fotis_rs2 Έγραψε: |
einai to braking liiiiigooo prin to "too late"........ |
Βλάσης Έγραψε: |
Βεβαια σε ενα αγωνιαρικο αυτοκινητο σε extreme καταστασεις ολα παιζονται. Εκει δηλαδη ακουμπαμε το φρενο για να ακουμπησει η δαγκανα το δισκο ενω ειμαστε ακομη φουλ γκαζι. Ετσι οταν πλακωθουμε στα φρενα δεν θα χασουμε καποια εκατοστα του δευτερ. στο χρονο συμπιεσης των σωληνακιων και εφαρμογης της δαγκανας στις δισκοπλακες. |
Βλάσης Έγραψε: |
γεια χαρα opterio
σε βλεπω πολυ διαβασμενο. |
Βλάσης Έγραψε: |
Αν και σε ενα γυρο μονον το 10% του χρονου ειναι επιβραδυνση αρα οποια βελτιωση κανουμε δεν εχει μεγαλο αντικτυπο στο γυρολογιο,
παρ ολα αυτα παντα ανακαλυπτουμε χαμενα δεκατα αν ασχοληθουμε σοβαρα με τα φρενα και τη τεχνικη τους. |
opterios Έγραψε: |
Βασίλη, τα καρφωτά κατεβάσματα δεν έχουν καμία σχέση με το μύτη τακούνι! Εκτός αν δεν κατάλαβα τι θες να πεις... |
opterios Έγραψε: |
Σε ευχαριστώ που επανέφερες την πίστη μου στο μύτη τακούνι και για τα προσθιοκίνητα, γιατί σε κάτι συζητήσεις που είχα αλλού πήγαιναν να με βγάλουν τρελό που τους έλεγα ότι χρειάζεται ακόμα και σε FWD αυτοκίνητα!! |
Βλάσης Έγραψε: |
τα μπροστοκινητα χρειαζονται το μυτι-τακουνι ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο τους πισωκουνες, ακριβως γιατι ζηταμε 3 πραγματα απο τα ελαστικα. σε αντιθεση ο πισωκουνας ζηταει στη χειροτερη περιπτωση (που δεν κανει μυτι-τακουνι) μονο 2 |
panos Έγραψε: |
μιλάς εσύ που ήσουν κιόλας εκεί εκείνη τη μέρα???
για θυμήσου των φωτων το 06. αν θυμάμαι καλα είχες έρθει μαζί μας (με το grc τότε) ήταν τη μέρα με την τρελή λάσπη...
ps: σε χάζευα πάνω στο Miata (στο video) αλήθεια, το φρένο στις αλλαγές ήταν απαραίτητο? τόση δύναμη είχε??? |
opterios Έγραψε: |
panos Έγραψε: | μιλάς εσύ που ήσουν κιόλας εκεί εκείνη τη μέρα???
για θυμήσου των φωτων το 06. αν θυμάμαι καλα είχες έρθει μαζί μας (με το grc τότε) ήταν τη μέρα με την τρελή λάσπη...
ps: σε χάζευα πάνω στο Miata (στο video) αλήθεια, το φρένο στις αλλαγές ήταν απαραίτητο? τόση δύναμη είχε??? |
Χεχε, Πάνο, με μπερδεύεις με άλλον. Εγώ τότε δεν είχα miata ακόμα [παρόλο που ξέρω ποια μέρα λες και ήμουν όντως παρών, με ένα Autobianchi μαύρο]
Επιπλέον, εγώ στην πίστα δεν κάνω ποτέ drift. Το ασημί μιάτα στο οποίο αναφέρεσαι ντριφτάρει μέχρι τελικής πτώσεως.
Όσο για το φρένο, νομίζω το έχω γράψει στο thread που έχω βάλει το video και φυσικά δεν είναι λόγω δύναμης. Όση δύναμη και να έχεις ποτέ δεν πατάς φρένο στην ευθεία |
bril Έγραψε: |
opterios Έγραψε: | panos Έγραψε: | μιλάς εσύ που ήσουν κιόλας εκεί εκείνη τη μέρα???
για θυμήσου των φωτων το 06. αν θυμάμαι καλα είχες έρθει μαζί μας (με το grc τότε) ήταν τη μέρα με την τρελή λάσπη...
ps: σε χάζευα πάνω στο Miata (στο video) αλήθεια, το φρένο στις αλλαγές ήταν απαραίτητο? τόση δύναμη είχε??? |
Χεχε, Πάνο, με μπερδεύεις με άλλον. Εγώ τότε δεν είχα miata ακόμα [παρόλο που ξέρω ποια μέρα λες και ήμουν όντως παρών, με ένα Autobianchi μαύρο]
Επιπλέον, εγώ στην πίστα δεν κάνω ποτέ drift. Το ασημί μιάτα στο οποίο αναφέρεσαι ντριφτάρει μέχρι τελικής πτώσεως.
Όσο για το φρένο, νομίζω το έχω γράψει στο thread που έχω βάλει το video και φυσικά δεν είναι λόγω δύναμης. Όση δύναμη και να έχεις ποτέ δεν πατάς φρένο στην ευθεία |
Στην πιστα δεν κανεις ποτε drift, στο δρομο ??? |