Forum:	ROAD satisfACTION
Tιma:	Meeting Point
---------------------

_-MaNo$-_:
Παίδες ψηφήστε για τον τόπο συνάντησης για να αποφασιστεί τελικά που βολεύει τον περισσότερο κόσμο να μαζευόμαστε πριν αναχωρήσουμε για διαδρομή!

_-MaNo$-_:
Παίδες για να βλέπω ψήφους! Πρέπει να ξέρουμε και την δική σας γνώμη οπωσδήποτε για να καταλήξουμε στο meeting point!

Hil:
Μία φορά ψηφίζουμε;

opelcorsa-a:
 Hil Έγραψε:Μία φορά ψηφίζουμε;
Γιατι ποσες θες;

Hil:
 opelcorsa-a Έγραψε: Hil Έγραψε:Μία φορά ψηφίζουμε;
Γιατι ποσες θες;
Όρεξη να χεις!!!!!!!! :lol::lol::lol:

bril:
:lol::lol::lol:

_-MaNo$-_:
Παίδες για να βλέπω ψήφους, το επόμενο meeting δεν είναι και πολύ μακρυά και την Δευτέρα θα βγεί η ανακοίνωση για το που θα βρεθούμε άρα απο τις ψήφους σας μεχρι την Δευτέρα θα κριθεί το meeting point! 
Παρακαλώ ψηφήστε ακόμα και εσείς που έρχεστε μια στο τόσο για το τι σας βολεύει!
Ευχαριστώ

Gozilla:
Ανακινώ παλιό θέμα, νομίζω όμως ότι έχει νόημα η κουβέντα. ¨εχοντας καλώς επιλέξει το ΑΒ ως σημείο συνάντησης, αυτόματα αποκλείουμε άλλες διαδρομές όπως η Ψάθα. Θα πρότεινα λοιπόν να θέσουμε και εναλλακτικά σημεία τα οποία 8α χρησιμοποιούμε μόνο σε περιπτώσεις εναλλακτικών διαδρομών, για τις οποίες θα μπορούμε να κάνουμε και poll στο forum. Πως σας φαίνεται???

bril:
Σωστος.

Hil:
Συμφωνώ!! Να πάμε και κανένα Σούνιο μεριά ή από εκεί 
που είπε ο Gozilla :wink: !!

opterios:
Ένα Σούνιο απ' όλα και για μένα παρακαλώ!! :)
