TARMAC

Τεχνικά Θέματα - ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΩΝ το ερωτημα.

acgt3 - 12/2/2008, 20:14
Θέμα δημοσίευσης: ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΩΝ το ερωτημα.
Εχω βαλει μπαρα θολων στο αυτοκινητο μου

1) Εκανα σωστα?
2) Τι διαφορετικο πρεπει να περιμενω στο αυτοκινητο μου μετα την
τοποθετηση.

vlachos - 12/2/2008, 20:44
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΩΝ το ερωτημα.
acgt3 Έγραψε:
Εχω βαλει μπαρα θολων στο αυτοκινητο μου

1) Εκανα σωστα?
2) Τι διαφορετικο πρεπει να περιμενω στο αυτοκινητο μου μετα την
τοποθετηση.


1ον Νά συνεχίσεις με roll bar.

2ον Σωστά έκανες.

3ον Μήν τά ρωτάς.
acgt3 - 12/2/2008, 21:15
Θέμα δημοσίευσης:
δεν βοηθησες
GRIGIO - 12/2/2008, 23:06
Θέμα δημοσίευσης:
Συνονόματε

1ο=Αυξηση ακαμψίας του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου.
2ο=Θα νιώθεις το μπροστά μέρος λίιιγο πιο σκληρό
3ο=Θα νιώθεις πιο σταθερό το αμάξι στο δρόμο και λιγο πιο καλά στη στροφή
4ο=Εχω ακούσει ότι με τη μπάρα,αφού τη βάλεις πρέπει να πας για ευθυγράμμιση μετά.Τώρα αν ισχύει σίγουρα δε γνωρίζω αλλά για κάνε έναν έλεγχο αφού τη βάλεις..
bril - 12/2/2008, 23:23
Θέμα δημοσίευσης:
Eγω παλι ακουσα οτι ειναι καλο να τοποθετεις την μπαρα οταν το αμαξι ειναι σηκωμενο και δεν παταει κατω. Τωρα για ευθυγραμμιση δεν ξερω. Ισως ολα αυτα να ειναι υπερβολες, ισως και να ειναι απλα οι λεπτομερειες που κανουν την διαφορα. Αν δεν λυπασαι τα χρηματα πατα του και μια ευθυγραμμιση να εισαι σιγουρος.

1. Σωστα εκανες.
2. Τωρα βαλε και πισω. Smile

Εγω δυστυχως οταν εβαλα μπροστα μπαρα θολων, εβαλα και αντιστρεπτικες και το αμαξι εγινε απλα πολυ καλυτερο. Ομως δεν εβγαλα συμπερασμα σε οτι αφορα την θολομπαρα.
Οταν εβαλα πισω καταλαβα οτι εδεσε περισσοτερο και οτι κοπανουσε πιγο παραπανω. Ισως να εγινε και ελαχιστα πιο υπερστροφικο.
acgt3 - 13/2/2008, 07:42
Θέμα δημοσίευσης:
οτι εχει σκλυρηνει σιγουρα, αυτο που μου εχει κανει εντυπωση ειναι οτι στριβει λιγο νωριτερα το τιμονι ειναι πιο αμεσο,

θα ρωτησω κανα 2 ευθυγραμησαδες για το εαν πρεπει να εχει σικωθει το αμαξι για να μπει η θολομπαρα (η λεπτομερια μετραει).

manolis - 13/2/2008, 09:24
Θέμα δημοσίευσης:
GRIGIO Έγραψε:
Συνονόματε

1ο=Αυξηση ακαμψίας του μπροστινού τμήματος του αυτοκινήτου.
2ο=Θα νιώθεις το μπροστά μέρος λίιιγο πιο σκληρό
3ο=Θα νιώθεις πιο σταθερό το αμάξι στο δρόμο και λιγο πιο καλά στη στροφή


Θα συμφωνησω!! Ομως υπαρχει ενα μειονεκτημα....σε περιπτωση τρακαρισματος μπροστα απο οποια μερια και εαν τρακαρεις λογω της μπαρας θα παρει και η αλλη πλευρα του αυτοκινητου....βεβαια αμα βαλεις μπαρα η οποια σε περιπτωση ατυχηματος σπαει, τοτε δεν εχεις τετοιο προβλημα....
GRIGIO - 13/2/2008, 10:21
Θέμα δημοσίευσης:
Aυτό δεν είναι πρόβλημα αν βάλει μια αλουμινένια σπαστή ώστε σε αυτή την περίπτωση(φτου φτου,μακριά από όλους μας) να μην πάρει και την αλλη μεριά.Αλλά ότι θέλει προσοχή,τη θέλει η άτιμη!
acgt3 - 13/2/2008, 15:07
Θέμα δημοσίευσης:
sparco ρυθμιζομενη
vlachos - 13/2/2008, 17:58
Θέμα δημοσίευσης:
Θα τα πούμε από κοντά ρε βιαστικέ.
acgt3 - 1/3/2008, 12:23
Θέμα δημοσίευσης:
ερωτηση μετα την τοποθετηση τησ μπαρας πρεπει να μαλακωσω την αναρτηση η να την σκλυρηνω στην καθημερηνη χρηση.
GRIGIO - 1/3/2008, 12:36
Θέμα δημοσίευσης:
Coilover έχεις?Άποψή μου πάντα,για καθημερινή χρήση μαλάκωσέ τη λίγο μπροστά...Θα το νιώθεις πιο σκληρό το μπροστά μέρος...Είδες διαφορά???
acgt3 - 1/3/2008, 12:55
Θέμα δημοσίευσης:
KW VARIANT 2
bril - 1/3/2008, 15:28
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω θα την αφηνα οπως ηταν πριν.
acgt3 - 1/3/2008, 15:39
Θέμα δημοσίευσης:
εχτες που πλακωθικα με 1 crx απο τα 100 μεχρι τα 220 απο το σεφ μεχρι την γεφυρα του τρενου δεν ειχα προβλημα ευσταθειας αλλα μπισταγε η μουρη αρκετα.

με 150 που εσκασα στο γιαπ του ν.φαληρου πριν την συγγρου με σηκωσε καλα και ηταν αψογο στο καθισμα.

Jimmy_Caesar - 1/3/2008, 19:51
Θέμα δημοσίευσης:
Αρα μάλλον θέλεις λίγο μαλάκωμα...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB