TARMAC

Τεχνικά Θέματα - Δισκόπλακες, τακάκια,υγρά φρένων, Σωληνάκια υψηλής

Corsa-GR - 29/8/2006, 15:20
Θέμα δημοσίευσης: Δισκόπλακες, τακάκια,υγρά φρένων, Σωληνάκια υψηλής
Χαιρετώ όλους-ολες..
Δεν είδα πουθενα θέμα συζήτησης για το συγκεκριμένο πολύ σοβαρό θέμα.

υπάρχουν πολλές μάρκες άλλα τόσα τακάκια.. χαμός.

το Corsa φοράει brembo δίσκους με ferodo τακάκι.(και σωληνάκια υψηλής με υγρά ferodo 5.1)

το πρόβλημα είναι πως οι δίσκοι έχουν 15.000 κμ.. έχουν κάνει πατούρα και είναι σχεδόν για αλλαγή...

έχω ήδη αλλάξει τακάκια στα 10000 km.

θεωρώ απαράδεκτο να χρειάζομαι δίσκους κάθε 17-18000 km..

η χρήση ΔΕΝ είναι αγωνιστική .. πως είναι δυνατον να έχουν φαγωθεί τόσο γρήγορα..??

οι μαμά δίσκοι κράτησαν 60000 και άντεχαν και άλλο..
j.k - 29/8/2006, 22:04
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγώ όταν είχα βάλει brebo δίσκους κάπου τόσο μου κράτησαν. Που να είχα βάλει και τίποτα πιό σπορ τακάκια!!!
Jimmy_Caesar - 30/8/2006, 08:56
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει ήδη ένα θέμα για τα φρένα.
Πάντως αν το αυτοκίνητο φρενάρει σωστά, αυτό που έχω αποκομίσει σαν εντύπωση είναι ότι οι δίσκοι φθείρονται κάθε 2 ή το πολύ 3 αλλαγές τακακιών. Αν μάλιστα τα τακάκια είναι κομματάκι πιο σκληρά, τότε το παραπάνω είναι σίγουρο. Μην ανησυχείς λοιπόν όσο φρενάρει καλά το αυτοκίνητο.
BTW αν είναι τρυπητοί η φθορά είναι μεγαλύτερη (και σαφώς πιο ανομοιόμορφη), ειδικά στις τρύπες.
Tasos - 30/8/2006, 09:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ποια ferodo εχεις? Οι δισκοι ειναι διατρητοι? Χαραχτοι? Πισω εχει δισκους το αυτοκινητο? Ποσες αλλαγες τακακιων εχεις κανει με αυτους τους δισκους? Γραψε λιγο περισσοτερες λεπτομερειες.
billlllll - 30/8/2006, 17:00
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει να προτείνει κανείς μαγαζί με ferodo και καλές τιμές? Αν δεν είναι πολύ ακριβότερα λέω να βάλω τα ds2500 αντί για της EBC.. Γνώμη κανείς για τα greenstuff και redstuff της ΕBC ?
last in line - 30/8/2006, 20:20
Θέμα δημοσίευσης:
εγω στο 106 μου φοραγα τα ds2500..με δισκους zimmermann απλους..
κοστος 82 ευρω τα τακακια και 60 οι δισκοι..(φοραω τα φρενα απο το 16ν..)

απο φρεναρισμα πολυ καλο....χωρις ιδιαιτερο fading ακομη και σε συνθηκες καταβασης..(βεβαια ειμαι και λιγο κατω απο 800kg αδειος..)
ισως λιγο προσοχη θελει αν κινεισαι ωρα χωρις να φρεναρεις..εκει ισως δεν πιασουν καλα...π.χ εμενα μου συνεβαινε στην Αττικη οδο οταν ηθελα να φρεναρω για καποια εξοδο..

δυστυχως λογω καποιας βλακειας του μηχανικου..(κατα την αλλαγη μου τρυπησε τη φουσκα του ιμιαξονιου και δεν το πηρα χαμπαρι και λαδωθηκε το τακακι..) τα εβγαλα και εβαλα καποια απλα της mintex..καμια σχεση στο φρενο κυριως απο θεμα αντοχης..σαν grab ομως ειναι καλα και τα mintex..

παντως για 45 ευρω περασμενα τα mintex τα θεωρω καλη επιλογη...

παντως το ds2500 ακομη και για καθημερινο τακακι δεν εχει κανενα προβλημα...δεν ειναι δηλαδη και τοσο hardcore...ουτε τρωει ιδιαιτερα το δισκο..

αν θες να μαθεις απο που τα πηρα αμα ειναι σου στελνω π.μ
billlllll - 30/8/2006, 22:20
Θέμα δημοσίευσης:
Σ'ευχαριστώ για την απάντηση
mintex απλά φοράω τώρα με 40ευρώ περασμένα Razz και black diamond τρυπητούς χαρακτούς δίσκους. λογικά θα είναι και η τελευταία αλλαγή σε τακάκια και μετά θα θέλω πάλι δίσκους. Αν θέλεις στείλε με pm που τα πήρες.
Jimmy_Caesar - 31/8/2006, 00:07
Θέμα δημοσίευσης:
H δική μου εμπειρία για Ferodo - EBC:
Ferodo: Τακάκια με αποτελεσματικό φρενάρισμα
EBC: Tακάκια με αποτελεσματικό marketing
Wink
Corsa-GR - 2/9/2006, 18:53
Θέμα δημοσίευσης:
οι δίσκοι είναι τρυπητοι. η φθορά είναι αναμοιόμορφη.

έχω αλλάξει 2 φορές τακάκια και τώρα πάω φια τρίτη μετά από 7000 km.
τακάκι είναι το premium (έτσι δε λέγεται?)

http://smg.photobucket.com/albums/v221/Corsa-gr/
photo και απο τους δίσκους

πίσω ταμπούρο (200) με αλλαγμένες σιαγώνες ( και καλά καλύτερες απο τις μαμά)

πάντως Μήτσε κοντά 20000 km και να αλλάξω δίσκους είναι απαράδεκτο..
και είμαι στη 2η αλλαγή τακάκι.... τρίτη δε θα υπάρξει γιατί δε υα υπάρχει δίσκος.. (χιχιιχιχ)

πάντως σκέφτομαι πολύ σοβαρά τη λύση TAROX ή EBC... (με βλέπω προς EBC turbo grooved με το green)

p.s μπορείς να το κάνεις move?? Razz
Tasos - 2/9/2006, 19:14
Θέμα δημοσίευσης:
2 αλλαγες τακακιων ειναι καλες να βγαλει ο δισκος. Εγω ποτε δεν τους κραταω 3. Τα φρενα τα μετρας πιο αντικειμενικα με τις αλλαγες στα τακακια παρα με τα χιλιομετρα. Στο αλλο θεμα με τα φρενα ειχες ποσταρει οταν εκανες τις αλλαγες απο αυτα που εγραψες εκει φαινεται οτι εχεις μια ιδεα τι παιζει (με το δαγκωμα μπροστα και τα λοιπα). Τις ερωτησεις τις εκανα πριν δω αυτα. Εκανες 7000 με δυο σετ τακακια και σου φαινεται οτι ο δισκος κρατησε λιγο??
Corsa-GR - 2/9/2006, 20:05
Θέμα δημοσίευσης:
ε δεν είναι λίγο..? όταν κατα μέσο όρο το κάθε τακάκι βγάζει 7000-8000 km?

ήδη ο δίσκος έχει πατούρα κάπου στο 1,2+mm.

το τακάκι είναι μαλακό (premier λέγετε τλκ).. δεν είναι ούτε ds2500 ούτε κανα trv lucas που είναι θεόσκληρα (αυτά φόραγε μαμα).

φαντάσου δλδ με τους μαμά δίσκους στα 60000km ήμουν στη τρίτη αλλαγή τακάκι (me textar φορεμένο 2000-3000km) το οποίο πάταγε πολύ πιο καλά από τα μαμά..
υπολόγισε λοιπόν τις 2 προηγούμενες αλλαγές στο τακάκι με τα μαμά (καλή ποιότητα γιατί η opel δίνει 2 ποιότητες) οι δίσκοι είχαν 57000km πάνω και είχαν την ίδια πατούρα που έχουν τώρα Βrembo μετά απο 15000km Shocked Shocked Shocked και έχω αλλάξει τακάκια 2 φορές πάλι.

επίσης έχω παρατηρήσει ότι με το παρόν setup στο δίσκους τακάκια αλλάζει η διαδρομή του πεντάλ ανάλογα με το πόσο ζεστοί είναι οι δίσκοι..

γιατι λοιπόν να μην βλέπω και τα km μαζί με τις αλλαγές στο τακάκι?

να σθμπληρώσω πως από το 2005 η lotus προτείνει τα greenstuff kai ta redstuff για τακάκια..
+ ότι η subaru χρησιμοποιεί τα yellow.

έψαξα πάρα πολύ για τα EBC και όντως είχαν πρόβλημα παλιά με το φάγωμα του δίσκου.
παραθέτω link και περιμένω απόψεις.. (λέει για τα red αλλά ψιλοαναφέρει και τα green)

http://www.subiegal.com/productreview/ebcredstuff/ebcbrakes_redstuff_review.htm

τι λέτε για τα τακάκια pagid.. όπου και να διαβάσω βλέπω μόνο τα καλύτερα..

ποπο ζαλίστηκα λέμε.. πάλι μπερδεύτικα και δεν ξέρω τι να βάλω..
billlllll - 3/9/2006, 15:26
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία... Έβαλα τελικά τα DS2500. Τα έστρωσα για κάποια κμ με μόνο χαλαρά φρεναρίσματα και μετά σιγά σιγά άρχισα να δυναμώνω τα φρεναρίσματα. Κάτι δε πάει καλά πάντως... Το φρένο θέλει πολύ μεγαλύτερη δύναμη πλέον στο πετάλ (με τα τακάκια-δίσκους ζεστά), έχει αισθητά χειρότερο πρώτο άρπαγμα. Επίσης δεν βουίζουν καθόλου στα δυνατά φρεναρίσματα όπως έκαναν πριν τα mintex. Οι δίσκοι όπως έγραψα πιο πάνω είναι black diamond τρυπητοί-χαρακτοί και ήταν λίγο ανομοιόμορφα φαγωμένοι με περισσότερο προς το κέντρο του τροχού και λιγότερο στην άκρη τους. Οι δίσκοι λέτε να φταίνε να είναι τελείως για τα μπάζα? Ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερα ευχαριστημένος βασικά από όταν τους έβαλα είχα την εντύπωση πως με τοuς μαμά φρέναρε καλύτερα.
τα υγρά είναι σχετικά φρέσκα...
Tasos - 3/9/2006, 19:44
Θέμα δημοσίευσης:
Αν η επιφανεια του δισκου εχει ανομοιομορφια διακριτη με το ματι τοτε μαλλον ηθελες και δισκους. Ειναι επομενο οτι το "ισιο" τωρα τακακι δεν εφαπτεται καλα στην επιφανεια του δισκου και πρεπει να περιμενεις μεχρι...να παρει το σχημα του.
Εκτος αυτου, το καινουριο τακακι ειναι διαφορετικο απο το παλιο. Θα υποστηριζω με νυχια και με δοντια οτι αυτα που κυκλοφορουν ευρεως ως τακακια βελτιωσης δεν βελτιωνουν το φρεναρισμα σε ολα τα αυτοκινητα.
Αν η χειροτερη αισθηση ειναι ανεξαρτητη του ανομοιομορφου δισκου, δεν θα μου εκανε εντυπωση να εχει οντως χειροτερεψει το φρενο.
last in line - 5/9/2006, 10:12
Θέμα δημοσίευσης:
προς το φιλο με το corsa...
οι brembo και σε εμενα ειχα φαγωθει και μαλιστα στραβωσει αρκετα γρηγορα..

θα σου προτεινα να αποφυγεις τα EBC...δεν εχω ακουσει ποτε καποιο καλο σχολιο..ειναι ρισκο..

bill..επρεπε οντως να ειχες αλλαξει δισκους...
τωρα μαλλον θα πρεπει να πατησει το τακακι αλλα αν εχουν αρκετη ανομοιομορφη φθορα οι δισκοι αυτο θα παρει αρκετο χρονο δεδομενου οτι τα ds2500 δεν τρωγονται και ευκολα...

τωρα αυτο που λες με την αισθηση..σε εμενα συνεβαινε το αντιθετο...οποτε μαλλον κατι παιζει με τους δισκους σου ...
Jimmy_Caesar - 5/9/2006, 11:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αν οι δίσκοι είναι φαγωμένοι κατ'αυτόν τον τρόπο, το λιγότερο που θέλουν είναι τορνίρισμα και το περισσότερο... πέταμα.
Εξαρτάται από το πόσο φαγωμένοι είναι!
Παρεμπιπτόντως, τα νέα Ferodo Racing είναι "προστρωμένα", τουλάχιστον κατά ένα ποσοστό.
billlllll - 5/9/2006, 11:55
Θέμα δημοσίευσης:
damn όποιος βιάζεται σκοντάφτει!... Anyway κάπως βελτιώθηκε το φρένο τώρα οπότε ελπίζω μετά από κάποια χλμ να φαγωθεί λίγο ο δίσκος-λίγο το τακάκι και να κάτσει καλύτερα. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Jimmy_Caesar - 5/9/2006, 12:12
Θέμα δημοσίευσης:
Βασιλάκο, άσχετα αν φαγωθεί, το σωστό είναι, έστω και τώρα, να τους βγάλεις και να τους πάς για τορνίρισμα. Σίγουρα θα είναι καλύτερα τα πράγματα.
Panic_ - 7/9/2006, 14:07
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω στο υαρις ειχα τα green stuf η οπως λεγονται και ημουν πααααρα πολυ ευχαριστημενος με μαμα τριπιτους δισκους και σολινακια υψιλης...κριμα που τα χαιρετε αλλος τωρα...
Παντως σε 20 000 κλμ δεν αλαξα ουτε δισκους ουτε καν τακακια...και το φρεναρισμα ηταν τεζα (πολυ καλο) σε καθημερινη χρηση πολης

Στο 106 ειχα βαλει κατι mintex τα καλα υποτιθετε αλλα πολυ σκληρα ρε παιδι μου και σφιριζε συνεχεια...και δεν επιανε και γενικα καθοοολου ευχαριστημενος ασε που μου φαγανε και τους δισκους
Jimmy_Caesar - 7/9/2006, 14:27
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν λες τα καλά, ποια εννοείς?
Σε G-Tech υπάρχουν τα 1144, 1155 και 1166 που είναι ανάλογα με τη σκληρότητα (και χρήση).
???

Οσο για τα EBC, πίστεψέ με, αν τα πίεζες θα τα έβρισκες πολύυυυυ λίγα.
Corsa-GR - 7/9/2006, 20:01
Θέμα δημοσίευσης:
τι λέτε για δίσκους..


ZIMMERMAN?? οεο? με τακάκι trw lucas ή Textar

Galfer??? oeo? με Galfer τακάκι ( τα καινούργια swift φοράνε Galfer)
επίσης η galfer έχει σετ δίσκο τακάκι για το corsaki...
έχει δοκιμάσει κανείς galfer? έχετε ακούσει τπτ?

ATE?? oeo?? φώτα λέμε ρε παιδιάααααααα
opelcorsa-a - 15/9/2006, 12:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δισκοι,τακακια,μαρκουτσια και υγρα και ολα της ΟΜΡ. Very Happy
juha kankoulen - 22/10/2006, 12:03
Θέμα δημοσίευσης:
Βρε παιδιά να ρωτήσω κάτι εγώ έχω μαμίσιους δίσκους με τακάκια super street sports της endless και παρατηρώ το εξής: όποτε φρεναρω από πολλά χιλιόμετρα τα μπροστινά φρένα πετάνε σπίθες ιδιαίτερα το δεξί. Σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό?
_-MaNo$-_ - 11/1/2007, 11:57
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό είναι απο το υλικό τριβής πιθανόν, σε πάρα πολλά αμάξια συμβαίνει, στο δικό μου ας πούμε με τρυπιτόυς δίσκους και μαμά τακάκια να φανταστείς οχι μόνο σπίθες δεν πετούσαν αλλα άρπαδε και φωτιά!!!!Πράγμα βέβαια καθόλου καλό γιατι στραβώνουν οι δίσκοι λόγω θερμοκρασίας και αχρηστέυονται τακάκια και υγρά!Τώρα το ότι σου κάνει περισοτερες σπίθεσ ο δεξίς δίσκος μπορεί να σημαίνει οτι απο την δεξιά μερια πιάνει περισσότερο το φρένο και αυτό να πας να το κοιτάξεις σε φρενόμετρο γιατί μπορει να γίνει επικίνδυνο αν είναι μεγάλη η διαφορά δυναμης φρεναρίσματος στον ενα απ τους 2 τροχούς!
a_spyros - 11/11/2008, 13:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τα EBC τόσο χάλια είναι Question

Μάλλον βρήκα τακάκια απ' το Copen για να αναβαθμίσω τον κουβά μου. Υπάρχουν 2 περιπτώσεις.

1) EBC Greenstuff (δεν βρήκα αν βγάζει σε άλλη σειρά για Copen)
2) Dsport

Η D-sport είναι ο οίκος που φτιάχνει τα daihatsu που τρέχουν στην Ιαπωνία. Κατά πάσα πιθανότητα και οι 2 περιπτώσεις θα είναι πολύ καλύτερες απ' τα στοκ τακάκια.

Περιμένω γνώμες (κι ευχαριστώ εκ των προτέρων)
acgt3 - 11/11/2008, 14:34
Θέμα δημοσίευσης:
εγω προτεινω DS2500 εαν βγαζει για το δικο σου παρτα ανεπιφυλακτα.
a_spyros - 11/11/2008, 15:26
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εγώ τα DS2500 έλεγα να βάλω, αλλά απ' ότι φαίνεται δε βγαίνουν για το δικό μου.
a_spyros - 11/11/2008, 19:48
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν απ' ότι με ενημερώσανε υπάρχουν οι εξής επιλογές

1. EBC Greenstuff
2. EBC Yellowstuff
3. K-Takeoff (1η φορά το ακούω)
4. D-sport
5. Ferodo αλλά όχι αγωνιστική σειρά

Τα μόνα στοιχεία που έχω είναι οι θερμοκρασίες λειτουργίας κι αυτές είναι αντίστοιχα
1. μέχρι 600oC
3. μέχρι 550οC
4. 0 - 500οC

Φαντάζομαι το 0 υποδεικνύει ότι έχουν bite ακόμα και κρύα και η ανώτατη θερμοκρασία είναι εκεί που αρχίζει το brake fade. Οπότε απ' τα 1,3,4 φαίνονται καλύτερα τα 1. Επίσης είναι και φθηνότερα.
Οπότε τα yellowstuff λογικά θα υπερτερούν όλων. Για τα Ferodo δεν ξέρω τίποτα.
Τι προτείνετε;
Jimmy_Caesar - 11/11/2008, 20:19
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν έχεις απαιτήσεις πίστας τα greenstuff είναι ίσως καλύτερα από τα μαμά, ενώ τα yellowstuff είναι για καθαρά αγωνιστική -και μόνο- χρήση.
Γενικά, EBC δεν θα έπαιρνα ποτέ πια, για διάφορους λόγους.
j.k - 12/11/2008, 22:19
Θέμα δημοσίευσης:
όσους ξέρω που δοκίμασαν EBC τα πέταξαν πρίν καν φαγωθούν και μέχρι στιγμής δεν έχω ακούσει καλό λόγο για αυτά από κανέναν και οπουδήποτε εκτός του ότι είναι φτηνά.
Adonis - 13/11/2008, 19:32
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά εγώ είχα δοκιμάσει στο fiesta ST που είχα μαζί με σωληνάκια αεροπορικού τύπου τα Ferodo Premier και τα EBC Redstuff ceramic, ενώ το αμάξι είχε μαμα τακάκι Βosch.

Σε σχέση με τα μαμά τα Ferodo ήταν τελικά πιο μαλακά και έμεινα με διφορούμενη άποψη "ναι μεν αλλά...". "ναι μεν" γιατί δεν έκαναν fade τόσο γρήγορα όσο τα μαμά, ακόμα και με τα μαμά σωληνάκια, "αλλά" μου γέμιζαν τις ζαντες συνεχώς σκόνη. Με αυτά έμεινα στα Μεγαρα απροειδοποίητα από φρένα στην Κ6, χωρίς όμως να σημαίνει ότι έφταιγαν απαραίτητα αυτά. Με τα σωληνάκια υψηλής πίεσης βελτιώθηκε κάπως και η απόδοσή τους. Από ότι κατάλαβα τα Ferodo για τα γούστα μας είναι μόνο η σειρά DS.

Τα EBC Redstuff ceramic από την άλλη με άφησαν αρκετά ευχαριστημένο σε γρηγορους ρυθμούς. Σκληρό τακάκι, ακούραστο, μεγάλη αντοχή σε χιλιόμετρα,χωρίς θόρυβο και πολύ αποδοτικό, ένιωσα πολύ μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα ferodo premier. Όμως κουράζει πολυ τους δίσκους και θέλει κάποιο μικρό ζέσταμα πριν αρχίσει να αποδίδει πλήρως. Να σημειώσω ότι τα δούλεψα μόνο με τα αεροπορικού τύπου σωληνάκια.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB