| acgt3 Έγραψε: |
| τα κοριτσια διπλα δικα σου
|
| Gozilla Έγραψε: |
| Κάτω τα χέρια από το χαρέμι μου, παντρεμένος άνθρωπος και εσύ!!! |
| bril Έγραψε: |
| Μεγεια σου φιλε! Ελπιζω να εχεις δυνατη εξατμιση.
Εγω δεν αντεχω τον θορυβο που κανουν τα 888 στο δρομο και μετα την πιστα τα βγαζω και βαζω την αλλη 4αδα ζαντες με τα Τ1R. |
| acgt3 Έγραψε: |
| να μην ανυσηχει εεεεεε ???? εμενα να τα πεις αυτα που ερχεσε κατω απο το σπιτι μου και αφηνεις το τουρμποταιμερ για κανα 2λεπτο, ....με το μπουρι εκει περα.
καλοφορετα και καλοπατητα, αχ εχουνε να κλαψουνε ιδιοκτητες και ιδιοκτητες Italian Job when the night falls |
| Jimmy_Caesar Έγραψε: |
| Πολύ καλά τα άλογα που έχεις βγάλει, αλλά η ροπή είναι μέτρια σχετικά με τα άλογα. Για να κάνεις απόλυτη σύγκριση στα 2 δυναμόμετρα, θα έπρεπε να κάνεις μία μέτρηση στο 2ο και χωρίς άλλη επέμβαση, πριν δηλαδή τη ρύθμιση.
Γιατί όμως στο 2ο δυναμόμετρο σου έβγαλε λιγότερη ροπή, με αρκετά περισσότερα άλογα? Στροφές??? |
| _-MaNo$-_ Έγραψε: |
| Για πες μας ρε Χρηστο και τι εδειξε ο ανδριανακης για τον στροφαλο, ποσα αλογα εβγαλε? |
| vlachos Έγραψε: |
| Του φίλου μου το rallye που έδειξε στο maha 129 αλόγα, είναι + 45 ;
Και πως το δικό μου που είναι περίπου 130 αλόγα είναι ποιο γρήγορο από το rallye ; |
| MAXRISTOS Έγραψε: |
| Να προσθέσω πως οι σωλήνες του νερού αντικαταστάθηκαν με μεταλλικούς σωλήνες,ωστε να μην υπάρξει θέμα διαρροής...πχ ακούμπησε στην πολλαπλή και τρύπισε..... |
| acgt3 Έγραψε: |
| Jimmy_Caesar Έγραψε: |
| Μωρέ και πίστα μια χαρά θα μπεις χωρίς κανένα πρόβλημα.
Μην ανησυχείς. |
| Jimmy_Caesar Έγραψε: |
| Εξαρτάται τι περούκα θα φοράς |
| acgt3 Έγραψε: |
| και καποιος αλλος περιμενει κατι για να δουμε θα το βαλει φοτο......??????
τι ειναι αυτο χρηστο κανενα αξεσουαρ για το ταμπλω??? |
| Jimmy_Caesar Έγραψε: |
| Κάτσε, γιατί είμεθα και γκαντέμηδες!
Μπορεί να μην πάρουμε ποτέ ούτε αυτά... Με γεια σου Χρήστο το τασάκι! Τασάκι δεν είναι? |
| splitapsou Έγραψε: |
| είναι ποιο απόλυτο το δισκάτο και ποιο "δύσκολο" οδήγησα ένα rallye με δισκάτο και έπαθα πλάκα!!!!
έχω οδηγήσει και τόρσεν, η αλήθεια είναι πως για δρόμο το τορσεν είναι "καλύτερο" μιας και είναι ποιο προοδευτικό αλλά προτιμώ το δισκάτο μιας και είναι ποιο απόλυτο και "σφιγμένο" όταν το θες εσύ και όχι όταν θέλει αυτό. Τώρα εγώ πάλι δεν είμαι και ο καλύτερος να σου πει μιας και στο μυαλό μου έχω την πίστα και δεν θεωρώ πως υπάρχει πραγματικά λόγος να το βάλω σε αμάξι δρόμου... |
| MAXRISTOS Έγραψε: |
ήρθε...
|
| opterios Έγραψε: |
| Αν το στρίψεις θα δεις τις πραγματικές διαφορές |
| _-MaNo$-_ Έγραψε: |
| Αντωνη εγω δεν θελω να τσακωθω με κανεναν ουτε να θιξω κανεναν, μια απλη ερωτηση εκανα το τι αλογα βγαζει στον στροφαλο ο Ανδριανακης, κακο ειναι?Το maha εδειξε και στροφαλο και τροχο, για να μπορεσω για μενα (για τον εαυτο μου κοινως) να κανω συγκριση θα ηθελα και τα αλογα του στροφαλου με το δυναμομετρο του ανδριανακη η οποιουδηποτε αλλου, δεν νομιζο οτι ενοχλω κανεναν, ο καθενας το βλεπει οπως θελει και οπως τον βολευει. |
| Thanassis Έγραψε: | ||
Είναι παλιό, αλλά δεν ξέρω αν το έχετε διευκρινίσει: 1. Στου MAHA η μέτρηση γίνεται πάνω σε ράουλο με τα λάστιχα στη θέση τους. 2. Ο Ανδριανάκης μετράει στα μουγιέ, δηλαδή βγάζει τα λάστιχα και βιδώνει το μηχάνημα του στο μουαγιέ. Με άλλα λόγια, είναι εντελώς φυσικό να έχουν διαφορετικές απώλειες οι δύο τόσο διαφορετικοί τρόποι μέτρησης. Ενημερωτικά : Ο Ανδριανάκης λέει ότι στο δικό του δυναμόμετρο, η τιμή της ισχύος στο στρόφαλο, βγαίνει αν προσθέσεις +8 έως +10% πάνω στην ισχύ που έχει μετρήσει στον τροχό. Με την ευκαιρία, έχω σηκώσει όλες τις δυναμομετρήσεις μου μαζεμένες στο : http://www.idcoms.gr/images/ALFA_Romeo/Dyno/Thanassis_dyno.htm Υπάρχουν 3 από MAHA, δύο από Ανδριανάκη και άλλες δύο από Ζεμπερλίγκο. Μαζί και επεξηγήσεις για τις αλλαγές που έχουν γίνει από δυναμομέτρηση σε δυναμομέτρηση ... |
| splitapsou Έγραψε: |
| πές τα τανάση τα λέω για το δισκάτο και δεν με ακούνε... |