johanndelta Έγραψε: |
Το σημειο που εχει επιλεγει για την τοποθετηση της ειναι εντελως λαθος γιατι ακομα και αν δεχτουμε οτι καποιος θελει να παει τελειως κομματια στο Σειριο, εκει κοβει οχι τοσο λογω της στροφης αλλα λογω του σκαλοπατιου του δρομου που υπαρχει λιγα μετρα μετα. |
splitapsou Έγραψε: |
ούτος ή άλλος δεν ενδείκνυνται τα 200+ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!! |
Jimmy_Caesar Έγραψε: |
Το + είναι που κάνουμε το σταυρό μας??? |
lampros RX8 Έγραψε: |
Έρευνες που έχουν γίνει στη Μεγάλη Βρετανία δείχνουν ότι οι χρήστες συσκευών που ανιχνεύουν τα ραντάρ παρουσιάζουν μειωμένη συμμετοχή σε τροχαία ατυχήματα. «Από τη στιγμή που ειδοποιείσαι για παρουσία ραντάρ, είσαι πιο προσεκτικός. Οι συσκευές αποτελούν απλώς μία ηχητική ειδοποίηση ότι πλησιάζεις σε ραντάρ, πέραν της οπτικής ειδοποίησης, των πινακίδων δηλαδή. |
opterios Έγραψε: |
lampros RX8 Έγραψε: | Έρευνες που έχουν γίνει στη Μεγάλη Βρετανία δείχνουν ότι οι χρήστες συσκευών που ανιχνεύουν τα ραντάρ παρουσιάζουν μειωμένη συμμετοχή σε τροχαία ατυχήματα. «Από τη στιγμή που ειδοποιείσαι για παρουσία ραντάρ, είσαι πιο προσεκτικός. Οι συσκευές αποτελούν απλώς μία ηχητική ειδοποίηση ότι πλησιάζεις σε ραντάρ, πέραν της οπτικής ειδοποίησης, των πινακίδων δηλαδή. |
Αυτό όμως συμβαίνει επειδή στη Μεγάλη Βρετανία τα ραντάρ είναι τοποθετημένα εκεί που πραγματικά υπάρχει κίνδυνος. |