TARMAC

Αυτοκίνητα Μελών - _-MaNo$-_ ROVER 620ti βελτιωμένο σε RAVER 620ti

_-MaNo$-_ - 9/2/2006, 21:47
Θέμα δημοσίευσης: _-MaNo$-_ ROVER 620ti βελτιωμένο σε RAVER 620ti
Παίδες άνοιξα αυτό το τόπικ γιατί απλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την χαρά και τον ενθουσιασμό που νιώθω γιαυτήν την βελτίωση που ετοιμάζω στο αμάξι μου!
Αυτή την φορά το έχω τραβήξει αρκετά παραπέρα απο όλα τα προηγούμενα χρόνια και τις διάφορες βελτιώσεις κατα καιρούς στα αμάξια μου και έχω πορωθεί άσχημα έχοντας στο μυαλό μου το πως μπορεί να πηγαίνει μετά απο αυτό το αμάξι!

Και για να σας λυθεί η απορία το αμάξι είναι μέσα για τα ακόλουθα:

-boost meter greddy electronic
-a/f meter pro
-EGT meter greedy
-oil temp meter
-oil press meter electronic
-apexi turbotimer stick
-σφυρήλατα πιστόνια ARIAS με ελατηρια total seal(αμερικανικα με αγγλικες προδιαγραφες)
-ατσαλινες μπιελες eagle
-τριμεταλλικά βάσης στροφάλου και μπιελών
-3ο στάδιο ρεκτιφίε
-ροϊκή εξέλιξη στο καπάκι
-ζύγισμα στροφάλου, μπιελών, βολάν και καθαρισμός και γυάλισμα του τελευταίου
-ολα τα παραπανω ειναι κρυογεννημενα
-εκκεντροφόροι πειραγμένοι απο τον BOUBI με το προφίλ που δίνει η PIPER
-δίσκο-πλατώ ενισχυμενο με 6φτερο δισκο
-ατσάλινες βίδες ARP μπιελών
-ατσάλινες βίδες ARP καπακιού
-καθαρισμός εισαγωγής-πεταλούδας και ανοιγμα πεταλουδας και plenum
-καινούριοι αισθητήρες θερμοκρασίας καυσίμου, όγκου αέρα, λ
-2η μπεκιερα αλουμινενια
-ενισχυμένη φλάτζα κεφαλής Klinger μεταλλικη
-μεγαλύτερη τρόμπα βενζίνης walbro 255lt/h
-ρυθμιστή πίεσης βενζίνης malpassi
-σταθεροποιητή τάσης
-τουρμπίνα της GARRETT GT3071R ρουλεμάνατη με 64αρι μαντεμι
-front mount intercooler με σωληνωσεις απο ηρακλη
-εξάτμιση απο downpipe μέχρι πίσω 76mm με ενα τελικο μονο κάι μεταλλικό καταλύτη HJS
-χταποδι με υποδοχη για 38αρι external
-external turbo xs 38mm
-κίτ γείωσεων HKS
-μπουζοκαλώδια 5core σιλικονάτα
-μπουζί τριπλατινένια DENSO
-φίλτροχοάνη K&N
-πρόγραμμα SUPERCHIPS
-electronic boost controler dual stage HDI
-σκάστρα HKS SSQV
-4 έξτρα μπέκ που τα δουλέυω με παραλληλο εγγεφαλακι perfect power smt6
-ψυγειο λαδιού απο το αγωνιστικο 220 μαζι με την τρομπα του
-δοχείο αναθυμιάσεων
-μπλοκέ TORSEN κρυογεννημενο
-4πιστονα φρενα μπροστα brembo με διαιρουμενους δισκους 355μμ
-4πιστονα φρενα brembo πισω με διαιρουμενους τρυπιτους δισκους και υδραυλικο χειροφρενο
-αναρτηση coilover D2 με 640lbs ελατηρια μπροστα και 385lbs πισω
-μπαρα θολων μπροστα αλουμινενια
-μπαταρια στο πορτ μπαγκαζ



το αμάξι πρίν απο αυτή την βελτίωση φορούσε τα ακόλουθα:

-μπουζοκαλώδια
-φίλτροχοάνη στύλ HKS μανιτάρι
-πρόγραμμα
-ρυθμιστή πίεσης βενζίνης στα 3.5 bar ρελαντί και 4.2 φούλ γκάζι
-ρυθμιστή πίεσης τούρμπο
-τουρμπίνα T2530 υβριδική (δλδ το μαντέμι είναι Τ25 και η μούρη 28άρα)με 360 θρός
-νορμάλ εξάτμιση σε διάμετρο αλλα ελέυθερα καζανάκια
-νορμάλ intercooler (3λίτρα) με κολάρα σιλικόνης
-5o μπέκ που δουλεύει με το MF2 με map sensor
-σκάστρα
-κίτ γειώσεων
-ψύκτρα στο φίλτρο λαδιού
-δοχείο αναθυμιάσεων
-μπλοκέ TORSEN

Το αμάξι είχε δυναμομετριθεί όχι με τα παραπάνω αλλα με την νορμάλ τουρμπίνα, με τα νορμάλ μπουζοκαλώδια τα οποία είχαν απώλειες σπινθήρα μετά τισ 5000στροφές, χωρίς 5ο μπέκ και με χαλασμένο αισθητήρα λ και 2 μπέκ να υπολειτουργούν και είχε βγάλει 220άλογα με 30κιλά ροπής στο 1bar σταθερό με 1.3overboost.

Δυστυχώς δεν το δυναμομέτρησα αφού πείραξα την τουρμπίνα και έβαλα μπουζοκαλώδια και 5ο μπέκ και δίορθωσα τον λ και αντικατέστησα τα μπέκ με άλλα σχεδόν καινούρια για να δώ πόσα παραπάνω θα έβγαζε στην παραπάνω πίεση αλλά πιστεύω πως τα 280 θα τα χτυπούσε άνετα.

Και τώρα ήρθε η στιγμή να μου πείτε και σείς την γνώμη σας γιατί πολύ μίλησα και σας έπρηξα!
Τι πιστεύετε ότι θα βγάλει το αμάξι απο δύναμη? Αξίζε τον κόπο αυτή η δουλειά?Θα το κάνατε?

Το ποστ το συμπληρωσα σημερα 2/10/2010 και να πω οτι το αμαξι ειχε βγαλει 407 αλογα με 53 κιλα ροπης στο 1.6bar στο δυναμομετρο της geartech στια 6700 στροφες μιας και ο κοφτης λογω παραλληλου εγγεφαλου δεν μπορουσε να μετατοπιστει. Το αμαξι ειχε να δωσει πολυ ακομα μιας και κοβοταν η δυναμη απο τον κοφτη. Το επομενο σταδιο θα ηταν αγραφος DTA οπου εκει την 500αρα θα την χτυπουσε πανευκολα.
opelcorsa-a - 9/2/2006, 22:26
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις ρωτηση/υπολογισει το κοστος,μαλλον θα φτασει αρκετε ψηλα ηπος ειναι καλητερα ενα μεταχησηρησμενο αγωνηστηκο για track day καταστασεις; Rolling Eyes
_-MaNo$-_ - 9/2/2006, 22:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το κόστος το υπολόγισα αρκετά πρίν το βάλω μπρός να το φτιάχνω. Ναί θα πάει αρκετά ψηλά αλλα και πάλι όχι όσο ακούγεται λόγω του αρκετού ψαξίματος και την εύρεση των πραγμάτων όσο φτηνότερα γίνεται.
Αγωνιστικό δεν θέλω, εξάλλου έχω και το saxo για να το χώνω στην πίστα. Θέλω έναν πύραυλο δρόμου, αυτό προσπαθώ να φτιάξω!
Dromilious_Patentious - 9/2/2006, 22:46
Θέμα δημοσίευσης:
Πραγματικα το αμαξι θα ξηλωνει ασφαλτο Exclamation Exclamation Exclamation
Με το καλο να βγει και παντα υγεια και στους 2 σας !
Να ρωτησω, αυτα τα παλιοπραγματα που φορουσε τα πεταξες; Cool Αν οχι εχεις σκοπο να πουλησεις κατι απο αυτα ;
Adonis - 9/2/2006, 23:04
Θέμα δημοσίευσης:
Καλορίζικο και να το χαίρεσαι Μάνο μου. Από ότι κατάλαβα με την έκταση των μετατροπών που κάνεις το αμάξι θα βγει τουλάχιστον 350 άλογα αν όχι και παραπάνω (και σχεδόν 400 θα μου ακουγόταν φυσιολογικό νούμερο). Ελπίζω μόνο και το υπόλοιπο αμάξι να είναι και ανάλογα βελτιωμένο όσον αφορά αναρτήσεις - φρένα - ενίσχυση αμαξώματος, ώστε να μπορεί να βγει αυτή η δύναμη κάτω στο δρόμο όσο καλύτερα γίνεται, αφού όντως θα ράβει.
_-MaNo$-_ - 9/2/2006, 23:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δρομίλιε πατέντιε ναι, θα πουλήσω κάποια πραγματάκια όπως την τουρμπίνα, ένα μπαρομετράκι, ένα A/F meter, το μαμά intercooler(έχω και ένα απο punto gt αν σε ενδιαφέρει)κάποια κολάρα σιλικόνης, σκάστρα, και την εξάτμιση(απο εξάτμιση έχω 2-3 τελικά έξτρα Razz ).

Αντώνη και γώ ελπίζω να βγεί καλό! ¶πο τα περιφερειακά μέχρι στιγμής φοράει μόνο αμορτισέρ Bilstein, σωληνάκια υψηλής και τρυπιτούς δίσκους μπρός πίσω. Προσεχώς θα μπούν επάνω και ελατήρια, σινεμπλόκ, μπάρες θόλων μπρός πίσω και ζαμφόρ μπροστά. Ψάχνομαι επίσης για ψηφιακή ανάφλεξη MSD, αλλα αυτά εν καιρώ!
Hil - 10/2/2006, 01:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αρχηγέ, να το δεις όπως το φαντάζεσαι Wink !!
Hector - 10/2/2006, 02:17
Θέμα δημοσίευσης:
Και ολα αυτα χαρεις σε εμενα....Razz Razz Razz
To αμαξι θα βγει στο 1,5bar 400++hp
και στα 2bar υπολογιζω 450hp
Να δω πως θα φρεναρει ο τιτανικος...

Υ.Γ. Ξερεις τι εχουν να παθουν μερικα
μικρα turbo πλαστικα αυτοκινητακια Razz Razz
_-MaNo$-_ - 10/2/2006, 09:22
Θέμα δημοσίευσης:
Χαχαχα Έκτορα Razz ξέχασα να αναφέρω ότι έχει γίνει και ροϊκή στο καπάκι!!!
nestoraero - 10/2/2006, 19:19
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως ακουγεται πολυ ενδιαφερον το ολο εγχειρημα....συγχαρητηρια και ολα να πανε καλα... Very Happy
Παντως ο συνδυασμος track day car + σβελτο(εως πολυ γρηγορο) σενταν βολτισιο, ειναι αψογος.... Wink
_-MaNo$-_ - 10/2/2006, 19:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι θα έλεγα πως έχεις ένα point Smile το σεντάν αμάξι είναι απόλαυση οδηγικά και άνετο, πόσο μάλλον αν είναι και αρκετά γρήγορο και το έχεις μάθει!
nestoraero - 10/2/2006, 19:35
Θέμα δημοσίευσης:
Eτσι ακριβως.....συμφωνω απολυτα...
opelcorsa-a - 10/2/2006, 23:42
Θέμα δημοσίευσης:
Καλη επειτιχεια.
platon - 11/2/2006, 11:18
Θέμα δημοσίευσης:
¶ντε με το καλό !!!

Εγώ δεν θα το έκανα.. θα αγόραζα έναν "πύραυλο δρόμου" καινούργιο έτοιμο Smile
Ότι και να κάνεις πάντως, στην επόμενη δυναμομέτρηση, πάλι παραπάνω από εσένα θα είμαι :p

Όσον αφορά αυτά τα παλιοπράγματα που θα πετάξεις, ίσως με ενδιαφέρει η τουρμπίνα, το a/f και η σκάστρα.
Hector - 11/2/2006, 14:48
Θέμα δημοσίευσης:
Σκαστρες εχει 3 τουρμπινες εχει 6 και το α/f
μαλλον θα του το ψηρισω.....Razz
Bax - 11/2/2006, 16:46
Θέμα δημοσίευσης:
Για πες τις σκαστρες που έχεις.
Αντε και πάνω από 300 Very Happy
Θέλω να δώ τί ροπή θα βγάλει το θηρίο.
To μπλοκέ ελπίζω να σε βοηθήσει να ευχαριστηθείς τη δύναμή του.
Jimmy_Caesar - 13/2/2006, 08:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά για ανταλλαγές υλικών (βλέπε αγοραπωλησίες) να μιλάτε ιδιωτικά.
Οσο για τα άλλα...
Πάλι πίσω μας θα είναι Πλάτωνα, έτσι δεν είναι?
Razz Razz Razz
_-MaNo$-_ - 14/2/2006, 19:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αχχχχχχ οι μέρα που θα το πάρω στα χεράκια μου πλησιάζειιιιιιιιιιιι!!!!!!Ποίος αντέχει όμως το στρώσιμο ε???????? Sad Δεν πειράζει, υπομονή!!! φφφφφφφφττςςςςςςςςςςςςςς
bril - 14/2/2006, 20:37
Θέμα δημοσίευσης:
Και τα σφυρηλατα θελουν πιο καλο στρωσιμο απο τα μαμα.
_Nikos_ - 15/2/2006, 15:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μανο? εγω θελω οτι λαδι σου περισεψει ετσι???

Οταν βγει το αμαξι θα κανουμε οτι καναμε λιγο παλιοτερα σε κατι swift (AKA YKA) τωρα σε S2000!!!!!! spin spin spin spin
_-MaNo$-_ - 26/2/2006, 12:43
Θέμα δημοσίευσης:
Ε λοιπόν μάλλον κάποιος το έχει ματιάξει το αμάξι! Ήτασν να το πάρω την Τετάρτη που μας πέρασε και ακόμα δεν το έχω πάρει....και ο λόγος? Ακούστε λοιπόν εδώ:

Παίρνω που λέτε τηλ να ρωτήσω άν είναι έτοιμο και μου απαντάει ο μηχανικός οτι το έχει βάλει μπρός και δουλέωει γύρο στισ 2 ώρες οπώτε λέω ωραία αφου το έβαλε μπροστά το έχει αφήσει και δουλεύει θα πάω το απόγευμα να το πάρω...

Λίγο πριν κλείσει το μαγαζί λοιπόν και να ξεκινήσω εγώ να πάω να πάρω το αμάξι με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε οτι δεν θα το πάρω σήμερα!
Ρωτάω γιατί και μου λέει οτι την ώρα που το έβγαλε βόλτα στα 100μέτρα απο το συνεργείο του έσβησε και δεν ξαναπήρε ποτέ!!!!
Καραφλιάζω, τα κάνω πάνω μου και όλα τα συναφή και τον ρωτάω γιατί? ¶ρχισε λοιπόν τα κουλά του ο τύπος και να λέει οτι φταίνε οι εκκεντροφόροι και οτι έχουν κλειδώσει τα οστήρια και μένουν οι βαλβίδες ανοιχτές και δεν κρατάει συμπίεση το αμάξι και και και....
Πέμπτη λοιπόν πρωί πάω απο εκεί για να πάρω τους εκκεντροφόρους(γιατι οι παπάρες τους είχαν ήδη λύσει.....) να τους πάω στον μπούμπη για μέτρημα μην τυχών εχουν φτιαχτεί λάθος(άλλος παπάρας εγώ γιατί δεν υπήρχε ουδεμία περίπτωση να είναι απο εκκεντροφόρους το πρόβλημα)οι εκκεντροφόροι ήταν μιά χαρά με τις κατάλληλες ανοχές για να μην κλειδώσουν τα οστήρια κτλ κτλ.
Τους πάω πίσω και του λέω βάλτους επάνω δεν έχουν πρόβλημα και ψάξε σε τρόμπα μεριά και γενικά ηλεκτρολογικά. Πάει λοιπόν όλη η πέμπτη και δεν κατάφερε να βρέι τι ήταν και να το βάλει μπροστά. Ήμασταν μέχρι τισ 7 το βράδυ στο συνεργείο και μαζί και ο Hector να προσπαθούμε να βρούμε τι έχει. Ρεύματα δυνατά έδινε, βενζίνες πιο πολλές δεν γίνεται να δώσει (λόγω μεγαλύτερης τρόμπας) και γενικά όλα έδειχναν οκ.
Βάλαμε και άλλο εγγέφαλο πάνω μπάς και ήταν εκέι το πρόβλημα αλλα τίποτα....

Τέσπα, φεύγουμε απο το συνεργείο και στον δρόμο σκέφτηκε ο Έκτορας να τους πούμε να βγάλουν το κολάρο του intercooler μπάς και έχει χαλάσει το 5ο μπέκ απο την νέα τρόμα και έχει κολλήσει ανοιχτό και κατουράει συνεχως με αποτέλεσμα να έχει γεμίσει το intercooler με βενζίνη και να μην παίρνει αέρα το αμάξι για να πάρει μπροστά.

Πάω Παρασκευή πρωί λοιπόν απο εκέι και τους το λέω και μου λένε θα το κοιτάξουμε το μεσημέρι.....Με παίρνουν λοιπόν το μεσημέρι και μου λένε οτι βγάλαμε 2μιση λίτρα βενζίνη απο το intercooler και αρκετή ακόμα απο την εξάτμιση.........ξεπλύθηκαν όλα μιλάμε......δεν έμεινε πουθενά ούτε ίχνος λαδιού.....τεσπά το καταφέραν και το βάλανε μπροστά αλλά ήταν ήδη αργά και έκλεινε το συνεργείο και έπρεπε να αλλαχτούν λάδια να στεγνώσουν κάποια πράγματα που είχαν βραχεί με βενζίνη και δεν προλάβαινα να το πάρω.

Αύριο λοιπόν είναι η μεγάλη μέρα παίδες SmileSmileSmile
Hector - 26/2/2006, 16:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μια "χαζη" σκεψη της στιγμης απο εναν πεπειραμενο μηχανικο σαν και εμενα...(χαχαχα) εφερε αποτελεσμα...Razz Razz Razz
Hil - 26/2/2006, 16:55
Θέμα δημοσίευσης:
Να σου στείλω το Swift να μου το κάνεις κτήνος; Laughing
_-MaNo$-_ - 27/2/2006, 21:06
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν παίδες σήμερα παρέλαβα επιτέλους το αμάξι!!!!!

Τι χαρά Θεέ μου!!Απο την μια χαίρομαι και απο την άλλη σπάζομαι γιατί δεν μπορώ να το ανοίξω πάνω αποτις 3500-4000 @$%^#%%#&
Πάντως η πρώτες εντυπώσεις μέχρι αυτές τις στροφές είναι απίστευτες.....η ροπή είναι εντελώς αισθητή σε σχέση με πρίν και απο αρκετά πιο χαμηλά αφού με το 1/3 του γκαζιού το αμάξι απλώνει αρκετά δυνατά....πραγματικά έχει πάρει αρκετή δύναμη χαμηλά και όσο σκέφτομαι το τι θα γίνεται ψηλά και αφου στρωθεί και μπούν η εξάτμιση το ιντερκούλερ και η μεγάλη τουρμπίνα τρελαίνομαι....ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααααααααααα

Πως θα περάσουν τα 3000 χιλιόμετρααααααααααααααααααααα
platon - 27/2/2006, 21:27
Θέμα δημοσίευσης:
Ανέβα μία Θεσ/νίκη για καφέ το Σάββατο. Μετά κατέβα από Λαμία-Αγρίνιο και γυρίζεις από Ε.Ο. Αθηνών - Πατρών. Κάνε το ίδιο και την Κυριακή και είσαι έτοιμος Smile
Hector - 27/2/2006, 21:33
Θέμα δημοσίευσης:
Για πες τους τι εγινε οταν σε περναγα με το saxo να στροφαρει 8100rpm
τι εκανες....(δαγκωνε το τιμονι απο τα νευρα του) Razz Razz Razz Razz
bril - 27/2/2006, 23:10
Θέμα δημοσίευσης:
Υπομονη ρε. Μην παρασυρθεις.
_-MaNo$-_ - 28/2/2006, 10:13
Θέμα δημοσίευσης:
Πωπω παίδες η υπομονή υπομονή αλλά και χθές το βράδυ εθνική που μου κολλούσαν κάτι octavia rs εξατμισομένα και κατι 147 και να μην μπορο να ταβλιάσω το γκάζι και να με παίζουν??? Τι θα κάνω ο κακομοίρης???Πόση υπομονή θα αντέξω ο άμοιρος??? ¶νθρωπος είμαι και γώ!!!!!! RazzRazz
Jimmy_Caesar - 28/2/2006, 12:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μετά όμως θα γίνεις απάνθρωπος με αυτά που θα κάνεις Wink
Bax - 1/3/2006, 04:34
Θέμα δημοσίευσης:
εγώ πάντως πάνω από 300 χιλιόμετρα δεν άντεξα στρώσιμο.
Βέβαια ήταν η πρώτη μου επαφή με turbo. Εσύ ξέρεις τι σημαίνει κόλλημα στο κάθισμα από την επιτάχυνση... Εγώ δεν ήξερα...
Αυτοσυγκράτηση θέλει, και μακριά από προκλήσεις....
_-MaNo$-_ - 9/3/2006, 10:34
Θέμα δημοσίευσης:
Μέχρι στιγμής το κοντέρ έχει δείξει 680χλμ!!! Πιστεύω την Δευτέρα οτι θα έχει κλείσει τα πρώτα του 1000χλμ για να πάει για την πρώτη αλλαγή λαδιών!!! τι καλά τι καλά τραλαλάααααααααα τραλαλάαααααααααααα Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
speedloader - 11/3/2006, 13:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνο μόλις το στρώσεις θα με πας βόλτα. Οχι στον Γερμανό Shocked
Και αν είσαι καλό παιδί θα υποσχεθώ να μην σε ξεφτιλίσω με την Alfa
όταν γίνει με το καλό. Razz Χεχεχεχε
_-MaNo$-_ - 21/3/2006, 19:33
Θέμα δημοσίευσης:
¶ΑΑΑΑΑΑΑΧχχχχχχχχχχχχχχ μέχρι στιγμής είναι στα 1200χλμ και θέλω τουλάχιστον άλλα 800 για να πώ οτι έχει γίνει καλό στρώσιμο!!Πάντως λίγο περισσότερο που έχω αρχίσει και το ανοίγω το αμάξι δείχνει αισθητά οτι έχει ανεβάσει ιπποδύναμη και οτι οι οφέλιμες σε μεγάλο βαθμό στροφές του είναι μετά τις 5000 ενώ πριν ήταν μέχρι τις 5000-5500.....εεεεεε εκκεντροφόρια και ροϊκή είναι αυτά που κάναν την διαφορά μαζί με τα ζυγίσματα και τα σφυρήλατα που είναι πιο ελαφρυά!!Δυστυχώς το εγγεφαλάκι (MF2) του 5ου μπέκ έπαθε πρόβλημα και δεν λειτουργεί οπώτε τώρα θα πάει για άγραφο το αμάξι.....(όχι οτι με χάλασε βέβαια, απλά είναι ένα αρκετά μεγάλο έξοδο που δεν το είχα υπολογίσει και θα καθυστερήσει λίγο...)
Στα παραπάνω λοιπόν(1ο ποστ) προσθέστε και άγραφο εγγέφαλο, πολλ/στες ξεχωριστούς για κάθε μπουζί και κατάργηση του ντιστριμπιτέρ, 4 εξτρά μπέκ στην εισαγωγή(8μπεκο το εργαλείο Wink) και απότι φαίνεται θα αγοράσω και 4 μπιέλιτσες μιας και δεν το έκανα τώρα(αυτό ίσως να ήταν κοτσάνα αλλά τι να κάνουμε :Ρ) να τισ κοτσάρω πάνω εν καιρώ για να μπορούμε πλέον να σηκώσουμε την πίεση στο Θεό Wink
Hector - 21/3/2006, 20:16
Θέμα δημοσίευσης:
Φουσκωσε το,το τουρμπισμενο......
bril - 21/3/2006, 21:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δωστε αλογα στον λαο!
kyan - 22/3/2006, 12:47
Θέμα δημοσίευσης:
Συγγνώμη που θα γίνω λίγο σπαστικός αλλά με τα ...πεζοδρόμια τι σκοπεύεις να κάνεις; Razz Το συγκεκριμένο Ρόβερ τους είχε μια μεγάλη συμπάθεια. Rolling Eyes
_-MaNo$-_ - 22/3/2006, 12:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τι εννοείς ακριβώς κυαν?!Ειλικρινά δεν το έπιασα!!!
kyan - 22/3/2006, 14:14
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω, εννοούσα ότι το original 620ti δε φημιζόταν για την οδική του συμπεριφορά, και ειδικά για το πολύ έντονο torque-steer του. Αφού θα το δυναμώσεις τόσο πολύ κάτι πρέπει να κάνεις και για να το βελτιώσεις και από αυτή την άποψη, n'est pas? Smile
_-MaNo$-_ - 13/4/2006, 13:45
Θέμα δημοσίευσης:
Hallo again παίδες!!!!!! Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πώ ότι στο αμάξι έχει μπεί intercooler frontmount η περίφημη GT3071R ρουλεμανάτη και αύριο το απόγευμα τελειώνει και η εξάτμηση Φ76 Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy

Υπάρχει πρόβλημα με τις βενζίνες δυστυχώς στεγνώνει το αμάξι μετά τις 4μισι απο την 3η ταχύτητα και πάνω.........Sad και μέχρι που να μπεί ο άγραφος το αμάξι θα δουλέψει με ένα εγγεφαλάκι σαν το ΜF2 αλλά με περισσότερες ρυθμίσεις δλδ θα τρέχω αντί για 2 έξτρα μπέκ που μπορεί να τρέξει το MF2, 4 μπέκ (με έξτρα μπεκιέρα) και θα μπορώ να ρυθμίσω και το αβάνς μέσω αυτού του gadget Smile και με πολύ χαμηλότερο κόστος σε σύγκριση με τον άγραφο οπώτε όλα καλά για την ώρα SmileSmile Very Happy
_-MaNo$-_ - 13/4/2006, 13:52
Θέμα δημοσίευσης:
Kyan συμφωνώ μαζί σου και θα σου πώ οτι το αμάξι μέχρι στιγμής απο θέμα στησήματος φοράει 4 bilstein κίτρινα με νορμάλ ελατήρια για να διατηρηθεί στο νορμάλ ύψος. Το αμάξι μετά απο αυτήν την αλλαγή έγινε αγνώριστο οδηγηκά.....Επίσης φοράει τρυπητούς δίσκους πρός πίσω και σωληνάκια υψηλής goodridge. Μέχρι το καλοκαίρι έχει μπεί στο πρόγραμμα και μπάρες θόλων μπροστά και πίσω. Έχω ήδη αρχίσει ψακτική για σινεμπλοκ παντού πολυουρεθάνης και ελατηρίων με σταθερές λίμπρες στο νορμάλ ύψος(φοράει ημίστενα απο την μάνα του με διπλά ψαλίδια μπρός πίσω) αυτά SmileSmile
Hector - 13/4/2006, 16:33
Θέμα δημοσίευσης:
Αντε να δουμε θα τσουλισει το κασονι? Razz Razz Razz
kyan - 14/4/2006, 18:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραίος, χαίρομαι που δε σε νοιάζουν μόνο τα άλογα! Smile

Για τα σινεμπλόκ κοίτα να βεβαιωθείς πρώτα ότι πρεσάρονται σωστά πάνω στα ψαλίδια χωρίς πρόβλημα πριν τα βάλεις γιατί αρκετοί alfisti που δοκίμασαν να βάλουν powerflex τα πήραν στο χέρι μέσα σε λίγα χιλιόμετρα.
_-MaNo$-_ - 17/6/2006, 10:11
Θέμα δημοσίευσης:
Παίδες προχθές μπήκε και η έξτρα μπεκιέρα στο εργαλείο!!!!Το μόνο που έχει μείνει τώρα είναι να το πάω για τον εγγέφαλο και θα είμαι έτοιμος να το πατήσω επιτέλους!!!!!!!
Hector - 17/6/2006, 13:35
Θέμα δημοσίευσης:
Να δουμε ποτε θα το βαλεις φωτια... Razz Razz Razz Razz Razz
Anonymous - 17/6/2006, 13:51
Θέμα δημοσίευσης:
_-MaNo$-_ Έγραψε:
Παίδες προχθές μπήκε και η έξτρα μπεκιέρα στο εργαλείο!!!!Το μόνο που έχει μείνει τώρα είναι να το πάω για τον εγγέφαλο και θα είμαι έτοιμος να το πατήσω επιτέλους!!!!!!!


ΘΕΛΩ ΒΟΛΤΑΑΑΑΑ!!!!!!!
Panic_ - 19/6/2006, 19:20
Θέμα δημοσίευσης:
Παρε και μια πιστονιερα για τα φρενα μπας και βελτιωθει και ο δικος σου εγκεφαλος....(μπεκιερα και εξτρα τεποζιτο για λαδι υπαρχει? bonk )
_-MaNo$-_ - 11/1/2007, 12:19
Θέμα δημοσίευσης:
Τοποθετήθηκαν 4πίστονα, χαμήλωσε 3μιση πόντους με HR ελατήρια, επισκευάστηκε το σασμάν, αλλάχτηκαν όλες οι βάσεις μοτέρ και σασμάν, ΠΕΡΑΣΕ ΚΤΕΟ!!!!! Ω ΝΑΙ!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!! ¨Εχει μπεί για βάψιμο και μόλις βγέι πάει για ρύθμισμα στο δυναμόμετρο!!!
j.k - 11/1/2007, 20:00
Θέμα δημοσίευσης:
σιγά ρε Μάνο, του έκανες τώρα ένα serviceάκι και συ (με ολική ανακατασκευή) και το κάνεις θέμα? πόσο να σου πήγαν όλα αυτά 4-5,000 bonk
_-MaNo$-_ - 11/1/2007, 22:10
Θέμα δημοσίευσης:
way up JK μου......
j.k - 11/1/2007, 22:11
Θέμα δημοσίευσης:
αυτό φοβόμουν...
_-MaNo$-_ - 12/1/2007, 09:47
Θέμα δημοσίευσης:
γιατί φοβάσαι καλε? Razz
j.k - 12/1/2007, 21:32
Θέμα δημοσίευσης:
γιατί στο ταμείο τσούζει.
Kacey - 15/1/2007, 14:48
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που τσουζει ειναι αυτο που πουλαει τα βραδυα ο Μανος για να πληρωνει τις μοντιφες...Very Happy
Jimmy_Caesar - 15/1/2007, 15:08
Θέμα δημοσίευσης:
Εχεις δίκιο Κώστα.
Πουλάει το κορμί του και.... τσούζειιιιιιιιιιιιιιι
Panic_ - 17/1/2007, 00:11
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Εχεις δίκιο Κώστα.
Πουλάει το κορμί του και.... τσούζειιιιιιιιιιιιιιι


Ποιο μερος ακριβως...μπορεις να γινεις πιο συγκεκριμενος? Embarassed bonk moon
acgt3 - 3/3/2007, 19:47
Θέμα δημοσίευσης: fr
μιας και γνωριστήκαμε ήδη έχω ενημερώσει τον κάτοχο φίλο μηχανικό ότι σε βρήκα θέλει τα φώτα σου
_-MaNo$-_ - 23/3/2007, 15:12
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον παιδες αυτο που μου εχει μεινει πλεον να κανο στο αμαξι μου ειναι πολλα πραγματα RazzRazz οπως καταλαβαινετε τελειωμο δεν εχει....οπωτε στο προγραμμα ειναι coilover D2, αγραφος για να ανεβασω επιτελους αυτον τον ρημαδιασμενο κοφτη που ειναι στισ 6500 και μου τρωει στην κυριολεξια 30 αλογα #@$$%%^, σινεμπλοκ και κατι αλλα ψιλα Smile κατα τα αλλα το αμαξι παει οπως ειναι τωρα μια χαρουλα με τα 355 αλογακια του πανω στον κοφτη και τα 43 κιλα ροπη στις 5300 με 1.2bar πιεση Smile το θεμα ειναι οτι εγω θελω να το δουλεψω 1.6-1.8 αλλα για να φτασω αφτην την πιεση πρεπει πρωτα να ανεβει ο κοφτης %$$#%#^&$ βγαλτε λοιπον μονοι σας τα συμπερασματα του ποση ιπποδυναμη μπορει να ωγαλει το αμαξι με 1.6 στισ 7500 και οχι στισ 6500 και σκεφτειτε και στο 1.2 που ειναι τωρα και βγαζει 355 στισ 6500 ποσα θα εωγαζε στισ 7500 με την ιδια πιεση, 1.2 δλδ WinkSmile
caramellenia - 23/3/2007, 15:33
Θέμα δημοσίευσης:
Και μη ξεχνάμε και το μικρό αλλά εκνευριστικό θέμα με το δυναμό -αν θυμάμαι καλά ε Razz

-|-|-Καταραμμένοι πολλαπλοί επεξεργαστές...-|-|-
_-MaNo$-_ - 23/3/2007, 19:02
Θέμα δημοσίευσης:
$#^%#^$^%* θα το σενιαρω εγω το δυναμο μην ανησυχεις Razz οσο για την κωλο motorola να της πειτε εκ μερους μου οτι απαυτονεται %#%%$&^ RazzRazzRazz
Hector - 27/3/2007, 18:40
Θέμα δημοσίευσης:
Eδω δεν μπορουν να φτιαξουν ενα τηλ να δουλευει σωστα πανω απο ενα
χρονο,σιγα μην ειχαν φτιαξει καλο εγγεφαλο πριν 15χρονια Razz Razz Razz
Αντε ριχτου τον αγραφο...
Jimmy_Caesar - 26/6/2007, 22:24
Θέμα δημοσίευσης:
Να το πώ?
Οχι, απαντήστε μου! Να το πώ???
Hector - 27/6/2007, 02:49
Θέμα δημοσίευσης:
Για πες για πες...τι εγινε?
Jimmy_Caesar - 27/6/2007, 08:21
Θέμα δημοσίευσης:
Kαλά δεν είδατε την χθεσινή εκπομπή R-evolution???
Wink
caramellenia - 27/6/2007, 12:11
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι.... Τι χάσαμε?????

Ποιό ψώνιο εμφανίστηκε? Razz Razz Razz Razz Razz Razz
_-MaNo$-_ - 1/11/2007, 13:48
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες καιρος να σας πω τι αλλο εχω κανει στο αμαξι μιας και το αφησα το τοπικ πολυ καιρο!\Λοιπον εχουμε και λεμε:
-D2 coilovers
-σινεμπλοκ πολυουρεθανης
-μπαταρια στο πορτ μπαγκαζ
-φιλτροχοανη στη θεση μπαταριας μπροστα(επιτελους παιρνει πιο κρυο αερα!!)
-καινουρια σφυρηλατα πιστονια μεγαλυτερα(2ο σταδιο ρεκτιφιε +20cc ακομα)
-καινουρια μεταλλα μπιελων και στροφαλου αλουμινενια
-ατσαλινες μπιελες
-χταποδι (ξυδατο Razz)
-καινουριο δυναμο (παλι Razz)
-καινουρια υδραυλικα οστηρια piper
-σκληροτερα ελατηρια βαλβιδων piper
-καινουριοι οδηγοι βαλβιδων ενυσχημενοι
-φρεζαρισμα εδρων βαλβιδων με 4 γωνιες
-συμπιεση 8,7

αυτα τα ολιγα και τωρα ειμαι στο στρωσιμο.....ΠΑΛΙ γκρρρρρρρρρρρρρρ
opterios - 1/11/2007, 18:52
Θέμα δημοσίευσης:
Χαρά στο κουράγιο σου, βρε Μάνο!! Smile
Hector - 2/11/2007, 05:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι καλο το πραμα παιδες...τα αξιζει τα ξενυχτια που εχει ριξει ο Μανος Razz Razz Razz

Ετσι παει το πραμα ομως...οταν μπαινεις στον χορο αλλος αποφασιζει ποτε
θα σταματισεις να χορευεις...και στην περιπτωση μας ειναι τα αμαξια Wink
Jimmy_Caesar - 2/11/2007, 07:29
Θέμα δημοσίευσης:
...και το πορτοφόλι Wink
panos - 2/11/2007, 09:42
Θέμα δημοσίευσης:
και η παντοφλα και η παντοφλα!!! Very Happy
_-MaNo$-_ - 2/11/2007, 13:30
Θέμα δημοσίευσης:
γιαυτο δεν εχω παντοφλες Razz
Jimmy_Caesar - 2/11/2007, 16:29
Θέμα δημοσίευσης:
E, ρε και να το διάβαζαν γυναίκες αυτό το forum!!!!
Πόσες θα είχες να σέρνονται στα πόδια σου!! Wink
xtreme - 20/1/2011, 16:28
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Εχεις δίκιο Κώστα.
Πουλάει το κορμί του και.... τσούζειιιιιιιιιιιιιιι
προφητικο αυτο το post!!! Razz Razz Razz Razz
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB