Hil Έγραψε: |
Για το Swiftάκι μου, τι ελαστικά έχετε να μου προτείνετε; Οι διαστάσεις
είναι 195/45/15!! |
Jimmy_Caesar Έγραψε: |
Αυτό που έχω ακούσει από πολλούς είναι ότι λειτουργούν θαυμάσια στο δικό μου τουτού.
Πάντως τα Goodyear F1 GD3 έχουν πανάθλια συμπεριφορά!!! |
Hil Έγραψε: |
Για το Swiftάκι μου, τι ελαστικά έχετε να μου προτείνετε; Οι διαστάσεις
είναι 195/45/15!! |
Jimmy_Caesar Έγραψε: |
Σαφώς η λύση που θα προτιμούσα εγώ για την Ελλάδα είναι η 205/45/16.
Αντε, να έχουμε το ίδιο λάστιχο να παίρνουμε 8άδες |
Jimmy_Caesar Έγραψε: |
Οχι, εγώ θα σου πρότεινα να βάλεις 205/45/16
|
opterios Έγραψε: |
Η 147 τι κινητήρα είχε και τι χρόνους έβγαζε; |
Corsa-GR Έγραψε: |
ως γνωστόν το μαγνήσιο είναι πιο σκληρό από το αλουμίνιο.. σπάει πιο δύσκολα και ΔΕΝ κολλάει.. (καλά άμα σπάσει ζάντα την πετάς) η παραπάνω ζάντα που ανέφερα θεωρείται αγωνιστικού τύπου. |
Corsa-GR Έγραψε: |
Team Dynamics Racing Pro 1 εφωρέθησαν στο Corsaki..
Πρώτες εντυπώσεις... Είναι δραματική η αλλαγή στην άνεση παιδιά.. η ανάρτηση ΔΕΝ κοπανάει καθόλου.. Πολύ καλύτερα λέμε.. δεν άλλαξα ούτε ελατήρια ούτε αμορτισερ.. Πολύυυ καλό.. πιστεύω πως άξιζαν μέχρι και τεέυταίας δεκάρας..τουλάχιστον μέχρι τώρα.. άντε να δούμε και στα στροφιλίκια τι λένε.. |
Corsa-GR Έγραψε: |
Team Dynamics Racing Pro 1 εφωρέθησαν στο Corsaki..
Πρώτες εντυπώσεις... Είναι δραματική η αλλαγή στην άνεση παιδιά.. η ανάρτηση ΔΕΝ κοπανάει καθόλου.. Πολύ καλύτερα λέμε.. δεν άλλαξα ούτε ελατήρια ούτε αμορτισερ.. Πολύυυ καλό.. πιστεύω πως άξιζαν μέχρι και τεέυταίας δεκάρας..τουλάχιστον μέχρι τώρα.. άντε να δούμε και στα στροφιλίκια τι λένε.. |
Βλάσης Έγραψε: |
Απλα οσοι προσπαθουν να αποφυγουν το overdrive των ελαστικων πρεπει να οδηγουν με μυτι τακουνι, smooth braking και smooth εναλλαγη σε γκαζι. |
ΣταύRRoΣ46 Έγραψε: |
Tα λάστιχα που φοράω τώρα είναι 195/45/16...όταν πάω σε 15άρια σε τι διαστάσεις πρέπει να κοιτάξω;
195/55 ας πούμε,είναι καλά; |
ΣταύRRoΣ46 Έγραψε: |
Έψαξα τις τιμές πρόχειρα κ όντως τα 205/45/15 είναι ακριβότερα κατά 30ευρώ το ένα απ'τα 195/50/15
Όταν λέμε καλοκαιρινά τι εννοούμε?Υπάρχει διαχωρισμός καλοκαιρινά-χειμερινά? Τελικά για 205/45 με βλέπω |
ΣταύRRoΣ46 Έγραψε: |
Kαι για ποιό λόγο προτιμάω καλοκαιρινό..επειδή υπερθερμαίνεται πιο δύσκολα φαντάζομαι?
Περισσότερο στεγνό..βρεγμένο μόνο αν τύχει |
ΣταύRRoΣ46 Έγραψε: |
Έχει ακούσει κανείς αυτά τα λάστιχα?
http://www.tirefactory.net/sportrac2.htm 40ευρώ την 4άδα τα δίνει ένα παιδί μτχ σε καλή κατάσταση κ σκέφτομαι αφού είναι τόσα λίγα τα λεφτά να τα πάρω..αλλά λένε τίποτα η τζάμπα θα πάνε τα 40? |
ΣταύRRoΣ46 Έγραψε: |
Τουο 888? |
bril Έγραψε: |
Εχουν βγει και τα καινουρια ΤΟΥΟ, τα R1R, που ειναι κατι μεταξυ R888 και Τ1R! |
MAXRISTOS Έγραψε: |
Επίσης όσο αφορα τα TOYO R888 ''βεντουζάρουν'' στο στεγνό οδόστρωμα,αλλα σε βρεγμένο είναι επικύνδινο στο να πηγαίνεις πάνω απο 80χλμ.....Σωστα??? |
gk002 Έγραψε: |
Για την πίστα βάσει εμπειρίας ποιο ελαστικό προτείνετε...?? |
vlachos Έγραψε: | ||
όλα τα ελαστικά έχουν γόμες, σκληρές μέτριες και μαλάκες. από το 2002 που τρέχω έχω δει πως όσο πιο πολύ γλιστράει ο δρόμος τόσο πιο μαλακό ελαστικό θέλουμε, και όσο πιο πολύ κρατάει τόσο πιο σκληρό. τώρα το θέμα μάρκας είναι και θέμα τσέπης. Πολύ καλή λύση είναι τα TOYO. αν θες να κάνεις μόνο 5 γύρους και να βγαίνεις έξω βάλε μεσαία μπροστά και μαλακά πίσω. αν η τσέπη σου δεν είναι μεγάλη βάλε σκληρά μπροστά και μεσαία πίσω. στην πρώτη περίπτωση θα κάνεις καλύτερους χρόνους αλλά θα λιώνουν γρήγορα τα ελαστικά. Σου προτείνω την δεύτερη αλλά θα πρέπει να μάθεις να τα ζεσταίνεις καλά πρώτα. |
MAXRISTOS Έγραψε: |
Σε Toyo r888 & 195χ50χ15 μπορειτε να μου πειτε ποσο αέρα ειναι το πιο σωστο να βαλλω,πάντα υπο κανονκες συνθήκες οδήγησης??? |
Jimmy_Caesar Έγραψε: |
Nαι.
Πήγαινε σε έναν γνωστό λαστιχά και πάρε ένα 2ο σετ ζάντες με "καμμένα" λάστιχα, όποια κι αν είναι αυτά, αρκεί να είναι ασφαλή. Ετσι θα μάθεις καλύτερα τα δικά σου περιθώρια. |
opterios Έγραψε: |
Ο κατασκευαστής τι λέει; |