- αμορτισέρ apex εμπρός- πίσω
- ελατήρια χαμηλώματος 35mm apex εμπρός/κούρδισμα πίσω.
- ζάντες speedline 15"x 7" με 195/50
- εμπρός δίσκους allied nippon χαρακτους-τρυπητούς με τακάκια allied nippon blue
- αποστάτες τροχών
- πίσω αξονας με παχύτερη αντιστρεπτική από scenic
- ICE με H.U. της sony (mp3/wma), διδρομα της rockford στις πόρτες, δίδρομα της pioneer πίσω, tweeter titanium bullet εμπρός, sony ενισχυτή και woofer παθητικό της ΜΤΧ 12". σε ιδιοκατασκευή στο πορτπαγκαζ.
- parking sensors
- roadbox acgt3 - 3/1/2008, 22:24 Θέμα δημοσίευσης: καλη διαδρομη σου ευχομαι στο project του αυτοκινητου σου. Δεν νομιζω οτι τα 40 κιλα θα επηρεασουν τοσο πολυ πεδηση οσον αφορα αναρτηση ειναι ενταξη ετσι οπως τα εχεις, αν και ειμαι κατα των μονροε σε οποιδηποτε αυτοκινητο, το εξαποντο ειναι ''λαθος'' θα πρεπει να σηκωθεις λιγο (ομαλη μετατοπιση βαρους), με το μοτερ να υποθεσω θα αλλαξεις και το σασμαν? ανταποκρινεται στη χρηση που θα το δουλευεις, ο λογος που στο λεω ειναι για ναμην εχεις τα ιδια με του μαμα?.(δεν γνωριζω και πολλα απο ρενο)acgt3 - 3/1/2008, 22:26 Θέμα δημοσίευσης: απο την εμπειρια μου στις ενοικ. αυτοκινητων τα μεγκαν ειχαν προβλημα στη κρεμαριερα, σου εχει παρουσιασει κατι ή το εχεις λυση.panos - 4/1/2008, 15:12 Θέμα δημοσίευσης:
πρόβλημα σε αυτήν τη γενια δεν είχαν, παρ'όλα αυτά ήδη εχει αλλαχθεί εδώ και 20.000κμ καθώς είχα "φάει" τα σινεμπλοκ της.
στο σασμαν θα βάλω πάνω αυτό που εχει το 1,8 χωρίς να το πειράξω. είναι αρκετά πιο μακρύ από αυτό που εχω τώρα αλλα αυτό δεν είναι προβλημα. βλέπεις αυτό που εχει πάνω τώρα εχει γραναζωθεί πολύ κοντό (ειναι απο clio 1.2 με τελική σχέση από scenic 1.6). ο λόγος ήταν να εχει κάποια αξιοπρέπεια στο δρόμο και να μην με περνάνε απο πάνω κάτι αυθαδέστατα τυπάκια με μαυρα "και καλα μαμα" opel astra (λεγε με Λουκα)...
ωστόσο τα 135+ άλογα που υποτίθεται πως θα έχω μετα σε συνδιασμό με το σασμαν του είναι αρκετα για να μετατρέψουν το αυτοκίνητο στην αρχική (αγορας) κατάσταση όσον αφορά το βήμα αλλα με περισσότερη δύναμη.. αυτο κατ εμε μεταφράζεται σε μεγαλύτερη δύναμη αλλα και περισσότερη οικονομία.. (μέχρι τώρα είχα κόφτη στα 205 στην 5η)
για τα monroe ή τα kyb είναι απο τις πιο συχνές λύσεις που θα βρεις πάνω σε renault ειδικα στον πίσω άξονα όπου υπάρχει μόνο αμορτισέρ πάνω σε "κουρδιστό" άξονα. σίγουρα θα αλλαχθούν και αυτα κάποια στιγμή αλλα πρεπει να περιοριστώ σε κάποια θέματα μιας και τα οικονομικά δεν επιτρέπουν ολοκληρωτική αναγέννηση σε μία νύχτα μέσα...
τα 6ποντα έγιναν απο παιδική "ανία" αλλα κατα βάθοςμου αρέσει πολύ και το κακό είναι πως το έχω μάθει ετσι, δεν ξέρω αν θα μου αρέσει πιο ψηλα... acgt3 - 4/1/2008, 17:54 Θέμα δημοσίευσης: με εχεις καλυψει πληρως απλα το θεμε του εξαποντου ειναι και θεμα ασφαλειας, το αμαξι ειναι τραπεζι παρα πολυ καλο για μια αναβαση.Αλλα θα πρεπει και να συγχωρουνται τα λαθη μας οι βλακωδεις δρομοι που εχουμε.panos - 4/1/2008, 20:41 Θέμα δημοσίευσης:
δυστυχώς εχεις δίκαιο.. αλλα ευτυχώς για μένα δεν το πολυκυκλοφορώ καθώς καθημερινα "βολεύομαι" με τον οικογενιαρχη... panos - 26/6/2010, 16:42 Θέμα δημοσίευσης:
acgt3 Έγραψε:
με εχεις καλυψει πληρως απλα το θεμε του εξαποντου ειναι και θεμα ασφαλειας, το αμαξι ειναι τραπεζι παρα πολυ καλο για μια αναβαση.Αλλα θα πρεπει και να συγχωρουνται τα λαθη μας οι βλακωδεις δρομοι που εχουμε.
τελικα το σηκωσα το τιμημενο, αλλαξα αναρτηση αλλα με το αυξημενο βαρος μετα τη μετατροπη παλι σαν 6ποντα συμπεριφερονται.
λοιπόν, εχουμε το γνωστο θεμα, ξερουμε κανεναν να μου φτιαξει το διαφορικο να μην σπαει καθε τρις και λιγο???? Gozilla - 27/6/2010, 20:32 Θέμα δημοσίευσης:
Ξερουμε γενικά κανένα να έχει σασμάν κάβα γιατί θέλω και εγώ ένα? panos - 28/6/2010, 07:55 Θέμα δημοσίευσης:
σασμαν παιζουνε διάφορα αγγελε, εχω βρει δυο τρια JB3 σε παλιατζηδες απο 150 μέχρι 250 ευρωπαικα. κουμπώνουν πάνω και τα JB1 που ειναι πιο φτηνα και με φοβερά καλύτερο βήμα.. στο δικό σου το JB1 θα ναι ο-ν-ε-ι-ρ-ο από κλιμάκωση και πιστεύω θα αντέξει (δεν εχεις βάρος...) εγω δεν ξαναβάζω jb1, δεν αντεξε ουτε 5000 χλμ...