j.k Έγραψε: |
ψήνεσαι για το abarth και μας το φέρνεις μαλακά για να προλάβουμε να βρούμε που θα κρυφτούμε μου φαίνεται |
acgt3 Έγραψε: |
ευτυχως γιατι εαν μας ελεγες για την 159 η την brera θα μας δερνανε |
caramellenia Έγραψε: |
Ε! Ε! ΕΡΧΕΤΑΙ!!!!!
και για να μην ξεχνιόμαστε-> FIAT 500, 7 DAYS LEFT |
Jimmy_Caesar Έγραψε: |
Οι γνώμες για τους κινητήρες του 500ρακίου διίστανται !!!
|
acgt3 Έγραψε: |
νεο fiat coupe
bravo caneo fiat brio
ΑΠΕΧΤΟ ΡΕΣΤΑ .... |
manolis Έγραψε: |
acgt3 Έγραψε: | νεο fiat coupe
bravo caneo fiat brio
ΑΠΕΧΤΟ ΡΕΣΤΑ .... |
Δεν λεει και πολλα......... |
acgt3 Έγραψε: |
Αυτό επειδή η ιταλική εταιρεία σκέφτεται, σύμφωνα με πληροφορίες, την πιθανότητα δημιουργίας ενός πισωκίνητου roadster με ελαφρύ σασί και κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο - κάτι σαν τη Duetto του παρελθόντος. |
acgt3 Έγραψε: |
δεν ξερω εαν φοτοσοπ αλλα η απο πανω δεν ειναι και τοτε οι ιαπωνες πουλαγανε καρατε και ζιουζιτσου. |
acgt3 Έγραψε: |
οτι βρισκω το γραφω προς ενημερωση μπορει να ειναι και μουφα οπως η πιστα drag, αλλα οχι να λες οτι οι Ιταλοι αντιγραψανε γιαπωνεζικο, αυτο ειναι ιεροσηλια |
acgt3 Έγραψε: |
Ο ιταλος δεν εχει φοβηθει κανεναν.. |
acgt3 Έγραψε: |
O Αντρέα Πινινφαρίνα, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Pininfarina S.p.A.», έχασε τη ζωή του το πρωί της 7ης Αυγούστου, ύστερα από σύγκρουση της μοτοσικλέτας του με αυτοκίνητο στην μικρή πόλη Τροφανέλο, στην περιοχή του Τορίνο. Το μοιραίο ατύχημα συνέβη κατά τη διάρκεια της μετάβασής του στο Καμπιάνο, όπου βρίσκεται το κέντρο έρευνας και τεχνολογίας του μεγάλου ιταλικού σχεδιαστικού οίκου. Ο ηλικίας 51 ετών Αντρέα αφήνει πίσω του τη συζυγό του Χριστιάνα και τρία παιδιά, δύο γιούς και μια κόρη.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Pininfarina S.p.A.» από το 2006, γεννήθηκε στο Τορίνο τον Ιούνιο του 1957 και ήταν γιός του σημερινού επίτιμου προέδρου της εταιρείας Σέρτζιο Πινιφαρίνα. Το 1982, ύστερα από σπουδές μηχανολογίας στο Πολυτεχνείο της γενέτειράς του, ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του από τις ΗΠΑ, όπου εργάστηκε στην «Freuehauf Corporation». Λίγο αργότερα ξεκίνησε τη δραστηριότητά του στην οικογενειακή επιχείρηση και σύντομα ανέλαβε την ευθύνη του προγράμματος για το project της Cadillac Allante. Στη συνέχεια απέκτησε μεγάλη εμπειρία, υπηρετώντας την επιχείρηση από διάφορες υπεύθυνες θέσεις και ανερχόμενος σταδιακά προς την ηγεσία της.
πηγη puntoclub |
opterios Έγραψε: |
Εγώ το Porto Fino θα το έβαφα μπλε και θα το πέταγα στο Porto Rafti...
|
j.k Έγραψε: |
ναι τώρα θα μας πεις ότι σε ενδιαφέρει το ecoDrive που έχεις ξεζουμίσει και το τελευταίο άλογο που μπορεί να βγάλει η τουρμπίνα σου γιαυτό το έκανες... |
j.k Έγραψε: |
ναι τώρα θα μας πεις ότι σε ενδιαφέρει το ecoDrive που έχεις ξεζουμίσει και το τελευταίο άλογο που μπορεί να βγάλει η τουρμπίνα σου γιαυτό το έκανες... |
GRIGIO Έγραψε: |
Bravo στη FIAT που σε θέματα ρύπων είναι 50 χρόνια μπροστά από τους Γερμανούς! |
acgt3 Έγραψε: |
GRIGIO Έγραψε: | Bravo στη FIAT που σε θέματα ρύπων είναι 50 χρόνια μπροστά από τους Γερμανούς! |
να κανω μια εγκυκλοπαιδικη ενημερωση εδω
την δεκατια του 80 και 90 δεν απασχολουσε καμια εταιρεια το θεμα της ρυπανσης απο τα καυσαερια προς το τελος τις δεκαετιας του 90 αρχισε μια δυναμικη απαιτηση του κοσμου να αγοραζει κατι που καποιος το εχει ελεγξει, ο μονος τοπος που μπορουσε να γινει αυτο ηταν η γερμανια, TUF, DEKRA κτλ. το θεμα ειναι οτι σιγα σιγα ανεβεναν τα στανταρ ασφαλειας και οι γερμανοι με τον τροπο τους περασαν το θεμα των καυσαεριων ως ενα στανταρ για να περασει το αυτοκινητο τα τεστ, αναγκαζομενες οι υπολοιπες εταιρειες να μειωσουν τα καυσαερια εριξαν τους ιππους με αποτελεσμα καμια εταιρεια απο το 99 μεχρι το 2006 να εχει ενα γρηγορο μικρο κοκ, αυτο συνεπαγεται με την ανικανοτητα των γερμανων να βγαλουν αλογα λογω τις φορολογιας των ιππων, και ενω ολες εταιρειες αρχισαν να βγαζουν μικρα χαζα αυτοκινητα χωρις δυναμη πχ punto 2 (punto gt) 206(106 rally), yaris(starlet gt), almera(sunny gtr) κτλ.
ξαφνικα οι γερμανοι ανακαλυψαν οτι δεν θα πρεπει να φορολογουμε τους ιππους εαν θελουμε να πουλησουμε και ανακαλυψαν την τουρμπινα και ενω ολες οι εταιρειες τα ειχαν παρατησει σχεδον πηγαν για κλεισιμο fiat, citroen, nissan το 2005 ετρεξαν να βγαλουν αυτοκινητα γρηγορα χωρις καυσαερια με αποτελεσμα τα γνωστα grande punto tjet, 207gt, 207rally, c2 vts κ.α τα οποια καμια σχεση με αυτα του 90 η νυχτα με την μερα δηλαδη.
οσον αφορα το θεμα των καυσαεριων στα παλια τουρμπατα οπως το δικο μου γιαννη μαθε οτι στην ελλαδα τα καυσαερια μετριουνται στις 2500 στροφες, σε αυτες τις στροφες η καρτα μου γραφει 0 ενω η δικια σου γραφει 1,6 αρα πιος μολυνει απο το 1996 εγω η εσυ. |
opterios Έγραψε: |
Θα αντάλλαζα μία σεζόν σε ένα τέτοιο πρωτάθλημα [όχι το συγκεκριμένο απαραίτητα, αλλά κάποιο καλό εννιαίο γενικώς] με την ισόβια κατοχή οποιουδήποτε αυτοκινήτου.
Δηλαδή αν με ρωτούσε κάποιος "θες μία Lambo [ή κάτι παρόμοιο] για καθημερινό αμάξι για μια ζωή με όλα της τα έξοδα πληρωμένα ή συμμετοχή σε ένα τέτοιο πρωτάθλημα για μία σεζόν και να είσαι μια ζωή με το miata στην καθημερινή σου ζωή;" θα επέλεγα χαλαρά το δεύτερο. |
GRIGIO Έγραψε: |
Το Ιταλικό αμάξι είναι σαν παιδί,σου χαρίζει απίστευτες συγκινήσεις,χαίρεσαι να το βλέπεις και δεν σε προδίδει...Για αυτό αγαπάω το μωρό μου τον grigio...(έτσι λένε το αμάξι μου).Ειμαι πανευτυχης που έχω αυτό το αμάξι.ΤΕΛΟΣ |
acgt3 Έγραψε: |
2010 Maserat GranTurismo Spyder with Folding Hardtop Scooped
|
splitapsou Έγραψε: |
νέο site για την προώθηση της αυτοκινητοβιομηχανίας FIAT:
http://barbie.everythinggirl.com/ |