημοσίευσης:
_-MaNo$-_ Έγραψε:
Οι γειωσεις κανουν δουλεια και ιδιαιτερα σε αυτοκινητα που υστερουν στα ηλεκτρικα οπως τα uno, punto, πολλα alfa romeo και lancia. Πρεπει να συνδεσεις πανω απο 5 γειωσεις σε ξεχωριστα μερη του μοτερ οπως καπακι, κορμο, εισαγωγη, σασμαν, θολους, και να τις μαζεψεις ολες μαζι σε ενα κοινο σημειο και απο εκει με ενα αρκετα χοντρο καλωδιο στον αρνητικο πολο της μπαταριας. Οι σταθεροποιητες τασης προσφερουν κυριως στην περιπτωση που παθει κατι το δυναμο ετσι ωστε αν τυχον υπερτροφοδοτησει με ρευμα το κυκλωμα να μην καψει καναν εγγεφαλο.(ετσι πιστευω εγω τουλαχιστον)


Ξερεις όμως την παγίδα,αμα έχεις εγγύηση και γίνει τίποτα με καμιά μονάδα του αυτοκινήτου θα το ρίξουν στις γειώσεις και τα ηλεκτρικά.

Πάντως ισχύει,τα uno,punto που ξέρω έχουν εκεί το αδύναμο σημείο τους,ηλεκτρικά.
MAXRISTOS - 25/2/2008, 13:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ειδικά τα punto υστερούν με τα ηλεκτικά.....
Jimmy_Caesar - 25/2/2008, 13:35
Θέμα δημοσίευσης:
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Πιο σιγά!
Μπορεί να ακούσει ο Αντώνηςςςς
σσσσσσσσσ
MAXRISTOS - 25/2/2008, 13:37
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
Πιο σιγά!
Μπορεί να ακούσει ο Αντώνηςςςς
σσσσσσσσσ



XAXAXAXAXAX Laughing
GRIGIO - 26/2/2008, 00:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρει κανείς να πει ακριβώς πού συνδέεται ο σταθεροποιητής και τι ακριβώς κάνει?Επίσης πώς αυτό μπορεί να βοηθήσει το αμάξι μας?Εννο'ω με σιγουριά να μας πει...
MAXRISTOS - 26/2/2008, 01:12
Θέμα δημοσίευσης:
GRIGIO Έγραψε:
Ξέρει κανείς να πει ακριβώς πού συνδέεται ο σταθεροποιητής και τι ακριβώς κάνει?Επίσης πώς αυτό μπορεί να βοηθήσει το αμάξι μας?Εννο'ω με σιγουριά να μας πει...


Θα συνδέσω σύντομα γειωσέις και σταθεροποιητη τάσεις και θα ενημερώσω αναλυτικα....
acgt3 - 26/2/2008, 06:45
Θέμα δημοσίευσης:
o σταθεροποιητης τασης συνδεετε πολυ ευκολα εχει 2 καλωδια ενα στο θετικο και το αλλο στον αρνητικο πολο.
acgt3 - 26/2/2008, 06:49
Θέμα δημοσίευσης:
_-MaNo$-_ Έγραψε:
Οι γειωσεις κανουν δουλεια και ιδιαιτερα σε αυτοκινητα που υστερουν στα ηλεκτρικα οπως τα uno, punto, πολλα alfa romeo και lancia. Πρεπει να συνδεσεις πανω απο 5 γειωσεις σε ξεχωριστα μερη του μοτερ οπως καπακι, κορμο, εισαγωγη, σασμαν, θολους, και να τις μαζεψεις ολες μαζι σε ενα κοινο σημειο και απο εκει με ενα αρκετα χοντρο καλωδιο στον αρνητικο πολο της μπαταριας. Οι σταθεροποιητες τασης προσφερουν κυριως στην περιπτωση που παθει κατι το δυναμο ετσι ωστε αν τυχον υπερτροφοδοτησει με ρευμα το κυκλωμα να μην καψει καναν εγγεφαλο.(ετσι πιστευω εγω τουλαχιστον)



οπως τα λεει ο μανος ειναι και να φανταστειτε οτι εαν εβαζαν ενα νουμερο πιο χοντρα καλωδια απο το εργοστασιο θα ειχαμε 90% λιγοτερα προβληματα.
bril - 26/2/2008, 14:13
Θέμα δημοσίευσης:
Για να δεσει το γλυκο το μονο που μενει ειναι τα μπουζοκαλωδια?
MAXRISTOS - 26/2/2008, 14:28
Θέμα δημοσίευσης:
bril Έγραψε:
Για να δεσει το γλυκο το μονο που μενει ειναι τα μπουζοκαλωδια?


Σωστος......magnecor r100.....
bril - 26/2/2008, 14:32
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια! Ας κανει καποιος και την σουμα να δουμε στα ποσα χρηματα βρισκομαστε. Very Happy
acgt3 - 26/2/2008, 18:15
Θέμα δημοσίευσης:
bril Έγραψε:
Ωραια! Ας κανει καποιος και την σουμα να δουμε στα ποσα χρηματα βρισκομαστε. Very Happy



γυρω στα 300 για να βαλεις τοπ πραματα
MAXRISTOS - 26/2/2008, 18:53
Θέμα δημοσίευσης:
bril Έγραψε:
Ωραια! Ας κανει καποιος και την σουμα να δουμε στα ποσα χρηματα βρισκομαστε. Very Happy


Ανάλογα

Μπουζοκαλλώδια magnecor r100 (κοκκινα)=120euro->racing
Μπουζοκαλλώδια magnecor r85 (κοκκινα)=95euro
Γειώσεις ->ξεκινουν απο 75euro και μπορουν να φτάσουν μεχρι 200euro
Σταθεροποιητης->ξεκινουν απο 90euro και μπορουν να φτασουν μεχρι 200euro
bril - 28/2/2008, 05:06
Θέμα δημοσίευσης:
Και μενα τα 300 μου φαινονται λιγα.
Κανενα 400αρι υπολογιζω.
GRIGIO - 28/2/2008, 14:45
Θέμα δημοσίευσης:
Να πώ το άλλο,ότι στα αμάξια τα σύγχρονα (πχ μιας και είπαμε punto τα punto 2ης γενιάς και μετά) έχουν στις μονάδες τους πυκνωτές ώστε να σταθεροποιούν την τάση σε οποιαδήποτε στιγμή.Τώρα ο σταθεροποιητής τάσης από ότι κατάλαβα και αν δεν κάνω λάθος κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά οπότε μάλλον τζάπα λεφτά.

Τώρα τα μπουζοκαλώδια είναι άλλο θέμα,εκεί ναι,βοηθάνε αλλά όχι ότι δίνουν και άλογα έτσι?
MAXRISTOS - 28/2/2008, 16:16
Θέμα δημοσίευσης:
GRIGIO Έγραψε:
Να πώ το άλλο,ότι στα αμάξια τα σύγχρονα (πχ μιας και είπαμε punto τα punto 2ης γενιάς και μετά) έχουν στις μονάδες τους πυκνωτές ώστε να σταθεροποιούν την τάση σε οποιαδήποτε στιγμή.Τώρα ο σταθεροποιητής τάσης από ότι κατάλαβα και αν δεν κάνω λάθος κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά οπότε μάλλον τζάπα λεφτά.

Τώρα τα μπουζοκαλώδια είναι άλλο θέμα,εκεί ναι,βοηθάνε αλλά όχι ότι δίνουν και άλογα έτσι?


Ακομα οταν έχεις και ένα Punto 2ης γενιάς,και χεις προβεί σε μετατροπή μεγάλη(απο ατμοσαφαιρα σε turbo πχ),χρειαζετε στο να τοποθετησεις και γειωσεις,έχοντας πολλά οργανα,τσεκαροντας το κάθε τι.
Το θέμα δεν έιναι μονο τα άλογα σε ένα αυτοκινητο,αλλά και η σωστη λειτουργικοτητά του.Με τα μπουζοκαλλώδια δεν θα πάρεις άλογα,αλλά θα σε βοηθήσει στην χαμηλή ωμική αντιστασή τους και στον παραπάνω σπινθιρισμο που προσφερουν.
Jimmy_Caesar - 28/2/2008, 17:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή καλή καύση, που σημαίνει μικρότερη πιθανότητα προβλήματος, μικρότερη κατανάλωση, αλλά και πιο "δυνατά" άλογα (κάτι σε επιβήτορες δηλαδή)...
acgt3 - 28/2/2008, 21:39
Θέμα δημοσίευσης:
ναι εσυ οταν ...... συνδεεσαι με γειωση στο πατωμα για να μην κανεις αρκ και ιονιζεσαι με αρνητικα ιονατα για να κρατας χαμηλο βαρο μετρικο για την αποφυγει κεραυνων.
MAXRISTOS - 22/3/2008, 01:25
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω την εξής απορία:

Φοράω σταθεροποιητή τάσεις μάρκας trust.Έχει πάνω δυο led.Το ένα φωτίζει κόκκινο και το άλλο πράσινο.Φωτίζουν διαδοχικά,μία το ένα led και μία το άλλο.Ξέρει κανείς τι σημαίνει αυτό???
MAXRISTOS - 25/3/2008, 16:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά ένα led είναι που αναβοσβήνει διαδοχικά μια πράσινο και μία κόκκινο.Γνωρίζει κανείς???
Jimmy_Caesar - 25/3/2008, 19:17
Θέμα δημοσίευσης:
Χρήστο, πήγαινε μια βόλτα από το www.trust.com, μπες στα products, δες ποιο μπορεί να είναι το δικό σου (που εγώ μάλλον δεν το βρίσκω) και θα μάθουμε τι μπορεί να είναι.
Οπως το σκέπτομαι όμως περισσότερο μόστρα είναι Razz
MAXRISTOS - 26/3/2008, 22:19
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Χρήστο, πήγαινε μια βόλτα από το www.trust.com, μπες στα products, δες ποιο μπορεί να είναι το δικό σου (που εγώ μάλλον δεν το βρίσκω) και θα μάθουμε τι μπορεί να είναι.
Οπως το σκέπτομαι όμως περισσότερο μόστρα είναι Razz


Ευχαριστώ για την πληροφορία αλλά όσο και να έψαξα δεν βρήκα τίποτα.. Sad
Jimmy_Caesar - 26/3/2008, 23:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ισως να γράψεις εδώ τον τύπο της συσκευής, όπως αναγράφεται επάνω της?
MAXRISTOS - 27/3/2008, 00:12
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Ισως να γράψεις εδώ τον τύπο της συσκευής, όπως αναγράφεται επάνω της?


θα το ψάξω, και εαν την βρω γιατί όχι Wink
Giannis307 - 8/5/2008, 09:54
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως οσοι εχουν ηλεκτρογκαζο αυτοκινητο και εχουν περασει καλη κεντρικη αλλα και εχουν κανει ενα καλο δικτυο γειωση σε μοτερ σαζμαν (για μειωση παρασιτου απο στατικο ηλεκτρισμο) εχουν δει φοβερη διαφορα....δλδ εχω δει πρωσωπικα αμαξι το οποιο ειχε πολυ καλη γειωση (ηλεκτρογκαζο) και στην αρχη νομιζα οτι ειχε βαλει boosterακι αλλα τελι9κα ηταν απο εκει...οσοιι εχουν Nissan ειναι must... dumbkorf dumbkorf dumbkorf Wink
panos - 9/6/2008, 13:41
Θέμα δημοσίευσης:
βασικά δεν εχω ιδέα.

παντως ο σταθεροποιητής τάσης μπορει να "διαβασει" και βολτ και να δείξει. ισως να αφορουν στη φορτιση.

για τις γειώσεις ρε παιδια, γιατι εγω ξερω οτι πονάνε οι ΙΑΠΩΝΕΣ πιο πολύ απο όλους?

Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB