TARMAC

WRC - Uddeholm Ράλλυ Σουηδίας : Με μια ματιά...

vlachos - 6/2/2008, 14:46
Θέμα δημοσίευσης: Uddeholm Ράλλυ Σουηδίας : Με μια ματιά...
Η πρώτη παράσταση, αν και όχι τόσο θεαματική από άποψη ενδιαφέροντος, έλαβε τέλος και πλέον όλοι αναμένουμε με αγωνία την δεύτερη πράξη. Αυτή τη φορά, λοιπόν, ο θίασος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ θα μεταφερθεί βόρεια και συγκεκριμένα στην Σουηδία, για την μία και μοναδική αναμέτρηση του θεσμού σε χιονισμένες επιφάνειες. Πέρσι, το σουηδικό Ράλλυ συνοδεύθηκε μία εβδομάδα μετά από αυτό της Νορβηγίας, αλλά φέτος θα αποτελέσει τον μοναδικό αγώνα που θα διεξαχθεί σε χιονισμένες επιφάνειες. Για ακόμα μία χρονιά, ο αγώνας παραδοσιακά θα ξεκινήσει από το Karlstadt, με την τέλεση της σούπερ ειδικής, αλλά από εκεί και πέρα, και για τις τρεις ημέρες που θα διαρκέσει ο αγώνας, το επίκεντρο θα είναι η πόλη του Hagfors, και συγκεκριμένα το αεροδρόμιο της περιοχής, στο οποίο θα βρίσκεται για ακόμα μία χρονιά το ένα και μοναδικό σέρβις παρκ του αγώνα.



Τα τελευταία χρόνια, ο αγώνας αντιμετωπίζει ένα σημαντικό πρόβλημα. Συγκεκριμένα, οι κλιματικές αλλαγές, έχουν βάλει σε κίνδυνο την τέλεση του αγώνα, αφού οι χιονοπτώσεις είναι μειωμένες, κάτι που συνεπάγεται και την απουσία χιονιού από τις ειδικές. Έτσι και φέτος, αν και ο κίνδυνος υπήρχε, η μείωση της θερμοκρασίας και οι χιονοπτώσεις τις ημέρες τέλεσης του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, έσωσαν την παρτίδα και ο αγώνας θα διεξαχθεί για ακόμα μία χρονιά υπό κανονικές συνθήκες. Ο αγώνας της Σουηδίας είναι ένας από τους πλέον απαιτητικούς και διαφορετικούς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, αφού η οδήγηση στο χιόνι απαιτεί τελείως διαφορετική φιλοσοφία. Εδώ, η πλαγιολίσθηση είναι επιβεβλημένη, ενώ η πολύ υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα, καθιστά το παραμικρό λάθος ιδιαίτερα κρίσιμο και πιθανότατα καταστροφικό. Βέβαια, οι παραπάνω λόγοι είναι που τον χρίζουν και έναν εκ των θεαματικότερων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.



Ο αγώνας της Σουηδίας, αποτελούσε ένα από τα απόρθητα κάστρα των Σκανδιναβών, τουλάχιστον μέχρι το 2004. Τότε, ο Sebastien Loeb είχε καταφέρει να επικρατήσει, όντας και ο μοναδικός μη-Σκανδιναβός που το έχει καταφέρει μέχρι και σήμερα. Η ιδιομορφία του αγώνα, καθιστά τους Σουηδούς, Φιλανδούς και Νορβηγούς (τα τελευταία χρόνια) μετρ του είδους, με αποτέλεσμα να αποτελούν και το φαβορί πριν από την τέλεση του αγώνα. Βέβαια, φέτος, ίσως η κατάσταση να είναι λίγο διαφορετική, αλλά ποτέ κανείς δεν μπορεί με σιγουριά να ξέρει. Οι απαντήσεις στις ειδικές διαδρομές!_Π.Τ. panost@4troxoi.gr

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ:
Συνολικά: 80
Εργοστασιακές: 10
FIA 2: 8
PWRC: 21



ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ:
Πετυχημένη συνταγή δεν αλλάζει, λέει ο ελληνικός λαός και οι Σουηδοί θα ακολουθήσουν την γνωστή πετυχημένη συνταγή των τελευταίων ετών. Χωρίς σημαντικές αλλαγές, ο αγώνας θα έχει και πάλι επίκεντρο την πόλη του Hagfros, περίπου 100 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη του Karlstadt. Στο Hagfors, θα βρίσκεται και το μοναδικό σέρβις παρκ του αγώνα, την ώρα που στο Karldstadt θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση και ο τερματισμός του αγώνα, ο οποίος θα συνοδευτεί και από την τέλεση της σούπερ ειδικής διαδρομής.



ΔΙΑΔΡΟΜΗ:
Συνολικά χλμ.: 1.440,08
Αριθμός ε.δ.: 20
Συνολικά χλμ. ε.δ.: 340,24
Μεγαλύτερη ε.δ.: 24,63 χλμ. (ε.δ. 11/14)
Επιφάνεια: Xιόνι, πάγος
Service Park: Ένα, Hagfors
Εκκίνηση: Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου, Karlstadt, 20:00 μμ

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ:
2000 – Gronholm / Rautiainen (Peugeot 206 WRC)
2001 – Rovanpera / Pietilainen (Peugeot 206 WRC)
2002 - Gronholm / Rautiainen (Peugeot 206 WRC)
2003 – Gronholm / Rautiainen (Peugeot 206 WRC)
2004 – Loeb / Elena (Citroen Xsara WRC)
2005 - Solberg / Mills (Subaru Impreza WRC)
2006 – Gronholm / Rautiainen (Ford Focus RS WRC)
2007 – Gronholm / Rautiainen (Ford Focus RS WRC



CITROEN TOTAL WORLD RALLY TEAM:
Όπως σε κάθε αγώνα, έτσι και στην Σουηδία, οι Sebastien Loeb και Daniel Elena θα είναι αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος για την γαλλική ομάδα. Ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, θα σημειώσει στο σουηδικό Ράλλυ την 100η του συμμετοχή στο WRC, και όπως είναι λογικό θα ήθελε πάρα πολύ να την συνδυάσει με νίκη. Όμως, το έργο του αναμένεται να είναι σαφώς δυσκολότερο από ότι στο Μόντε Κάρλο, όπου ουσιαστικά ήταν και ο ισχυρότερος συνδυασμός με την C4 WCR. Στη Σουηδία, ο συναγωνισμός θα είναι σαφώς εντονότερος και ο Γάλλος το γνωρίζει πολύ καλά. Την ίδια ώρα, ο ομόσταυλος του Dani Sordo, θα ξεκινήσει με ένα σημαντικό μειονέκτημα έναντι των υπολοίπων, αφού η αλλαγή κινητήρα που πραγματοποίησε στο Μόντε, θα τον αναγκάσει να εκκινήσει με ποινή πέντε λεπτών. Σίγουρα, το έργο του για την συγκομιδή βαθμών για λογαριασμό της Citroen θα είναι δύσκολο, αφού παράλληλα και η εμπειρία από αυτού του είδους τις επιφάνειες δεν είναι και η καλύτερη δυνατή.



BP ABU DABHI FORD WORLD RALLY TEAM:
Σίγουρα, αυτός είναι ένας από τους αγώνες που η ομάδα του Malcolm Wilson έχει όλα τις προϋποθέσεις να επικρατήσει. Το Ford Focus RS WRC ’07 έχει αποδείξει τα δύο τελευταία χρόνια ότι είναι ταχύ στο χιόνι, έχοντας κερδίσει δια χειρός Marcus Gronholm, την ώρα που αντίστοιχα αποδεδειγμένη είναι και η ταχύτητα του δίδυμου των οδηγών της ομάδας σε αυτού του είδους τις επιφάνειες. Αυτή θα είναι και η πρώτη φορά φέτος, αλλά και στην καριέρα του γενικότερα, που ο Mikko Hirvonen έχει το άγχος της νίκης. Ο νεαρός Φιλανδός, αν θέλει να ελπίζει στην κατάκτηση του τίτλου των Οδηγών, όπως έχει δηλώσει για το 2008, θα πρέπει σε αγώνες όπως η Σουηδία, στους οποίους είναι ταχύς, να επικρατήσει. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πως θα αντιδράσει σε συνθήκες πίεσης ο νεαρός Φιλανδός. Κάτι που ισχυει και για τον συμπατριώτη του, Jari Matti Latvala, ο οποίος στο Μόντε Κάρλο προβλημάτισε με τις επιδόσεις, αλλά και τα λάθη του. Αν καταφέρει να ξεπεράσει το άγχος που τον κατακλύζει, κάτι που τον επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό όπως έχει αποδειχθεί στο παρελθόν, μπορεί να διακριθεί. Με λίγα λόγια, είναι ικανός για το καλύτερο, αλλά και το χειρότερο.



SUBARU WORLD RALLY TEAM:
Έστω και δειλά, τα χαμόγελα επέστρεψαν στο στρατόπεδο της Subaru. Οι επιδόσεις των Impreza στο Μόντε ήταν εξαιρετικές, και αν δεν μπορούσαν να ξεπεράσουν αυτές των C4 (ποιος μπορούσε εξάλλου), το γεγονός ότι ήταν παραπλήσιες με αυτές των Focus, σίγουρα έδωσε κουράγιο στους ανθρώπους της ιαπωνικής-βρετανικής ομάδας. Η 3η θέση του Chris Atkinson, η οποία μάλιστα κατακτήθηκε μετά από μάχη με τον Francois Duval, αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Στην Σουηδία, τώρα, ο Petter Solberg έχει όλα τα φόντα να πρωταγωνιστήσει. Σε συνδυασμό με τις περσινές του επιδόσεις στον συγκεκριμένο αγώνα, μέχρι τη στιγμή που βγήκε από το δρόμο, ο Νορβηγός μπορεί να κατακτήσει μία θέση στο βάθρο. Κάτι που ισχύει και για τον Chris Atkinson, ο οποίος δείχνει στην 4η του χρονιά με την Subaru, πιο ώριμος και ταχύς από ποτέ.



STOBART VK M-SPORT FORD RALLY TEAM:
Αυτή τη φορά, τα Stobart Focus θα είναι τρία, και όχι τέσσερα όπως στο Μόντε Κάρλο. Το πρώτο αυτοκίνητο θα οδηγήσει και πάλι ο Giggi Galli, την ώρα που δικαίωμα συλλογής βαθμών για την ομάδα θα έχει ο Henning Solberg. Ο Νορβηγός, που στο Μέξικο δηλώθηκε στα χρώματα της Munchis Ford, θα βρεθεί και πάλι στο στοιχείο του, που δεν είναι άλλο από τους αγώνες σε αυτού του είδους τις επιφάνειες. Μην λησμονούμε, ότι πέρσι στο Ράλλυ της πατρίδας του, είχε καταφέρει να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Ο Galli από την πλευρά του, σίγουρα όπως έδειξε και στο Μόντε, χρειάζεται να πραγματοποιήσει αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα για να βρει τον εαυτό του, αλλά όπως αναμένουν όλοι, στην Σουηδία είναι ικανός για το καλύτερο. Κάτι που έχει αποδείξει στο παρελθόν και με το Lancer, αλλά και με την Xsara. Το τρίτο και τελευταίο Focus, θα οδηγήσει και πάλι ο Matthew Wilson, ο οποίος θα βαθμολογηθεί μόνο για το Πρωτάθλημα Οδηγών.



SUZUKI WORLD RALLY TEAM:
Ανάμικτα τα συναισθήματα για την ομάδα της Suzuki, μετά από την πρώτη εμφάνιση των SX4 WRC στο Μόντε Κάρλο. Αρχικά, τα πολλά μηχανικά –ελέω νεότητας- προβλήματα, ξεπεράστηκαν και οι Toni Gardemeister και Per Gunnar Andersson, πραγματοποίησαν πολύ καλούς χρόνους, μάλιστα μέσα στην πρώτη πεντάδα. Το αποτέλεσμα του νεαρού Σουηδού, το οποίο συνοδεύτηκε και από τους πρώτους βαθμούς της Suzuki στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ήταν το καλύτερο δώρο για την ιαπωνική ομάδα. Στην Σουηδία, τώρα, αμφότεροι οι οδηγοί της ομάδας είναι ικανοί για το καλύτερο. Ο Gardemeister έχει την ταχύτητα και την εμπειρία στο χιόνι, την ώρα που ο νεαρός Andersson συνδυάζει τα παραπάνω, αλλά και τη γνώση του δρόμου, αφού ο αγώνας πραγματοποιείται πολύ κοντά στην ιδιαίτερη πατρίδα του. Αρκεί, βέβαια, τα SX4 να λειτουργήσουν αυτή τη φορά χωρίς προβλήματα. Κάτι, αν κρίνουμε από την Κορσική, την Μ. Βρετανία και το Μόντε Κάρλο που έχει συμμετάσχει το αυτοκίνητο, εξαιρετικά αμφίβολο.



ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ PWRC
Στην Σουηδία, την επίσημη πρώτη του θα κάνει το Production World Rally Championship. Με 21 αυτοκίνητα να εκκινούν στον αγώνα, το ενδιαφέρον για τον πρώτο γύρο του θεσμού, αναμένεται τεράστιο. Όπως πέρσι, έτσι και φέτος, ο αριθμός, αλλά και η ποιότητα των συμμετοχών, κάνουν τη διαφορά. Τα Mitsubishi Lancer EVO IX και Subaru Impreza θα έχουν την τιμητική τους, με τον μοναδικό συμμετέχοντα με S2000, Να είναι ο Patrick Sandel, ο οποίος και θα εκκινήσει στο τιμόνι του Peugeot 207. Από εκεί και πέρα, οι Σκανδιναβοί αναμένεται να έχουν το πάνω χέρι στον αγώνα, ελέω εμπειρίας, όπως οι Juho Hanninen, Patrick Flodin, ενώ αξιοσημείωτη είναι η επιστροφή του γνωστού από τη δεκαετία ’90 Γερμανού οδηγού, Uwe Nittel, ο οποίος και θα ακολουθήσει το PWRC στο τιμόνι ενός Lancer EVO IX.

Επίσημο site αγώνα: www.swedishrally.com
Email: mailbox@swedishrally.com
Επίσημο site WRC: www.wrc.com
Jimmy_Caesar - 6/2/2008, 22:19
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαιρετική αναφορά.
Είναι από τα Ράλλυ που θα ήθελα να παρακολουθήσω!!!

Αλήθεια Νίκο, θα είσαι παρέα μας στην εξόρμηση που θα κάνουμε στο Ακρόπολις που απέχει μόνο 4 μήνες???
vlachos - 7/2/2008, 00:12
Θέμα δημοσίευσης:
ΦΥΣΙΚΑ
vlachos - 7/2/2008, 17:02
Θέμα δημοσίευσης: Uddeholm Ράλλυ Σουηδίας : Ταχύτερος ο Atkinson
Στο Karlstadt άρχισε να χτυπά από σήμερα η καρδιά του 2ου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τα πληρώματα, λίγες ώρες πριν από την τέλεση της εκκίνησης του αγώνα, η οποία αργότερα θα συνδυαστεί και με την τέλεση της σούπερ ειδικής, στην πόλη του Karlstadt, πραγματοποίησαν το shakedown, στο οποίο και πήραν μία πρώτη γεύση από τις ικανότητες των αυτοκινήτων στο χιόνι. Εκεί, στην πολύ μικρή διαδρομή των μόλις 2,6 χιλιομέτρων, ο Chris Atkinson έδειξε να βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα, συνεχίζοντας τις εξαιρετικές του επιδόσεις από το Μόντε Κάρλο. Ο Αυστραλός οδηγός, έκανε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας και έδειξε ο ίδιος, αλλά και το Subaru Impreza WRC προδιαγραφών 2007, ότι η ψαλίδα με τα Focus και τις C4, έχει πλέον κλείσει. Αυτό, αποδεικνύεται και από τον χρόνο του Petter Solberg, ο οποίος έκανε τον 3ο χρόνο της ημέρας, πίσω από τον Sebastien Loeb.

Ενθαρρυντικοί ήταν οι χρόνοι και των δύο Stobart Focus, με τους Giggi Galli και Henning Solberg, που ακολούθησαν, οι οποίοι αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, και μάλιστα σε επίπεδο γενικής! Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι αμφότεροι ήταν ταχύτεροι από τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της Ford, Jari Matti Latvala και Mikko Hirvonen, προκαλώντας για ακόμα μία φορά σημάδια προβληματισμού. Βέβαια, σε καμία περίπτωση, τα 2,6 χιλιόμετρα του shakedown, δεν μπορούν να αποτελέσουν οδηγό για τον αγώνα, αλλά σίγουρα όλοι έχουμε πάρει μία πρώτη ιδέα, σχετικά με το τι να περιμένουμε. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε την εξαιρετική επίδοση του νεαρού Andreas Mikkelsen, που με το Focus ’06 έκανε τον 6ο χρόνο, επίσης μπροστά από τους εργοστασιακούς οδηγούς της Ford, την ώρα που ο Urmo Aava αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα της C4, το οποίο τελικά έλυσε στη συνέχεια.

Παράλληλα, ο Daniel Carlsson δεν θα εκκινήσει τελικά στον αγώνα, αφού προβλήματα με τον χορηγό του, και κάποιες συμφωνίες που έχουν να κάνουν με την North One Television, δεν του το επιτρέπουν. Έτσι, ο νεαρός Σουηδός θα εκκινήσει στη 2η και 3η ημέρα του αγώνα, έχοντας δικαίωμα συμμετοχής και συγκομιδής βαθμών μόνο στο πλαίσιο του Σουηδικού Πρωταθλήματος!



Χρόνοι Shakedown
A/α Πλήρωμα Αυτοκίνητο Κλάση Χρόνος
1 Atkinson-Prevot Subaru Impreza WRC '07 A/8 01:06.1
2 Loeb-Elena Citroen C4 WRC A/8 01:06.4
3 Solberg-Mills Subaru Impreza WRC '07 A/8 01:06.4
4 Galli-Bernacchini Ford Focus RS WRC '07 A/8 01:06.7
5 H. Solberg-Menkerund Ford Focus RS WRC '07 A/8 01:06.7
6 Mikkelsen-Floene Ford Focus RS WRC '06 A/8 01:06.9
7 Latvala-Antilla Ford Focus RS WRC '07 A/8 01:07.0
8 Hirvonen-Lehtinen Ford Focus RS WRC '07 A/8 01:07.2
9 Andersson-Andersson Suzuki SX4 WRC A/8 01:07.3
10 Gardemeister-Tuominen Suzuki SX4 WRC A/8 01:07.7
11 Sordo-Marti Citroen C4 WRC A/8 01:07.8
12 Wilson-Martin Ford Focus RS WRC '07 A/8 01:08.0
13 Aava-Sikk Citroen C4 WRC A/8 01:08.0
14 Al Qassimi-Orr Ford Focus RS WRC '07 A/8 01:10.6
15 Ostberg-Unnerud Subaru Impreza WRC '06 A/8 01:10.8
16 Rautenbach-Senior Citroen Xsara WRC '06 A/8 01:12.5
acgt3 - 10/2/2008, 15:46
Θέμα δημοσίευσης:
latvala o nikitis poli kalos, o dikos mou solberg 4os kala kani na mazevi vathmous mexri na erthi to kainourgio impreza.

episis na apotheoso ton trelo italo gigi poy itan telios

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB