TARMAC

Τεχνικά Θέματα - Bλάβη στα ηλεκτρικά μου

GRIGIO - 20/2/2008, 22:05
Θέμα δημοσίευσης: Bλάβη στα ηλεκτρικά μου
Αγαπητοί Ταρμακήτες καλησπέρα σας.

Απευθύνομαι κυρίως σε κατόχους Fiat ή σε ηλεκτρολόγους αυτοκινήτων που τυχόν υπάρχουν στο forum.

Το αμάξι μου είναι ένα Fiat Punto 1.2 16v 3θυρο.Πήγαινα στο δρόμο,ανάβουν λαμπάκια τιμονιού,ΑBS,χειροφρένου στιγμιαία και αυτό του τιμονιού μένει αναμένο σταθερά.
Επίσης,τώρα με τα χιόνια,πήγα να το βάλω μπροστά και εκτός του ότι δεν πήρε μπρός,το trip computer μηδένισε και οι δείκτες θερμοκρασίας νερού και βενζίνης έπεσαν στο μηδέν και σπαρτάραγαν.

Μετά από επίσκεψη στην αντιπροσωπεία καιταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ή κάποια από τις μονάδες(τιμονιου,ψεκασμού,abs,body computer κτλ΄βραχυκυκλώνει και τρελαίνει τις υπόλοιπες ή υπάρχει καλωδιακό πρόβλημα.Το θέμα είναι ότι επικοινωνήσαμε με τα κεντρικά της Fiat στην Αθήνα και μας είπαν ότι είναι σπάνια περίπτωση και ότι σε ένα άλλο πουντο που έτυχε το ίδιο άλλαξαν μια μια όλες τις μονάδες μέχρι που βρήκαν ότι έφταιγε αυτή του καντράν.


Ερώτηση τώρα,μήπως καπόιος από εδώ με πουντο έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα?Μήπως κάποιος ηλεκτρολόγος ξέρει από το αμάξι ή έχει βρεθεί αντιμέτωπος με τέτοιο περιστατικό ώστε να βοηθήσει?Το διαγνωστικό έγραψε 'βλάβη CAN BUS' άν βοηθάει αυτό.

Βοηθεια παίδες πριν τρελαθώ.Τώρα θα μπώ στη διαδικασία να λυθεί όλο ο αμάξι και να αλλάζω μια μία όλες τις μονάδες μέχρι να βρώ τί τρέχει.Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω για τη διάγνωση που του δίνω,η βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Jimmy_Caesar - 20/2/2008, 22:51
Θέμα δημοσίευσης:
Γιααααα ρίξε μια ματιά στη μπαταρία σου αρχικά και στο δυναμό μετά.
GRIGIO - 21/2/2008, 00:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαταρία χλωμό,το κάνει εν κινήσει το αμάξι το πρόβλημα.Επίσης δίνει τάση εισόδου 15 vοlt κανονικά.
Jimmy_Caesar - 21/2/2008, 08:00
Θέμα δημοσίευσης:
Ισως, αλλά αν βραχυκυκλώνει κάποιο στοιχείο της, τότε υπάρχει πιθανότητα.
GRIGIO - 21/2/2008, 11:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μπαταρία δεν είναι,ολα οκ σε αυτήν,όπως και στο δυναμό. Λύνουμε τώρα μία μία τις μονάδες και κοιτάμε μπρίζες,καλωδίωση. Καποια μονάδα λογικά 'ρίχνει' τις υπόλοιπες.όλες είναι σε μία γραμμή.
vlachos - 21/2/2008, 17:04
Θέμα δημοσίευσης:
Υγρασίες στο εγκέφαλο πιστεύω Rolling Eyes
acgt3 - 21/2/2008, 18:15
Θέμα δημοσίευσης:
GRIGIO Έγραψε:
Μπαταρία χλωμό,το κάνει εν κινήσει το αμάξι το πρόβλημα.Επίσης δίνει τάση εισόδου 15 vοlt κανονικά.



ακριβως το 15 βολτ ειναι το πρωτο θεμα (το ανωτερο ειναι13,4 βολτ) αυτο σημαινει οτι τα επαιξε ο αυτοματος και βγαζει παραπανω βολτ και λογικο ειναι να τα παιζουν τα οργανα. Εαν δεν φτεει αυτο σιγουρα θα σου κανει ζημια σε κατι αλλο.
acgt3 - 21/2/2008, 18:19
Θέμα δημοσίευσης:
ενας απο τους βασικους λογους να τα παιζουν τα οργανα ειναι οτι βγηκε καποια γηωση .
GRIGIO - 22/2/2008, 09:49
Θέμα δημοσίευσης:
Το examiner γράφει,μέγιστη τάση εισόδου 15 volt.Τάση στιγμιαία 13,86 volt.Γειώσεις ελεγχθησαν,δεν είναι εκεί το πρόβλημα.Βάλαμε άλλη μονάδα ηλεκτρικού τιμονιού και ούτε αυτό είναι.Βάλαμε άλλη μονάδα body computer,ούτε αυτό είναι.Τώρα σε λίγο θα ξαναπάω στη Fiat να δώ τί νέα έχουμε.Η ασφαλειοθήκη δεν είχε υγρασίες,όπως και όλες οι φίσες που κοιτάξαμε.
GRIGIO - 4/3/2008, 21:39
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν,το πρόβλημα λύθηκε εδώ και μια βδομάδα.

Εν τέλει,αυτό που έφταιγε ήταν......Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ. Μετρήθηκε με ένα μηχάνημα(micro) και την έβγαλε άχρηστη ενώ στη δεύτερη αντιπροσωπεία εμφάνισε σε 3 μοναδες 'τάση μικρότερη από το κανονικό'. Επίσης για το φόβο των Ιουδαίων αλλαξα και ένα σετ γειώσεων κινητήρα-πλαισίου και όλα δουλεύουν ρολόι.

Jimmy επαληθεύτηκες από την πρώτη σου πρόβλεψη αλλά που να ξέρω ότι στην πρώτη αντιπροσωπεία μετρήθηκε η μπαταρία από το examiner μόνο?
MAXRISTOS - 5/3/2008, 12:54
Θέμα δημοσίευσης:
Ευτιχως που βρήκες το πρόβλημα και το έλυσες....
Jimmy_Caesar - 5/3/2008, 12:58
Θέμα δημοσίευσης:
Χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημά σου! Very Happy
Giannis307 - 8/5/2008, 10:16
Θέμα δημοσίευσης:
H μπαταρια στα Ευρωπαικα πιο πολυ αυτοκινητα ειναι πολυ μεγαλο προβλημα....Στο δικο μου ειχα την μαμα μπαταρια 3 χρονια (και πολυ με εβγαλε) ενα μηνα πριν με αφησει το αυτοκινητο εκαιγε νερα...χωρια που στην κρυα εκκινηση ισα που επαιρνε και μεχρι βνα δουλεψει λιγο να ανεβασει τα αμπερ της η μπαταρια εκανε σαν να εχει παρκινσον....με την αλλαγη αφου μεα αφησε σταματησαν ολα...Η εξηγηση γαι τα νερα γιατι ακουγετε κουφο...
Τα peugeot απο 2002 και μετα με τριφυσο sagem bsi ελενχοθν τα παντα ηλκτρονικα απο την τροφοδοσια καυσημου (λογικο) μεχρι και την κορνα και την πλαφονιερα ( jerkit ).Μεσα σολα που ελενχει ειναι και ο θερμοστατης-βεντηλατερ κλπ....Οποτε με τι μιζαρισμα της μπαταριας της εφευγαν τα λιγα αμπερ που της ειχαν μεινει και με το βυθησμα αυτο τρελαινοταν η bsi και δεν διαβαζε σωστα θερμοκρασιες και ειτε ανοιγε πολυ νωρις το κυκλωμα ειτε λιγο πιο αργα (χωρις τπτ το επικυνδινο) η ανοιγε το κυκλωμα και δεν ανοιγε τα βεντιλατερ στο full οποτυε ανεβαζαν τα υγα πιεση και τα εξατμιζε απο την βαλβιδα ασφαλειας....
acgt3 - 8/5/2008, 21:03
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη αναφερθικες στο 2002 γιατι εχεις ακομα πεζο???? bonk
GRIGIO - 9/5/2008, 23:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό θα ρώταγα και εγώ.Να σου πώ κάτι,παράπονο δεν έχω,από την αντιπροσωπεία έσκυψαν κυριολεκτικά πάνω από το προβλημα που είχα και έγινε και γράμμα στην Ιταλία σχετικό με τη βλάβη.Οπότε ήρθε απάντηση και προαιρετικά(καλλιο γαιδουρόδενε που λένε),καινούρια σετ γειώσεων αναβαθμισμένα.Free έτσι?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB