TARMAC

Αυτοκίνητα Μελών - Fiat Punto GT2

MAXRISTOS - 23/2/2008, 21:26
Θέμα δημοσίευσης: Fiat Punto GT2
FIAT PUNTO GT2

-Τουρμπίνα Τ25 garret 360 throsstle
-Westgate ρυθμιζόμενη (Forge)
-Βαλβίδα πίεσης (Hercules)
-Σκάστρα κλειστού τύπου από Coupe
-Εκκεντροφόρος Colombo Bariani 272
-Μεταβλητό γρανάζι εκκεντροφόρου φτιαχτό
-Χταποδάτη πολλαπλή εξαγωγή (Γεμιστός)
-Down pipe (60mm) (Σκριβάνος)
-Εξάτμιση ανοξείδωτη από μπρος μέχρι πίσω διαμέτρου 60mm,με τελικό της F1 (Σκριβάνος)
-Μπεκ 480cc
- Αντλία Βενζίνης 255lt (Bosch)
-Ρυθμιστής Πίεσης Βενζίνης (Weber)
-Intercooler aftermarket,διαστάσεις 50χ15χ5(Hercules)
-Inox σωληνώσεις (Hercules)
-Κολλάρα σιλικόνης μπλέ (SfS)
-Φίλτρο αέρος (JR) σε τροποποιημένο φιλτροκούτι
-Πρόγραμμα στο dyno plex Tuning Ανδρεανάκης
-Μπουζί laser platinum premium (Ngk)
-Μπουζοκαλλώδια (Magnecor R100)
-Γειώσεις (Trust)
-Σταθεροποιητή τάσεις
-Μπαταρία (Banner)
-Δίσκος τετράφτερος με ελατήρια (OMP)
-Πλατό (OMP)
-Εργοστασιακό βολάν, ελαφρωμένο σε τόρνο και ζυγισμένο
-Αμορτισερ ρυθμιζόμενα (Koni)
-Ελατήρια (Eibach)
-Τακάκια μπρος-πίσω racing (OMP)
-Ζάντες αλουμινίου 14άρες
- Λάστιχα 185χ55χ14 SP1 (Dunlop)
-Τurbotimer&Hallmeter (Apex-i)
-Μπαρόμετρο (Apex-i)
-Πυρόμετρο (Defi)
-Θερμοκρασία λαδιού (Autogauge)
-Θερμοκρασία νερού (Autogauge)
-Φιμέ Alu light (Lummar)

Αυτά…….είναι η πρώτη φορά που αναφέρω γραπτώς και όσο πιο αναλυτικά γίνετε για το τι φοράει το αυτοκίνητο μου

Ps: μερικά ανταλλακτικά που ανέφερα παραπάνω, έχουν αγοραστεί, και θα τοποθετηθούν πολύ σύντομα.
Jimmy_Caesar - 24/2/2008, 01:54
Θέμα δημοσίευσης:
Mόνο αυτά έχεις βάλει???
Πφφφφ
acgt3 - 24/2/2008, 03:33
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ξεχασε να βαλει οτι μια ασφαλεια 15Α την αλλαξε με 20Α.

ο χρηστος ειναι πολυ καλος φιλος και παρα πολυ καλο παιδι αγαπαει παρα πολυ το αυτοκινητο του σε βαθμο κακουργηματος ανεβασε και καμια φοτο απο το θηριο.

Μανο που εισαι κρυβεσαι εεε Rolling Eyes

MAXRISTOS - 24/2/2008, 10:06
Θέμα δημοσίευσης:
Επρεπε να γράψω και άλλα......χαχαχαχαχ

-look abarth
-αεραγωγος απο subaru impreza

Αντώνη έμαθα πολλά πράγματα απο σένα, που αφορουν τα puntogt,και είναι πολλές φορές που με βοηθησες σε τεχνικά θέματα.
acgt3 - 24/2/2008, 19:25
Θέμα δημοσίευσης:
τα κοριτσια διπλα δικα σου

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

vlachos - 24/2/2008, 21:58
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
τα κοριτσια διπλα δικα σου

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


αν είναι δικά του θα γίνω ο καλύτερος φίλος του! Laughing
Gozilla - 24/2/2008, 23:03
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτω τα χέρια από το χαρέμι μου, παντρεμένος άνθρωπος και εσύ!!! Razz
tifoso - 25/2/2008, 22:01
Θέμα δημοσίευσης:
Gozilla Έγραψε:
Κάτω τα χέρια από το χαρέμι μου, παντρεμένος άνθρωπος και εσύ!!! Razz


δικιο εχεις αγγελε...οι παντρεμενοι να τις αφησουν για οσους ειναι ανυπαντροι...ακομα! Razz Razz Razz
vlachos - 25/2/2008, 22:23
Θέμα δημοσίευσης:
Αντώνη για σένα λένε... τ'ακους;
acgt3 - 26/2/2008, 07:25
Θέμα δημοσίευσης:
να ξερες τι παντοφλα τρωεει ο ανυπαντρος απο πανω να τα δουμε απο κοντα εννουσα βρε παιδια το οφθαλμολουτρο δεν ειναι κακο
MAXRISTOS - 8/3/2008, 17:22
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ζαντολάστιχα μου αντικαταστάθηκαν με:

-Ζάντες 15άρες Oz racing
-Λάστιχα 195χ50χ15 Toyo R888 (semislick)
bril - 8/3/2008, 17:42
Θέμα δημοσίευσης:
Μεγεια σου φιλε! Ελπιζω να εχεις δυνατη εξατμιση.
Εγω δεν αντεχω τον θορυβο που κανουν τα 888 στο δρομο και μετα την πιστα τα βγαζω και βαζω την αλλη 4αδα ζαντες με τα Τ1R.
MAXRISTOS - 8/3/2008, 17:59
Θέμα δημοσίευσης:
τα καινούργια παπούτσια του....
MAXRISTOS - 8/3/2008, 18:02
Θέμα δημοσίευσης:
bril Έγραψε:
Μεγεια σου φιλε! Ελπιζω να εχεις δυνατη εξατμιση.
Εγω δεν αντεχω τον θορυβο που κανουν τα 888 στο δρομο και μετα την πιστα τα βγαζω και βαζω την αλλη 4αδα ζαντες με τα Τ1R.


Σ ευχαριστω πολύ... Very Happy

Οσο αφορα την εξάτμιση...μην ανησυχεις... Cool
acgt3 - 8/3/2008, 18:58
Θέμα δημοσίευσης:
να μην ανυσηχει εεεεεε ???? εμενα να τα πεις αυτα που ερχεσε κατω απο το σπιτι μου και αφηνεις το τουρμποταιμερ για κανα 2λεπτο, ....με το μπουρι εκει περα.

καλοφορετα και καλοπατητα, αχ εχουνε να κλαψουνε ιδιοκτητες και ιδιοκτητες

Italian Job when the night falls

MAXRISTOS - 8/3/2008, 19:09
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
να μην ανυσηχει εεεεεε ???? εμενα να τα πεις αυτα που ερχεσε κατω απο το σπιτι μου και αφηνεις το τουρμποταιμερ για κανα 2λεπτο, ....με το μπουρι εκει περα.

καλοφορετα και καλοπατητα, αχ εχουνε να κλαψουνε ιδιοκτητες και ιδιοκτητες

Italian Job when the night falls


χαχαχαχαχαχα Laughing
MAXRISTOS - 21/3/2008, 00:10
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα παρέλαβα το αυτοκινητο.Αρχικά να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ τον Αντώνη που για ακόμα μία φορά με εξυπηρέτησε στο να πάω να το πάρω.
Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν πως με τα toyo r888 το αυτοκίνητο βεντουζάρει καλύτερα στον δρόμο.Με δισκο 4φτερο της omp με ελατήρια,πλατό omp,και ελαφρωμένο βολάν κατα 800γραμμάρια,ο συμπλέκτης μου είναι βούτηρο.Παρατήρησα επίσης πως πίανει ψηλλά,αλλά περιμένω να πατήσει καλά και να γίνουν η περαιτέρω ρυθμίσεις.Το κερασάκι στην τούρτα θα είναι μετα να παέι στον Ανδρεανάκη...και μετά να ξαναβγεί στο δρόμο δείχνοντας πάλι τα δόντια του......
acgt3 - 21/3/2008, 00:17
Θέμα δημοσίευσης:
αχχχχ ρε χρηστο εδω δεν ανοιγανε μαζι σου χωρις αυτα τωρα πιος θα ανοιξει πικρα αδερφε πικρα, θα αρχισουν τωρα ειμαι αρυθμιστος, εχω προβλημα με τη πολλαπλη και τις ειδιες κοτιες αλλα τι να κανεις αυτα εχει η ζωη.
MAXRISTOS - 22/3/2008, 01:19
Θέμα δημοσίευσης:
Το μόνο που μας μένει προς το παρόν,είναι το πρόγραμμα...
MAXRISTOS - 7/4/2008, 23:58
Θέμα δημοσίευσης:
Έπειτα απο της παρακάτω δυναμομέτρησεις,και πηγαινοντάς το βόλτα,έχω να πω,πως σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος...

ΜΑΗΑ

Tροχο :155ps
Στρόφαλο: 204ps
Ροπή : 25κιλά
Όλα τα παραπάνω με σταθερή 1,4bar

Ανδριανάκης-> Με ένα ρύθμισμα στο μιγματά μου.
Τροχό: 177ps
Ροπή: 24κιλά

Εύχομαι πλέον να πάνε όλα απροβλημάτιστα και να το χαρώ..
Jimmy_Caesar - 8/4/2008, 07:39
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ καλά τα άλογα που έχεις βγάλει, αλλά η ροπή είναι μέτρια σχετικά με τα άλογα. Για να κάνεις απόλυτη σύγκριση στα 2 δυναμόμετρα, θα έπρεπε να κάνεις μία μέτρηση στο 2ο και χωρίς άλλη επέμβαση, πριν δηλαδή τη ρύθμιση.
Γιατί όμως στο 2ο δυναμόμετρο σου έβγαλε λιγότερη ροπή, με αρκετά περισσότερα άλογα? Στροφές???
MAXRISTOS - 8/4/2008, 10:24
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Πολύ καλά τα άλογα που έχεις βγάλει, αλλά η ροπή είναι μέτρια σχετικά με τα άλογα. Για να κάνεις απόλυτη σύγκριση στα 2 δυναμόμετρα, θα έπρεπε να κάνεις μία μέτρηση στο 2ο και χωρίς άλλη επέμβαση, πριν δηλαδή τη ρύθμιση.
Γιατί όμως στο 2ο δυναμόμετρο σου έβγαλε λιγότερη ροπή, με αρκετά περισσότερα άλογα? Στροφές???


H Ροπή των 25κιλών στο Maha και των 24κιλών στον Ανδριανάκη δεν είναι τιμές καλές για μένα.Ο λόγος έιναι, του ότι το μοτερ μου, δεν έχει κάνει ποτέ ρεκτιφιέ και χει στην πλάτη του 110.000χλμ.Το αυτοκίνητο μετά απο ρυθμίσεις του Ανδριανάκη πηγαίνει σαφώς καλύτερα.Είχε πρόγραμμα για την 25άρα άλλα δεν ήταν και το πιο σωστό και γι αυτό προέβει σε ανάλογες ρυθμίσεις.
Το συμπέρασμα μου έιναι πως δυναμόμετρο με δυναμόμετρο έχουν διαφόρα.Μπορει να το πάω σε τρίτο δυναμόμετρο και να δώ διαφορετική μέτρηση.
Η διαφόρα μεταξύ maha kai Ανδριανάκη έιναι η κάτωθι κατα την προσωπική μου εκτίμηση.

Maha

Έδειξε ακριβώς για το πόσα άλογα είμαι στον στρόφαλλο.Όσο αφορά τον τροχό διέκρινα μεγάλη διαφορά.Κατόπιν έρευνας περι maha έβγαλα το συμπέρασμα πως είναι αυστηρό στο θέμα στροφάλλου,αλλά στο θέμα του τροχού οι μετρήσεις δεν έιναι σωστές,διότι μετράει και την απώλεια των ράουλων.

Ανδριανάκης
Το θεωρώ επίσης ένα απο τα πίο σκληρά δυναμόμετρα και η μέτρηση του τροχού είναι η τιμή που έπρεπε να χω.

ΑΡΑ με την δικία μου εντύπωση:

Στρόφαλλο : 204ps
Τροχό :177ps
Ροπή : 24,5
Very Happy
_-MaNo$-_ - 8/4/2008, 16:30
Θέμα δημοσίευσης:
Για πες μας ρε Χρηστο και τι εδειξε ο ανδριανακης για τον στροφαλο, ποσα αλογα εβγαλε?
MAXRISTOS - 8/4/2008, 17:36
Θέμα δημοσίευσης:
_-MaNo$-_ Έγραψε:
Για πες μας ρε Χρηστο και τι εδειξε ο ανδριανακης για τον στροφαλο, ποσα αλογα εβγαλε?


Στρόφαλλο εαν είδα σωστά δεν βγάζει κάπου.
acgt3 - 8/4/2008, 18:21
Θέμα δημοσίευσης:
το προβλημα του χρηστου στο θεμα ροπης εχει να κανει καθαρα με το θεμα ΜΟΤΕΡ το οποιο εχει πολλα χλμ, πολλα στεγνωματα απο τον προηγουμενο κατωχο, μαμα πιστονια με προβλημα διοτι περναει η καυση στα λαδια, + χαμηλη συμπιεση στο θαλαμο και στο καπακι, το μαξιμουμ που μπορει να φτασει με αυτα που φοραει ειναι γυρω στα 30 οταν θα φτιαξει το μοτερ του.


μανο μου εαν θες αλογα στροφαλο πηγενε στα ραουλα και σε αντιπαραθεση στο θεμα αλογων γιατι δεν εγραψες τα αλογα τροχου του mazda απο maha μην ζητας κατι απο τους αλλους οταν εσυ δεν το εχεις κανει.

_-MaNo$-_ - 9/4/2008, 19:06
Θέμα δημοσίευσης:
Αντωνη εγω δεν θελω να τσακωθω με κανεναν ουτε να θιξω κανεναν, μια απλη ερωτηση εκανα το τι αλογα βγαζει στον στροφαλο ο Ανδριανακης, κακο ειναι?Το maha εδειξε και στροφαλο και τροχο, για να μπορεσω για μενα (για τον εαυτο μου κοινως) να κανω συγκριση θα ηθελα και τα αλογα του στροφαλου με το δυναμομετρο του ανδριανακη η οποιουδηποτε αλλου, δεν νομιζο οτι ενοχλω κανεναν, ο καθενας το βλεπει οπως θελει και οπως τον βολευει.
MAXRISTOS - 9/4/2008, 20:26
Θέμα δημοσίευσης:
Μάνο όσο αφορα την δυναμομέτρηση του Ανδιανάκη δεν είδα πουθενά να αναφέρει για στρόφαλλο.Πίστεψε με πως εαν το έβλεπα θα στο έλεγα.

Αυτά απο εμένα όσο αφορά το συγκεκριμένο θέμα.
acgt3 - 10/4/2008, 18:30
Θέμα δημοσίευσης:
ο ανδριανακης μου ειπε οτι ειναι περιπου 200 οσο και το μαχα το θεμα ειναι εχει 25 ή 45 αλογα απωλειες ιδου η απωρια οεο.
vlachos - 10/4/2008, 21:08
Θέμα δημοσίευσης:
Του φίλου μου το rallye που έδειξε στο maha 129 αλόγα, είναι + 45 ;

Και πως το δικό μου που είναι περίπου 130 αλόγα είναι ποιο γρήγορο από το rallye ;


aeh
acgt3 - 11/4/2008, 18:12
Θέμα δημοσίευσης:
vlachos Έγραψε:
Του φίλου μου το rallye που έδειξε στο maha 129 αλόγα, είναι + 45 ;

Και πως το δικό μου που είναι περίπου 130 αλόγα είναι ποιο γρήγορο από το rallye ;


aeh



γιατι εισαι φιλος του και σε αφηνει να τον περασεις
MAXRISTOS - 2/7/2008, 22:02
Θέμα δημοσίευσης:
Image
MAXRISTOS - 2/7/2008, 22:20
Θέμα δημοσίευσης:
Image
MAXRISTOS - 6/9/2008, 00:34
Θέμα δημοσίευσης:
Να προσθέσω πως οι σωλήνες του νερού αντικαταστάθηκαν με μεταλλικούς σωλήνες,ωστε να μην υπάρξει θέμα διαρροής...πχ ακούμπησε στην πολλαπλή και τρύπισε.....
acgt3 - 8/9/2008, 08:31
Θέμα δημοσίευσης:
Shocked
Jimmy_Caesar - 8/9/2008, 08:49
Θέμα δημοσίευσης:
MAXRISTOS Έγραψε:
Να προσθέσω πως οι σωλήνες του νερού αντικαταστάθηκαν με μεταλλικούς σωλήνες,ωστε να μην υπάρξει θέμα διαρροής...πχ ακούμπησε στην πολλαπλή και τρύπισε.....

Το κολλάρο σιλικόνης???
MAXRISTOS - 8/9/2008, 15:25
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
Shocked


Ο Σεβδαλής είχε κάνει την πατέντα

Δημήτρη : Ναι
MAXRISTOS - 9/10/2008, 17:14
Θέμα δημοσίευσης:
Σήμερα πηγαίνοντας στο δυναμόμετρο του Ανδριανάκη στο 1,5bar σταθερό έβγαλα 191ps στον τροχό, και 27κιλά ροπή

Εγω προσωπικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
tifoso - 9/10/2008, 18:55
Θέμα δημοσίευσης:
θελω και εγωωωωω!!!!
MAXRISTOS - 16/2/2009, 17:36
Θέμα δημοσίευσης:
Σύντομα θα μπεί μπλοκέ , γνώστης μάρκας Quaife και θα σας πως τις εντυπώσεις μου....
Jimmy_Caesar - 16/2/2009, 19:32
Θέμα δημοσίευσης:
Wink
splitapsou - 17/2/2009, 07:35
Θέμα δημοσίευσης:
εαν το θες για πίστα δεν κάνει αν δεν είναι δισκάτο...
Jimmy_Caesar - 17/2/2009, 08:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν συμφωνώ Γιάννη.
Απλά δεν είναι το απόλυτο όπλο. Ομως το δισκάτο δεν θα μπορούσε να οδηγηθεί στο δρόμο...
MAXRISTOS - 17/2/2009, 14:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πίστα λίγο δύσκολα να μπω.Περισσότερο στον ''δρόμο'' το θέλω...γνώμη???
Jimmy_Caesar - 17/2/2009, 15:06
Θέμα δημοσίευσης:
Μωρέ και πίστα μια χαρά θα μπεις χωρίς κανένα πρόβλημα.
Μην ανησυχείς.
MAXRISTOS - 17/2/2009, 15:11
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Μωρέ και πίστα μια χαρά θα μπεις χωρίς κανένα πρόβλημα.
Μην ανησυχείς.


θα μου κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα για το πριν μπώ εαν τύχει καμιά φορά στην πιστα......????
Jimmy_Caesar - 17/2/2009, 15:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εξαρτάται τι περούκα θα φοράς RazzRazzRazzRazz
MAXRISTOS - 17/2/2009, 15:59
Θέμα δημοσίευσης:
Jimmy_Caesar Έγραψε:
Εξαρτάται τι περούκα θα φοράς RazzRazzRazzRazz


Τι προτιμάς????
splitapsou - 17/2/2009, 20:35
Θέμα δημοσίευσης:
είναι ποιο απόλυτο το δισκάτο και ποιο "δύσκολο" οδήγησα ένα rallye με δισκάτο και έπαθα πλάκα!!!!
έχω οδηγήσει και τόρσεν, η αλήθεια είναι πως για δρόμο το τορσεν είναι "καλύτερο" μιας και είναι
ποιο προοδευτικό αλλά προτιμώ το δισκάτο μιας και είναι ποιο απόλυτο και "σφιγμένο" όταν το θες εσύ και όχι όταν θέλει αυτό.
Τώρα εγώ πάλι δεν είμαι και ο καλύτερος να σου πει μιας και στο μυαλό μου έχω την πίστα
και δεν θεωρώ πως υπάρχει πραγματικά λόγος να το βάλω σε αμάξι δρόμου...
MAXRISTOS - 26/2/2009, 00:38
Θέμα δημοσίευσης:
ήρθε... spin


Image
acgt3 - 26/2/2009, 11:20
Θέμα δημοσίευσης:
και καποιος αλλος περιμενει κατι για να δουμε θα το βαλει φοτο......??????


τι ειναι αυτο χρηστο κανενα αξεσουαρ για το ταμπλω???

Jimmy_Caesar - 26/2/2009, 12:29
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτσε, γιατί είμεθα και γκαντέμηδες!
Μπορεί να μην πάρουμε ποτέ ούτε αυτά...

Με γεια σου Χρήστο το τασάκι!
Τασάκι δεν είναι?
MAXRISTOS - 26/2/2009, 12:50
Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
και καποιος αλλος περιμενει κατι για να δουμε θα το βαλει φοτο......??????


τι ειναι αυτο χρηστο κανενα αξεσουαρ για το ταμπλω???


Τι περιμένειQuestion Question

Jimmy_Caesar Έγραψε:
Κάτσε, γιατί είμεθα και γκαντέμηδες!
Μπορεί να μην πάρουμε ποτέ ούτε αυτά...

Με γεια σου Χρήστο το τασάκι!
Τασάκι δεν είναι?


Αυτό που πήρα είναι ''Βερνίκι'' για τα λάστιχα μου... Rolling Eyes
MAXRISTOS - 1/3/2009, 11:45
Θέμα δημοσίευσης:
splitapsou Έγραψε:
είναι ποιο απόλυτο το δισκάτο και ποιο "δύσκολο" οδήγησα ένα rallye με δισκάτο και έπαθα πλάκα!!!!
έχω οδηγήσει και τόρσεν, η αλήθεια είναι πως για δρόμο το τορσεν είναι "καλύτερο" μιας και είναι
ποιο προοδευτικό αλλά προτιμώ το δισκάτο μιας και είναι ποιο απόλυτο και "σφιγμένο" όταν το θες εσύ και όχι όταν θέλει αυτό.
Τώρα εγώ πάλι δεν είμαι και ο καλύτερος να σου πει μιας και στο μυαλό μου έχω την πίστα
και δεν θεωρώ πως υπάρχει πραγματικά λόγος να το βάλω σε αμάξι δρόμου...


Αντίθετα από έναν παραδοσιακό `συμπλέκτη plate' το διαφορικό το Quaife ATB χρησιμοποιεί ένα καλά αποδεδειγμένο σύστημα των ελικοειδών εργαλείων για να μεταφέρει χωρίς ραφή τη δύναμη πέρα από τον οδηγημένο άξονα στη ρόδα δοκιμάζοντας το περισσότερο πιάσιμο.
Επιτυγχάνει αυτό χωρίς την αρπαγή, το jerkiness ή το μηχανικό θόρυβο που συνδέονται με παραδοσιακό `locking' το ύφος πιάτων περιόρισε τα διαφορικά ολίσθησης.
'Ενα μπλοκέ τυπου Torsen με γρανάζια και ποσοστό 4:1 σημαίνει οτι μπορεί να μεταφέρει στο τροχο με την καλύτερη πρόσφυση 4 φορές το ποσοστό ροπής που μπορει να διαχειριστεί ο τροχός που σπινάρει.
Σε αντίθεση με τα μπλοκέ με δισκάκια που έχουν ένα μόνιμο ποσοστό εμπλοκής, τα μπλοκέ διαφορικά με γρανάζια μεταβάλλουν συνεχώς το ποσοστό εμπλοκής τους απο 2.5:1 μέχρι και έως 6:1. Όταν δεν υπάρχει απώλεια πρόσφυσης λειτουργούν σαν απλά διαφορικά
MAXRISTOS - 1/3/2009, 11:51
Θέμα δημοσίευσης:
MAXRISTOS Έγραψε:
ήρθε... spin


Image


http://www.quaife.co.uk/Fiat-Punto-GT-Quaife-ATB-Helical-LSD-differential

Μετάφραση :

Ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB Κώδικας προϊόντων: QDH2K Σελίδα καταλόγων: 4 Κατασκευαστές: FIAT £585.00 (τιμή μονάδων εκτός από το Φ.Π.Α) Το ελικοειδές LSD διαφορικό Quaife ATB για τη Fiat Punto GT είναι κατάλληλο για την ποικιλία των προτύπων. Μια άμεση αντικατάσταση για το τυποποιημένο ανοικτό διαφορικό Fiat, το ελικοειδές LSD διαφορικό Quaife ATB μετασχηματίζει την απόδοση του αυτοκινήτου σας. Αντίθετα από ένα συμβατικό περιορισμένο πιάτο-ύφος διαφορικό ολίσθησης, το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB στηρίζεται στα εργαλεία παρά τα πιάτα συμπλεκτών για τη λειτουργία του. Αυτός σημαίνει ότι είναι πολύ ομαλότερο σε λειτουργία. Το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB δεν κλειδώνει ποτέ σκληρά με ένα σύνολο φορτώνει εκ των προτέρων της ολίσθησης ροδών πέρα από τον οδηγημένο άξονα, όπως συμβατικό LSD. Μάλλον, το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB προκαταλαμβάνει αυτόματα τη ροπή μακρυά από την περιστρεφόμενη ρόδα πέρα από τον άξονα, σε μια συνεχώς ποικιλία βαθμών, και ποτέ τις κλειδαριές. Το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB έχει πολλά οφέλη πέρα από ένα τυποποιημένο ανοικτό διαφορικό, συμπεριλαμβανομένης της μεγιστοποίησης της έλξης και της ελαχιστοποίησης της περιστροφής ροδών, της εξάλειψης του ταύρου ροπής και να αρπάξει στα μπροστινά αυτοκίνητα κίνησης ροδών έναντι των συμβατικών LSD μονάδων, και ένα συντήρηση-ελεύθερο σχέδιο που διατηρεί την τυποποιημένη λίπανση πετρελαίου. Το ελικοειδές LSD διαφορικό Fiat Punto GT Quaife ATB αποδεικνύεται στο κύκλωμα και την έλξη που συναγωνίζονται, χρήση συνάθροισης και δρόμων, και παράγεται από τα καταλύματα χάλυβα Corus, και είναι CAD που σχεδιάζονται και CNC που επεξεργάζεται στη μηχανή, κατόπιν που επιθεωρείται στα πρότυπα του ISO 9001. Με πάνω από 250 εφαρμογές - το ελικοειδές LSD διαφορικό Quaife ATB είναι η καλύτερη επιλογή να χρησιμοποιηθεί η απόδοση αυτοκινήτων σας. Τα ελικοειδή LSD διαφορικά Quaife ATB χρησιμοποιούνται από τη Ford, General Motors και daimler-Chrysler ως αρχικός εξοπλισμός. Το ελικοειδές LSD διαφορικό Quaife ATB για Fiat Punto GT υπόκειται επίσης τώρα σε μια εξουσιοδότηση διάρκειας ζωής (υπό τον όρο των όρων). Αυτό το προϊόν είναι διαθέσιμο άμεσο από QUAIFE.
MAXRISTOS - 18/3/2009, 00:24
Θέμα δημοσίευσης:
Από αύριο θα έιναι στον ΄΄γιατρό΄΄ και λογικά θα έιναι έτοιμο την Δευτέρα....
MAXRISTOS - 21/3/2009, 19:55
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά σήμερα παρέλαβα το αυτοκινήτο μου,έχοντας τοποθετήσει μπλοκέ διαφορικό μάρκας Quaife.
Οι πρώτες εντυπώσεις που είχα ήταν :

a) Κάνοντας αλλαγή ταχύτητας ,ήταν πιο αισθητή η αλλάγη.Θα μπορύσα να το προσδιορίσω σαν να ''σφράγιζε'' την κάθε αλλάγη.
b) Μετά έκανα δοκιμή τουλάχιστον πάνω απο τρείς φορές,400άρι , σε σημείο που ήμουν εγώ μόνο και διέκρινα μεγάλη αλλάγη στην συμπεριφορά του.Τέλος τα ''χαζοσπινιαρίσματα'',βγάζοντας την δύναμη όσοι έχει στην άσφαλτο.

Είμαι αρκετα ικανοποιημένος μέχρι τώρα.
opterios - 22/3/2009, 03:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αν το στρίψεις θα δεις τις πραγματικές διαφορές Wink
splitapsou - 22/3/2009, 06:51
Θέμα δημοσίευσης:
opterios Έγραψε:
Αν το στρίψεις θα δεις τις πραγματικές διαφορές Wink




+1
Thanassis - 22/3/2009, 23:33
Θέμα δημοσίευσης:
_-MaNo$-_ Έγραψε:
Αντωνη εγω δεν θελω να τσακωθω με κανεναν ουτε να θιξω κανεναν, μια απλη ερωτηση εκανα το τι αλογα βγαζει στον στροφαλο ο Ανδριανακης, κακο ειναι?Το maha εδειξε και στροφαλο και τροχο, για να μπορεσω για μενα (για τον εαυτο μου κοινως) να κανω συγκριση θα ηθελα και τα αλογα του στροφαλου με το δυναμομετρο του ανδριανακη η οποιουδηποτε αλλου, δεν νομιζο οτι ενοχλω κανεναν, ο καθενας το βλεπει οπως θελει και οπως τον βολευει.


Είναι παλιό, αλλά δεν ξέρω αν το έχετε διευκρινίσει:
1. Στου MAHA η μέτρηση γίνεται πάνω σε ράουλο με τα λάστιχα στη θέση τους.
2. Ο Ανδριανάκης μετράει στα μουγιέ, δηλαδή βγάζει τα λάστιχα και βιδώνει το μηχάνημα του στο μουαγιέ.

Με άλλα λόγια, είναι εντελώς φυσικό να έχουν διαφορετικές απώλειες οι δύο τόσο διαφορετικοί τρόποι μέτρησης.
Ενημερωτικά : Ο Ανδριανάκης λέει ότι στο δικό του δυναμόμετρο, η τιμή της ισχύος στο στρόφαλο, βγαίνει αν προσθέσεις +8 έως +10% πάνω στην ισχύ που έχει μετρήσει στον τροχό.

Με την ευκαιρία, έχω σηκώσει όλες τις δυναμομετρήσεις μου μαζεμένες στο : http://www.idcoms.gr/images/ALFA_Romeo/Dyno/Thanassis_dyno.htm
Υπάρχουν 3 από MAHA, δύο από Ανδριανάκη και άλλες δύο από Ζεμπερλίγκο. Μαζί και επεξηγήσεις για τις αλλαγές που έχουν γίνει από δυναμομέτρηση σε δυναμομέτρηση ...
MAXRISTOS - 23/3/2009, 01:28
Θέμα δημοσίευσης:
Thanassis Έγραψε:
_-MaNo$-_ Έγραψε:
Αντωνη εγω δεν θελω να τσακωθω με κανεναν ουτε να θιξω κανεναν, μια απλη ερωτηση εκανα το τι αλογα βγαζει στον στροφαλο ο Ανδριανακης, κακο ειναι?Το maha εδειξε και στροφαλο και τροχο, για να μπορεσω για μενα (για τον εαυτο μου κοινως) να κανω συγκριση θα ηθελα και τα αλογα του στροφαλου με το δυναμομετρο του ανδριανακη η οποιουδηποτε αλλου, δεν νομιζο οτι ενοχλω κανεναν, ο καθενας το βλεπει οπως θελει και οπως τον βολευει.


Είναι παλιό, αλλά δεν ξέρω αν το έχετε διευκρινίσει:
1. Στου MAHA η μέτρηση γίνεται πάνω σε ράουλο με τα λάστιχα στη θέση τους.
2. Ο Ανδριανάκης μετράει στα μουγιέ, δηλαδή βγάζει τα λάστιχα και βιδώνει το μηχάνημα του στο μουαγιέ.

Με άλλα λόγια, είναι εντελώς φυσικό να έχουν διαφορετικές απώλειες οι δύο τόσο διαφορετικοί τρόποι μέτρησης.
Ενημερωτικά : Ο Ανδριανάκης λέει ότι στο δικό του δυναμόμετρο, η τιμή της ισχύος στο στρόφαλο, βγαίνει αν προσθέσεις +8 έως +10% πάνω στην ισχύ που έχει μετρήσει στον τροχό.

Με την ευκαιρία, έχω σηκώσει όλες τις δυναμομετρήσεις μου μαζεμένες στο : http://www.idcoms.gr/images/ALFA_Romeo/Dyno/Thanassis_dyno.htm
Υπάρχουν 3 από MAHA, δύο από Ανδριανάκη και άλλες δύο από Ζεμπερλίγκο. Μαζί και επεξηγήσεις για τις αλλαγές που έχουν γίνει από δυναμομέτρηση σε δυναμομέτρηση ...



Αρχικά να σου πω συνχαρητήρια για το αυτοκινητο σου.

Προσπαθώντας αρκετη ώρα στο να μελετήσω όλες τις δυναμομετρήσεις σου ,επιβεβαίωσα αυτό που είχα επιβεβαιώσει και τότε.
Ότι βγάζει το Maha σε στρόφαλλο βγάζει το δυναμομετρο του Ανδριανάκη σε τρόχο με μία απόκλιση περίπου 5 αλόγων το maximum.Φυσικά έλαβα υπ όψιν μου τις τελευταίες δυναμομετρήσεις που ήταν στο τελικό στάδιο του αυτοκινήτου σου χωρίς άλλες αλλαγες.Η δυναμομέτρηση του Maha όσο αφορά τον τροχό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα & θεωρώ το πιο αξιόπιστο δυναμόμετρο του Ανδριανακη κατ εμέ που πολλοί έχουν πάει πιστεύωντας πολύ καλά νούμερα για το αυτοκινητό τους και έχουν φύγει κλαμένοι...
Thanassis - 23/3/2009, 13:43
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχουν πολλά δυναμόμετρα που δείχνουν αποτελέσμα βασισμένα στη δική τους ιδιαίτερη λογική.
Κάποια από αυτά ανήκουν στην ομάδα "δυναμομετρήσεις η καλή καρδιά" και δείχνουν ευχάριστα αποτελέσμα. Άλλα είναι στριφνά και μας στεναχωράνε, ενώ κατά την άποψη μου το δυναμόμετρο του Ανδριανάκη πλησιαζει περισσότερο την πραγματικότητα. Εγώ το θεωρώ αξιόπιστο, ενώ από την άλλη πλευρά, ο άνθρωπος είναι σοβαρός και σίγουρα ξέρει τη δουλειά του.

Βέβαια οι δυναμομετρήσεις δεν έχουν άλλη πρακτικά αξία, από το να συγκρίνεις το πριν και το μετά κάποιας αλλαγής ή βελτίωσης.
Κάτω από αυτό το πρίσμα, το οποιοδήποτε δυναμόμετρο μπορεί να παράσχει χρήσιμα συμπεράσματα, αρκεί να είναι αξιόπιστο, να μπορεί δηλαδή να δίνει τα ίδια αποτελέσμα σε συνεχόμενες μετρήσεις ενός αυτοκινήτου πάνω στο οποίο δεν έχουν γίνει αλλαγές ...


Μια που παραπάνω γράφετε για διαφορικά, να πω ότι πρόσφατα άλλαξα το torsen που φορούσα με ένα δισκάτο.
Για την δική μου ισχύ ήταν απαραίτητο και η διαφορά είναι εμφανέστατη.
Το ίδιο βέβαια και ανάστροφα - δηλαδή η δυσκολία χρήσης του σε καθημερινές συνθήκες ...
splitapsou - 23/3/2009, 17:01
Θέμα δημοσίευσης:
πές τα τανάση τα λέω για το δισκάτο και δεν με ακούνε...
MAXRISTOS - 24/3/2009, 22:43
Θέμα δημοσίευσης:
splitapsou Έγραψε:
πές τα τανάση τα λέω για το δισκάτο και δεν με ακούνε...


Έχει τα πλεονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα του και συν τις άλλης δεν χρείαζετε ''συντηρηση'' όπως ο δισκάτος.
Και κάτι τελευταίο η quaife δεν είναι ο μπαρμπαμήτσος και σου δίνει και εγγυήση. Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB2 Plus and Kostenloses Forum based on phpBB