Forum:	CLUB MEETINGS
Tιma:	130ό Meeting
--------------------

Jimmy_Caesar:
Την καθιερωμένη μας συνάντηση για καφεδάκι στο Cafe Olympico στο ΣΕΦ θα κάνουμε την Πέμπτη 10 Μαρτίου στις 20:30.
Η καλή παρέα και η πολλή κουβέντα θα είναι για άλλη μια φορά βασικές στο ημερήσιο πρόγραμμα.

Jimmy_Caesar:
Αρκετοί μαζευτήκαμε εχθές, και παρά την κρύα νύχτα, περάσαμε και πάλι ωραία ! :D

Jimmy_Caesar:
Απόψε θα πάμε για καφεδάκι στο γνωστό μέρος, τη γνωστή ώρα.
Οποιος θέλει έρχεται :)
