TARMAC

Τεχνικά Θέματα - Σινεμπλόκ?

caramellenia - 2/3/2007, 07:42
Θέμα δημοσίευσης: Σινεμπλόκ?
"Άλλο να το ακούς και άλλο να το βλέπεις" λέει ο λαός

Έλα λοιπόν που εγώ καιρό τώρα σινεμπλόκ ακούω

και σινεμπλόκ ούτε βλέπω, ούτε ξέρω τι είναι και τι κάνει Sad

Μπορείτε να μου δώσετε τα φώτα σας, και καμιά φωτό ακόμα καλύτερα Wink

ετσι ώστε κι εγώ το μικρό και άμυαλο, να αρχίσω να μπαίνω στο νόημα? Rolling Eyes

(Άνοιξα το θέμα μιας και δε γνωρίζω καν που αλλού κολλάει, καλοί μου admins)
Hyena - 2/3/2007, 11:35
Θέμα δημοσίευσης:
Σοφάκι γενικά ο ορισμός:
Σινεμπλόκ ή silent block ονομάζονται τα ελαστικά παρεμβάσματα που χρησιμοποιούνται στα σημεία σύνδεσης των στοιχείων της ανάρτησης. Ο ρόλος τους κυρίως είναι να ελαττώσουν τους κραδασμούς και το θόρυβο που προκαλείται από τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Άν κάτι λέω λάθος αναμένω τα φώτα σας (μου αρέσουν οι παρατηρήσεις,διορθώνομαι Razz)
Με την πρώτη ευκαιρία (συγχώρεσε με δεν έχω χρόνο τώρα)θα σου ανεβάσω και ένα ωραίο σχεδιάγραμμα για να δείς ακριβώς που βρίσκονται.
bril - 2/3/2007, 15:49
Θέμα δημοσίευσης:
Πολυ καλα τα ειπε η Hyena.
Αυτα πολλες φορες με την χρηση χαλανε και θελουν αντικατασταση.
Υπαρχει ομως και η επιλογη να τα ενισχυσεις με πιο σκληρα aftermarket, ή αν δεν υπαρχουν για καποιο συγκεκριμενο αμαξι, να ''φτιαξεις'' σε καποιον γνωστη.
Ολοι λενε οτι μετα, το αμαξι γινεται πολυ καλυτερο, οπως και με τις σκληροτερες βασεις μηχανης.
Για τις βασεις το ξερω σιγουρα, γιατι το εχω κανει και εγω.
Τα σινεμπλοκ ειναι η 1η μοντιφα που θα κανω στο αμαξι μου οταν ερθω Ελλαδα.
_-MaNo$-_ - 2/3/2007, 18:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δέν είναι μόνο στα σημεία σύνδεσης της ανάρτησης αλλά και γενικά όπου υπάρχει συνδετήριο σημείο στο σύστημα διεύθυνσης και πέδησης στους εμπρός και πίσω τροχούς. Δλδ υπάρχουν και σινεμπλόκ για την ζαμφόρ, τα ψαλίδια μπαράκια ζαμφόρ(άν έχει το αμάξι).

Παρεπιπτόντως μεσιέ bril θα σε παρακαλούσα άν ψάχνεσαι καθόλου με μαγαζιά απο εκεί στην Αγγλία και έχεις καθόλου χρόνο ψάξε να μου βρείς σινεμπλόκ μπροστα και πίσο κομπλέ σετ για το Rover μου και πές μου τιμούλα και αν μπορείς να μου τα φέρεις!Θα σου είμαι εξαιρετικά υπόχρεος! Ευχαριστώ!
j.k - 2/3/2007, 18:56
Θέμα δημοσίευσης:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bush_%28mechanical%29
bril - 2/3/2007, 19:28
Θέμα δημοσίευσης:
Μανο εδω δεν εχω καθολου καιρο για τιποτα. Και για μενα θα ηθελα τιποτα σε AP RACING, αλλα...
Τωρα αν βρεις διευθυνσεις κλπ και μου τα στειλεις, ισως κανουμε τιποτα.
Βεβαια για τοσο παλιο μοντελο πιστευω θα ειναι δυσκολο να βρεις.
Για ρωτα και στον Τζουρδα, γιατι μου ειχε πει οτι εφερε κιτακια για παρα πολλα μοντελα.
Αλλιως, πες μου να σε στειλω εκει που θα παω και εγω οταν ερθω Ελλαδα το καλοκαιρι.
_-MaNo$-_ - 3/3/2007, 02:34
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτρη αν μπορείς στείλε μου πμ το τηλ του Τζουρδα και πες μου και που θα πας εσυ να φτιαξεισ να ρωτησω και εκει!Ευχαριστώ!
bril - 5/3/2007, 00:49
Θέμα δημοσίευσης:
Το τηλ. του Τζουρδα ειναι το 210-5156650-5.
Ζητα τον Φωκιωνα και πες του οτι σε στελνουν απο το MR2 CLUB.
Δες και στο www.nt.gr
Aν δεν βρεις ουτε και εκει, μου ξαναλες.
MAXRISTOS - 9/3/2008, 01:10
Θέμα δημοσίευσης: Περι σινεμπλοκ.
Μικρά στο μέγεθος αλλά με τεράστια σημασία για τη συνολική λειτουργία της αναρτησης, τα Silent block ή σινεμπλόκ, όπως έχουμε συνηθίσει να τα λέμε, φροντίζουν, σε ένα μεγάλο ποσοστό, για την άνεση που προσφέρει το αυτοκίνητό μας και σε ένα μικρότερο για τη γεωμετρία της ανάρτησης του.

Tα σάιλεντ μπλοκ ή σινεμπλόκ είναι τα ελαστικά παρεμβύσματα της ανάρτησης και υπάρχουν σε όλα τα σημεία στήριξής της με το σασί του αυτοκινήτου αλλά και μεταξύ των συνδέσεων της. Ουσιαστικά «φιλτράρουν» τους κραδασμούς από τη λειτουργία της ανάρτησης και κατασκευάζονται από ελαστικό υλικό, το οποίο, ανάλογα με τις απαιτήσεις, είναι πιο μαλακό ή πιο σκληρό. Βασικό χαρακτηριστικό και σε αυτή τη βελτίωση, αφού σχετίζεται γενικότερα με το σύστημα της ανάρτησης, είναι ότι όσο πιο σκληρό είναι το σινεμπλόκ, τόσο πιο καλή η αίσθηση οδήγησης, αλλά και υποδεέστερη η άνεση.

Όπως είπαμε, τα σκληρότερα σινεμπλόκ προορίζονται για πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά κίνησης και γι αυτό το λόγο επιλέγονται από τις εταιρείες σε σπορτίφ εκδόσεις των μοντέλων τους. Αν εσείς έχετε περάσει σε όλα τα στάδια της βελτίωσης του συστήματος ανάρτησης (αμορτισέρ, ελατήρια, αντιστρεπτικές, μπάρες θόλων), η αλλαγή τους με σκληρότερα είναι επιβεβλημένη, έτσι ώστε να εισπράξετε τα μέγιστα από τις επιλογές σας. Τα σινεμπλόκ πάντως φθείρονται στο χρόνο και απαιτούν -ούτως ή άλλως- αλλαγή μετά από αρκετά χιλιόμετρα.

Για προχωρημένο στάδιο βελτίωσης της ανάρτησης, τα σινεμπλόκ πολυουρεθάνης είναι τα πιο ενδεδειγμένα, αφού το υλικό αυτό είναι και σκληρότερο από τα εργοστασιακά κατά 20 - 30%, με αποτέλεσμα να αντέχουν και περισσότερο στο πέρασμα του χρόνου. Αν και η τιμή τους είναι αρκετά πιο υψηλή από τα συνηθισμένα σκληρότερα σινεμπλόκ, θεωρούνται καλύτερη αγορά με βάση την αξία τους.

Όσο σκληρότερα σινεμπλόκ, τόσο καλύτερα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου σε υψηλές ταχύτητες, αλλά και χαμηλότερα επίπεδα άνεσης προς τους επιβάτες σε όλες τις συνθήκες. Tα σινεμπλόκ αποτελούν επιπλέον στοιχείο βελτίωσης του στησίματος του αυτοκινήτου.

Τα σινεμπλόκ της ανάρτησης κοστίζουν από 70 λεπτά (για τα απλά λαστιχένια σινεμπλόκ) και φτάνουν (στην περίπτωση των σινεμπλόκ πολυουρεθάνης) έως τα 70 ευρώ.
opterios - 14/3/2008, 12:29
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικώς, πολύ σωστά τα είπες. Τα 70 ευρώ όμως, σε τι αναφέρονται; Στο σετ; Γιατί το miata πχ. για ένα σετ σινεμπλόκ πολυουρεθάνης θέλει 400 ευρώ... Sad
MAXRISTOS - 15/3/2008, 02:04
Θέμα δημοσίευσης:
opterios Έγραψε:
Γενικώς, πολύ σωστά τα είπες. Τα 70 ευρώ όμως, σε τι αναφέρονται; Στο σετ; Γιατί το miata πχ. για ένα σετ σινεμπλόκ πολυουρεθάνης θέλει 400 ευρώ... Sad


Έχεις απόλυτο δίκιο...Σου ζητάω συγγνώμη.Ξέχασα τον αριθμό 3.
Άρα 370....

Σ ευχαριστώ πολύ.
Giannis307 - 8/5/2008, 10:05
Θέμα δημοσίευσης:
Aλλα αξιζει ο κοπος να μπεις στο εξοδο και αν οχι τοσο για την αναρτηση οσο για βασεις μηχανης....εγω αλλαξα στο δικο μου την πανω με μια powerflex και οσο και αν ακουγετε απιστευτο το αυτοκινητο σκορτσαρει λιγοτερο...λογικο γιατι η δυναμη δεν χανετε απο δω και απο κει στο τραμπαλισμα του μοτερ στην εκκινηση....και πιστεψτε με στο 1.4 8v που εχω και η παραμικρη απωλεια ειναι απολυτα αισθητη...Τωρα για αμεσα για την αναρτηση και ειδηκα οι χαμηλωμενοι,καλο ειανι να βαλουν τα μπαμ στοπ (ελαστομερη τερματισμου αμορτισερ)απο πολυουρεθανη γιατι στο τερματισμα του αμορτισερ δεν θα νιωθουν οτι οι θολοι θα τρυπησουν και θα βγουν τ6α μορτησερ μεασ απο το καπο... Very Happy
opterios - 8/5/2008, 10:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστά όλα αυτά, αλλά σε λάθος topic. Άνοιξε αν θες ένα νέο να συζητήσουμε και για αυτά!! Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB